Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.1
Opinie porejsowe (10)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 9.1/10 |
H
|
Klient:
Heorhi
|
Date of trip: 2024-07-20 - 2024-07-27 |
Overall rating 9.5/10 |
S
|
Klient:
Sławomir
|
Date of trip: 2023-08-19 - 2023-08-26 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Oceniając ten jacht trzeba rozważyć czy bierzesz go dla dobrego pływania - zdecydowanie na tak.
Dla zrobienia wrażenia na laikach to duże koło robi robotę , reszta na pierwszy rzut oka nie widoczna.
Jacht dobry nawet do samodzielnego prowadzenia, maszt świetnie się składa, elektryczny kabestan bardzo pomocny, samohalsujący fok to wygodne rozwiązanie,
Nie wiem czy to dobre osiągnięcie - 12 kt - jednego dnia ponad 50 kilometrów !!!
Postój w Strandzie za darmo przez cały okres czarteru ,
Wynajmujący spokojny i bardzo kontaktowy , perfect.
|
|
Były drobne komplikacje z sztagiem i achtersztagiem - ale zakończone dobrze , drobne komplikacje z silnikiem , ale też rozwiązane .
Jacht jak na 2020 rok w środku ok, natomiast na zewnątrz mogłoby być trochę lepiej - drobne przetarcia - akceptowalne .
Ogólnie sylwetka jachtu inna od np. Antili czy Maxusa - ale duże koło sterowe zabezpiecza ewentualnie małoletnich . Raczej pod dorosłych . |
|
Overall rating 10/10 |
S
|
Klient:
SŁAWOMIR
|
Date of trip: 2023-07-08 - 2023-07-15 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Pan Robert, właściciel jachtu, to bardzo przyjazny człowiek, serdeczny, chętnie służący pomocą, wyrozumiały. Można wymieniać długo, ale co jest tu znaczące jest nie tylko armatorem, ale także konstruktorem tego jachtu jak i całej serii TWISTER. Jak można się domyśleć jacht w każdym calu opracowany dla czerpania maksymalnej przyjemności z pływania, bez utraty komfortu dla załogi.
Morski kingston to koniec z problemem chemicznych WC.
Elektryczny kabestan docenią wszyscy, którzy choć raz mocowali się z fałem do podnoszenia miecza czy masztu.
Bramka dla foka i jeden szot to już majstersztyk projektowy.
Halsowanie pomiędzy ostrymi bajdewindami nie wymaga żadnego wysiłku i angażowania załogantów (no chyba, że chodzi o zmianę balastu ;-)).
Duże koło sterowe na środku kokpitu to pewność w sterowaniu połączona z lekkością ruchów.
Pływam po Mazurach od 17 lat, ale pierwszy raz trafił mi się jacht gdzie przyjemność z pływania w 5 pkt skali oceniam na 6 |
|
Brak uwag |
|
Overall rating 10/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Date of trip: 2022-09-23 - 2022-09-25 |
Twister 870 (2020)
-
Yacht no.: 54805
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
9.1
|
Opinie porejsowe (10) |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54805
Osób:
7 (6+1)
Kabiny:
2
Rok:
2020
Giżycko, Port Stranda
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
08.09.2024
-
30.09.2024
|
450,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54805 |
Yacht type: |
Twister 870 |
Year of manufacture: |
2020 |
Number of people: |
7 |
Berth layout: |
6+1 |
Locked bedrooms: |
2 |
Harbour: |
Giżycko |
Engine: |
5KM |
|
Total length: |
8,70
m |
Total width: |
2,75
m |
Maximum draught: |
1,60
m |
Minimum draught: |
0,40
m |
Cabin height: |
1,90
m |
Sail area: |
45
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
płetwa na pawęży + koło |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, heating, Inboard toilet, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, solar panel, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations
|
|
Description:
|
Zdjęcia jachtu poglądowe. Zabudowa tego samego producenta, możliwy inny kolor tapicerki i drewna.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency, personal effects
-
Service on the route
-
Gas
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
5 l in charter price |
|
Animals:
|
Not allowed |
|
Additional charges:
|
soiled/non-tucked in yacht after charter ⓘ
|
optional |
200zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
300PLN |
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Giżycko, lake: Kisajno, Harbour: Stranda, Aleja Wojska Polskiego, Giżycko
map
|
In the port area: |
parking 40PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
yacht sailor + ID card |
Payments:
|
Pre-payment 20
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
1000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 14.00 - 21.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 11.00-12.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 9.1/10 |
H
|
Klient:
Heorhi
|
Date of trip: 2024-07-20 - 2024-07-27 |
Overall rating 9.5/10 |
S
|
Klient:
Sławomir
|
Date of trip: 2023-08-19 - 2023-08-26 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Oceniając ten jacht trzeba rozważyć czy bierzesz go dla dobrego pływania - zdecydowanie na tak.
Dla zrobienia wrażenia na laikach to duże koło robi robotę , reszta na pierwszy rzut oka nie widoczna.
Jacht dobry nawet do samodzielnego prowadzenia, maszt świetnie się składa, elektryczny kabestan bardzo pomocny, samohalsujący fok to wygodne rozwiązanie,
Nie wiem czy to dobre osiągnięcie - 12 kt - jednego dnia ponad 50 kilometrów !!!
Postój w Strandzie za darmo przez cały okres czarteru ,
Wynajmujący spokojny i bardzo kontaktowy , perfect.
|
|
Były drobne komplikacje z sztagiem i achtersztagiem - ale zakończone dobrze , drobne komplikacje z silnikiem , ale też rozwiązane .
Jacht jak na 2020 rok w środku ok, natomiast na zewnątrz mogłoby być trochę lepiej - drobne przetarcia - akceptowalne .
Ogólnie sylwetka jachtu inna od np. Antili czy Maxusa - ale duże koło sterowe zabezpiecza ewentualnie małoletnich . Raczej pod dorosłych . |
|
Overall rating 10/10 |
S
|
Klient:
SŁAWOMIR
|
Date of trip: 2023-07-08 - 2023-07-15 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Pan Robert, właściciel jachtu, to bardzo przyjazny człowiek, serdeczny, chętnie służący pomocą, wyrozumiały. Można wymieniać długo, ale co jest tu znaczące jest nie tylko armatorem, ale także konstruktorem tego jachtu jak i całej serii TWISTER. Jak można się domyśleć jacht w każdym calu opracowany dla czerpania maksymalnej przyjemności z pływania, bez utraty komfortu dla załogi.
Morski kingston to koniec z problemem chemicznych WC.
Elektryczny kabestan docenią wszyscy, którzy choć raz mocowali się z fałem do podnoszenia miecza czy masztu.
Bramka dla foka i jeden szot to już majstersztyk projektowy.
Halsowanie pomiędzy ostrymi bajdewindami nie wymaga żadnego wysiłku i angażowania załogantów (no chyba, że chodzi o zmianę balastu ;-)).
Duże koło sterowe na środku kokpitu to pewność w sterowaniu połączona z lekkością ruchów.
Pływam po Mazurach od 17 lat, ale pierwszy raz trafił mi się jacht gdzie przyjemność z pływania w 5 pkt skali oceniam na 6 |
|
Brak uwag |
|
Overall rating 10/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Date of trip: 2022-09-23 - 2022-09-25 |
|