Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.3
Opinie porejsowe (23)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 10/10 |
P
|
Klient:
Przemysław
|
Date of trip: 2024-08-29 - 2024-09-01 |
Overall rating 9.7/10 |
D
|
Klient:
Dariusz
|
Date of trip: 2024-08-10 - 2024-08-24 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
To był mój pierwszy kontakt z tym armatorem - nie ma "ściemy":
Super zrównoważenie żaglowe, chociaż może fok genuański dałby lepsze możliwości.
Bez problemu mogłem samodzielnie żeglować, łącznie ze schodzeniem pod pokład oraz obsługą tego co należy robić na pokładzie jachtu. Po prostu, można było ustawić żagle i ster tak, że jacht sam płynął na wybranym kursie w granicy 15-45 stopni (w zależności od zmiany sił i kierunku wiatru [to Mazury a nie morze]).
Niezawodny silnik, chociaż wyczucia wymaga wrzucenie wstecznego biegu. Jeśli ma się wyobraźnię "o tym co niewidoczne", to nie ma najmniejszego problemu.
Sprawna brama kładzenia masztu - bez problemu samodzielnie kładłem i stawiałem maszt, nawet w warunkach bardzo silnego wiatru i fali (grzywki i wzdłużna piana). Trzeba tylko pamiętać, że ten typ bramy wymaga dociśnięcia stopami na samym przodzie bramy (NIE w środku, jak to robili inni!). Ze smutkiem patrzyłem jak na lepszych jachtach po trzech facetów mocuje się, żeby postawić maszt. |
|
Nie byłoby uczciwe pisać o miejscu w kabinie itp. bo przecież jeśli wynajmuję jacht o czytelnie wskazanych gabarytach, to jasne jest, że byłbym głupi oczekując, że będzie większy XD... Zatem minusy, które może dałoby się poprawić:
Fał Leniwego Jacka jest na maszcie a nie w kokpicie :)
Brak łopatki do mieszania na wspaniałej patelni [super jakość, kupie sobie taką samą] (szkoda jej rysować metalowymi sztućcami).
Za duże przykrywki szklane względem garnka.
Palniki gazowe - bardzo trudne gotowanie podczas samotnego żeglowania - trzeba pilnować dobrze patelni lub gara, żeby nie spadł . Można by je trochę dopracować ... ale rozumiem - łódka już nie młoda i nisko budżetowa :) |
|
Overall rating 9.2/10 |
D
|
Klient:
Dominik
|
Date of trip: 2024-07-27 - 2024-08-10 |
Overall rating 9.9/10 |
R
|
Klient:
Robert
|
Date of trip: 2024-07-06 - 2024-07-13 |
Overall rating 9.1/10 |
M
|
Klient:
Mariusz
|
Date of trip: 2023-08-12 - 2023-08-19 |
Overall rating 8.8/10 |
P
|
Klient:
Przemysław
|
Date of trip: 2023-07-01 - 2023-07-15 |
Overall rating 8.7/10 |
D
|
Klient:
Dariusz
|
Date of trip: 2022-08-13 - 2022-08-27 |
Overall rating 10/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Date of trip: 2021-09-03 - 2021-09-07 |
Overall rating 9.4/10 |
N
|
Klient:
Natalia
|
Date of trip: 2021-07-10 - 2021-07-17 |
Overall rating 9.6/10 |
J
|
Klient:
Jędrzej
|
Date of trip: 2020-07-18 - 2020-07-25 |
Overall rating 10/10 |
K
|
Klient:
Krzysztof
|
Date of trip: 2020-06-10 - 2020-06-14 |
Overall rating 8.8/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2019-09-20 - 2019-09-23 |
Overall rating 9.3/10 |
A
|
Klient:
Adam
|
Date of trip: 2019-07-20 - 2019-08-03 |
Overall rating 9/10 |
J
|
Klient:
Jarosław
|
Date of trip: 2019-07-06 - 2019-07-13 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Bardzo dobra, szybka i sprawdzona konstrukcja. Jacht szybki, stabilny i bardzo nawietrzny. Łatwe manewrowanie. Kontakt z armatorem, obsługa i przekazana wiedza na najwyższym poziomie. Za tą cenę OK, mimo lat, które jacht ma na swoim karku. Silnik, bramka do stawiania masztu, miecz obrotowy, akumulator i elektryka - wszystko działało bez większych zarzutów. |
|
Jacht ma swoje lata i jest podniszczony, zwłaszcza we wnętrzu. Mógłby być lepiej rozplanowany. Trafiliśmy na mocno deszczowy tydzień i okazało się, że jacht gdzieniegdzie delikatnie przecieka, co skutkowało wodą w 2 bakistach i kilku jaskółkach i ogólną wilgocią w środku. Leciwość w połączeniu z wilgocią spowodowały, że z bakist wydobywał się niemiły zapach. |
|
Tango 780 Sport (2008)
-
Yacht no.: 54462
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
9.3
|
Opinie porejsowe (23) |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54462
Osób:
6 (5+1)
Rok:
2008
Bogaczewo/k Giżycka, Port Bogaczewo
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
19.04.2025
-
30.04.2025
|
150,00zł
|
daily
|
30.04.2025
-
04.05.2025
|
250,00zł
|
complete period (e.g. long weekend)
|
04.05.2025
-
31.05.2025
|
200,00zł
|
daily
|
31.05.2025
-
18.06.2025
|
210,00zł
|
daily
|
18.06.2025
-
22.06.2025
|
290,00zł
|
complete period (e.g. long weekend)
|
22.06.2025
-
28.06.2025
|
190,00zł
|
daily
|
28.06.2025
-
05.07.2025
|
190,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
05.07.2025
-
12.07.2025
|
200,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
12.07.2025
-
02.08.2025
|
250,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
02.08.2025
-
09.08.2025
|
230,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
09.08.2025
-
16.08.2025
|
200,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
16.08.2025
-
30.08.2025
|
170,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
30.08.2025
-
30.09.2025
|
150,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54462 |
Yacht type: |
Tango 780 Sport |
Year of manufacture: |
2008 |
Number of people: |
6 |
Berth layout: |
5+1 |
Locked bedrooms: |
0 |
Harbour: |
Bogaczewo/k Giżycka |
Engine: |
Mercury 4 KM |
|
Total length: |
7,80
m |
Total width: |
2,80
m |
Maximum draught: |
1,45
m |
Minimum draught: |
0,30
m |
Cabin height: |
1,70
m |
Sail area: |
27
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 1 refbanta, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, tableware, cooking equipment, cockpit table, chemical toilet, locked toilet, battery charger, 12 and 230 V installations, water tank20l., fuel tank5l.
|
|
Description:
|
Tango 780 Sport jest jachtem regatowo-turystycznym przewidzianym do wygodnej żeglugi dla 6 osób. Zbudowany funkcjonalnie i prosty w obsłudze.
Wysokiej jakości wyposażenie: kabestany, stopery, sztywny sztag z rolfokiem. Zastosowana przekładnia umożliwia łatwe podnoszenie i opuszczanie miecza. Dzięki patentowi, wantom stabilizującym oraz dwubiegowemu kabestanowi stawianie i kładzenie masztu jest łatwe. Wszystkie liny obsługiwane są z kokpitu. Niewielkie zanurzenie umozliwia cumowanie bezpośrednio przy brzegu. Duża stateczność jachtu zapewnia właściwe bezpieczeństwo załogi oraz umożliwia efektywną żeglugę na ostrych kursach.
W kambuzie jachtu Tango 780 Sport znajdziecie dwupalnikową kuchenkę gazową oraz zlew z bieżącą wodą. Komplet naczyń nietłukących się, sztućców, garnków, cedzak oraz patelnia uzupełniają wyposażenie kuchni. Składany stolik wewnątrz jachtu oraz dodatkowy w kokpicie umożliwia wygodne spożywanie posiłków. Duża ilośc bakist oraz jaskółek ułatwia przechowywanie bagażu. W jachcie wydzielono WC z toaletą chemicznąTango 780 Sport jest łatwe w żegludze, zwrotne i bardzo dobrze słucha steru. Właściwe zrównoważenie jachtu sprawia że jest on szybki i przynosi wiele satysfakcji żeglującym.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
5 l in charter price |
|
Animals:
|
Allowed |
|
Additional charges:
|
soiled/non-tucked in yacht after charter ⓘ
|
optional |
150zł |
chemical toilet
|
optional |
100zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
200PLN |
gościmy tylko małe pieski po uzgodnieniu
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Bogaczewo/k Giżycka, lake: Boczne, Harbour: Bogaczewo 20A, k. Giżycka
map
|
In the port area: |
parking 10PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
chem. toilet discharge
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
yacht sailor + ID card |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
1000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 16:00 - 18:00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 08:00 - 10:00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 10/10 |
P
|
Klient:
Przemysław
|
Date of trip: 2024-08-29 - 2024-09-01 |
Overall rating 9.7/10 |
D
|
Klient:
Dariusz
|
Date of trip: 2024-08-10 - 2024-08-24 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
To był mój pierwszy kontakt z tym armatorem - nie ma "ściemy":
Super zrównoważenie żaglowe, chociaż może fok genuański dałby lepsze możliwości.
Bez problemu mogłem samodzielnie żeglować, łącznie ze schodzeniem pod pokład oraz obsługą tego co należy robić na pokładzie jachtu. Po prostu, można było ustawić żagle i ster tak, że jacht sam płynął na wybranym kursie w granicy 15-45 stopni (w zależności od zmiany sił i kierunku wiatru [to Mazury a nie morze]).
Niezawodny silnik, chociaż wyczucia wymaga wrzucenie wstecznego biegu. Jeśli ma się wyobraźnię "o tym co niewidoczne", to nie ma najmniejszego problemu.
Sprawna brama kładzenia masztu - bez problemu samodzielnie kładłem i stawiałem maszt, nawet w warunkach bardzo silnego wiatru i fali (grzywki i wzdłużna piana). Trzeba tylko pamiętać, że ten typ bramy wymaga dociśnięcia stopami na samym przodzie bramy (NIE w środku, jak to robili inni!). Ze smutkiem patrzyłem jak na lepszych jachtach po trzech facetów mocuje się, żeby postawić maszt. |
|
Nie byłoby uczciwe pisać o miejscu w kabinie itp. bo przecież jeśli wynajmuję jacht o czytelnie wskazanych gabarytach, to jasne jest, że byłbym głupi oczekując, że będzie większy XD... Zatem minusy, które może dałoby się poprawić:
Fał Leniwego Jacka jest na maszcie a nie w kokpicie :)
Brak łopatki do mieszania na wspaniałej patelni [super jakość, kupie sobie taką samą] (szkoda jej rysować metalowymi sztućcami).
Za duże przykrywki szklane względem garnka.
Palniki gazowe - bardzo trudne gotowanie podczas samotnego żeglowania - trzeba pilnować dobrze patelni lub gara, żeby nie spadł . Można by je trochę dopracować ... ale rozumiem - łódka już nie młoda i nisko budżetowa :) |
|
Overall rating 9.2/10 |
D
|
Klient:
Dominik
|
Date of trip: 2024-07-27 - 2024-08-10 |
Overall rating 9.9/10 |
R
|
Klient:
Robert
|
Date of trip: 2024-07-06 - 2024-07-13 |
Overall rating 9.1/10 |
M
|
Klient:
Mariusz
|
Date of trip: 2023-08-12 - 2023-08-19 |
Overall rating 8.8/10 |
P
|
Klient:
Przemysław
|
Date of trip: 2023-07-01 - 2023-07-15 |
Overall rating 8.7/10 |
D
|
Klient:
Dariusz
|
Date of trip: 2022-08-13 - 2022-08-27 |
Overall rating 10/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Date of trip: 2021-09-03 - 2021-09-07 |
Overall rating 9.4/10 |
N
|
Klient:
Natalia
|
Date of trip: 2021-07-10 - 2021-07-17 |
Overall rating 9.6/10 |
J
|
Klient:
Jędrzej
|
Date of trip: 2020-07-18 - 2020-07-25 |
Overall rating 10/10 |
K
|
Klient:
Krzysztof
|
Date of trip: 2020-06-10 - 2020-06-14 |
Overall rating 8.8/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2019-09-20 - 2019-09-23 |
Overall rating 9.3/10 |
A
|
Klient:
Adam
|
Date of trip: 2019-07-20 - 2019-08-03 |
Overall rating 9/10 |
J
|
Klient:
Jarosław
|
Date of trip: 2019-07-06 - 2019-07-13 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Bardzo dobra, szybka i sprawdzona konstrukcja. Jacht szybki, stabilny i bardzo nawietrzny. Łatwe manewrowanie. Kontakt z armatorem, obsługa i przekazana wiedza na najwyższym poziomie. Za tą cenę OK, mimo lat, które jacht ma na swoim karku. Silnik, bramka do stawiania masztu, miecz obrotowy, akumulator i elektryka - wszystko działało bez większych zarzutów. |
|
Jacht ma swoje lata i jest podniszczony, zwłaszcza we wnętrzu. Mógłby być lepiej rozplanowany. Trafiliśmy na mocno deszczowy tydzień i okazało się, że jacht gdzieniegdzie delikatnie przecieka, co skutkowało wodą w 2 bakistach i kilku jaskółkach i ogólną wilgocią w środku. Leciwość w połączeniu z wilgocią spowodowały, że z bakist wydobywał się niemiły zapach. |
|
|