Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.6
Opinie porejsowe (19)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 9.9/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Date of trip: 2024-05-29 - 2024-06-01 |
Overall rating 9.5/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Date of trip: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Overall rating 9.3/10 |
Z
|
Klient:
Zbigniew
|
Date of trip: 2021-07-24 - 2021-07-31 |
Overall rating 9.1/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Date of trip: 2020-09-12 - 2020-09-19 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Dużo miejsca w środku, przestrzeń zagospodarowana bardzo dobrze. Lodówka to fajna rzecz, mimo że nie chłodzi zbyt mocno. Właściciel odbierał telefony bardzo szybko i odpowiadał na wszelkie pytania. Jacht nastawiony na wygodne pływanie. Sam jacht sprawował się bardzo dobrze w żegludze przy słabych i średnich wiatrach. |
|
Mały minus za zablokowany patent do podnoszenia silnika do pozycji pionowej. Jacht był w porcie zacumowany rufą i właściciel nie sprawdził tego na miejscu, a później zażądał pieniędzy za serwis, żeby przyjechać i to poprawić.
Przy mocnym wietrze mocno kładzie jacht nawet bez żagli (ze względu na wysoką burtę), więc lepiej zostać wtedy w porcie. Panel sterujący ogrzewaniem jest mocno nieintuicyjny i wymaga dłuższego opanowania instrukcji.
--------------------------
ODPOWIEDŹ ARMATORA:
----------------------------Szanowna załogo, nie zgłaszaliście żadnych problemów z podnoszeniem i opuszczaniem silnika oraz panelem sterowania ogrzewaniem. Na jachcie zamontowany jest zwykły pantograf i nie posiada żadnego innego patentu oprócz dźwigni z rączką, każdy producent inaczej wycina ząbki do trymowania. Czasami trzeba lekko unieść silnik, innym razem pchnąć rączkę do przodu lub do tyłu. Ponadto przy przekazywaniu jachtu tłumaczę obsługę, opuszczam i odpalam silnik w obecności załogi.
Wszelkiej pomocy udzielam telefonicznie, a w przypadku problemów z naszej winy dokonuję serwisu bezpłatnie.
Serwis jest płatny dopiero po stwierdzeniu jakiejś usterki spowodowanej przez załogę lub jeżeli załoga żąda przyjazdu już po przeglądzie i przejęciu jachtu z nieuzasadnionych przyczyn.
Jeśli chodzi o panel sterowania ogrzewaniem, to zawsze tłumaczę załodze podczas wydawania jachtu, w jaki sposób należy obsługiwać cały system. Ponadto na jachcie znajduje się instrukcja obsługi w języku polskim, a w razie problemów można wykonać telefon do Armatora
Pozdrawiam Piotr
|
|
Overall rating 9.5/10 |
R
|
Klient:
Robert
|
Date of trip: 2020-08-08 - 2020-08-15 |
Phobos 25 (2019)
-
Yacht no.: 54651
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
9.6
|
Opinie porejsowe (19) |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54651
Osób:
8 (6+2)
Rok:
2019
Wilkasy/k Giżycka, Port PTTK
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
09.09.2024
-
29.09.2024
|
240,00zł
|
daily
|
07.06.2025
-
14.06.2025
|
290,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54651 |
Yacht type: |
Phobos 25 |
Year of manufacture: |
2019 |
Number of people: |
8 |
Berth layout: |
6+2 |
Locked bedrooms: |
0 |
Harbour: |
Wilkasy/k Giżycka |
Engine: |
MERCURY 8 KM z rozrusznikiem |
|
Total length: |
7,49
m |
Total width: |
2,86
m |
Maximum draught: |
1,44
m |
Minimum draught: |
0,34
m |
Cabin height: |
1,80
m |
Sail area: |
30
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
W tym sezonie zwracamy jeszcze większą uwagę na czystość i dezynfekcję, dlatego prosimy o wyrozumiałość przy przejęciu jachtu. Robimy to dla Was.
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, heating, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, battery charger, 12 and 230 V installations, water tank70l., fuel tank12l.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency, personal effects
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
2.5 l in charter price |
|
Animals:
|
Allowed |
|
Additional charges:
|
service fee
includes: zawiera: Sprzątanie jachtu na zewnątrz i wewnątrz, wymiana butli z gazem na pełną, uzupełnienie paliwa, taklowanie, ładowanie akumulatora w porcie, uzupełnienie zbiornika wody pitnej, czarterujący zobligowany jest do portowego klaru jachtu, zabrania śmieci i opłukania naczyń, opłata nie obejmuje sprzątania jachtu brudnego
|
obligatory |
150zł |
dogs on the yacht
|
optional |
150zł |
chemical toilet
|
optional |
50zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
100PLN |
Wszelkie, dopłaty należy zapłacić w dniu odbioru jachtu w porcie.
Możliwe opłaty:
WC chemiczne na czas rejsu + pierwsze przygotowanie - 50 zł,
Nieposprzątany jacht 100 zł, rażące niechlujstwo 300 zł,
Nieopróżniona toaleta chemiczna 100 zł,
w przypadku wezwania Serwisu do awarii spowodowanej z winy załogi wezwania Serwisu do awarii spowodowanej z winy załogi nalicza się opłatę w kwocie 100 zł, plus 50 zł za każdą następną godzinę pracy
Zdanie jachtu w innym porcie (po uzgodnieniu)- 500 zł
Zwierzę na jachcie 150 zł
Nieopróżnione WC chemiczne 100 zł
Zwierzę na jachcie 150 zł
W przypadku niesprzątanie jachtu - 100 zł, rażące niechlujstwo 300 zł.
Zdanie jachtu w innym miejscu niż port macierzysty - 500 zł
Pozostawienie brudnych naczyń 50,00 zł, potrącane z kaucji po stwierdzeniu,
Poplamienie materacy 50,00 zł,potrącane z kaucji po stwierdzeniu.
Dodatkowa butla z gazem 2kg/3kg 20,00/30 zł,
Dodatkowe 5 litrów benzyny lub ropy do ogrzewania 35,00 zł,
Szkolenie z kładzenia/stawiania masztu 50,00 zł.
Nieopróżnienie toalety morskiej 300 zł,
Zatkanie toalety morskiej 500 zł.
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Wilkasy/k Giżycka, lake: Niegocin, Harbour: PTTK, Niegocińska 1, Wilkasy
map
|
In the port area: |
parking 20PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
|
additional information: |
- pralnia
W dniu odbioru i zdania jachtu toalety i podłączenie do prądu bezpłatne.
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
ID card |
Payments:
|
Pre-payment 40
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
1000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 15.00 - 22.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 11.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 9.9/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Date of trip: 2024-05-29 - 2024-06-01 |
Overall rating 9.5/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Date of trip: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Overall rating 9.3/10 |
Z
|
Klient:
Zbigniew
|
Date of trip: 2021-07-24 - 2021-07-31 |
Overall rating 9.1/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Date of trip: 2020-09-12 - 2020-09-19 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Dużo miejsca w środku, przestrzeń zagospodarowana bardzo dobrze. Lodówka to fajna rzecz, mimo że nie chłodzi zbyt mocno. Właściciel odbierał telefony bardzo szybko i odpowiadał na wszelkie pytania. Jacht nastawiony na wygodne pływanie. Sam jacht sprawował się bardzo dobrze w żegludze przy słabych i średnich wiatrach. |
|
Mały minus za zablokowany patent do podnoszenia silnika do pozycji pionowej. Jacht był w porcie zacumowany rufą i właściciel nie sprawdził tego na miejscu, a później zażądał pieniędzy za serwis, żeby przyjechać i to poprawić.
Przy mocnym wietrze mocno kładzie jacht nawet bez żagli (ze względu na wysoką burtę), więc lepiej zostać wtedy w porcie. Panel sterujący ogrzewaniem jest mocno nieintuicyjny i wymaga dłuższego opanowania instrukcji.
--------------------------
ODPOWIEDŹ ARMATORA:
----------------------------Szanowna załogo, nie zgłaszaliście żadnych problemów z podnoszeniem i opuszczaniem silnika oraz panelem sterowania ogrzewaniem. Na jachcie zamontowany jest zwykły pantograf i nie posiada żadnego innego patentu oprócz dźwigni z rączką, każdy producent inaczej wycina ząbki do trymowania. Czasami trzeba lekko unieść silnik, innym razem pchnąć rączkę do przodu lub do tyłu. Ponadto przy przekazywaniu jachtu tłumaczę obsługę, opuszczam i odpalam silnik w obecności załogi.
Wszelkiej pomocy udzielam telefonicznie, a w przypadku problemów z naszej winy dokonuję serwisu bezpłatnie.
Serwis jest płatny dopiero po stwierdzeniu jakiejś usterki spowodowanej przez załogę lub jeżeli załoga żąda przyjazdu już po przeglądzie i przejęciu jachtu z nieuzasadnionych przyczyn.
Jeśli chodzi o panel sterowania ogrzewaniem, to zawsze tłumaczę załodze podczas wydawania jachtu, w jaki sposób należy obsługiwać cały system. Ponadto na jachcie znajduje się instrukcja obsługi w języku polskim, a w razie problemów można wykonać telefon do Armatora
Pozdrawiam Piotr
|
|
Overall rating 9.5/10 |
R
|
Klient:
Robert
|
Date of trip: 2020-08-08 - 2020-08-15 |
|