Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
9.6
Opinie porejsowe (17)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 9.5/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Termin rejsu: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Łączna ocena 9.3/10 |
Z
|
Klient:
Zbigniew
|
Termin rejsu: 2021-07-24 - 2021-07-31 |
Łączna ocena 9.1/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Termin rejsu: 2020-09-12 - 2020-09-19 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Dużo miejsca w środku, przestrzeń zagospodarowana bardzo dobrze. Lodówka to fajna rzecz, mimo że nie chłodzi zbyt mocno. Właściciel odbierał telefony bardzo szybko i odpowiadał na wszelkie pytania. Jacht nastawiony na wygodne pływanie. Sam jacht sprawował się bardzo dobrze w żegludze przy słabych i średnich wiatrach. |
|
Mały minus za zablokowany patent do podnoszenia silnika do pozycji pionowej. Jacht był w porcie zacumowany rufą i właściciel nie sprawdził tego na miejscu, a później zażądał pieniędzy za serwis, żeby przyjechać i to poprawić.
Przy mocnym wietrze mocno kładzie jacht nawet bez żagli (ze względu na wysoką burtę), więc lepiej zostać wtedy w porcie. Panel sterujący ogrzewaniem jest mocno nieintuicyjny i wymaga dłuższego opanowania instrukcji.
--------------------------
ODPOWIEDŹ ARMATORA:
----------------------------Szanowna załogo, nie zgłaszaliście żadnych problemów z podnoszeniem i opuszczaniem silnika oraz panelem sterowania ogrzewaniem. Na jachcie zamontowany jest zwykły pantograf i nie posiada żadnego innego patentu oprócz dźwigni z rączką, każdy producent inaczej wycina ząbki do trymowania. Czasami trzeba lekko unieść silnik, innym razem pchnąć rączkę do przodu lub do tyłu. Ponadto przy przekazywaniu jachtu tłumaczę obsługę, opuszczam i odpalam silnik w obecności załogi.
Wszelkiej pomocy udzielam telefonicznie, a w przypadku problemów z naszej winy dokonuję serwisu bezpłatnie.
Serwis jest płatny dopiero po stwierdzeniu jakiejś usterki spowodowanej przez załogę lub jeżeli załoga żąda przyjazdu już po przeglądzie i przejęciu jachtu z nieuzasadnionych przyczyn.
Jeśli chodzi o panel sterowania ogrzewaniem, to zawsze tłumaczę załodze podczas wydawania jachtu, w jaki sposób należy obsługiwać cały system. Ponadto na jachcie znajduje się instrukcja obsługi w języku polskim, a w razie problemów można wykonać telefon do Armatora
Pozdrawiam Piotr
|
|
Łączna ocena 9.5/10 |
R
|
Klient:
Robert
|
Termin rejsu: 2020-08-08 - 2020-08-15 |
Phobos 25 (2019)
-
Nr oferty: 54651
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
9.6
|
Opinie porejsowe (17) |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 54651
Osób:
8 (6+2)
Rok:
2019
Wilkasy/k Giżycka, Port PTTK
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
27.04.2024
-
05.05.2024
|
430,00zł
|
na doby
|
05.05.2024
-
25.05.2024
|
230,00zł
|
na doby
|
25.05.2024
-
01.06.2024
|
400,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
01.06.2024
-
08.06.2024
|
260,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
08.06.2024
-
15.06.2024
|
320,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
15.06.2024
-
22.06.2024
|
350,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
22.06.2024
-
29.06.2024
|
400,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
29.06.2024
-
06.07.2024
|
420,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
06.07.2024
-
17.08.2024
|
450,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
17.08.2024
-
24.08.2024
|
400,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
24.08.2024
-
31.08.2024
|
350,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
31.08.2024
-
07.09.2024
|
260,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
07.09.2024
-
28.09.2024
|
240,00zł
|
na doby
|
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
54651 |
Typ jachtu: |
Phobos 25 |
Rok produkcji: |
2019 |
Ilość osób: |
8 |
Układ koi: |
6+2 |
Zamykane sypialnie: |
0 |
Port: |
Wilkasy/k Giżycka |
Silnik: |
MERCURY 8 KM z rozrusznikiem |
|
Długość kadłuba: |
7,49
m |
Szerokość całkowita: |
2,86
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,44
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,34
m |
Wysokość w kabinie: |
1,80
m |
Powierzchnia żagli: |
30
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
W tym sezonie zwracamy jeszcze większą uwagę na czystość i dezynfekcję, dlatego prosimy o wyrozumiałość przy przejęciu jachtu. Robimy to dla Was.
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, ogrzewanie, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, zamykana kabina WC, prostownik, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 70l., zbiornik paliwa 12l.
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW, rzeczy osobiste
-
serwis na szlaku
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
2.5l. w cenie czarteru |
|
Zwierzęta:
|
Dozwolone |
|
Dopłaty:
|
opłata serwisowa
zawiera: zawiera: Sprzątanie jachtu na zewnątrz i wewnątrz, wymiana butli z gazem na pełną, uzupełnienie paliwa, taklowanie, ładowanie akumulatora w porcie, uzupełnienie zbiornika wody pitnej, czarterujący zobligowany jest do portowego klaru jachtu, zabrania śmieci i opłukania naczyń, opłata nie obejmuje sprzątania jachtu brudnego
|
obligatoryjna |
150zł |
pies na jachcie
|
opcjonalnie |
150zł |
toaleta chemiczna na czas rejsu
|
opcjonalnie |
50zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
100zł |
Wszelkie, dopłaty należy zapłacić w dniu odbioru jachtu w porcie.
Możliwe opłaty:
WC chemiczne na czas rejsu + pierwsze przygotowanie - 50 zł,
Nieposprzątany jacht 100 zł, rażące niechlujstwo 300 zł,
Nieopróżniona toaleta chemiczna 100 zł,
w przypadku wezwania Serwisu do awarii spowodowanej z winy załogi wezwania Serwisu do awarii spowodowanej z winy załogi nalicza się opłatę w kwocie 100 zł, plus 50 zł za każdą następną godzinę pracy
Zdanie jachtu w innym porcie (po uzgodnieniu)- 500 zł
Zwierzę na jachcie 150 zł
Nieopróżnione WC chemiczne 100 zł
Zwierzę na jachcie 150 zł
W przypadku niesprzątanie jachtu - 100 zł, rażące niechlujstwo 300 zł.
Zdanie jachtu w innym miejscu niż port macierzysty - 500 zł
Pozostawienie brudnych naczyń 50,00 zł, potrącane z kaucji po stwierdzeniu,
Poplamienie materacy 50,00 zł,potrącane z kaucji po stwierdzeniu.
Dodatkowa butla z gazem 2kg/3kg 20,00/30 zł,
Dodatkowe 5 litrów benzyny lub ropy do ogrzewania 35,00 zł,
Szkolenie z kładzenia/stawiania masztu 50,00 zł.
Nieopróżnienie toalety morskiej 300 zł,
Zatkanie toalety morskiej 500 zł.
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Wilkasy/k Giżycka, jez.: Niegocin, Port: PTTK, Niegocińska 1, Wilkasy
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 20zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
pralka
zmywanie naczyń
pompa do fekaliów
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
|
dodatkowe informacje: |
- pralnia
W dniu odbioru i zdania jachtu toalety i podłączenie do prądu bezpłatne.
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
dowód osobisty |
Płatności:
|
Przedpłata 40
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Pozostała kwota przy odbiorze jachtu. |
Kaucja:
|
1000
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 15.00 - 22.00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 8.00 - 11.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 9.5/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Termin rejsu: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Łączna ocena 9.3/10 |
Z
|
Klient:
Zbigniew
|
Termin rejsu: 2021-07-24 - 2021-07-31 |
Łączna ocena 9.1/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Termin rejsu: 2020-09-12 - 2020-09-19 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Dużo miejsca w środku, przestrzeń zagospodarowana bardzo dobrze. Lodówka to fajna rzecz, mimo że nie chłodzi zbyt mocno. Właściciel odbierał telefony bardzo szybko i odpowiadał na wszelkie pytania. Jacht nastawiony na wygodne pływanie. Sam jacht sprawował się bardzo dobrze w żegludze przy słabych i średnich wiatrach. |
|
Mały minus za zablokowany patent do podnoszenia silnika do pozycji pionowej. Jacht był w porcie zacumowany rufą i właściciel nie sprawdził tego na miejscu, a później zażądał pieniędzy za serwis, żeby przyjechać i to poprawić.
Przy mocnym wietrze mocno kładzie jacht nawet bez żagli (ze względu na wysoką burtę), więc lepiej zostać wtedy w porcie. Panel sterujący ogrzewaniem jest mocno nieintuicyjny i wymaga dłuższego opanowania instrukcji.
--------------------------
ODPOWIEDŹ ARMATORA:
----------------------------Szanowna załogo, nie zgłaszaliście żadnych problemów z podnoszeniem i opuszczaniem silnika oraz panelem sterowania ogrzewaniem. Na jachcie zamontowany jest zwykły pantograf i nie posiada żadnego innego patentu oprócz dźwigni z rączką, każdy producent inaczej wycina ząbki do trymowania. Czasami trzeba lekko unieść silnik, innym razem pchnąć rączkę do przodu lub do tyłu. Ponadto przy przekazywaniu jachtu tłumaczę obsługę, opuszczam i odpalam silnik w obecności załogi.
Wszelkiej pomocy udzielam telefonicznie, a w przypadku problemów z naszej winy dokonuję serwisu bezpłatnie.
Serwis jest płatny dopiero po stwierdzeniu jakiejś usterki spowodowanej przez załogę lub jeżeli załoga żąda przyjazdu już po przeglądzie i przejęciu jachtu z nieuzasadnionych przyczyn.
Jeśli chodzi o panel sterowania ogrzewaniem, to zawsze tłumaczę załodze podczas wydawania jachtu, w jaki sposób należy obsługiwać cały system. Ponadto na jachcie znajduje się instrukcja obsługi w języku polskim, a w razie problemów można wykonać telefon do Armatora
Pozdrawiam Piotr
|
|
Łączna ocena 9.5/10 |
R
|
Klient:
Robert
|
Termin rejsu: 2020-08-08 - 2020-08-15 |
|