Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
8.9
Opinie porejsowe (5)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 8.8/10 |
B
|
Klient:
Bernard
|
Termin rejsu: 2023-07-22 - 2023-07-29 |
Łączna ocena 6.5/10 |
B
|
Klient:
Bartłomiej
|
Termin rejsu: 2020-08-29 - 2020-09-05 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
ODRADZAM firmę Armatora, jacht OK. Opinia poniżej niekompletna z braku miejsca:/
1. Jacht oddany niesprawny (nie działało Webasto, mocowanie bomu, wilgotne/prawie mokre materace na rufie).
2. Jacht oddawany niekompletny - brakowało: długich cum, paliwa do silnika, garczka, WC, drugiej butli gazowej, zastawa niekompletna - trzeba było sprawdzać i pilnować, aby zostało dostarczone.
3. Brak szacunku do klienta, cytaty z emaili Armatora: a) po przekłamaniu 13 najważniejszych faktóww dotyczących reklamacji pojawia się: (cytat) : "Pan wybaczy, ale to trochę niepoważne", albo: "dzięki takim "orłom", którzy pływają tylko na dziko".... Jest super jak płacisz, jak wymagasz, już jest kiepsko i zaczynasz być "orłem". |
|
3. Opdopwiedzialność za niesprawne elementy wg firmy jest na kliencie, cytuje emaila Armatora: " sternik mógł sprawdzić wszystko jeszcze w porcie". W umowie: "ARMATOR zobowiązuje się dostarczyć w/w jacht SPRAWNY" ... Czyli wypożyczamy samochód, ale musimy sprawdzić czy koła są odpowiednio mocno przykręcone, czy silnik ma olej, czy klimatyzacja działa poprawnie...
4. Słaba komunikacja z firmą Armatora (odpowiedziałą po 2 tygodzniach na emaila i dopiero po rozmowie tel.)
6. Brak poczucia odpowiedzialności firmy Armatora za straty (finansowe i pozafinansowe) wynikłe z oddania niesprawnego jachtu (np. stracone 3/4 doby urlopu na oczekiwanie na /niestkuteczny/ serwis, konieczność ponoszenia dwukrotnie opłat portowych, mokre materace, konieczność zmiany planu wycieczki). Jedyna do czego firma niby się przyznaje to zwrot za niedzialające Webasto (w ok. 2/3 wyliczonej przeze mnie kwoty - akceptowalne dla mnie - ale to TYLKO za Webasto) |
|
Phobos 25 (2019)
-
Nr oferty: 54637
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 54637
Osób:
8 (6+2)
Rok:
2019
Piaski/k Ruciane-Nida, Port Wioska Rowerowa
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
26.04.2025
-
04.05.2025
|
420,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
04.05.2025
-
10.05.2025
|
300,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
10.05.2025
-
17.05.2025
|
300,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
17.05.2025
-
31.05.2025
|
330,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
31.05.2025
-
14.06.2025
|
370,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
14.06.2025
-
21.06.2025
|
400,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
21.06.2025
-
28.06.2025
|
420,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
28.06.2025
-
05.07.2025
|
460,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
05.07.2025
-
12.07.2025
|
490,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
12.07.2025
-
16.08.2025
|
530,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
16.08.2025
-
30.08.2025
|
410,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
30.08.2025
-
04.10.2025
|
260,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
54637 |
Typ jachtu: |
Phobos 25 |
Rok produkcji: |
2019 |
Ilość osób: |
8 |
Układ koi: |
6+2 |
Zamykane sypialnie: |
0 |
Port: |
Piaski/k Ruciane-Nida |
Silnik: |
silnik zaburtowy 6 KM |
|
Długość kadłuba: |
7,49
m |
Szerokość całkowita: |
2,86
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,44
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,34
m |
Wysokość w kabinie: |
1,80
m |
Powierzchnia żagli: |
30
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
Jacht ozonowany po każdym czarterze.
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 1 refbanta, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, ogrzewanie, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, WC chemiczne, zamykana kabina WC, prostownik, instalacja 12 i 230V
|
|
Opis:
|
Lodówka na jachcie elektryczna.
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW
-
serwis na szlaku
-
WC chemiczne
-
gaz
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
Pełny do pełnego -
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru ⓘ
|
|
Zwierzęta:
|
Dozwolone |
|
Dopłaty:
|
pies na jachcie
|
opcjonalnie |
200zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
200zł |
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Piaski/k Ruciane-Nida, jez.: Bełdany, Port: Wioska Rowerowa, Piaski 6, Ruciane-Nida
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 15zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
zmywanie naczyń
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Pozostała kwota przy odbiorze jachtu. |
Kaucja:
|
1000
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 14.00 - 18.00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 10.00 - 11.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 8.8/10 |
B
|
Klient:
Bernard
|
Termin rejsu: 2023-07-22 - 2023-07-29 |
Łączna ocena 6.5/10 |
B
|
Klient:
Bartłomiej
|
Termin rejsu: 2020-08-29 - 2020-09-05 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
ODRADZAM firmę Armatora, jacht OK. Opinia poniżej niekompletna z braku miejsca:/
1. Jacht oddany niesprawny (nie działało Webasto, mocowanie bomu, wilgotne/prawie mokre materace na rufie).
2. Jacht oddawany niekompletny - brakowało: długich cum, paliwa do silnika, garczka, WC, drugiej butli gazowej, zastawa niekompletna - trzeba było sprawdzać i pilnować, aby zostało dostarczone.
3. Brak szacunku do klienta, cytaty z emaili Armatora: a) po przekłamaniu 13 najważniejszych faktóww dotyczących reklamacji pojawia się: (cytat) : "Pan wybaczy, ale to trochę niepoważne", albo: "dzięki takim "orłom", którzy pływają tylko na dziko".... Jest super jak płacisz, jak wymagasz, już jest kiepsko i zaczynasz być "orłem". |
|
3. Opdopwiedzialność za niesprawne elementy wg firmy jest na kliencie, cytuje emaila Armatora: " sternik mógł sprawdzić wszystko jeszcze w porcie". W umowie: "ARMATOR zobowiązuje się dostarczyć w/w jacht SPRAWNY" ... Czyli wypożyczamy samochód, ale musimy sprawdzić czy koła są odpowiednio mocno przykręcone, czy silnik ma olej, czy klimatyzacja działa poprawnie...
4. Słaba komunikacja z firmą Armatora (odpowiedziałą po 2 tygodzniach na emaila i dopiero po rozmowie tel.)
6. Brak poczucia odpowiedzialności firmy Armatora za straty (finansowe i pozafinansowe) wynikłe z oddania niesprawnego jachtu (np. stracone 3/4 doby urlopu na oczekiwanie na /niestkuteczny/ serwis, konieczność ponoszenia dwukrotnie opłat portowych, mokre materace, konieczność zmiany planu wycieczki). Jedyna do czego firma niby się przyznaje to zwrot za niedzialające Webasto (w ok. 2/3 wyliczonej przeze mnie kwoty - akceptowalne dla mnie - ale to TYLKO za Webasto) |
|
|