Search for a yacht
by criteria:
|
✕
8.9
Opinie porejsowe (5)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 8.8/10 |
B
|
Klient:
Bernard
|
Date of trip: 2023-07-22 - 2023-07-29 |
Overall rating 6.5/10 |
B
|
Klient:
Bartłomiej
|
Date of trip: 2020-08-29 - 2020-09-05 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
ODRADZAM firmę Armatora, jacht OK. Opinia poniżej niekompletna z braku miejsca:/
1. Jacht oddany niesprawny (nie działało Webasto, mocowanie bomu, wilgotne/prawie mokre materace na rufie).
2. Jacht oddawany niekompletny - brakowało: długich cum, paliwa do silnika, garczka, WC, drugiej butli gazowej, zastawa niekompletna - trzeba było sprawdzać i pilnować, aby zostało dostarczone.
3. Brak szacunku do klienta, cytaty z emaili Armatora: a) po przekłamaniu 13 najważniejszych faktóww dotyczących reklamacji pojawia się: (cytat) : "Pan wybaczy, ale to trochę niepoważne", albo: "dzięki takim "orłom", którzy pływają tylko na dziko".... Jest super jak płacisz, jak wymagasz, już jest kiepsko i zaczynasz być "orłem". |
|
3. Opdopwiedzialność za niesprawne elementy wg firmy jest na kliencie, cytuje emaila Armatora: " sternik mógł sprawdzić wszystko jeszcze w porcie". W umowie: "ARMATOR zobowiązuje się dostarczyć w/w jacht SPRAWNY" ... Czyli wypożyczamy samochód, ale musimy sprawdzić czy koła są odpowiednio mocno przykręcone, czy silnik ma olej, czy klimatyzacja działa poprawnie...
4. Słaba komunikacja z firmą Armatora (odpowiedziałą po 2 tygodzniach na emaila i dopiero po rozmowie tel.)
6. Brak poczucia odpowiedzialności firmy Armatora za straty (finansowe i pozafinansowe) wynikłe z oddania niesprawnego jachtu (np. stracone 3/4 doby urlopu na oczekiwanie na /niestkuteczny/ serwis, konieczność ponoszenia dwukrotnie opłat portowych, mokre materace, konieczność zmiany planu wycieczki). Jedyna do czego firma niby się przyznaje to zwrot za niedzialające Webasto (w ok. 2/3 wyliczonej przeze mnie kwoty - akceptowalne dla mnie - ale to TYLKO za Webasto) |
|
Phobos 25 (2019)
-
Yacht no.: 54637
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54637
Osób:
8 (6+2)
Rok:
2019
Piaski/k Ruciane-Nida, Port Wioska Rowerowa
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
26.04.2025
-
04.05.2025
|
420,00zł
|
complete period (e.g. long weekend)
|
04.05.2025
-
10.05.2025
|
300,00zł
|
complete period (e.g. long weekend)
|
10.05.2025
-
17.05.2025
|
300,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
17.05.2025
-
31.05.2025
|
330,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
31.05.2025
-
14.06.2025
|
370,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
14.06.2025
-
21.06.2025
|
400,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
21.06.2025
-
28.06.2025
|
420,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
28.06.2025
-
05.07.2025
|
460,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
05.07.2025
-
12.07.2025
|
490,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
12.07.2025
-
16.08.2025
|
530,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
16.08.2025
-
30.08.2025
|
410,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
30.08.2025
-
04.10.2025
|
260,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54637 |
Yacht type: |
Phobos 25 |
Year of manufacture: |
2019 |
Number of people: |
8 |
Berth layout: |
6+2 |
Locked bedrooms: |
0 |
Harbour: |
Piaski/k Ruciane-Nida |
Engine: |
silnik zaburtowy 6 KM |
|
Total length: |
7,49
m |
Total width: |
2,86
m |
Maximum draught: |
1,44
m |
Minimum draught: |
0,34
m |
Cabin height: |
1,80
m |
Sail area: |
30
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
Jacht ozonowany po każdym czarterze.
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 1 refbanta, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, heating, tableware, cooking equipment, cockpit table, chemical toilet, locked toilet, battery charger, 12 and 230 V installations
|
|
Description:
|
Lodówka na jachcie elektryczna.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
-
Service on the route
-
chemical toilet
-
Gas
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
|
|
Animals:
|
Allowed |
|
Additional charges:
|
dogs on the yacht
|
optional |
200zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
200PLN |
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Piaski/k Ruciane-Nida, lake: Bełdany, Harbour: Wioska Rowerowa, Piaski 6, Ruciane-Nida
map
|
In the port area: |
parking 15PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
dishwashing
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
yacht sailor |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
1000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 14.00 - 18.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 10.00 - 11.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 8.8/10 |
B
|
Klient:
Bernard
|
Date of trip: 2023-07-22 - 2023-07-29 |
Overall rating 6.5/10 |
B
|
Klient:
Bartłomiej
|
Date of trip: 2020-08-29 - 2020-09-05 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
ODRADZAM firmę Armatora, jacht OK. Opinia poniżej niekompletna z braku miejsca:/
1. Jacht oddany niesprawny (nie działało Webasto, mocowanie bomu, wilgotne/prawie mokre materace na rufie).
2. Jacht oddawany niekompletny - brakowało: długich cum, paliwa do silnika, garczka, WC, drugiej butli gazowej, zastawa niekompletna - trzeba było sprawdzać i pilnować, aby zostało dostarczone.
3. Brak szacunku do klienta, cytaty z emaili Armatora: a) po przekłamaniu 13 najważniejszych faktóww dotyczących reklamacji pojawia się: (cytat) : "Pan wybaczy, ale to trochę niepoważne", albo: "dzięki takim "orłom", którzy pływają tylko na dziko".... Jest super jak płacisz, jak wymagasz, już jest kiepsko i zaczynasz być "orłem". |
|
3. Opdopwiedzialność za niesprawne elementy wg firmy jest na kliencie, cytuje emaila Armatora: " sternik mógł sprawdzić wszystko jeszcze w porcie". W umowie: "ARMATOR zobowiązuje się dostarczyć w/w jacht SPRAWNY" ... Czyli wypożyczamy samochód, ale musimy sprawdzić czy koła są odpowiednio mocno przykręcone, czy silnik ma olej, czy klimatyzacja działa poprawnie...
4. Słaba komunikacja z firmą Armatora (odpowiedziałą po 2 tygodzniach na emaila i dopiero po rozmowie tel.)
6. Brak poczucia odpowiedzialności firmy Armatora za straty (finansowe i pozafinansowe) wynikłe z oddania niesprawnego jachtu (np. stracone 3/4 doby urlopu na oczekiwanie na /niestkuteczny/ serwis, konieczność ponoszenia dwukrotnie opłat portowych, mokre materace, konieczność zmiany planu wycieczki). Jedyna do czego firma niby się przyznaje to zwrot za niedzialające Webasto (w ok. 2/3 wyliczonej przeze mnie kwoty - akceptowalne dla mnie - ale to TYLKO za Webasto) |
|
|