Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.6
Opinie porejsowe (6)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 10/10 |
S
|
Klient:
Sławomir
|
Date of trip: 2023-07-01 - 2023-07-08 |
Overall rating 9.2/10 |
A
|
Klient:
Andrzej
|
Date of trip: 2023-05-27 - 2023-06-02 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Bardzo dobry kontakt z armatorem i elastyczność z jego strony. Jacht dobrze przygotowany do czarteru - czysty, wyposażony, 99% urządzeń działało jak należy (jedynie poza anteną radiową i TV). Bardzo komfortowy ze względu na możliwość zamknięcia kokpitu ze stałymi przeszkleniami, dzięki czemu w trakcie rejsu w środku było bardzo cicho, czego nie zapewniają kokpity zamykane jedynie za pomocą bimini. Niskie spalanie - przy średniej prędkości 4 kt spalał w granicach 1,4 l/h (50 l starczyło na przepłynięcie 126 NM). Wystarczająca liczba i długość cum, pozwalająca dobrze zacumować jacht nawet przy silnym wietrze. Dobrze trzymająca kotwica. Wystarczająca liczba gniazd 230V (3 szt.) i 12V (1 szt.) + 2x USB (1A i 2,1A). Panel fotowoltaiczny również dobrze się sprawował, ale warto go przeczyścić przed czarterem. Ogólnie jacht i armatora oceniam na 5-. |
|
Jacht jest komfortowy w 2-3 osoby, ale korzystanie w 5 dorosłych osób może nie sprawiać przyjemności. Słabo odbierało radio i TV - w zasadzie tylko w bliskiej odległości od Giżycka, w Rynie jedna stacja radiowa i pojedyncze stacje TV, natomiast w Mikołajkach czy Rucianem-Nidzie mogliśmy korzystać wyłącznie z pendrive lub BT. Minus za brak możliwości schowania kotwicy w bakiście dziobowej (nie mieściła się), przez co pozostaje przerzucenie jej do bakisty na rufie bądź ciągłe przewiązywanie między lewą a prawą knagą, w zależności od tego którą burtą cumujemy. Innym rozwiązaniem mogła by być dodatkowa knaga specjalnie dla kotwicy. Przydałby się odbijacz kulisty, który mógłby używać załogant np. podczas cumowania longsidem, odchodzeniu na szpringu lub dodatkowo zabezpieczając jacht w razie utraty sterowności w marinie (np. zgaśnięcie silnika) lub silnym wietrze, ale niestety do tej pory żaden z najmowanych przez nas jachtów takowego nie posiadał, więc jest to uwaga dla wielu armatorów. |
|
Motorowy - Janmor 700 (2021)
-
Yacht no.: 54976
 |
Add to favourites |
 |
Remove from favourites |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54976
Osób:
5 (4+1)
Rok:
2021
Wrony/k Giżycka, Port Wrony
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
20.04.2024
-
30.04.2024
|
350,00zł
|
daily
|
30.04.2024
-
05.05.2024
|
500,00zł
|
complete period (e.g. long weekend)
|
05.05.2024
-
25.05.2024
|
350,00zł
|
daily
|
25.05.2024
-
01.06.2024
|
500,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
01.06.2024
-
22.06.2024
|
450,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
22.06.2024
-
06.07.2024
|
500,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
06.07.2024
-
17.08.2024
|
600,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
17.08.2024
-
24.08.2024
|
500,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
24.08.2024
-
31.08.2024
|
400,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
31.08.2024
-
07.09.2024
|
350,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
07.09.2024
-
05.10.2024
|
300,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54976 |
Yacht type: |
Motorowy - Janmor 700 |
Year of manufacture: |
2021 |
Number of people: |
5 |
Berth layout: |
4+1 |
Locked bedrooms: |
0 |
Harbour: |
Wrony/k Giżycka |
Engine: |
Tohatsu 30 KM |
|
Total length: |
7,08
m |
Total width: |
2,75
m |
Maximum draught: |
0,50
m |
Minimum draught: |
0,50
m |
Cabin height: |
1,95
m |
Sail area: |
0
m2 |
Centreboard type: |
-Brak- |
Rudder type: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
|
Equipment:
|
Railing, boarding ladder, bow pulpit with ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, solar panel, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations, water tank160l., fuel tank50l., holding tank80l.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
|
|
Animals:
|
Not allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
150zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
250PLN |
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Wrony/k Giżycka, lake: Tajty, Harbour: Port Wrony, Wrony 17, k. Giżycka
map
|
In the port area: |
parking 20PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
chem. toilet discharge
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
ID card |
Payments:
|
Pre-payment 40
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Special terms for this offer: the outstanding amount is payable 14 days before the charter. |
Security deposit:
|
2000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 16.00 - 20.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 9.00 - 10.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 10/10 |
S
|
Klient:
Sławomir
|
Date of trip: 2023-07-01 - 2023-07-08 |
Overall rating 9.2/10 |
A
|
Klient:
Andrzej
|
Date of trip: 2023-05-27 - 2023-06-02 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Bardzo dobry kontakt z armatorem i elastyczność z jego strony. Jacht dobrze przygotowany do czarteru - czysty, wyposażony, 99% urządzeń działało jak należy (jedynie poza anteną radiową i TV). Bardzo komfortowy ze względu na możliwość zamknięcia kokpitu ze stałymi przeszkleniami, dzięki czemu w trakcie rejsu w środku było bardzo cicho, czego nie zapewniają kokpity zamykane jedynie za pomocą bimini. Niskie spalanie - przy średniej prędkości 4 kt spalał w granicach 1,4 l/h (50 l starczyło na przepłynięcie 126 NM). Wystarczająca liczba i długość cum, pozwalająca dobrze zacumować jacht nawet przy silnym wietrze. Dobrze trzymająca kotwica. Wystarczająca liczba gniazd 230V (3 szt.) i 12V (1 szt.) + 2x USB (1A i 2,1A). Panel fotowoltaiczny również dobrze się sprawował, ale warto go przeczyścić przed czarterem. Ogólnie jacht i armatora oceniam na 5-. |
|
Jacht jest komfortowy w 2-3 osoby, ale korzystanie w 5 dorosłych osób może nie sprawiać przyjemności. Słabo odbierało radio i TV - w zasadzie tylko w bliskiej odległości od Giżycka, w Rynie jedna stacja radiowa i pojedyncze stacje TV, natomiast w Mikołajkach czy Rucianem-Nidzie mogliśmy korzystać wyłącznie z pendrive lub BT. Minus za brak możliwości schowania kotwicy w bakiście dziobowej (nie mieściła się), przez co pozostaje przerzucenie jej do bakisty na rufie bądź ciągłe przewiązywanie między lewą a prawą knagą, w zależności od tego którą burtą cumujemy. Innym rozwiązaniem mogła by być dodatkowa knaga specjalnie dla kotwicy. Przydałby się odbijacz kulisty, który mógłby używać załogant np. podczas cumowania longsidem, odchodzeniu na szpringu lub dodatkowo zabezpieczając jacht w razie utraty sterowności w marinie (np. zgaśnięcie silnika) lub silnym wietrze, ale niestety do tej pory żaden z najmowanych przez nas jachtów takowego nie posiadał, więc jest to uwaga dla wielu armatorów. |
|
|