Search for a yacht
by criteria:
|
✕
8.7
Opinie porejsowe (30)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 5.5/10 |
B
|
Klient:
BEATA
|
Date of trip: 2023-08-26 - 2023-08-28 |
Overall rating 10/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Date of trip: 2023-05-18 - 2023-05-21 |
Overall rating 8.7/10 |
M
|
Klient:
Marek
|
Date of trip: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Łódź dość duża, ładna, bardzo przyjemna w prowadzeniu. Prędkością, przyspieszeniem wyraźnie góruje nad porównywalnie zmotoryzowanymi jednostkami, mogąc osiągnąć te 2-3 km/h więcej (mimo stosunkowo niewielkiej mocy).
Silnik diesla oszczędny i dość cichy - przez tydzień intensywnego pływania spaliliśmy ok. 85-90 litrów, tymczasem zbiornik paliwa duży (270 litrów). Dzięki temu odpada konieczność martwienia się o dostępność stacji i nie marnujemy czasu.
Sterowanie z dachu (flybridge) dla mnie bajka. Zwłaszcza przy pięknej pogodzie. Są podstawowe urządzenia nawigacyjne, choć raczej nie najnowsze.
Duża kajuta dziobowa, wyraźnie mniejsze boczne. Stery strumieniowe dają radę. Jest winda kotwiczna.Komfortowa dla 4 osób, ewentualnie 2 + 3 dzieci.
Kontakt z zarządzającym jednostką dobry. Łódź przekazana w przyzwoitym stanie, czysta. Problemów z odbiorem nie było. Mimo pewnych mankamentów łódkę można polecić - pod warunkiem że będzie w pełni sprawna i cenowo atrakcyjna. |
|
Wykorzystanie miejsca rozczarowuje i nie bardzo czuć tych 10,4 metra dł. oraz 3,5 szer. Rozdzielenie łazienki i prysznica bez sensu. Jedno pomieszczenie stało puste przez cały rejs. W upalne dni kambuz nie do użycia - jest (za) duszno i gorąco. Efekt akwarium.
W odniesieniu do konkretnej jednostki problem były z zasilaniem prądem. Przedostatniego dnia zacumowana na kotwicy łódka nie odpaliła - akumulator startowy nagle zdechł (mimo codziennego ładowania). To niekomfortowa sytuacja - bez możliwości uruchomienia silnika można poczuć się słabo. Zwłaszcza gdy zapowiadana jest burza. Na szczęście problem został rozwiązany po ok. 2 h, łódka mogła odpłynąć, jednak kosztem steru strumieniowego dziobowego. Bez steru dziobowego, przy trudniejszych warunkach wietrznych, łódką steruje się bardzo słabo (ster rufowy daje niewiele), co zmusiło nas do wcześniejszego powrotu do portu macierzystego.
Ogółem łódka już dość wysłużona, niektóre rzeczy nie działały poprawnie, lub wymagały ciągłego restartu. |
|
Overall rating 6.8/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Date of trip: 2022-06-14 - 2022-06-19 |
Overall rating 10/10 |
M
|
Klient:
Maciej
|
Date of trip: 2022-06-09 - 2022-06-12 |
Overall rating 5.4/10 |
N
|
Klient:
Norbert
|
Date of trip: 2021-09-13 - 2021-09-17 |
Overall rating 8.6/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Date of trip: 2021-06-12 - 2021-06-19 |
Overall rating 9.4/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Date of trip: 2020-09-14 - 2020-09-18 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Bardzo fajny jacht, wygodne kabiny, dziobowa naprawdę duża, łóżko 180x190 :)
Myślałem, że Flydeck to zbytek luksusu, ale bardzo mi się spodobał.
Jacht pływa jak po szynach, a jest to szczególnie wygodne na kanałach, W ub. roku pływałem jachtem, w którym non stop trzeba było korygować kurs co bywało męczące. |
|
Jedyny mankament to słaby akumulator dziobowego steru strumieniowego, który przy tej wielkości jachcie i wietrznych warunkach bardzo się przydaje, ale usterka zgłoszona i z pewnością będzie OK |
|
Overall rating 9.6/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Date of trip: 2020-05-27 - 2020-05-29 |
Overall rating 7.7/10 |
Ł
|
Klient:
Łukasz
|
Date of trip: 2018-08-13 - 2018-08-15 |
Overall rating 9.2/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Date of trip: 2018-08-08 - 2018-08-10 |
Overall rating 9.6/10 |
S
|
Klient:
Szymon
|
Date of trip: 2018-05-26 - 2018-05-28 |
Motorowy - Delphia 989 Platinum Flybridge (2017)
-
Yacht no.: 54234
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
8.7
|
Opinie porejsowe (30) |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54234
Osób:
7 (6+1)
Kabiny:
3
Rok:
2017
Mikołajki, Port EKO Marina SUNPORT
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
25.04.2025
-
30.04.2025
|
900,00zł
|
daily
|
30.04.2025
-
04.05.2025
|
1000,00zł
|
complete period (e.g. long weekend)
|
04.05.2025
-
31.05.2025
|
900,00zł
|
daily
|
31.05.2025
-
18.06.2025
|
1100,00zł
|
daily
|
18.06.2025
-
22.06.2025
|
1400,00zł
|
complete period (e.g. long weekend)
|
22.06.2025
-
28.06.2025
|
1400,00zł
|
daily
|
28.06.2025
-
16.08.2025
|
1400,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
16.08.2025
-
23.08.2025
|
1200,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
23.08.2025
-
30.09.2025
|
900,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54234 |
Yacht type: |
Motorowy - Delphia 989 Platinum Flybridge |
Year of manufacture: |
2017 |
Number of people: |
7 |
Berth layout: |
6+1 |
Locked bedrooms: |
3 |
Harbour: |
Mikołajki |
Engine: |
Nanni 50KM |
|
Total length: |
10,38
m |
Total width: |
3,50
m |
Maximum draught: |
0,50
m |
Minimum draught: |
0,50
m |
Cabin height: |
2,20
m |
Sail area: |
0
m2 |
Centreboard type: |
-Brak- |
Rudder type: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
Oddzielna kabina prysznicowa i WC z umywalką, jacht wyposażony jest w Dwa Stery Strumieniowe, Dwa plotery map w sterówce i na górnym pokładzie.elektryczna toaleta ze zbiornikiem,teak w kokpicie;
|
Equipment:
|
Railing, boarding ladder, bow pulpit with ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, raw water, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, battery charger, cho sounder, 230 V installation, water tank240l., fuel tank270l.
|
|
Description:
|
Jacht 989 Platinum Flybridge Nowość roku 2017. Część zdjęć została wykonana przed montażem instrumentów nawigacyjnych, jacht posiada dwa plotery map.
w 2019r. jacht doposażono teak w kokpicie oraz w elektryczną toaletę;
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency, personal effects
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
|
|
Animals:
|
Allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
250zł |
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Mikołajki, lake: Tałty, Harbour: SUNPORT, Stare Sady 4BK, k. Mikołajek
map
|
In the port area: |
parking 30PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
beach
Bar/Restaurant
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
ID card |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
2000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 15:00 - 20:00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 10.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 5.5/10 |
B
|
Klient:
BEATA
|
Date of trip: 2023-08-26 - 2023-08-28 |
Overall rating 10/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Date of trip: 2023-05-18 - 2023-05-21 |
Overall rating 8.7/10 |
M
|
Klient:
Marek
|
Date of trip: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Łódź dość duża, ładna, bardzo przyjemna w prowadzeniu. Prędkością, przyspieszeniem wyraźnie góruje nad porównywalnie zmotoryzowanymi jednostkami, mogąc osiągnąć te 2-3 km/h więcej (mimo stosunkowo niewielkiej mocy).
Silnik diesla oszczędny i dość cichy - przez tydzień intensywnego pływania spaliliśmy ok. 85-90 litrów, tymczasem zbiornik paliwa duży (270 litrów). Dzięki temu odpada konieczność martwienia się o dostępność stacji i nie marnujemy czasu.
Sterowanie z dachu (flybridge) dla mnie bajka. Zwłaszcza przy pięknej pogodzie. Są podstawowe urządzenia nawigacyjne, choć raczej nie najnowsze.
Duża kajuta dziobowa, wyraźnie mniejsze boczne. Stery strumieniowe dają radę. Jest winda kotwiczna.Komfortowa dla 4 osób, ewentualnie 2 + 3 dzieci.
Kontakt z zarządzającym jednostką dobry. Łódź przekazana w przyzwoitym stanie, czysta. Problemów z odbiorem nie było. Mimo pewnych mankamentów łódkę można polecić - pod warunkiem że będzie w pełni sprawna i cenowo atrakcyjna. |
|
Wykorzystanie miejsca rozczarowuje i nie bardzo czuć tych 10,4 metra dł. oraz 3,5 szer. Rozdzielenie łazienki i prysznica bez sensu. Jedno pomieszczenie stało puste przez cały rejs. W upalne dni kambuz nie do użycia - jest (za) duszno i gorąco. Efekt akwarium.
W odniesieniu do konkretnej jednostki problem były z zasilaniem prądem. Przedostatniego dnia zacumowana na kotwicy łódka nie odpaliła - akumulator startowy nagle zdechł (mimo codziennego ładowania). To niekomfortowa sytuacja - bez możliwości uruchomienia silnika można poczuć się słabo. Zwłaszcza gdy zapowiadana jest burza. Na szczęście problem został rozwiązany po ok. 2 h, łódka mogła odpłynąć, jednak kosztem steru strumieniowego dziobowego. Bez steru dziobowego, przy trudniejszych warunkach wietrznych, łódką steruje się bardzo słabo (ster rufowy daje niewiele), co zmusiło nas do wcześniejszego powrotu do portu macierzystego.
Ogółem łódka już dość wysłużona, niektóre rzeczy nie działały poprawnie, lub wymagały ciągłego restartu. |
|
Overall rating 6.8/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Date of trip: 2022-06-14 - 2022-06-19 |
Overall rating 10/10 |
M
|
Klient:
Maciej
|
Date of trip: 2022-06-09 - 2022-06-12 |
Overall rating 5.4/10 |
N
|
Klient:
Norbert
|
Date of trip: 2021-09-13 - 2021-09-17 |
Overall rating 8.6/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Date of trip: 2021-06-12 - 2021-06-19 |
Overall rating 9.4/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Date of trip: 2020-09-14 - 2020-09-18 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Bardzo fajny jacht, wygodne kabiny, dziobowa naprawdę duża, łóżko 180x190 :)
Myślałem, że Flydeck to zbytek luksusu, ale bardzo mi się spodobał.
Jacht pływa jak po szynach, a jest to szczególnie wygodne na kanałach, W ub. roku pływałem jachtem, w którym non stop trzeba było korygować kurs co bywało męczące. |
|
Jedyny mankament to słaby akumulator dziobowego steru strumieniowego, który przy tej wielkości jachcie i wietrznych warunkach bardzo się przydaje, ale usterka zgłoszona i z pewnością będzie OK |
|
Overall rating 9.6/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Date of trip: 2020-05-27 - 2020-05-29 |
Overall rating 7.7/10 |
Ł
|
Klient:
Łukasz
|
Date of trip: 2018-08-13 - 2018-08-15 |
Overall rating 9.2/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Date of trip: 2018-08-08 - 2018-08-10 |
Overall rating 9.6/10 |
S
|
Klient:
Szymon
|
Date of trip: 2018-05-26 - 2018-05-28 |
|