Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
8.7
Opinie porejsowe (30)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 5.5/10 |
B
|
Klient:
BEATA
|
Termin rejsu: 2023-08-26 - 2023-08-28 |
Łączna ocena 10/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Termin rejsu: 2023-05-18 - 2023-05-21 |
Łączna ocena 8.7/10 |
M
|
Klient:
Marek
|
Termin rejsu: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Łódź dość duża, ładna, bardzo przyjemna w prowadzeniu. Prędkością, przyspieszeniem wyraźnie góruje nad porównywalnie zmotoryzowanymi jednostkami, mogąc osiągnąć te 2-3 km/h więcej (mimo stosunkowo niewielkiej mocy).
Silnik diesla oszczędny i dość cichy - przez tydzień intensywnego pływania spaliliśmy ok. 85-90 litrów, tymczasem zbiornik paliwa duży (270 litrów). Dzięki temu odpada konieczność martwienia się o dostępność stacji i nie marnujemy czasu.
Sterowanie z dachu (flybridge) dla mnie bajka. Zwłaszcza przy pięknej pogodzie. Są podstawowe urządzenia nawigacyjne, choć raczej nie najnowsze.
Duża kajuta dziobowa, wyraźnie mniejsze boczne. Stery strumieniowe dają radę. Jest winda kotwiczna.Komfortowa dla 4 osób, ewentualnie 2 + 3 dzieci.
Kontakt z zarządzającym jednostką dobry. Łódź przekazana w przyzwoitym stanie, czysta. Problemów z odbiorem nie było. Mimo pewnych mankamentów łódkę można polecić - pod warunkiem że będzie w pełni sprawna i cenowo atrakcyjna. |
|
Wykorzystanie miejsca rozczarowuje i nie bardzo czuć tych 10,4 metra dł. oraz 3,5 szer. Rozdzielenie łazienki i prysznica bez sensu. Jedno pomieszczenie stało puste przez cały rejs. W upalne dni kambuz nie do użycia - jest (za) duszno i gorąco. Efekt akwarium.
W odniesieniu do konkretnej jednostki problem były z zasilaniem prądem. Przedostatniego dnia zacumowana na kotwicy łódka nie odpaliła - akumulator startowy nagle zdechł (mimo codziennego ładowania). To niekomfortowa sytuacja - bez możliwości uruchomienia silnika można poczuć się słabo. Zwłaszcza gdy zapowiadana jest burza. Na szczęście problem został rozwiązany po ok. 2 h, łódka mogła odpłynąć, jednak kosztem steru strumieniowego dziobowego. Bez steru dziobowego, przy trudniejszych warunkach wietrznych, łódką steruje się bardzo słabo (ster rufowy daje niewiele), co zmusiło nas do wcześniejszego powrotu do portu macierzystego.
Ogółem łódka już dość wysłużona, niektóre rzeczy nie działały poprawnie, lub wymagały ciągłego restartu. |
|
Łączna ocena 6.8/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Termin rejsu: 2022-06-14 - 2022-06-19 |
Łączna ocena 10/10 |
M
|
Klient:
Maciej
|
Termin rejsu: 2022-06-09 - 2022-06-12 |
Łączna ocena 5.4/10 |
N
|
Klient:
Norbert
|
Termin rejsu: 2021-09-13 - 2021-09-17 |
Łączna ocena 8.6/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Termin rejsu: 2021-06-12 - 2021-06-19 |
Łączna ocena 9.4/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Termin rejsu: 2020-09-14 - 2020-09-18 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Bardzo fajny jacht, wygodne kabiny, dziobowa naprawdę duża, łóżko 180x190 :)
Myślałem, że Flydeck to zbytek luksusu, ale bardzo mi się spodobał.
Jacht pływa jak po szynach, a jest to szczególnie wygodne na kanałach, W ub. roku pływałem jachtem, w którym non stop trzeba było korygować kurs co bywało męczące. |
|
Jedyny mankament to słaby akumulator dziobowego steru strumieniowego, który przy tej wielkości jachcie i wietrznych warunkach bardzo się przydaje, ale usterka zgłoszona i z pewnością będzie OK |
|
Łączna ocena 9.6/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Termin rejsu: 2020-05-27 - 2020-05-29 |
Łączna ocena 7.7/10 |
Ł
|
Klient:
Łukasz
|
Termin rejsu: 2018-08-13 - 2018-08-15 |
Łączna ocena 9.2/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Termin rejsu: 2018-08-08 - 2018-08-10 |
Łączna ocena 9.6/10 |
S
|
Klient:
Szymon
|
Termin rejsu: 2018-05-26 - 2018-05-28 |
Motorowy - Delphia 989 Platinum Flybridge (2017)
-
Nr oferty: 54234
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
8.7
|
Opinie porejsowe (30) |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 54234
Osób:
7 (6+1)
Kabiny:
3
Rok:
2017
Mikołajki, Port EKO Marina SUNPORT
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
25.04.2025
-
30.04.2025
|
900,00zł
|
na doby
|
30.04.2025
-
04.05.2025
|
1000,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
04.05.2025
-
31.05.2025
|
900,00zł
|
na doby
|
31.05.2025
-
18.06.2025
|
1100,00zł
|
na doby
|
18.06.2025
-
22.06.2025
|
1400,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
22.06.2025
-
28.06.2025
|
1400,00zł
|
na doby
|
28.06.2025
-
16.08.2025
|
1400,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
16.08.2025
-
23.08.2025
|
1200,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
23.08.2025
-
30.09.2025
|
900,00zł
|
na doby
|
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
54234 |
Typ jachtu: |
Motorowy - Delphia 989 Platinum Flybridge |
Rok produkcji: |
2017 |
Ilość osób: |
7 |
Układ koi: |
6+1 |
Zamykane sypialnie: |
3 |
Port: |
Mikołajki |
Silnik: |
Nanni 50KM |
|
Długość kadłuba: |
10,38
m |
Szerokość całkowita: |
3,50
m |
Zanurzenie maksymalne: |
0,50
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,50
m |
Wysokość w kabinie: |
2,20
m |
Powierzchnia żagli: |
0
m2 |
Typ miecza: |
-Brak- |
Typ steru: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
Oddzielna kabina prysznicowa i WC z umywalką, jacht wyposażony jest w Dwa Stery Strumieniowe, Dwa plotery map w sterówce i na górnym pokładzie.elektryczna toaleta ze zbiornikiem,teak w kokpicie;
|
Wyposażenie:
|
Relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), kosz dziobowy z drabinką, środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, woda zaburtowa, ogrzewanie, stacjonarne WC, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, zamykana kabina WC, prostownik, echosonda, instalacja 230V, zbiornik wody 240l., zbiornik paliwa 270l.
|
|
Opis:
|
Jacht 989 Platinum Flybridge Nowość roku 2017. Część zdjęć została wykonana przed montażem instrumentów nawigacyjnych, jacht posiada dwa plotery map.
w 2019r. jacht doposażono teak w kokpicie oraz w elektryczną toaletę;
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW, rzeczy osobiste
-
serwis na szlaku
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
Pełny do pełnego -
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru ⓘ
|
|
Zwierzęta:
|
Dozwolone |
|
Dopłaty:
|
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
|
obligatoryjna |
250zł |
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Mikołajki, jez.: Tałty, Port: SUNPORT, Stare Sady 4BK, k. Mikołajek
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 30zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
pralka
zmywanie naczyń
pompa do fekaliów
zrzut z toalet chem.
plaża
Bar/Restauracja
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
dowód osobisty |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Pozostała kwota przy odbiorze jachtu. |
Kaucja:
|
2000
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 15:00 - 20:00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 8.00 - 10.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 5.5/10 |
B
|
Klient:
BEATA
|
Termin rejsu: 2023-08-26 - 2023-08-28 |
Łączna ocena 10/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Termin rejsu: 2023-05-18 - 2023-05-21 |
Łączna ocena 8.7/10 |
M
|
Klient:
Marek
|
Termin rejsu: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Łódź dość duża, ładna, bardzo przyjemna w prowadzeniu. Prędkością, przyspieszeniem wyraźnie góruje nad porównywalnie zmotoryzowanymi jednostkami, mogąc osiągnąć te 2-3 km/h więcej (mimo stosunkowo niewielkiej mocy).
Silnik diesla oszczędny i dość cichy - przez tydzień intensywnego pływania spaliliśmy ok. 85-90 litrów, tymczasem zbiornik paliwa duży (270 litrów). Dzięki temu odpada konieczność martwienia się o dostępność stacji i nie marnujemy czasu.
Sterowanie z dachu (flybridge) dla mnie bajka. Zwłaszcza przy pięknej pogodzie. Są podstawowe urządzenia nawigacyjne, choć raczej nie najnowsze.
Duża kajuta dziobowa, wyraźnie mniejsze boczne. Stery strumieniowe dają radę. Jest winda kotwiczna.Komfortowa dla 4 osób, ewentualnie 2 + 3 dzieci.
Kontakt z zarządzającym jednostką dobry. Łódź przekazana w przyzwoitym stanie, czysta. Problemów z odbiorem nie było. Mimo pewnych mankamentów łódkę można polecić - pod warunkiem że będzie w pełni sprawna i cenowo atrakcyjna. |
|
Wykorzystanie miejsca rozczarowuje i nie bardzo czuć tych 10,4 metra dł. oraz 3,5 szer. Rozdzielenie łazienki i prysznica bez sensu. Jedno pomieszczenie stało puste przez cały rejs. W upalne dni kambuz nie do użycia - jest (za) duszno i gorąco. Efekt akwarium.
W odniesieniu do konkretnej jednostki problem były z zasilaniem prądem. Przedostatniego dnia zacumowana na kotwicy łódka nie odpaliła - akumulator startowy nagle zdechł (mimo codziennego ładowania). To niekomfortowa sytuacja - bez możliwości uruchomienia silnika można poczuć się słabo. Zwłaszcza gdy zapowiadana jest burza. Na szczęście problem został rozwiązany po ok. 2 h, łódka mogła odpłynąć, jednak kosztem steru strumieniowego dziobowego. Bez steru dziobowego, przy trudniejszych warunkach wietrznych, łódką steruje się bardzo słabo (ster rufowy daje niewiele), co zmusiło nas do wcześniejszego powrotu do portu macierzystego.
Ogółem łódka już dość wysłużona, niektóre rzeczy nie działały poprawnie, lub wymagały ciągłego restartu. |
|
Łączna ocena 6.8/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Termin rejsu: 2022-06-14 - 2022-06-19 |
Łączna ocena 10/10 |
M
|
Klient:
Maciej
|
Termin rejsu: 2022-06-09 - 2022-06-12 |
Łączna ocena 5.4/10 |
N
|
Klient:
Norbert
|
Termin rejsu: 2021-09-13 - 2021-09-17 |
Łączna ocena 8.6/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Termin rejsu: 2021-06-12 - 2021-06-19 |
Łączna ocena 9.4/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Termin rejsu: 2020-09-14 - 2020-09-18 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Bardzo fajny jacht, wygodne kabiny, dziobowa naprawdę duża, łóżko 180x190 :)
Myślałem, że Flydeck to zbytek luksusu, ale bardzo mi się spodobał.
Jacht pływa jak po szynach, a jest to szczególnie wygodne na kanałach, W ub. roku pływałem jachtem, w którym non stop trzeba było korygować kurs co bywało męczące. |
|
Jedyny mankament to słaby akumulator dziobowego steru strumieniowego, który przy tej wielkości jachcie i wietrznych warunkach bardzo się przydaje, ale usterka zgłoszona i z pewnością będzie OK |
|
Łączna ocena 9.6/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Termin rejsu: 2020-05-27 - 2020-05-29 |
Łączna ocena 7.7/10 |
Ł
|
Klient:
Łukasz
|
Termin rejsu: 2018-08-13 - 2018-08-15 |
Łączna ocena 9.2/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Termin rejsu: 2018-08-08 - 2018-08-10 |
Łączna ocena 9.6/10 |
S
|
Klient:
Szymon
|
Termin rejsu: 2018-05-26 - 2018-05-28 |
|