Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.0
Opinie porejsowe (5)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 6.4/10 |
A
|
Klient:
Adam
|
Date of trip: 2022-08-13 - 2022-08-20 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Pomimo słabego silnika, jakoś sobie radził na słabszym wietrze. Przy silnym nie wiem, bo wiało max. 4Bf. Manewrowo bardzo sprawnie. |
|
Akumulatory nie trzymają. Jak solary przestają ładować, po kilku godzinach brak prądu. Lodówka się wyłącza. Piwo ciepłe. Słabo. Sprawę załatwia keja z prądem. Niestety koszty i sąsiedzi. Jak kto woli.Ten jachcik ma krótkie spanie na dziobie, jeszcze krótsze w miejscu stołu. Na rufie nie sprawdzałem, ale jest mocno klaustrofobiczne. Przednia szyba jest bardzo porysowana (mył ktoś chyba drapakiem) i przy słonecznej pogodzie słabo przez nią widać. Ogólnie "jacht" bardzo słabo wykonany i jak na rocznik 2019 (wynika to też z motogodzin) wygląda z bliska niekorzystnie.
Odpowiedź Armatora: Jednostka którą posiadamy szczyci się naprawdę świetnym prowadzeniem i bardzo dobrą manewrowością, silnik Honda o mocy 20hp doskonale daje sobie radę, oczywiście nie do pływania w ślizgu. Jest to JACHT Spacerowy, nie dość że silnik bardzo dobrze spełnia swoje zadanie to jest przy tym niesamowicie oszczędny, co potwierdza wielu użytkowników. 50 litrów paliwa często wystarcza na cały tydzień pływania.
Co do mankamentów jakie zostały wymienione, działanie lodówki i sprawność akumulatorów, przebywanie poza portem, bez podłączonego zasilania czasami kończy się rozładowaniem akumulatora który zasila lodówkę, zwłaszcza przy pełnej lodówce i braku słońca, solary tylko doładowują akumulatory, pełne naładowanie jest możliwe przy podłączeniu do sieci.
Całkowicie nie zgadzam się aby pozostałe dwa akumulatory mogły się rozładować, to się nigdy nam nie zdążyło, chyba że jednostka pozostawała w jednym miejscu, bez odpalania silnika, przy włączonych światełkach lub innych urządzeniach. mogących rozładować akumulatory.
Co do spania na dziobie, jest krótkie dla osób powyżej 2m wzrostu, przy drugim rozłożonym ze stolika miejscu i dołożeniu wszystkich części to osoby o wzroście ponad 2m mogą komfortowo wyciągnąć nogi. Faktycznie trzecie spanie pod kokpitem jest mniej komfortowe, raczej dla dzieci, jest to wnęka i może to komuś przeszkadzać.
Przednia szyba faktycznie była troszkę zarysowana, ale została wypolerowana
i nie sprawia problemów,
Poprawiona została także powierzchnia kadłuba, zlikwidowane ryski i otarcia które niestety powstają podczas jej użytkowania. |
|
Motorowy - Calipso 23 (2019)
-
Yacht no.: 55097
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 55097
Osób:
6 (4+2)
Rok:
2019
Wrony/k Giżycka, Port Kalinowo
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
55097 |
Yacht type: |
Motorowy - Calipso 23 |
Year of manufacture: |
2019 |
Number of people: |
6 |
Berth layout: |
4+2 |
Locked bedrooms: |
0 |
Harbour: |
Wrony/k Giżycka |
Engine: |
20KM Honda |
|
Total length: |
7,30
m |
Total width: |
2,80
m |
Maximum draught: |
0,50
m |
Minimum draught: |
0,50
m |
Cabin height: |
1,90
m |
Sail area: |
0
m2 |
Centreboard type: |
-Brak- |
Rudder type: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
|
Equipment:
|
Cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, solar panel, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations, water tank200l., fuel tank40l., holding tank60l., Wyposażenie:
- solary
- Silnik Honda 20 KM
- Ster strumieniowy,
- Ogrzewanie z nawiewem wewnątrz i przy kokpicie ,
- dodatkowe akumulatory hotelowe, które pozwolą spędzić czas poza portem do 4 dni.
- Lodówka,(całkiem spora)
- Namiot przeciwdeszczowy,
Drabinka rufowa (kąpielowa),
- Środki ratunkowe,
- Ciepła woda z bojlera 30l,
- Toaleta,wc morskie ze zbiornikiem.
- Prostownik,
- Echosonda z nawigacją i mapami Jez.Mazurskich
- Instalacja 12 V i 230 V.
- Telewizor,
- Nagłośnienie audio z radiem w kajucie.
|
|
Description:
|
Jednostka szczyci się bardzo wysokim komfortem, łatwością prowadzenia, małym zanurzeniem i bazproblemowym dobijaniem do brzegu lub portu, dzięki sterom strumieniowym.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
Fuel is not included in charter price ⓘ
|
|
Animals:
|
Allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
100zł |
dogs on the yacht
|
optional |
100zł |
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Wrony/k Giżycka, lake: Tajty, Harbour: Kalinowo, k. Giżycka
map
|
In the port area: |
parking 12PLN/day
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
ID card |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
1000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 13.00-15.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 9.00-10.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 6.4/10 |
A
|
Klient:
Adam
|
Date of trip: 2022-08-13 - 2022-08-20 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Pomimo słabego silnika, jakoś sobie radził na słabszym wietrze. Przy silnym nie wiem, bo wiało max. 4Bf. Manewrowo bardzo sprawnie. |
|
Akumulatory nie trzymają. Jak solary przestają ładować, po kilku godzinach brak prądu. Lodówka się wyłącza. Piwo ciepłe. Słabo. Sprawę załatwia keja z prądem. Niestety koszty i sąsiedzi. Jak kto woli.Ten jachcik ma krótkie spanie na dziobie, jeszcze krótsze w miejscu stołu. Na rufie nie sprawdzałem, ale jest mocno klaustrofobiczne. Przednia szyba jest bardzo porysowana (mył ktoś chyba drapakiem) i przy słonecznej pogodzie słabo przez nią widać. Ogólnie "jacht" bardzo słabo wykonany i jak na rocznik 2019 (wynika to też z motogodzin) wygląda z bliska niekorzystnie.
Odpowiedź Armatora: Jednostka którą posiadamy szczyci się naprawdę świetnym prowadzeniem i bardzo dobrą manewrowością, silnik Honda o mocy 20hp doskonale daje sobie radę, oczywiście nie do pływania w ślizgu. Jest to JACHT Spacerowy, nie dość że silnik bardzo dobrze spełnia swoje zadanie to jest przy tym niesamowicie oszczędny, co potwierdza wielu użytkowników. 50 litrów paliwa często wystarcza na cały tydzień pływania.
Co do mankamentów jakie zostały wymienione, działanie lodówki i sprawność akumulatorów, przebywanie poza portem, bez podłączonego zasilania czasami kończy się rozładowaniem akumulatora który zasila lodówkę, zwłaszcza przy pełnej lodówce i braku słońca, solary tylko doładowują akumulatory, pełne naładowanie jest możliwe przy podłączeniu do sieci.
Całkowicie nie zgadzam się aby pozostałe dwa akumulatory mogły się rozładować, to się nigdy nam nie zdążyło, chyba że jednostka pozostawała w jednym miejscu, bez odpalania silnika, przy włączonych światełkach lub innych urządzeniach. mogących rozładować akumulatory.
Co do spania na dziobie, jest krótkie dla osób powyżej 2m wzrostu, przy drugim rozłożonym ze stolika miejscu i dołożeniu wszystkich części to osoby o wzroście ponad 2m mogą komfortowo wyciągnąć nogi. Faktycznie trzecie spanie pod kokpitem jest mniej komfortowe, raczej dla dzieci, jest to wnęka i może to komuś przeszkadzać.
Przednia szyba faktycznie była troszkę zarysowana, ale została wypolerowana
i nie sprawia problemów,
Poprawiona została także powierzchnia kadłuba, zlikwidowane ryski i otarcia które niestety powstają podczas jej użytkowania. |
|
|