Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.3
Opinie porejsowe (8)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 9.4/10 |
M
|
Klient:
Max
|
Date of trip: 2024-07-27 - 2024-08-03 |
Overall rating 7.8/10 |
M
|
Klient:
Maciej
|
Date of trip: 2024-05-29 - 2024-06-02 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Wygodny i pojemny jacht, więcej miejsca niż na Antili 27. Olinowanie i żagle w dobrym stanie, czysto, bez luzu na rumplu, dobrze się pływa, fajnie ostrzy. Być może to kwestia jeszcze dość wysokiego stanu wody, ale na wszystkie dzikie miejscówki podpływaliśmy bez najmniejszych problemów, zejście suchą stopą.
Trochę więcej serca i jacht byłby sztosem, przydałoby się także więcej uwagi przed wydaniem jachtu. Z serwisu na szlaku nie musieliśmy korzystać, ale raz miły Armator pomógł telefonicznie :)
Port macierzysty może być plusem i minusem - bardziej kameralny, ale ze słabym standardem sanitariatów. |
|
- praktycznie cały 4 dniowy wyjazd nie mieliśmy prądu. Już w porcie macierzystym zauważyłem niskie napięcie w aku, ale Pan przekonywał, że wszystko jest ok. Mimo ładowania ich 2 noce energii starczało im na 2 godziny - i tyle z lodówki. A później jak włączałeś pompę wody, to nie działało światło. Na ładowanie czegokolwiek nie było szans. Akumulatory do wymiany, po rejsie Armator przyznał mi rację i zapowiedział wymianę.
- za słaby, acz sprawny, silnik względem rozmiarów łodzi - 5km..No i trzeba lać paliwo bezpośrednio do silnika, od góry
- po wypłynięciu okazało się, że nie mamy kontrafału płetwy sterowej, do ściągnięcia płetwy w dół. Powrót i strata czasu. Jacht był po prostu nie w pełni przygotowany do czarteru, a Armator nie wykazywał nim, ani nami zainteresowania
- na 8 osobowym jachcie jest patelnia na 4 jajka. Także weźcie ze sobą ;)
- nie znalazłem też żadnych narzędzi
- przydałby się tent
Gdyby nie prąd mógłbym mówić niemalże w samych superlatywach :)
|
|
Maxus 28 (2018)
-
Yacht no.: 55547
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 55547
Osób:
8 (6+2)
Kabiny:
2
Rok:
2018
Ryn, Port Marina Sośnica
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
12.04.2025
-
30.04.2025
|
420,00zł
|
daily
|
30.04.2025
-
04.05.2025
|
500,00zł
|
complete period (e.g. long weekend)
|
04.05.2025
-
31.05.2025
|
470,00zł
|
daily
|
31.05.2025
-
18.06.2025
|
480,00zł
|
daily
|
18.06.2025
-
22.06.2025
|
500,00zł
|
complete period (e.g. long weekend)
|
22.06.2025
-
28.06.2025
|
500,00zł
|
daily
|
28.06.2025
-
30.08.2025
|
500,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
30.08.2025
-
20.09.2025
|
480,00zł
|
daily
|
20.09.2025
-
19.10.2025
|
450,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
55547 |
Yacht type: |
Maxus 28 |
Year of manufacture: |
2018 |
Number of people: |
8 |
Berth layout: |
6+2 |
Locked bedrooms: |
2 |
Harbour: |
Ryn |
Engine: |
Tohatsu 6KM |
|
Total length: |
8,45
m |
Total width: |
2,92
m |
Maximum draught: |
1,50
m |
Minimum draught: |
0,45
m |
Cabin height: |
1,85
m |
Sail area: |
38
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, raw water, heating, tableware, cooking equipment, cockpit table, chemical toilet, locked toilet, battery charger, 12 and 230 V installations
|
|
Description:
|
Zdjęcia jachtu poglądowe, zabudowa tego samego producenta, możliwy inny kolor tapicerki i drewna.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
-
Service on the route
-
chemical toilet
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
|
|
Animals:
|
Allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
200zł |
dogs on the yacht
|
optional |
200zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
350PLN |
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Ryn, lake: Ryńskie, Harbour: Ryn Marina Sośnica, ul. Mazurska 17, Ryn
map
|
In the port area: |
parking 22PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
dishwashing
chem. toilet discharge
beach
Bar/Restaurant
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
yacht sailor + ID card |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
1200
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 16.00 - 19.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 11.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 9.4/10 |
M
|
Klient:
Max
|
Date of trip: 2024-07-27 - 2024-08-03 |
Overall rating 7.8/10 |
M
|
Klient:
Maciej
|
Date of trip: 2024-05-29 - 2024-06-02 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Wygodny i pojemny jacht, więcej miejsca niż na Antili 27. Olinowanie i żagle w dobrym stanie, czysto, bez luzu na rumplu, dobrze się pływa, fajnie ostrzy. Być może to kwestia jeszcze dość wysokiego stanu wody, ale na wszystkie dzikie miejscówki podpływaliśmy bez najmniejszych problemów, zejście suchą stopą.
Trochę więcej serca i jacht byłby sztosem, przydałoby się także więcej uwagi przed wydaniem jachtu. Z serwisu na szlaku nie musieliśmy korzystać, ale raz miły Armator pomógł telefonicznie :)
Port macierzysty może być plusem i minusem - bardziej kameralny, ale ze słabym standardem sanitariatów. |
|
- praktycznie cały 4 dniowy wyjazd nie mieliśmy prądu. Już w porcie macierzystym zauważyłem niskie napięcie w aku, ale Pan przekonywał, że wszystko jest ok. Mimo ładowania ich 2 noce energii starczało im na 2 godziny - i tyle z lodówki. A później jak włączałeś pompę wody, to nie działało światło. Na ładowanie czegokolwiek nie było szans. Akumulatory do wymiany, po rejsie Armator przyznał mi rację i zapowiedział wymianę.
- za słaby, acz sprawny, silnik względem rozmiarów łodzi - 5km..No i trzeba lać paliwo bezpośrednio do silnika, od góry
- po wypłynięciu okazało się, że nie mamy kontrafału płetwy sterowej, do ściągnięcia płetwy w dół. Powrót i strata czasu. Jacht był po prostu nie w pełni przygotowany do czarteru, a Armator nie wykazywał nim, ani nami zainteresowania
- na 8 osobowym jachcie jest patelnia na 4 jajka. Także weźcie ze sobą ;)
- nie znalazłem też żadnych narzędzi
- przydałby się tent
Gdyby nie prąd mógłbym mówić niemalże w samych superlatywach :)
|
|
|