Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
9.3
Opinie porejsowe (8)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 9.4/10 |
M
|
Klient:
Max
|
Termin rejsu: 2024-07-27 - 2024-08-03 |
Łączna ocena 7.8/10 |
M
|
Klient:
Maciej
|
Termin rejsu: 2024-05-29 - 2024-06-02 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Wygodny i pojemny jacht, więcej miejsca niż na Antili 27. Olinowanie i żagle w dobrym stanie, czysto, bez luzu na rumplu, dobrze się pływa, fajnie ostrzy. Być może to kwestia jeszcze dość wysokiego stanu wody, ale na wszystkie dzikie miejscówki podpływaliśmy bez najmniejszych problemów, zejście suchą stopą.
Trochę więcej serca i jacht byłby sztosem, przydałoby się także więcej uwagi przed wydaniem jachtu. Z serwisu na szlaku nie musieliśmy korzystać, ale raz miły Armator pomógł telefonicznie :)
Port macierzysty może być plusem i minusem - bardziej kameralny, ale ze słabym standardem sanitariatów. |
|
- praktycznie cały 4 dniowy wyjazd nie mieliśmy prądu. Już w porcie macierzystym zauważyłem niskie napięcie w aku, ale Pan przekonywał, że wszystko jest ok. Mimo ładowania ich 2 noce energii starczało im na 2 godziny - i tyle z lodówki. A później jak włączałeś pompę wody, to nie działało światło. Na ładowanie czegokolwiek nie było szans. Akumulatory do wymiany, po rejsie Armator przyznał mi rację i zapowiedział wymianę.
- za słaby, acz sprawny, silnik względem rozmiarów łodzi - 5km..No i trzeba lać paliwo bezpośrednio do silnika, od góry
- po wypłynięciu okazało się, że nie mamy kontrafału płetwy sterowej, do ściągnięcia płetwy w dół. Powrót i strata czasu. Jacht był po prostu nie w pełni przygotowany do czarteru, a Armator nie wykazywał nim, ani nami zainteresowania
- na 8 osobowym jachcie jest patelnia na 4 jajka. Także weźcie ze sobą ;)
- nie znalazłem też żadnych narzędzi
- przydałby się tent
Gdyby nie prąd mógłbym mówić niemalże w samych superlatywach :)
|
|
Maxus 28 (2018)
-
Nr oferty: 55547
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 55547
Osób:
8 (6+2)
Kabiny:
2
Rok:
2018
Ryn, Port Marina Sośnica
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
12.04.2025
-
30.04.2025
|
420,00zł
|
na doby
|
30.04.2025
-
04.05.2025
|
500,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
04.05.2025
-
31.05.2025
|
470,00zł
|
na doby
|
31.05.2025
-
18.06.2025
|
480,00zł
|
na doby
|
18.06.2025
-
22.06.2025
|
500,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
22.06.2025
-
28.06.2025
|
500,00zł
|
na doby
|
28.06.2025
-
30.08.2025
|
500,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
30.08.2025
-
20.09.2025
|
480,00zł
|
na doby
|
20.09.2025
-
19.10.2025
|
450,00zł
|
na doby
|
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
55547 |
Typ jachtu: |
Maxus 28 |
Rok produkcji: |
2018 |
Ilość osób: |
8 |
Układ koi: |
6+2 |
Zamykane sypialnie: |
2 |
Port: |
Ryn |
Silnik: |
Tohatsu 6KM |
|
Długość kadłuba: |
8,45
m |
Szerokość całkowita: |
2,92
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,50
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,45
m |
Wysokość w kabinie: |
1,85
m |
Powierzchnia żagli: |
38
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, woda zaburtowa, ogrzewanie, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, WC chemiczne, zamykana kabina WC, prostownik, instalacja 12 i 230V
|
|
Opis:
|
Zdjęcia jachtu poglądowe, zabudowa tego samego producenta, możliwy inny kolor tapicerki i drewna.
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW
-
serwis na szlaku
-
WC chemiczne
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
Pełny do pełnego -
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru ⓘ
|
|
Zwierzęta:
|
Dozwolone |
|
Dopłaty:
|
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
|
obligatoryjna |
200zł |
pies na jachcie
|
opcjonalnie |
200zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
350zł |
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Ryn, jez.: Ryńskie, Port: Ryn Marina Sośnica, ul. Mazurska 17, Ryn
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 22zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
zmywanie naczyń
zrzut z toalet chem.
plaża
Bar/Restauracja
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy + dowód osobisty |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Pozostała kwota przy odbiorze jachtu. |
Kaucja:
|
1200
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 16.00 - 19.00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 8.00 - 11.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 9.4/10 |
M
|
Klient:
Max
|
Termin rejsu: 2024-07-27 - 2024-08-03 |
Łączna ocena 7.8/10 |
M
|
Klient:
Maciej
|
Termin rejsu: 2024-05-29 - 2024-06-02 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Wygodny i pojemny jacht, więcej miejsca niż na Antili 27. Olinowanie i żagle w dobrym stanie, czysto, bez luzu na rumplu, dobrze się pływa, fajnie ostrzy. Być może to kwestia jeszcze dość wysokiego stanu wody, ale na wszystkie dzikie miejscówki podpływaliśmy bez najmniejszych problemów, zejście suchą stopą.
Trochę więcej serca i jacht byłby sztosem, przydałoby się także więcej uwagi przed wydaniem jachtu. Z serwisu na szlaku nie musieliśmy korzystać, ale raz miły Armator pomógł telefonicznie :)
Port macierzysty może być plusem i minusem - bardziej kameralny, ale ze słabym standardem sanitariatów. |
|
- praktycznie cały 4 dniowy wyjazd nie mieliśmy prądu. Już w porcie macierzystym zauważyłem niskie napięcie w aku, ale Pan przekonywał, że wszystko jest ok. Mimo ładowania ich 2 noce energii starczało im na 2 godziny - i tyle z lodówki. A później jak włączałeś pompę wody, to nie działało światło. Na ładowanie czegokolwiek nie było szans. Akumulatory do wymiany, po rejsie Armator przyznał mi rację i zapowiedział wymianę.
- za słaby, acz sprawny, silnik względem rozmiarów łodzi - 5km..No i trzeba lać paliwo bezpośrednio do silnika, od góry
- po wypłynięciu okazało się, że nie mamy kontrafału płetwy sterowej, do ściągnięcia płetwy w dół. Powrót i strata czasu. Jacht był po prostu nie w pełni przygotowany do czarteru, a Armator nie wykazywał nim, ani nami zainteresowania
- na 8 osobowym jachcie jest patelnia na 4 jajka. Także weźcie ze sobą ;)
- nie znalazłem też żadnych narzędzi
- przydałby się tent
Gdyby nie prąd mógłbym mówić niemalże w samych superlatywach :)
|
|
|