Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
9.4
Opinie porejsowe (8)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 9.6/10 |
K
|
Klient:
Kajetan
|
Termin rejsu: 2023-06-04 - 2023-06-11 |
Łączna ocena 9.1/10 |
K
|
Klient:
Karolina
|
Termin rejsu: 2022-07-30 - 2022-08-06 |
Łączna ocena 9.8/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Termin rejsu: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Łączna ocena 10/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Termin rejsu: 2022-06-04 - 2022-06-11 |
Łączna ocena 9.9/10 |
J
|
Klient:
Jan
|
Termin rejsu: 2021-09-18 - 2021-09-25 |
Łączna ocena 10/10 |
M
|
Klient:
Mateusz
|
Termin rejsu: 2021-07-03 - 2021-07-10 |
Łączna ocena 7.2/10 |
K
|
Klient:
Krzysztof
|
Termin rejsu: 2021-06-26 - 2021-07-03 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Jacht nowy i czysty. Nowe żagle z wszystkimi ickami. Duży kokpit. Zamontowana 1 refszkentla (jest miejsce na szkentle i na 2 refy).
Zabudowa przeznaczona dla mniejszej załogi (pływaliśmy w 4 osoby). Lewa koja w mesie jest tylko miejscem do siedzenia co zapewnia komunikacje z kabina dziobową przy osobie śpiacej w koi prawej.
Silnik niezawodny, choć nie nowy i dosyć głośny.
Lodówka sprawna, autonomia prądowa 24h (przy minimalnym ustawieniu w upały). |
|
Kanciasta zabudowa wnętrza, łatwo o urazy od poruszania się po kabinie. Widoczne, stoczniowe niedoróbki wykończenia: niedomykające się i nieblokujące w pozycji otwartej drzwi do kabiny dziobowej, trzeszcząca deska rozszerzająca w koi dziobowej. Brak okna do kokpitu z koi rufowej, duszno w ciepłe noce.
Laminatowy rumpel jest nieporęczny, zbyt nisko nad podłogą kokpitu, blokuje dostęp do achterpiku i miejsca do siedzenia (koliduje z nogami) podniesienie rumpla zrywa zabezpieczenie kontafału płetwy sterowej. Siły na sterze duże już przy 3B. Przedłużacz rumpla za krótki i zbyt delikatny na tak duży jacht (idealny do Lasera). Na sterze wyraźne drgania. Kabestany zbyt małe.
Brak regulacji naprężenia achtersztagu, brak obciągacza bomu, brak szkentli (można przełożyć tą od refowania). Tylko 2 długie cumy, brak krótkich. Głęboki fok ogranicza pływanie ostro. Przeciętne osiągi.
Brak moskitiery, naczynia za duże do kuchenki, tylko małe kubki. |
|
Maxus 26 (2021)
-
Nr oferty: 54941
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 54941
Osób:
6 (6)
Kabiny:
1
Rok:
2021
Wilkasy/k Giżycka, Port Wilkasy
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
19.04.2025
-
30.04.2025
|
350,00zł
|
na doby
|
30.04.2025
-
04.05.2025
|
500,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
04.05.2025
-
10.05.2025
|
320,00zł
|
na doby
|
10.05.2025
-
31.05.2025
|
320,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
31.05.2025
-
14.06.2025
|
420,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
14.06.2025
-
21.06.2025
|
600,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
21.06.2025
-
28.06.2025
|
420,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
28.06.2025
-
12.07.2025
|
450,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
12.07.2025
-
19.07.2025
|
500,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
19.07.2025
-
16.08.2025
|
600,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
16.08.2025
-
23.08.2025
|
500,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
23.08.2025
-
30.08.2025
|
350,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
30.08.2025
-
13.09.2025
|
300,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
13.09.2025
-
26.10.2025
|
280,00zł
|
na doby
|
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
54941 |
Typ jachtu: |
Maxus 26 |
Rok produkcji: |
2021 |
Ilość osób: |
6 |
Układ koi: |
6 |
Zamykane sypialnie: |
1 |
Port: |
Wilkasy/k Giżycka |
Silnik: |
6KM |
|
Długość kadłuba: |
7,62
m |
Szerokość całkowita: |
2,82
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,43
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,35
m |
Wysokość w kabinie: |
1,83
m |
Powierzchnia żagli: |
34
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
1 zamykana kabina, lodówka, silnik zaburtowy, patent do stawiania masztu: typu bramka, gniazdo 12V (ładowanie telefonu), CD/MP3
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, ogrzewanie, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, WC chemiczne, zamykana kabina WC, prostownik, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 160l., zbiornik paliwa 12l., Ogrzewanie, Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: typu bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 1 refbanta, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, WC chemiczne, zamykana kabina WC, prostownik, gniazdo 12V (ładowanie telefonu)
|
|
Opis:
|
Zdjęcia jachtu poglądowe. Zabudowa tego samego producenta, możliwy inny kolor tapicerki i drewna.
Maxus 26 jest pierwszym jachtem z nowoczesnej linii evo. Jego atrybutem jest wprowadzenie wyjątkowo oryginalnego kształtu, odpowiadającego obecnym trendom na światowym rynku. Jacht wyróżnia szczególny styl pokładu, zupełnie odmienny od charakterystycznego dla wcześniejszych maxusów. Subtelnie wydłużona powierzchnia okien i nakładek na nadbudówce oraz wyraźnie zaznaczony kant, to tylko niektóre z atutów nowego Maxusa 26. W projekcie zastosowane zostało niespotykane dotychczas rozwiązanie łączenia kadłuba z pokładem, któremu towarzyszy ciągły stopreling. Taka koncepcja niewątpliwie zwiększa bezpieczeństwo poruszania się po jachcie oraz stanowi
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW, rzeczy osobiste
-
serwis na szlaku
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
Pełny do pełnego -
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru ⓘ
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru.
|
|
Zwierzęta:
|
Niedozwolone |
|
Dopłaty:
|
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
|
obligatoryjna |
150zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
200zł |
pościel |
opcjonalnie |
60zł /
za 2 osoby |
250zł – ponadstandardowe sprzątanie
350zł – ponadstandardowe sprzątanie, pranie tapicerek i pranie materacy
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Wilkasy/k Giżycka, jez.: Niegocin, Port: Olsztyńska 9A, Wilkasy
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 15zł/doba
woda na kei
prąd na kei
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy + dowód osobisty |
Płatności:
|
Przedpłata 40
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Warunki specjalne dla tej oferty: pozostała kwota płatna 14 dni przed czarterem. |
Kaucja:
|
2000
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach od 17:00 - 20:00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach do 8.00 - 10.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 9.6/10 |
K
|
Klient:
Kajetan
|
Termin rejsu: 2023-06-04 - 2023-06-11 |
Łączna ocena 9.1/10 |
K
|
Klient:
Karolina
|
Termin rejsu: 2022-07-30 - 2022-08-06 |
Łączna ocena 9.8/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Termin rejsu: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Łączna ocena 10/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Termin rejsu: 2022-06-04 - 2022-06-11 |
Łączna ocena 9.9/10 |
J
|
Klient:
Jan
|
Termin rejsu: 2021-09-18 - 2021-09-25 |
Łączna ocena 10/10 |
M
|
Klient:
Mateusz
|
Termin rejsu: 2021-07-03 - 2021-07-10 |
Łączna ocena 7.2/10 |
K
|
Klient:
Krzysztof
|
Termin rejsu: 2021-06-26 - 2021-07-03 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Jacht nowy i czysty. Nowe żagle z wszystkimi ickami. Duży kokpit. Zamontowana 1 refszkentla (jest miejsce na szkentle i na 2 refy).
Zabudowa przeznaczona dla mniejszej załogi (pływaliśmy w 4 osoby). Lewa koja w mesie jest tylko miejscem do siedzenia co zapewnia komunikacje z kabina dziobową przy osobie śpiacej w koi prawej.
Silnik niezawodny, choć nie nowy i dosyć głośny.
Lodówka sprawna, autonomia prądowa 24h (przy minimalnym ustawieniu w upały). |
|
Kanciasta zabudowa wnętrza, łatwo o urazy od poruszania się po kabinie. Widoczne, stoczniowe niedoróbki wykończenia: niedomykające się i nieblokujące w pozycji otwartej drzwi do kabiny dziobowej, trzeszcząca deska rozszerzająca w koi dziobowej. Brak okna do kokpitu z koi rufowej, duszno w ciepłe noce.
Laminatowy rumpel jest nieporęczny, zbyt nisko nad podłogą kokpitu, blokuje dostęp do achterpiku i miejsca do siedzenia (koliduje z nogami) podniesienie rumpla zrywa zabezpieczenie kontafału płetwy sterowej. Siły na sterze duże już przy 3B. Przedłużacz rumpla za krótki i zbyt delikatny na tak duży jacht (idealny do Lasera). Na sterze wyraźne drgania. Kabestany zbyt małe.
Brak regulacji naprężenia achtersztagu, brak obciągacza bomu, brak szkentli (można przełożyć tą od refowania). Tylko 2 długie cumy, brak krótkich. Głęboki fok ogranicza pływanie ostro. Przeciętne osiągi.
Brak moskitiery, naczynia za duże do kuchenki, tylko małe kubki. |
|
|