Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.4
Opinie porejsowe (8)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 9.6/10 |
K
|
Klient:
Kajetan
|
Date of trip: 2023-06-04 - 2023-06-11 |
Overall rating 9.1/10 |
K
|
Klient:
Karolina
|
Date of trip: 2022-07-30 - 2022-08-06 |
Overall rating 9.8/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Date of trip: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Overall rating 10/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Date of trip: 2022-06-04 - 2022-06-11 |
Overall rating 9.9/10 |
J
|
Klient:
Jan
|
Date of trip: 2021-09-18 - 2021-09-25 |
Overall rating 10/10 |
M
|
Klient:
Mateusz
|
Date of trip: 2021-07-03 - 2021-07-10 |
Overall rating 7.2/10 |
K
|
Klient:
Krzysztof
|
Date of trip: 2021-06-26 - 2021-07-03 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Jacht nowy i czysty. Nowe żagle z wszystkimi ickami. Duży kokpit. Zamontowana 1 refszkentla (jest miejsce na szkentle i na 2 refy).
Zabudowa przeznaczona dla mniejszej załogi (pływaliśmy w 4 osoby). Lewa koja w mesie jest tylko miejscem do siedzenia co zapewnia komunikacje z kabina dziobową przy osobie śpiacej w koi prawej.
Silnik niezawodny, choć nie nowy i dosyć głośny.
Lodówka sprawna, autonomia prądowa 24h (przy minimalnym ustawieniu w upały). |
|
Kanciasta zabudowa wnętrza, łatwo o urazy od poruszania się po kabinie. Widoczne, stoczniowe niedoróbki wykończenia: niedomykające się i nieblokujące w pozycji otwartej drzwi do kabiny dziobowej, trzeszcząca deska rozszerzająca w koi dziobowej. Brak okna do kokpitu z koi rufowej, duszno w ciepłe noce.
Laminatowy rumpel jest nieporęczny, zbyt nisko nad podłogą kokpitu, blokuje dostęp do achterpiku i miejsca do siedzenia (koliduje z nogami) podniesienie rumpla zrywa zabezpieczenie kontafału płetwy sterowej. Siły na sterze duże już przy 3B. Przedłużacz rumpla za krótki i zbyt delikatny na tak duży jacht (idealny do Lasera). Na sterze wyraźne drgania. Kabestany zbyt małe.
Brak regulacji naprężenia achtersztagu, brak obciągacza bomu, brak szkentli (można przełożyć tą od refowania). Tylko 2 długie cumy, brak krótkich. Głęboki fok ogranicza pływanie ostro. Przeciętne osiągi.
Brak moskitiery, naczynia za duże do kuchenki, tylko małe kubki. |
|
Maxus 26 (2021)
-
Yacht no.: 54941
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54941
Osób:
6 (6)
Kabiny:
1
Rok:
2021
Wilkasy/k Giżycka, Port Wilkasy
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
07.09.2024
-
14.09.2024
|
350,00zł
|
daily
|
14.09.2024
-
23.09.2024
|
300,00zł
|
daily
|
23.09.2024
-
29.09.2024
|
300,00zł
|
complete period (e.g. long weekend)
|
29.09.2024
-
13.10.2024
|
300,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54941 |
Yacht type: |
Maxus 26 |
Year of manufacture: |
2021 |
Number of people: |
6 |
Berth layout: |
6 |
Locked bedrooms: |
1 |
Harbour: |
Wilkasy/k Giżycka |
Engine: |
6KM |
|
Total length: |
7,62
m |
Total width: |
2,82
m |
Maximum draught: |
1,43
m |
Minimum draught: |
0,35
m |
Cabin height: |
1,83
m |
Sail area: |
34
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
1 zamykana kabina, lodówka, silnik zaburtowy, patent do stawiania masztu: typu bramka, gniazdo 12V (ładowanie telefonu), CD/MP3
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, heating, tableware, cooking equipment, cockpit table, chemical toilet, locked toilet, battery charger, 12 and 230 V installations, water tank160l., fuel tank12l., Ogrzewanie, Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: typu bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 1 refbanta, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, WC chemiczne, zamykana kabina WC, prostownik, gniazdo 12V (ładowanie telefonu)
|
|
Description:
|
Zdjęcia jachtu poglądowe. Zabudowa tego samego producenta, możliwy inny kolor tapicerki i drewna.
Maxus 26 jest pierwszym jachtem z nowoczesnej linii evo. Jego atrybutem jest wprowadzenie wyjątkowo oryginalnego kształtu, odpowiadającego obecnym trendom na światowym rynku. Jacht wyróżnia szczególny styl pokładu, zupełnie odmienny od charakterystycznego dla wcześniejszych maxusów. Subtelnie wydłużona powierzchnia okien i nakładek na nadbudówce oraz wyraźnie zaznaczony kant, to tylko niektóre z atutów nowego Maxusa 26. W projekcie zastosowane zostało niespotykane dotychczas rozwiązanie łączenia kadłuba z pokładem, któremu towarzyszy ciągły stopreling. Taka koncepcja niewątpliwie zwiększa bezpieczeństwo poruszania się po jachcie oraz stanowi
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency, personal effects
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru.
|
|
Animals:
|
Not allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
150zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
200PLN |
bedding |
optional |
60zł /
per 2 people |
250zł – ponadstandardowe sprzątanie
350zł – ponadstandardowe sprzątanie, pranie tapicerek i pranie materacy
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Wilkasy/k Giżycka, lake: Niegocin, Harbour: Olsztyńska 9A, Wilkasy
map
|
In the port area: |
parking 15PLN/day
water on quay
electricity on quay
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
yacht sailor + ID card |
Payments:
|
Pre-payment 40
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Special terms for this offer: the outstanding amount is payable 14 days before the charter. |
Security deposit:
|
2000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between od 17:00 - 20:00
on the arrival day.
Turning over the yacht between do 8.00 - 10.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 9.6/10 |
K
|
Klient:
Kajetan
|
Date of trip: 2023-06-04 - 2023-06-11 |
Overall rating 9.1/10 |
K
|
Klient:
Karolina
|
Date of trip: 2022-07-30 - 2022-08-06 |
Overall rating 9.8/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Date of trip: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Overall rating 10/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Date of trip: 2022-06-04 - 2022-06-11 |
Overall rating 9.9/10 |
J
|
Klient:
Jan
|
Date of trip: 2021-09-18 - 2021-09-25 |
Overall rating 10/10 |
M
|
Klient:
Mateusz
|
Date of trip: 2021-07-03 - 2021-07-10 |
Overall rating 7.2/10 |
K
|
Klient:
Krzysztof
|
Date of trip: 2021-06-26 - 2021-07-03 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Jacht nowy i czysty. Nowe żagle z wszystkimi ickami. Duży kokpit. Zamontowana 1 refszkentla (jest miejsce na szkentle i na 2 refy).
Zabudowa przeznaczona dla mniejszej załogi (pływaliśmy w 4 osoby). Lewa koja w mesie jest tylko miejscem do siedzenia co zapewnia komunikacje z kabina dziobową przy osobie śpiacej w koi prawej.
Silnik niezawodny, choć nie nowy i dosyć głośny.
Lodówka sprawna, autonomia prądowa 24h (przy minimalnym ustawieniu w upały). |
|
Kanciasta zabudowa wnętrza, łatwo o urazy od poruszania się po kabinie. Widoczne, stoczniowe niedoróbki wykończenia: niedomykające się i nieblokujące w pozycji otwartej drzwi do kabiny dziobowej, trzeszcząca deska rozszerzająca w koi dziobowej. Brak okna do kokpitu z koi rufowej, duszno w ciepłe noce.
Laminatowy rumpel jest nieporęczny, zbyt nisko nad podłogą kokpitu, blokuje dostęp do achterpiku i miejsca do siedzenia (koliduje z nogami) podniesienie rumpla zrywa zabezpieczenie kontafału płetwy sterowej. Siły na sterze duże już przy 3B. Przedłużacz rumpla za krótki i zbyt delikatny na tak duży jacht (idealny do Lasera). Na sterze wyraźne drgania. Kabestany zbyt małe.
Brak regulacji naprężenia achtersztagu, brak obciągacza bomu, brak szkentli (można przełożyć tą od refowania). Tylko 2 długie cumy, brak krótkich. Głęboki fok ogranicza pływanie ostro. Przeciętne osiągi.
Brak moskitiery, naczynia za duże do kuchenki, tylko małe kubki. |
|
|