Search for a yacht
by criteria:
|
✕
8.8
Opinie porejsowe (21)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 2/10 |
A
|
Klient:
Artur
|
Date of trip: 2024-07-27 - 2024-08-03 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Niestety mam tylko złe doświadczenia z tym jachtem |
|
Jacht generalnie bardzo zaniedbany, brudny i zniszczony. Luz na sterze - 1/3 obrotu koła sterowego (dramat) - utrzymanie kursu niemal niemożliwe, krzywy maszt, brak blokady pełzaczy przy grocie, instrumenty pokładowe nie działają, w części zużyte/ zgnite olinowanie, duże braki w wyposażeniu kambuzowym, toaleta brudna i śmierdząca w dodatku bez otwieranego okna, brudne materace. zepsuty ster strumieniowy... znalazłoby się więcej kwiatków, ale nie będę się rozpisywać. Przez złe przygotowanie jachtu uszkodził się fok, armator zabrał go do naprawy i nie dał nic na zamianę do końca rejsu. Dodatkowo zabrano nam 3000 zł. za naprawę foka, za niewiele więcej można uszyć nowe żagle - widocznie armator tak sobie układa życie z kaucji.
Ja się pytam! Kto napisał te wszystkie dobre opinie? Może kiedyś pasowały, ale to było dawno.
----------- ODPOWIEDŹ ARMATORA
Niestety pan Artur zapomniał dodać że wypłynął w rejs gdzie od rana były ostrzeżenia że będzie mocno wiało i żeby żeglarze zostali w portach dla własnego bezpieczeństwa.Pan Artur zignorował te ostrzeżenia i wypłynął jachtem w momencie gdy zaczęło wiać. Załoga miała wielkie szczęście bo jacht waży blisko 5 ton i dał rady oprzeć się naporowi wiatru inaczej leżeli by jak inne jachty.Fok który został porwany nie jest uszyty z dakronu lecz z mocnego zbrojonego materiału.Taki żagiel szyty jest tylko na zamówienie klienta bo jest to drogi i mocny materiał.Sternik na własne życzenie doprowadził do szkody jaka powstała i jeszcze miał pretensje że nie otrzymał następnego żagla. Jest bardzo nie odpowiedzialnym człowiekiem wypływając w taką pogodę , naraził jacht i załogę na możliwość zatonięcia.Wracając do portu ostatniego dnia czarteru prawie przy flaucie nie potrafił zacumować jachtu tyłem do kei, wpłynął na muringi przycumowanych innych jachtów.Jeden z członków załogi musiał nurkować. Walczyli z pół godziny używając też steru strumieniowego aż go przegrzał.Straty na jachcie przekroczyły wartość kaucji. |
|
Overall rating 9.1/10 |
J
|
Klient:
Jacek
|
Date of trip: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Super łódka, chce jej się pływać, kilka razy refowałem, było ostro , super, gorąco zachęcam , duża przyjemność żeglowania, niestety jeziora mazurskie należy pogłębić bo czasami było niekomfortowo zwłaszcza w kanałach i niektórych marinach np. w macierzystej - wciągnąłem muring prawie dwie długości łodzi od keji, niby było 90 cm ale chyba zawiesił się na roślinach, albo co... i nurek kosztował 200zł |
|
Brak USB , brak przetwornicy 220V w trakcie pływania nie ma możliwości naładowania telefonu. To mój pierwszy rejs Cobrą , ciasna kajuta rufowa -gdzie spałem- ale pisze to sternik 60+ z lekko zarysowanym brzuszkiem. |
|
Overall rating 8.5/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Date of trip: 2021-09-08 - 2021-09-12 |
Overall rating 8.7/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Date of trip: 2021-08-07 - 2021-08-14 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Sam jacht niesamowity, pływałem Morsami Tangami Antilami i nic nie dało takiej frajdy jak Cobra 33 :)
Przy wietrze 1-3 sama płynie, 50m2 robi robotę, łykaliśmy wszystko łącznie z Twisterem 36 :)
Jak się łatwo domyśleć coś za coś, duża powierzchnia żagla wymaga odpowiedniego przygotowania żagla do warunków atmosferycznych, wszystko powyżej 3 wymaga refowania - fala z grzywą 1 ref, fala z grzywą + pasy piany 2 ref. i połowa Foka.
Nie ma co patrzeć na innych 50m2 + 4 w skali i masz problemy.
Sama pływalność jachtu jak pisałem bardzo dobra, jacht ma tendencję do ostrzenia na wiatr ale akceptowalną. koło sterowe ma pewną zwłokę i trzeba je wyczuć. Silnik pracuje bez problemu.
Reszta jachtu OK, fajny patent to szprycbuda i bimini dodatkowo tropik który przy pogodzie w kratkę przydaje się BARDZO.
Mimo problemów technicznych które mieliśmy w czasie rejsu jacht oceniam bardzo pozytywnie, kolejny sezon pewnie też Cobra :) |
|
Strumieniówka - mimo naprawy w czasie rejsu ma tendencję do zacinania (2 razy nam padła podczas cumowania)
Kabestan elektryczny - naprawiany w czasie rejsu, ma tendencję do "wstawania" razem z pokładem
Fał płetwy sterowej - wymieniany w czasie rejsu ma tendencję do przecierania - uszkodzona knaga zaciskowa |
|
Overall rating 9.2/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Date of trip: 2020-08-17 - 2020-08-23 |
Overall rating 9/10 |
J
|
Klient:
Jan
|
Date of trip: 2020-05-07 - 2020-05-10 |
Overall rating 8.4/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Date of trip: 2017-09-08 - 2017-09-10 |
Cobra 33 (2015)
-
Yacht no.: 54091
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
8.8
|
Opinie porejsowe (21) |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54091
Osób:
8 (6+2)
Kabiny:
3
Rok:
2015
Piękna Góra, Port Yacht Port
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
07.09.2024
-
06.10.2024
|
500,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54091 |
Yacht type: |
Cobra 33 |
Year of manufacture: |
2015 |
Number of people: |
8 |
Berth layout: |
6+2 |
Locked bedrooms: |
3 |
Harbour: |
Piękna Góra |
Engine: |
Volvo Penta 20KM |
|
Total length: |
9,93
m |
Total width: |
3,33
m |
Maximum draught: |
1,65
m |
Minimum draught: |
0,46
m |
Cabin height: |
1,85
m |
Sail area: |
56
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
ciepła woda w kranie przy włączonym silniku stacjonarnym lub z bojlera po podłączeniu pod 230V, prysznic zewnętrzny pobiera wodę z jeziora
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, battery charger, 12 and 230 V installations, water tank80l., fuel tank60l., holding tank80l.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
Klient otrzymuje pełny zbiornik paliwa i z pełnym zbiornikiem oddaje jacht
|
|
Animals:
|
Not allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
150zł |
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Piękna Góra, lake: Tajty, Harbour: Yacht Port, Piękna Góra 4C, k. Giżycka
map
|
In the port area: |
parking 30PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
Bar/Restaurant
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Jacht administrowany przez osobę prywatną, nie przysługują prawa konsumenta dotyczące Armatorów profesjonalnych. ⓘ
|
Required competence:
|
yacht sailor + ID card |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
3000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 16.00-19.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 9.00-12.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 2/10 |
A
|
Klient:
Artur
|
Date of trip: 2024-07-27 - 2024-08-03 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Niestety mam tylko złe doświadczenia z tym jachtem |
|
Jacht generalnie bardzo zaniedbany, brudny i zniszczony. Luz na sterze - 1/3 obrotu koła sterowego (dramat) - utrzymanie kursu niemal niemożliwe, krzywy maszt, brak blokady pełzaczy przy grocie, instrumenty pokładowe nie działają, w części zużyte/ zgnite olinowanie, duże braki w wyposażeniu kambuzowym, toaleta brudna i śmierdząca w dodatku bez otwieranego okna, brudne materace. zepsuty ster strumieniowy... znalazłoby się więcej kwiatków, ale nie będę się rozpisywać. Przez złe przygotowanie jachtu uszkodził się fok, armator zabrał go do naprawy i nie dał nic na zamianę do końca rejsu. Dodatkowo zabrano nam 3000 zł. za naprawę foka, za niewiele więcej można uszyć nowe żagle - widocznie armator tak sobie układa życie z kaucji.
Ja się pytam! Kto napisał te wszystkie dobre opinie? Może kiedyś pasowały, ale to było dawno.
----------- ODPOWIEDŹ ARMATORA
Niestety pan Artur zapomniał dodać że wypłynął w rejs gdzie od rana były ostrzeżenia że będzie mocno wiało i żeby żeglarze zostali w portach dla własnego bezpieczeństwa.Pan Artur zignorował te ostrzeżenia i wypłynął jachtem w momencie gdy zaczęło wiać. Załoga miała wielkie szczęście bo jacht waży blisko 5 ton i dał rady oprzeć się naporowi wiatru inaczej leżeli by jak inne jachty.Fok który został porwany nie jest uszyty z dakronu lecz z mocnego zbrojonego materiału.Taki żagiel szyty jest tylko na zamówienie klienta bo jest to drogi i mocny materiał.Sternik na własne życzenie doprowadził do szkody jaka powstała i jeszcze miał pretensje że nie otrzymał następnego żagla. Jest bardzo nie odpowiedzialnym człowiekiem wypływając w taką pogodę , naraził jacht i załogę na możliwość zatonięcia.Wracając do portu ostatniego dnia czarteru prawie przy flaucie nie potrafił zacumować jachtu tyłem do kei, wpłynął na muringi przycumowanych innych jachtów.Jeden z członków załogi musiał nurkować. Walczyli z pół godziny używając też steru strumieniowego aż go przegrzał.Straty na jachcie przekroczyły wartość kaucji. |
|
Overall rating 9.1/10 |
J
|
Klient:
Jacek
|
Date of trip: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Super łódka, chce jej się pływać, kilka razy refowałem, było ostro , super, gorąco zachęcam , duża przyjemność żeglowania, niestety jeziora mazurskie należy pogłębić bo czasami było niekomfortowo zwłaszcza w kanałach i niektórych marinach np. w macierzystej - wciągnąłem muring prawie dwie długości łodzi od keji, niby było 90 cm ale chyba zawiesił się na roślinach, albo co... i nurek kosztował 200zł |
|
Brak USB , brak przetwornicy 220V w trakcie pływania nie ma możliwości naładowania telefonu. To mój pierwszy rejs Cobrą , ciasna kajuta rufowa -gdzie spałem- ale pisze to sternik 60+ z lekko zarysowanym brzuszkiem. |
|
Overall rating 8.5/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Date of trip: 2021-09-08 - 2021-09-12 |
Overall rating 8.7/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Date of trip: 2021-08-07 - 2021-08-14 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Sam jacht niesamowity, pływałem Morsami Tangami Antilami i nic nie dało takiej frajdy jak Cobra 33 :)
Przy wietrze 1-3 sama płynie, 50m2 robi robotę, łykaliśmy wszystko łącznie z Twisterem 36 :)
Jak się łatwo domyśleć coś za coś, duża powierzchnia żagla wymaga odpowiedniego przygotowania żagla do warunków atmosferycznych, wszystko powyżej 3 wymaga refowania - fala z grzywą 1 ref, fala z grzywą + pasy piany 2 ref. i połowa Foka.
Nie ma co patrzeć na innych 50m2 + 4 w skali i masz problemy.
Sama pływalność jachtu jak pisałem bardzo dobra, jacht ma tendencję do ostrzenia na wiatr ale akceptowalną. koło sterowe ma pewną zwłokę i trzeba je wyczuć. Silnik pracuje bez problemu.
Reszta jachtu OK, fajny patent to szprycbuda i bimini dodatkowo tropik który przy pogodzie w kratkę przydaje się BARDZO.
Mimo problemów technicznych które mieliśmy w czasie rejsu jacht oceniam bardzo pozytywnie, kolejny sezon pewnie też Cobra :) |
|
Strumieniówka - mimo naprawy w czasie rejsu ma tendencję do zacinania (2 razy nam padła podczas cumowania)
Kabestan elektryczny - naprawiany w czasie rejsu, ma tendencję do "wstawania" razem z pokładem
Fał płetwy sterowej - wymieniany w czasie rejsu ma tendencję do przecierania - uszkodzona knaga zaciskowa |
|
Overall rating 9.2/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Date of trip: 2020-08-17 - 2020-08-23 |
Overall rating 9/10 |
J
|
Klient:
Jan
|
Date of trip: 2020-05-07 - 2020-05-10 |
Overall rating 8.4/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Date of trip: 2017-09-08 - 2017-09-10 |
|