logo_new
Booking centre
660 222 880
Mon-Fri: 9.00 - 17:00
Sat: 9:00 - 17:00
Search for a yacht
by criteria:
Departure date:

kalendarz
Charter duration:
Price per day:
Yacht model:
×

Żaglowe

































































































Motorowe































































































Departure harbour:
×

Porty
















Passengers:
Yacht No.:


Additional criteria

Number of locked cabins

Yacht length

Yacht age
laduje

Cobra 33 (2015) - Yacht no.: 54091
Send to friends
Add to favourites
8.8
Opinie porejsowe (21)
  Is the assessment of Interjacht
  customers sailing the yacht

  See reviews
Yacht no.: 54091
Osób: 8 (6+2)
Kabiny: 3
Rok: 2015
Piękna Góra, Port Yacht Port
Pokaż na mapie pokaż mapę
Amenities
grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot
Availability and reservation - select the dates
Dates: from - to
Price per charter:   
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation: Available
Pre-payment:
Instant confirmation
Price list
Period from-to Price Available for rent
07.09.2024 - 06.10.2024 500,00zł daily
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: 54091
Yacht type: Cobra 33
Year of manufacture: 2015
Number of people: 8
Berth layout: 6+2
Locked bedrooms: 3
Harbour: Piękna Góra
Engine: Volvo Penta 20KM
Total length: 9,93 m
Total width: 3,33 m
Maximum draught: 1,65 m
Minimum draught: 0,46 m
Cabin height: 1,85 m
Sail area: 56 m2
Centreboard type: obrotowy
Rudder type: głębinowy + koło

 
Amenities:
helm
Bow thruster
3 locked cabins
refrigerator
heating
inboard toilet
electric winch
inboard engine
mast system: bramka
hot water
outdoor shower
sprayhood
biminis
12 and 230 V installations
CD/MP3/USB
ciepła woda w kranie przy włączonym silniku stacjonarnym lub z bojlera po podłączeniu pod 230V, prysznic zewnętrzny pobiera wodę z jeziora
Equipment: Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, battery charger, 12 and 230 V installations, water tank80l., fuel tank60l., holding tank80l.
The price includes:
- Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
- Service on the route
- Gas
- Water filled up
- Charged battery
 
Fuel policy:
Full-to-full - fuel is not included in charter price
Klient otrzymuje pełny zbiornik paliwa i z pełnym zbiornikiem oddaje jacht
 
Animals:
Not allowed
 
Additional charges:
obligatory yacht cleaning fee
obligatory 150zł
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
Region: Piękna Góra, lake: Tajty, Harbour: Yacht Port, Piękna Góra 4C, k. Giżycka
map
In the port area:
parking 30PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
Bar/Restaurant
 
Terms and conditions of reservation: Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Jacht administrowany przez osobę prywatną, nie przysługują prawa konsumenta dotyczące Armatorów profesjonalnych.
Required competence: yacht sailor + ID card
Payments: Pre-payment 30 % payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht.
Security deposit: 3000 PLN. Security deposit payable upon collecting the yacht
Handing-over the yacht: Collection of the yacht between 16.00-19.00 on the arrival day.
Turning over the yacht between 9.00-12.00 on the departure day.
Documents: Charter contract template
Charter reviews
Overall rating 2/10
A
Klient:
Artur
Date of trip: 2024-07-27 - 2024-08-03
Interior comfort: 30%
On-board crew functionality: 60%
Speed: 10%
Manoeuvrability: 10%
Seaworthiness: 10%
Yacht cleanliness and preparation: 30%
Completeness and equipment efficiency: 10%
On-route service: 10%
Value for money: 10 %
Contact with the owner: 20 %
Comment:

plusy Niestety mam tylko złe doświadczenia z tym jachtem


minusy Jacht generalnie bardzo zaniedbany, brudny i zniszczony. Luz na sterze - 1/3 obrotu koła sterowego (dramat) - utrzymanie kursu niemal niemożliwe, krzywy maszt, brak blokady pełzaczy przy grocie, instrumenty pokładowe nie działają, w części zużyte/ zgnite olinowanie, duże braki w wyposażeniu kambuzowym, toaleta brudna i śmierdząca w dodatku bez otwieranego okna, brudne materace. zepsuty ster strumieniowy... znalazłoby się więcej kwiatków, ale nie będę się rozpisywać. Przez złe przygotowanie jachtu uszkodził się fok, armator zabrał go do naprawy i nie dał nic na zamianę do końca rejsu. Dodatkowo zabrano nam 3000 zł. za naprawę foka, za niewiele więcej można uszyć nowe żagle - widocznie armator tak sobie układa życie z kaucji. Ja się pytam! Kto napisał te wszystkie dobre opinie? Może kiedyś pasowały, ale to było dawno. ----------- ODPOWIEDŹ ARMATORA Niestety pan Artur zapomniał dodać że wypłynął w rejs gdzie od rana były ostrzeżenia że będzie mocno wiało i żeby żeglarze zostali w portach dla własnego bezpieczeństwa.Pan Artur zignorował te ostrzeżenia i wypłynął jachtem w momencie gdy zaczęło wiać. Załoga miała wielkie szczęście bo jacht waży blisko 5 ton i dał rady oprzeć się naporowi wiatru inaczej leżeli by jak inne jachty.Fok który został porwany nie jest uszyty z dakronu lecz z mocnego zbrojonego materiału.Taki żagiel szyty jest tylko na zamówienie klienta bo jest to drogi i mocny materiał.Sternik na własne życzenie doprowadził do szkody jaka powstała i jeszcze miał pretensje że nie otrzymał następnego żagla. Jest bardzo nie odpowiedzialnym człowiekiem wypływając w taką pogodę , naraził jacht i załogę na możliwość zatonięcia.Wracając do portu ostatniego dnia czarteru prawie przy flaucie nie potrafił zacumować jachtu tyłem do kei, wpłynął na muringi przycumowanych innych jachtów.Jeden z członków załogi musiał nurkować. Walczyli z pół godziny używając też steru strumieniowego aż go przegrzał.Straty na jachcie przekroczyły wartość kaucji.
Overall rating 9.7/10
R
Klient:
Radosław
Date of trip: 2023-09-14 - 2023-09-17
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Najlepiej pływająca duża jednostka na Mazurach. Do tej pory jestem pod wrażeniem.


Overall rating 9.3/10
D
Klient:
Dominik
Date of trip: 2023-09-07 - 2023-09-12
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jak na swoje gabaryty jacht dobrze się sprawował nawet na małych wiatrach. Nautycznie wypada lepiej niż Antila czy Maxus w tej kategorii mimo tego, że projekt ma pewnie z 20 lat. kokpit bardzo obszerny, rozwiązanie z talią poprowadzoną pod stolikiem wprost pod ręce sternika dużo lepsze niż w konkurencyjnych jednostkach.


minusy Ze względu na wiek jednostki mieliśmy problemy ze sterem strumieniowym, wymagał serwisu. Toaleta również nie jest najmocniejszą stroną jednostki. Jaskółki i bakisty płytsze niż w obecnie projektowanych jachtach ale do zaakceptowania ze względu na lepsze walory nautyczne.
Overall rating 10/10
M
Klient:
Michał
Date of trip: 2023-08-12 - 2023-08-19
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Pan Andrzej wynajmujący jest bardzo kompetentny i przy tym miłą osobą. A jacht szybki i zwrotny. Obszerny kokpit na załogę, z fajnym stolikiem.


minusy Plaga os na całych Mazurach.
Overall rating 10/10
J
Klient:
Jarosław
Date of trip: 2023-07-15 - 2023-07-22
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Przestronne wnętrze, duża lodówka, grot lekko poruszający się w lik szparze - nie wymagał użycia dużej siły aby go postawić, refowanie z kokpitu, kontrola profilu żagla z kokpitu, elektryczny kabestan, ster strumieniowy.


minusy Brak większych uwag - do poprawienia obsługa płetwy sterowej - ale usterka ta nie wyklucza dobrego żeglowania. Do uruchomienia prędkościomierz.
Overall rating 8.6/10
M
Klient:
Miroslaw
Date of trip: 2022-09-01 - 2022-09-04
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 90%
Completeness and equipment efficiency: 60%
On-route service: 100%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Szybki i wygodny


minusy Ster strumieniowy przestał działać - najpierw w lewo, a potem całkowicie.
Overall rating 9.1/10
J
Klient:
Jacek
Date of trip: 2022-06-25 - 2022-07-02
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 90%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Super łódka, chce jej się pływać, kilka razy refowałem, było ostro , super, gorąco zachęcam , duża przyjemność żeglowania, niestety jeziora mazurskie należy pogłębić bo czasami było niekomfortowo zwłaszcza w kanałach i niektórych marinach np. w macierzystej - wciągnąłem muring prawie dwie długości łodzi od keji, niby było 90 cm ale chyba zawiesił się na roślinach, albo co... i nurek kosztował 200zł


minusy Brak USB , brak przetwornicy 220V w trakcie pływania nie ma możliwości naładowania telefonu. To mój pierwszy rejs Cobrą , ciasna kajuta rufowa -gdzie spałem- ale pisze to sternik 60+ z lekko zarysowanym brzuszkiem.
Overall rating 8.5/10
M
Klient:
Michał
Date of trip: 2021-09-08 - 2021-09-12
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 70%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 70%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 90 %
Comment:

Overall rating 8.7/10
M
Klient:
Marcin
Date of trip: 2021-08-07 - 2021-08-14
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 30%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Sam jacht niesamowity, pływałem Morsami Tangami Antilami i nic nie dało takiej frajdy jak Cobra 33 :) Przy wietrze 1-3 sama płynie, 50m2 robi robotę, łykaliśmy wszystko łącznie z Twisterem 36 :) Jak się łatwo domyśleć coś za coś, duża powierzchnia żagla wymaga odpowiedniego przygotowania żagla do warunków atmosferycznych, wszystko powyżej 3 wymaga refowania - fala z grzywą 1 ref, fala z grzywą + pasy piany 2 ref. i połowa Foka. Nie ma co patrzeć na innych 50m2 + 4 w skali i masz problemy. Sama pływalność jachtu jak pisałem bardzo dobra, jacht ma tendencję do ostrzenia na wiatr ale akceptowalną. koło sterowe ma pewną zwłokę i trzeba je wyczuć. Silnik pracuje bez problemu. Reszta jachtu OK, fajny patent to szprycbuda i bimini dodatkowo tropik który przy pogodzie w kratkę przydaje się BARDZO. Mimo problemów technicznych które mieliśmy w czasie rejsu jacht oceniam bardzo pozytywnie, kolejny sezon pewnie też Cobra :)


minusy Strumieniówka - mimo naprawy w czasie rejsu ma tendencję do zacinania (2 razy nam padła podczas cumowania) Kabestan elektryczny - naprawiany w czasie rejsu, ma tendencję do "wstawania" razem z pokładem Fał płetwy sterowej - wymieniany w czasie rejsu ma tendencję do przecierania - uszkodzona knaga zaciskowa
Overall rating 9.2/10
J
Klient:
Jerzy
Date of trip: 2021-07-03 - 2021-07-10
Interior comfort: 80%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 70 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Elektryczny kabestan ktory bardzo ulatwia stawianie masztu. Super mila obsługa.


minusy Zbyt mało uchylnych luków na łódce, co powoduje że wewnątrz jest goraco. Ale to raczej sie wiąże z projektem łódki.
Overall rating 7.1/10
D
Klient:
Daniel
Date of trip: 2020-09-18 - 2020-09-20
Interior comfort: 50%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 60%
On-route service: 0%
Value for money: 40 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy - bardzo zwrotna,szybka jednostka - bardzo dobre przełożenia manetki na silnik - szeroki pokład - dobry kontakt z właścicielem. - bardzo oszczędny silnik


minusy - mocno awaryjny ster strumieniowy. Psuł się zawsze,gdy był potrzebny,czyli w manewrach portowych. Chodzi o szczotki w rozruszniku. - łódce przydałby się mały remont (odświeżenie).
Overall rating 9.2/10
P
Klient:
Paweł
Date of trip: 2020-08-17 - 2020-08-23
Interior comfort: 90%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 90%
Completeness and equipment efficiency: 90%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 10/10
A
Klient:
Adam
Date of trip: 2020-07-25 - 2020-08-01
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Yacht utrzymany w bardzo dobrym stanie technicznym, pływa ostro do wiatru i super się prowadzi nawet przy silnym wietrze.


Overall rating 9.6/10
K
Klient:
Kacper
Date of trip: 2020-07-18 - 2020-07-25
Interior comfort: 90%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 90%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jachcik pięknie się prezentuje. Drewno na kokpicie jest zadbane i pełne barw. Elektryczny kabestan to prawdziwy game-changer. Wbudowany silnik bardzo ładnie chodzi i szybko reaguje na manetkę. Z czystym sumieniem polecam każdemu ten jacht - poza paroma drobiazgami nie ma się do czego przyczepić.


minusy Nie można przesadzać z obciążeniem kabestanu, pod koniec rejsu po wielokrotnym stawianiu masztu zaczął się powoli 'odklejać' od jachtu. Silnik nie lubi zbyt dużych obrotów, gdy pochodził przez pół godz na 3k obr/min, to chłodzenie nie dochodziło i się przegrzewał. Po telefonie, armator dotarł do nas w 20 min i rozwiązał problem. Brak szczotek do czyszczenia pokładu na wyposażeniu, oraz wąż bez szybkozłączki mocno utrudniał życie.
Overall rating 9/10
J
Klient:
Jan
Date of trip: 2020-05-07 - 2020-05-10
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 70%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.3/10
K
Klient:
Krzysztof
Date of trip: 2019-06-19 - 2019-06-24
Interior comfort: 80%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Dobry silnik diesel


minusy Szwankowala strumieniowka
Overall rating 9.5/10
A
Klient:
Adam
Date of trip: 2019-06-01 - 2019-06-08
Interior comfort: 90%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Komfort oraz prowadzenie jednostki


minusy przdałby się prysznic
Overall rating 8.9/10
J
Klient:
Jerzy
Date of trip: 2018-04-28 - 2018-05-02
Interior comfort: 80%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 60%
On-route service: 100%
Value for money: 70 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Kabestan elektryczny , bardzo ułatwiał stawianie masztu. Kontakt z właścicielem.


minusy Nie działał prędkościomierz, echosonda gubiła głębokość. Wyposażenie jachtu obejmowało telewizor + DVD jednak tylko w ofercie , w realu był tylko uchwyt do TV a kwota czarteru pozostała bez zmian.
Overall rating 8.4/10
M
Klient:
Michał
Date of trip: 2017-09-08 - 2017-09-10
Interior comfort: 80%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 90%
Completeness and equipment efficiency: 60%
On-route service: 80%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9/10
M
Klient:
Michał
Date of trip: 2017-04-28 - 2017-05-03
Interior comfort: 80%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 80%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 80%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy bardzo szybki, dobrze dożaglowany yacht


minusy trzeba uważać na rozliczenie, bo niby 10 l paliwa jest w cenie, a później od kaucji odliczana jest cała wartość zużytego paliwa :(
Overall rating 9.4/10
M
Klient:
Marcin
Date of trip: 2016-09-04 - 2016-09-11
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 90%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Rewelacyjny jacht do szybkiego pływania. Sporo żagla, przy mocniejszym wietrze trzeba z nim umiejętnie współpracować przy zwrotach. Dużo miejsca w kokpicie. Elektryczny kabestan-super sprawa (przy 200kg mieczu). Echosonda i pomiar prędkości jest fajnym gadżetem. Wszystkie ważne szoty i fały pod ręką, a koło sterowe jest fajną odmianą dla rumpla. Duży akumulator, wystarczył na 7dni oszczędnego użytkowania bez ładowania (dodatkowo ładuje się przy płynięciu na silniku). AAAAleee, najfajniejsza jest możliwość wzięcia gorącego prysznica w kokpicie :) Gorąco polecam.


minusy Dla tych którzy lubią wygodę i duże koja, mało miejsca w mesie (kosztem naprawdę dużego kokpitu) - jednak jak ktoś przedkłada pływanie nad wypoczynek gorąco polecam :)





szukam
Contact us: Why Interjacht?
telefon +48 660 222 880
Quick guide to choosing the right yacht


telefon Drop us a line
We’re ready to help you
Mon-Fri 9.00 - 17:00 Sat 9:00 - 17:00

  • Best prices online!
  • Over 17000 independent
    reviews
    of the yachts by real sailors more >>
  • Over 1510 yachts
    from all of Masuria
  • Only verified yachts
    Carefully selected offer
  • Leader in Masuria charters
    23 years of experience, including 14 years online!

Interjacht Newsletter
About Us
Contact
Reviews of Interjacht
Charter reviews
How to book
Transaction security
Privacy Policy
Terms and Conditions
Cookie Information
Kariera
Stay up to date!
News, interesting offers, and special promotions right in your inbox.

We accept PayU.pl payments. The customer does not incur any transaction charges:
Copyright © 2010 - 2024 Interjacht.pl All rights reserved. Strona korzysta z Captcha.
favourite
yachts