Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
8.8
Opinie porejsowe (22)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 2/10 |
A
|
Klient:
Artur
|
Termin rejsu: 2024-07-27 - 2024-08-03 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Niestety mam tylko złe doświadczenia z tym jachtem |
|
Jacht generalnie bardzo zaniedbany, brudny i zniszczony. Luz na sterze - 1/3 obrotu koła sterowego (dramat) - utrzymanie kursu niemal niemożliwe, krzywy maszt, brak blokady pełzaczy przy grocie, instrumenty pokładowe nie działają, w części zużyte/ zgnite olinowanie, duże braki w wyposażeniu kambuzowym, toaleta brudna i śmierdząca w dodatku bez otwieranego okna, brudne materace. zepsuty ster strumieniowy... znalazłoby się więcej kwiatków, ale nie będę się rozpisywać. Przez złe przygotowanie jachtu uszkodził się fok, armator zabrał go do naprawy i nie dał nic na zamianę do końca rejsu. Dodatkowo zabrano nam 3000 zł. za naprawę foka, za niewiele więcej można uszyć nowe żagle - widocznie armator tak sobie układa życie z kaucji.
Ja się pytam! Kto napisał te wszystkie dobre opinie? Może kiedyś pasowały, ale to było dawno.
----------- ODPOWIEDŹ ARMATORA
Niestety pan Artur zapomniał dodać że wypłynął w rejs gdzie od rana były ostrzeżenia że będzie mocno wiało i żeby żeglarze zostali w portach dla własnego bezpieczeństwa.Pan Artur zignorował te ostrzeżenia i wypłynął jachtem w momencie gdy zaczęło wiać. Załoga miała wielkie szczęście bo jacht waży blisko 5 ton i dał rady oprzeć się naporowi wiatru inaczej leżeli by jak inne jachty.Fok który został porwany nie jest uszyty z dakronu lecz z mocnego zbrojonego materiału.Taki żagiel szyty jest tylko na zamówienie klienta bo jest to drogi i mocny materiał.Sternik na własne życzenie doprowadził do szkody jaka powstała i jeszcze miał pretensje że nie otrzymał następnego żagla. Jest bardzo nie odpowiedzialnym człowiekiem wypływając w taką pogodę , naraził jacht i załogę na możliwość zatonięcia.Wracając do portu ostatniego dnia czarteru prawie przy flaucie nie potrafił zacumować jachtu tyłem do kei, wpłynął na muringi przycumowanych innych jachtów.Jeden z członków załogi musiał nurkować. Walczyli z pół godziny używając też steru strumieniowego aż go przegrzał.Straty na jachcie przekroczyły wartość kaucji. |
|
Łączna ocena 9.1/10 |
J
|
Klient:
Jacek
|
Termin rejsu: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Super łódka, chce jej się pływać, kilka razy refowałem, było ostro , super, gorąco zachęcam , duża przyjemność żeglowania, niestety jeziora mazurskie należy pogłębić bo czasami było niekomfortowo zwłaszcza w kanałach i niektórych marinach np. w macierzystej - wciągnąłem muring prawie dwie długości łodzi od keji, niby było 90 cm ale chyba zawiesił się na roślinach, albo co... i nurek kosztował 200zł |
|
Brak USB , brak przetwornicy 220V w trakcie pływania nie ma możliwości naładowania telefonu. To mój pierwszy rejs Cobrą , ciasna kajuta rufowa -gdzie spałem- ale pisze to sternik 60+ z lekko zarysowanym brzuszkiem. |
|
Łączna ocena 8.5/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Termin rejsu: 2021-09-08 - 2021-09-12 |
Łączna ocena 8.7/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Termin rejsu: 2021-08-07 - 2021-08-14 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Sam jacht niesamowity, pływałem Morsami Tangami Antilami i nic nie dało takiej frajdy jak Cobra 33 :)
Przy wietrze 1-3 sama płynie, 50m2 robi robotę, łykaliśmy wszystko łącznie z Twisterem 36 :)
Jak się łatwo domyśleć coś za coś, duża powierzchnia żagla wymaga odpowiedniego przygotowania żagla do warunków atmosferycznych, wszystko powyżej 3 wymaga refowania - fala z grzywą 1 ref, fala z grzywą + pasy piany 2 ref. i połowa Foka.
Nie ma co patrzeć na innych 50m2 + 4 w skali i masz problemy.
Sama pływalność jachtu jak pisałem bardzo dobra, jacht ma tendencję do ostrzenia na wiatr ale akceptowalną. koło sterowe ma pewną zwłokę i trzeba je wyczuć. Silnik pracuje bez problemu.
Reszta jachtu OK, fajny patent to szprycbuda i bimini dodatkowo tropik który przy pogodzie w kratkę przydaje się BARDZO.
Mimo problemów technicznych które mieliśmy w czasie rejsu jacht oceniam bardzo pozytywnie, kolejny sezon pewnie też Cobra :) |
|
Strumieniówka - mimo naprawy w czasie rejsu ma tendencję do zacinania (2 razy nam padła podczas cumowania)
Kabestan elektryczny - naprawiany w czasie rejsu, ma tendencję do "wstawania" razem z pokładem
Fał płetwy sterowej - wymieniany w czasie rejsu ma tendencję do przecierania - uszkodzona knaga zaciskowa |
|
Łączna ocena 9.2/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Termin rejsu: 2020-08-17 - 2020-08-23 |
Łączna ocena 9/10 |
J
|
Klient:
Jan
|
Termin rejsu: 2020-05-07 - 2020-05-10 |
Łączna ocena 8.4/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Termin rejsu: 2017-09-08 - 2017-09-10 |
Cobra 33 (2015)
-
Nr oferty: 54091
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
8.8
|
Opinie porejsowe (22) |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 54091
Osób:
8 (6+2)
Kabiny:
3
Rok:
2015
Piękna Góra, Port Yacht Port
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
54091 |
Typ jachtu: |
Cobra 33 |
Rok produkcji: |
2015 |
Ilość osób: |
8 |
Układ koi: |
6+2 |
Zamykane sypialnie: |
3 |
Port: |
Piękna Góra |
Silnik: |
Volvo Penta 20KM |
|
Długość kadłuba: |
9,93
m |
Szerokość całkowita: |
3,33
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,65
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,46
m |
Wysokość w kabinie: |
1,85
m |
Powierzchnia żagli: |
56
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
ciepła woda w kranie przy włączonym silniku stacjonarnym lub z bojlera po podłączeniu pod 230V, prysznic zewnętrzny pobiera wodę z jeziora
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, ogrzewanie, stacjonarne WC, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, zamykana kabina WC, prostownik, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 80l., zbiornik paliwa 60l., zbiornik fekaliów 80l.
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW
-
serwis na szlaku
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
Pełny do pełnego -
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru ⓘ
Klient otrzymuje pełny zbiornik paliwa i z pełnym zbiornikiem oddaje jacht
|
|
Zwierzęta:
|
Niedozwolone |
|
Dopłaty:
|
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
|
obligatoryjna |
150zł |
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Piękna Góra, jez.: Tajty, Port: Yacht Port, Piękna Góra 4C, k. Giżycka
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 30zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
zmywanie naczyń
pompa do fekaliów
zrzut z toalet chem.
Bar/Restauracja
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez osobę prywatną, nie przysługują prawa konsumenta dotyczące Armatorów profesjonalnych. ⓘ
|
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy + dowód osobisty |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Pozostała kwota przy odbiorze jachtu. |
Kaucja:
|
3000
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 16.00-19.00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 9.00-12.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 2/10 |
A
|
Klient:
Artur
|
Termin rejsu: 2024-07-27 - 2024-08-03 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Niestety mam tylko złe doświadczenia z tym jachtem |
|
Jacht generalnie bardzo zaniedbany, brudny i zniszczony. Luz na sterze - 1/3 obrotu koła sterowego (dramat) - utrzymanie kursu niemal niemożliwe, krzywy maszt, brak blokady pełzaczy przy grocie, instrumenty pokładowe nie działają, w części zużyte/ zgnite olinowanie, duże braki w wyposażeniu kambuzowym, toaleta brudna i śmierdząca w dodatku bez otwieranego okna, brudne materace. zepsuty ster strumieniowy... znalazłoby się więcej kwiatków, ale nie będę się rozpisywać. Przez złe przygotowanie jachtu uszkodził się fok, armator zabrał go do naprawy i nie dał nic na zamianę do końca rejsu. Dodatkowo zabrano nam 3000 zł. za naprawę foka, za niewiele więcej można uszyć nowe żagle - widocznie armator tak sobie układa życie z kaucji.
Ja się pytam! Kto napisał te wszystkie dobre opinie? Może kiedyś pasowały, ale to było dawno.
----------- ODPOWIEDŹ ARMATORA
Niestety pan Artur zapomniał dodać że wypłynął w rejs gdzie od rana były ostrzeżenia że będzie mocno wiało i żeby żeglarze zostali w portach dla własnego bezpieczeństwa.Pan Artur zignorował te ostrzeżenia i wypłynął jachtem w momencie gdy zaczęło wiać. Załoga miała wielkie szczęście bo jacht waży blisko 5 ton i dał rady oprzeć się naporowi wiatru inaczej leżeli by jak inne jachty.Fok który został porwany nie jest uszyty z dakronu lecz z mocnego zbrojonego materiału.Taki żagiel szyty jest tylko na zamówienie klienta bo jest to drogi i mocny materiał.Sternik na własne życzenie doprowadził do szkody jaka powstała i jeszcze miał pretensje że nie otrzymał następnego żagla. Jest bardzo nie odpowiedzialnym człowiekiem wypływając w taką pogodę , naraził jacht i załogę na możliwość zatonięcia.Wracając do portu ostatniego dnia czarteru prawie przy flaucie nie potrafił zacumować jachtu tyłem do kei, wpłynął na muringi przycumowanych innych jachtów.Jeden z członków załogi musiał nurkować. Walczyli z pół godziny używając też steru strumieniowego aż go przegrzał.Straty na jachcie przekroczyły wartość kaucji. |
|
Łączna ocena 9.1/10 |
J
|
Klient:
Jacek
|
Termin rejsu: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Super łódka, chce jej się pływać, kilka razy refowałem, było ostro , super, gorąco zachęcam , duża przyjemność żeglowania, niestety jeziora mazurskie należy pogłębić bo czasami było niekomfortowo zwłaszcza w kanałach i niektórych marinach np. w macierzystej - wciągnąłem muring prawie dwie długości łodzi od keji, niby było 90 cm ale chyba zawiesił się na roślinach, albo co... i nurek kosztował 200zł |
|
Brak USB , brak przetwornicy 220V w trakcie pływania nie ma możliwości naładowania telefonu. To mój pierwszy rejs Cobrą , ciasna kajuta rufowa -gdzie spałem- ale pisze to sternik 60+ z lekko zarysowanym brzuszkiem. |
|
Łączna ocena 8.5/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Termin rejsu: 2021-09-08 - 2021-09-12 |
Łączna ocena 8.7/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Termin rejsu: 2021-08-07 - 2021-08-14 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Sam jacht niesamowity, pływałem Morsami Tangami Antilami i nic nie dało takiej frajdy jak Cobra 33 :)
Przy wietrze 1-3 sama płynie, 50m2 robi robotę, łykaliśmy wszystko łącznie z Twisterem 36 :)
Jak się łatwo domyśleć coś za coś, duża powierzchnia żagla wymaga odpowiedniego przygotowania żagla do warunków atmosferycznych, wszystko powyżej 3 wymaga refowania - fala z grzywą 1 ref, fala z grzywą + pasy piany 2 ref. i połowa Foka.
Nie ma co patrzeć na innych 50m2 + 4 w skali i masz problemy.
Sama pływalność jachtu jak pisałem bardzo dobra, jacht ma tendencję do ostrzenia na wiatr ale akceptowalną. koło sterowe ma pewną zwłokę i trzeba je wyczuć. Silnik pracuje bez problemu.
Reszta jachtu OK, fajny patent to szprycbuda i bimini dodatkowo tropik który przy pogodzie w kratkę przydaje się BARDZO.
Mimo problemów technicznych które mieliśmy w czasie rejsu jacht oceniam bardzo pozytywnie, kolejny sezon pewnie też Cobra :) |
|
Strumieniówka - mimo naprawy w czasie rejsu ma tendencję do zacinania (2 razy nam padła podczas cumowania)
Kabestan elektryczny - naprawiany w czasie rejsu, ma tendencję do "wstawania" razem z pokładem
Fał płetwy sterowej - wymieniany w czasie rejsu ma tendencję do przecierania - uszkodzona knaga zaciskowa |
|
Łączna ocena 9.2/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Termin rejsu: 2020-08-17 - 2020-08-23 |
Łączna ocena 9/10 |
J
|
Klient:
Jan
|
Termin rejsu: 2020-05-07 - 2020-05-10 |
Łączna ocena 8.4/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Termin rejsu: 2017-09-08 - 2017-09-10 |
|