logo_new
Booking centre
660 222 880
Mon-Fri: 9.00 - 17:00
Sat: 9:00 - 17:00
Search for a yacht
by criteria:
Departure date:

kalendarz
Charter duration:
Price per day:
Yacht model:
×

Żaglowe






























































































Motorowe




























































































Departure harbour:
×

Porty
















Passengers:
Yacht No.:


Additional criteria

Number of locked cabins

Yacht length

Yacht age
laduje

Antila 33 (2020) - Yacht no.: 55138
Send to friends
Add to favourites
9.5
Opinie porejsowe (9)
  Is the assessment of Interjacht
  customers sailing the yacht

  See reviews
Yacht no.: 55138
Osób: 10 (8+2)
Kabiny: 3
Rok: 2020
Wilkasy/k Giżycka, Port PTTK
Pokaż na mapie pokaż mapę
Amenities
grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot
Availability and reservation - select the dates
Dates: from - to
Price per charter:   
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation: Available
Pre-payment:
Instant confirmation
Price list
Period from-to Price Available for rent
No price list
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: 55138
Yacht type: Antila 33
Year of manufacture: 2020
Number of people: 10
Berth layout: 8+2
Locked bedrooms: 3
Harbour: Wilkasy/k Giżycka
Engine: Nanni 21KM
Total length: 9,60 m
Total width: 3,24 m
Maximum draught: 1,80 m
Minimum draught: 0,45 m
Cabin height: 1,95 m
Sail area: 52 m2
Centreboard type: obrotowy
Rudder type: płetwa na pawęży + rumpel

 
Amenities:
helm
Bow thruster
3 locked cabins
refrigerator
heating
inboard toilet
cho sounder
GPS with Masuria maps
electric winch
anchor winch
inboard engine
mast system: bramka
hot water
out. and in. shower
sprayhood
biminis
cabrio
12 and 230 V installations
TV
CD/MP3/USB
ploter SIMRAD „7” – (ekran dotykowy, możliwość sterowania radiem, dogodny dostęp z stanowiska sternika), wskaźniki pojemności – (paliwa,wody,fekaliów,akumulatorów) zamontowane w tablicy rozdzielczej, TV Led24 Blaupunkt bimini z przystawką nachodzącą na szprycbudę, prysznic w kokpicie z ciepłą wodą, głośniki w kokpicie, teak w kokpicie
Equipment: Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, bow pulpit with ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, raw water, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, converter, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations, water tank180l., fuel tank45l., duży trap na rufie ułatwiający wychodzenie, oświetlenie ledowe w messie z możliwością ściemniania sterowane również z tablicy elektrycznej, każda kabina wyposażona dodatkowo w gniazdo USB i 230V
 
Description:
Antila 33.3 to nowoczesna i dynamiczna jednostka przeznaczona do celów sportowo-turystycznych. Charakterystyczne załamanie oraz znacząca szerokość kadłuba zapewniającą stateczność poprzeczną, zaś elegancka linia cechuje i wyróżnia ją na tle innych żaglówek.
Jacht jest przestronny i ergonomiczny wyposażony tak, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo wieloosobowej załodze podczas żeglugi turystycznej.
Posiada wydzielone stanowiska sternika z dwoma kołami sterowymi, stały stół, kabestan elektryczny Andersen 34 oraz dużą przestrzeń w kokpicie ułatwiającą komfortową obsługę żagli. Kambuz wyposażony jest w kuchenkę gazową i mikrofalowa, zlew, lodówkę z zamrażalką oraz kostkarkę do lodu. Trzy podwójne pełnowymiarowe zamykane sypialnie, każda z przedsionkiem i obszernymi szafami oraz dwie podwójne również pełnowymiarowe koje w messie, pozwalają na komfortowe bytowanie i żeglowanie dla licznej załogi. Kingston wyposażany jest w oddzielnie wydzielony i zamykany prysznic z ciepłą i zimną wodą oraz elektryczną toaletę morską ze zbiornikiem na fekalia. Jednostka ta doposażona jest urządzeniem nawigacyjnym tj. ploter SIMRAD 7. Nie zapomnieliśmy o dobrym sprzęcie muzycznym firmy Fussion. Dopełnienie wygód dla sternika będzie ster strumieniowy na dziobie oraz elektryczna kotwica sterowana z kokpitu.
Jacht Antila 33.3 Exclusive to nasza propozycja dla żeglarzy, którzy cenią sobie luksus
i nowoczesność na wodzie, jest wykonany z najwyższej jakości materiałów i wyposażony
w najwyższej jakości osprzęt. Jest to absolutny TOP w swojej klasie.
Czarter tego jachtu w naszej firmie to gwarancja najlepszych wakacji pod żaglami.
The price includes:
- Insurance Civil Liability, Yacht CASCO
- Service on the route
- Gas
- Water filled up
- Charged battery
 
Fuel policy:
Full-to-full - fuel is not included in charter price
 
Animals:
Not allowed
 
Additional charges:
obligatory yacht cleaning fee
obligatory 200zł
toilet emptying by the shipowner
optional 300PLN
bedding optional 50zł / per 2 people
350zł - ponadstandardowe sprzątanie i pranie tapicerek
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
Region: Wilkasy/k Giżycka, lake: Niegocin, Harbour: PTTK, Niegocińska 1, Wilkasy
map
In the port area:
parking 20PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
additional information:
- Biedronka - 100 m
- Szkoła Sportów Wodnych "WIOSKA SURFÓW" (wind,kite,skim,SUP,wake,narty,banan,koło) - 100 m
- Przyjazna Eco-Marina z dwiema Tawernami Dezeta i Rozbitek (najlepsze koncerty szant na żywo).
- Bankomat Euronet w przy Kapitanacie i w Biedronce
 
Terms and conditions of reservation: Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht.
Required competence: yacht sailor + ID card
Payments: Pre-payment 30 % payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht.
Security deposit: 4000 PLN. Security deposit payable upon collecting the yacht
Handing-over the yacht: Collection of the yacht between 14.00-18.00 on the arrival day.
Turning over the yacht between 08.00-10.00 on the departure day.
Documents: Charter contract template
Charter reviews
Overall rating 9.4/10
P
Klient:
Piotr
Date of trip: 2024-09-05 - 2024-09-09
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 60%
Seaworthiness: 60%
Yacht cleanliness and preparation: 90%
Completeness and equipment efficiency: 90%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht kompletnie wyposażony. Bardzo dobry kontakt z bosmanem. Komfortowo żeglowaliśmy w 8 osób, Jacht się dobrze prowadzi zarówno przy słabych jak i mocniejszych wiatrach.


minusy Nie działał ster strumieniowy, co przy tej wielkości łodzi utrudniało manewry portowe. Szczególnie przy cofaniu jacht był praktycznie niesterowny bez stumieniówki.
Overall rating 10/10
P
Klient:
Paweł
Date of trip: 2024-08-17 - 2024-08-24
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.4/10
P
Klient:
Piotr
Date of trip: 2023-09-18 - 2023-09-25
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 90 %
Comment:

plusy Bardzo fajny jacht. Bardzo dobry kontakt zarowno z bosmanem jak i z wlascicielem.


minusy 1. Jest to dosyc duza jednostka jak na Mazury i przy niskich stanach wod (np. 30-40cm nizej niz mowia znaki w kanalach) trzeba non stop uwazac. Manewrowanie w plytkich portach przy podniesionym mieczu i sterze moze byc lekko stresujace - ale to nie wina lodki tylko Mazur ;-) No i na sczescie jest sonar i e-mapy na pokladzie. 2. Rura wydechowa od webasto moze sfajczyc odbijacz - znowu to nie wina lodki, tak po prostu jest i trzeba po prostu wiedziec gdzie nie dawac odbijacza (nastepnym razem wezme czerwonego permanenta i sobie zazancze ;-)
Overall rating 9.5/10
R
Klient:
Robert
Date of trip: 2023-09-02 - 2023-09-09
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 90%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Wyposażenie


minusy Dwa niezależne koła sterowe i stały pomost na rufie powodują, że nie wiadomo, jak jest wychylona płetwa sterowa.
Overall rating 9.7/10
R
Klient:
Robert
Date of trip: 2023-08-05 - 2023-08-12
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Wyposażenie ponadstandardowe oraz mocny i oszczędny silnik. Stały kontakt z armatorem i gotowość do pomocy.


minusy Warunki w porcie Wilkasy. Jest tam ciasno i bardzo płytko, co powoduje konieczność podniesienia miecza i płetwy sterowej. Dla osób mało doświadczonych jest to ogromy stres przy cumowaniu w trudniejszych warunkach i bez dobrej sterowności.
Overall rating 9.8/10
J
Klient:
Jędrzej
Date of trip: 2023-07-29 - 2023-08-05
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Łódka czysta, dobrze wyposażona, komfortowa nawet na 10 osób. Brak usterek, które mogłyby uprzykrzać życie podczas pływania. Nadarzyła się naprawa silnika podczas rejsu. Serwis przyjechał w przeciągu dwóch godzin od zgłoszenia (byliśmy 1h20min autem od Wilkasów), dlatego reakcja tutaj jest na 5.


minusy Kaucja dość wysoka ale jest to zrozumiałe patrząc na wyposażenie łódki. Nie jest to łódka do spania na dziko. Do większości portów trzeba było podnieść w całości miecz i płetwę. Zanurzenie dość duże. Jest to bardziej informacja, żeby mieć to na uwadze, niż wada :)
Overall rating 10/10
K
Klient:
Konrad
Date of trip: 2023-04-14 - 2023-04-17
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.4/10
P
Klient:
Piotr
Date of trip: 2022-06-25 - 2022-07-02
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 80%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy [Komfort wnętrza: 5/5]: Bardzo fajna żaglówka. Byłem na rejsie z całą rodziną (2+3). Ja mam 186cm wzrostu i pod pokładem chodziłem wyprostowany. Każde dziecko miało swoją własną, zamykaną kabinę. [Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 5/5]: Łodzią da się sterować samemu, dzięki czemu żona mogła zająć się najmłodszym dzieckiem. Wszystkie funkcjonalności zgodne z opisem. [Prędkość: 5/5]: Na samym grocie brałem mniejsze jednostki. [Manewry: 5/5]: Ster strumieniowy to bajka. [Kontakt z właścicielem: 5/5]: Kontakt z armatorem dobry, większość spraw załatwiłem przez tzw bossmana, który był praktycznym POC. Uważać na miecz, jest bardzo duży i zdażyło mi się zahaczyć o dno podczas gdy obok pływały normalnie inne mniejsze jednostki. Zdarzył mi się serwis na szlaku (mechaniczny kabestan nie działał, na łodzi nie było korby do ręcznej obsługi kabestanu), armator z bossmanem tego samego dnia zorganizowali osobę, która starała się naprawić usterkę.


minusy [Kompletność i sprawność wyposażenia: 4/5]: Nie działał elektryczny kabestan oraz na łodzi nie było korby. Podniesienie ogromnego miecza kosztowało mnie ogrom wysiłku a podniesienie złożonego masztu było niemożliwe, przynajmniej dla mnie. [Serwis na szlaku: 4/5]: Pierwsza próba naprawy kabestanu była zorganizowana od razu, pod warunkiem, że musiałem wrócić do Wilkasów, co zmieniło mój plan rejsu. Naprawa się niestety nie udała, resztę rejsu pływałem z korbą. Bossman później próbował zorganizować kolejne naprawy ale nigdy serwisant nie trafił do portu w którym stacjonowałem (pomimo, że były to okolice Wilkasów). [Stosunek jakości do ceny: 4/5]: W praktyce 1/3 rejsu pływałem bez korby do uszkodzonego kabestanu, przez co musiałem ręcznie walczyć z ciężkim mieczem, pozostałe 2/3 rejsu pływałem z korbą. Cena zawierała działający elektryczny kabestan.
Overall rating 8.6/10
B
Klient:
Bartosz
Date of trip: 2022-06-01 - 2022-06-06
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 70%
Completeness and equipment efficiency: 50%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht świeży i sprawny.


minusy Źle otaklowany, prowadzenie fałów pod masztem błędnie wyprowadzone. Braki w wyposażeniu: brak bosaka, handszpaka, apteczki, szczotki do pokładu, sztućców... Zdanie w atmosferze aptekarskiej wagi... :-)





szukam
Contact us: Why Interjacht?
telefon +48 660 222 880
Quick guide to choosing the right yacht


telefon Drop us a line
We’re ready to help you
Mon-Fri 9.00 - 17:00 Sat 9:00 - 17:00

  • Best prices online!
  • Over 17000 independent
    reviews
    of the yachts by real sailors more >>
  • Over 1510 yachts
    from all of Masuria
  • Only verified yachts
    Carefully selected offer
  • Leader in Masuria charters
    23 years of experience, including 14 years online!

Interjacht Newsletter
About Us
Contact
Reviews of Interjacht
Charter reviews
How to book
Transaction security
Privacy Policy
Terms and Conditions
Cookie Information
Kariera
Stay up to date!
News, interesting offers, and special promotions right in your inbox.

We accept PayU.pl payments. The customer does not incur any transaction charges:
Copyright © 2010 - 2024 Interjacht.pl All rights reserved. Strona korzysta z Captcha.
favourite
yachts