Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.5
Opinie porejsowe (9)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 10/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Date of trip: 2024-08-17 - 2024-08-24 |
Overall rating 10/10 |
K
|
Klient:
Konrad
|
Date of trip: 2023-04-14 - 2023-04-17 |
Overall rating 9.4/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
[Komfort wnętrza: 5/5]: Bardzo fajna żaglówka. Byłem na rejsie z całą rodziną (2+3). Ja mam 186cm wzrostu i pod pokładem chodziłem wyprostowany. Każde dziecko miało swoją własną, zamykaną kabinę.
[Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 5/5]: Łodzią da się sterować samemu, dzięki czemu żona mogła zająć się najmłodszym dzieckiem. Wszystkie funkcjonalności zgodne z opisem.
[Prędkość: 5/5]: Na samym grocie brałem mniejsze jednostki.
[Manewry: 5/5]: Ster strumieniowy to bajka.
[Kontakt z właścicielem: 5/5]: Kontakt z armatorem dobry, większość spraw załatwiłem przez tzw bossmana, który był praktycznym POC.
Uważać na miecz, jest bardzo duży i zdażyło mi się zahaczyć o dno podczas gdy obok pływały normalnie inne mniejsze jednostki.
Zdarzył mi się serwis na szlaku (mechaniczny kabestan nie działał, na łodzi nie było korby do ręcznej obsługi kabestanu), armator z bossmanem tego samego dnia zorganizowali osobę, która starała się naprawić usterkę. |
|
[Kompletność i sprawność wyposażenia: 4/5]: Nie działał elektryczny kabestan oraz na łodzi nie było korby. Podniesienie ogromnego miecza kosztowało mnie ogrom wysiłku a podniesienie złożonego masztu było niemożliwe, przynajmniej dla mnie.
[Serwis na szlaku: 4/5]: Pierwsza próba naprawy kabestanu była zorganizowana od razu, pod warunkiem, że musiałem wrócić do Wilkasów, co zmieniło mój plan rejsu. Naprawa się niestety nie udała, resztę rejsu pływałem z korbą. Bossman później próbował zorganizować kolejne naprawy ale nigdy serwisant nie trafił do portu w którym stacjonowałem (pomimo, że były to okolice Wilkasów).
[Stosunek jakości do ceny: 4/5]: W praktyce 1/3 rejsu pływałem bez korby do uszkodzonego kabestanu, przez co musiałem ręcznie walczyć z ciężkim mieczem, pozostałe 2/3 rejsu pływałem z korbą. Cena zawierała działający elektryczny kabestan. |
|
Antila 33 (2020)
-
Yacht no.: 55138
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 55138
Osób:
10 (8+2)
Kabiny:
3
Rok:
2020
Wilkasy/k Giżycka, Port PTTK
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
55138 |
Yacht type: |
Antila 33 |
Year of manufacture: |
2020 |
Number of people: |
10 |
Berth layout: |
8+2 |
Locked bedrooms: |
3 |
Harbour: |
Wilkasy/k Giżycka |
Engine: |
Nanni 21KM |
|
Total length: |
9,60
m |
Total width: |
3,24
m |
Maximum draught: |
1,80
m |
Minimum draught: |
0,45
m |
Cabin height: |
1,95
m |
Sail area: |
52
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
ploter SIMRAD „7” – (ekran dotykowy, możliwość sterowania radiem, dogodny dostęp z stanowiska sternika),
wskaźniki pojemności – (paliwa,wody,fekaliów,akumulatorów) zamontowane w tablicy rozdzielczej, TV Led24 Blaupunkt
bimini z przystawką nachodzącą na szprycbudę,
prysznic w kokpicie z ciepłą wodą,
głośniki w kokpicie,
teak w kokpicie
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, bow pulpit with ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, raw water, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, converter, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations, water tank180l., fuel tank45l., duży trap na rufie ułatwiający wychodzenie, oświetlenie ledowe w messie z możliwością ściemniania sterowane również z tablicy elektrycznej,
każda kabina wyposażona dodatkowo w gniazdo USB i 230V
|
|
Description:
|
Antila 33.3 to nowoczesna i dynamiczna jednostka przeznaczona do celów sportowo-turystycznych. Charakterystyczne załamanie oraz znacząca szerokość kadłuba zapewniającą stateczność poprzeczną, zaś elegancka linia cechuje i wyróżnia ją na tle innych żaglówek.
Jacht jest przestronny i ergonomiczny wyposażony tak, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo wieloosobowej załodze podczas żeglugi turystycznej.
Posiada wydzielone stanowiska sternika z dwoma kołami sterowymi, stały stół, kabestan elektryczny Andersen 34 oraz dużą przestrzeń w kokpicie ułatwiającą komfortową obsługę żagli. Kambuz wyposażony jest w kuchenkę gazową i mikrofalowa, zlew, lodówkę z zamrażalką oraz kostkarkę do lodu. Trzy podwójne pełnowymiarowe zamykane sypialnie, każda z przedsionkiem i obszernymi szafami oraz dwie podwójne również pełnowymiarowe koje w messie, pozwalają na komfortowe bytowanie i żeglowanie dla licznej załogi. Kingston wyposażany jest w oddzielnie wydzielony i zamykany prysznic z ciepłą i zimną wodą oraz elektryczną toaletę morską ze zbiornikiem na fekalia. Jednostka ta doposażona jest urządzeniem nawigacyjnym tj. ploter SIMRAD 7. Nie zapomnieliśmy o dobrym sprzęcie muzycznym firmy Fussion. Dopełnienie wygód dla sternika będzie ster strumieniowy na dziobie oraz elektryczna kotwica sterowana z kokpitu.
Jacht Antila 33.3 Exclusive to nasza propozycja dla żeglarzy, którzy cenią sobie luksus
i nowoczesność na wodzie, jest wykonany z najwyższej jakości materiałów i wyposażony
w najwyższej jakości osprzęt. Jest to absolutny TOP w swojej klasie.
Czarter tego jachtu w naszej firmie to gwarancja najlepszych wakacji pod żaglami.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
|
|
Animals:
|
Not allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
200zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
300PLN |
bedding |
optional |
50zł /
per 2 people |
350zł - ponadstandardowe sprzątanie i pranie tapicerek
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Wilkasy/k Giżycka, lake: Niegocin, Harbour: PTTK, Niegocińska 1, Wilkasy
map
|
In the port area: |
parking 20PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
|
additional information: |
- Biedronka - 100 m
- Szkoła Sportów Wodnych "WIOSKA SURFÓW" (wind,kite,skim,SUP,wake,narty,banan,koło) - 100 m
- Przyjazna Eco-Marina z dwiema Tawernami Dezeta i Rozbitek (najlepsze koncerty szant na żywo).
- Bankomat Euronet w przy Kapitanacie i w Biedronce
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
yacht sailor + ID card |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
4000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 14.00-18.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 08.00-10.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 10/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Date of trip: 2024-08-17 - 2024-08-24 |
Overall rating 10/10 |
K
|
Klient:
Konrad
|
Date of trip: 2023-04-14 - 2023-04-17 |
Overall rating 9.4/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
[Komfort wnętrza: 5/5]: Bardzo fajna żaglówka. Byłem na rejsie z całą rodziną (2+3). Ja mam 186cm wzrostu i pod pokładem chodziłem wyprostowany. Każde dziecko miało swoją własną, zamykaną kabinę.
[Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 5/5]: Łodzią da się sterować samemu, dzięki czemu żona mogła zająć się najmłodszym dzieckiem. Wszystkie funkcjonalności zgodne z opisem.
[Prędkość: 5/5]: Na samym grocie brałem mniejsze jednostki.
[Manewry: 5/5]: Ster strumieniowy to bajka.
[Kontakt z właścicielem: 5/5]: Kontakt z armatorem dobry, większość spraw załatwiłem przez tzw bossmana, który był praktycznym POC.
Uważać na miecz, jest bardzo duży i zdażyło mi się zahaczyć o dno podczas gdy obok pływały normalnie inne mniejsze jednostki.
Zdarzył mi się serwis na szlaku (mechaniczny kabestan nie działał, na łodzi nie było korby do ręcznej obsługi kabestanu), armator z bossmanem tego samego dnia zorganizowali osobę, która starała się naprawić usterkę. |
|
[Kompletność i sprawność wyposażenia: 4/5]: Nie działał elektryczny kabestan oraz na łodzi nie było korby. Podniesienie ogromnego miecza kosztowało mnie ogrom wysiłku a podniesienie złożonego masztu było niemożliwe, przynajmniej dla mnie.
[Serwis na szlaku: 4/5]: Pierwsza próba naprawy kabestanu była zorganizowana od razu, pod warunkiem, że musiałem wrócić do Wilkasów, co zmieniło mój plan rejsu. Naprawa się niestety nie udała, resztę rejsu pływałem z korbą. Bossman później próbował zorganizować kolejne naprawy ale nigdy serwisant nie trafił do portu w którym stacjonowałem (pomimo, że były to okolice Wilkasów).
[Stosunek jakości do ceny: 4/5]: W praktyce 1/3 rejsu pływałem bez korby do uszkodzonego kabestanu, przez co musiałem ręcznie walczyć z ciężkim mieczem, pozostałe 2/3 rejsu pływałem z korbą. Cena zawierała działający elektryczny kabestan. |
|
|