Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
9.5
Opinie porejsowe (9)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 10/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Termin rejsu: 2024-08-17 - 2024-08-24 |
Łączna ocena 10/10 |
K
|
Klient:
Konrad
|
Termin rejsu: 2023-04-14 - 2023-04-17 |
Łączna ocena 9.4/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Termin rejsu: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
[Komfort wnętrza: 5/5]: Bardzo fajna żaglówka. Byłem na rejsie z całą rodziną (2+3). Ja mam 186cm wzrostu i pod pokładem chodziłem wyprostowany. Każde dziecko miało swoją własną, zamykaną kabinę.
[Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 5/5]: Łodzią da się sterować samemu, dzięki czemu żona mogła zająć się najmłodszym dzieckiem. Wszystkie funkcjonalności zgodne z opisem.
[Prędkość: 5/5]: Na samym grocie brałem mniejsze jednostki.
[Manewry: 5/5]: Ster strumieniowy to bajka.
[Kontakt z właścicielem: 5/5]: Kontakt z armatorem dobry, większość spraw załatwiłem przez tzw bossmana, który był praktycznym POC.
Uważać na miecz, jest bardzo duży i zdażyło mi się zahaczyć o dno podczas gdy obok pływały normalnie inne mniejsze jednostki.
Zdarzył mi się serwis na szlaku (mechaniczny kabestan nie działał, na łodzi nie było korby do ręcznej obsługi kabestanu), armator z bossmanem tego samego dnia zorganizowali osobę, która starała się naprawić usterkę. |
|
[Kompletność i sprawność wyposażenia: 4/5]: Nie działał elektryczny kabestan oraz na łodzi nie było korby. Podniesienie ogromnego miecza kosztowało mnie ogrom wysiłku a podniesienie złożonego masztu było niemożliwe, przynajmniej dla mnie.
[Serwis na szlaku: 4/5]: Pierwsza próba naprawy kabestanu była zorganizowana od razu, pod warunkiem, że musiałem wrócić do Wilkasów, co zmieniło mój plan rejsu. Naprawa się niestety nie udała, resztę rejsu pływałem z korbą. Bossman później próbował zorganizować kolejne naprawy ale nigdy serwisant nie trafił do portu w którym stacjonowałem (pomimo, że były to okolice Wilkasów).
[Stosunek jakości do ceny: 4/5]: W praktyce 1/3 rejsu pływałem bez korby do uszkodzonego kabestanu, przez co musiałem ręcznie walczyć z ciężkim mieczem, pozostałe 2/3 rejsu pływałem z korbą. Cena zawierała działający elektryczny kabestan. |
|
Antila 33 (2020)
-
Nr oferty: 55138
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 55138
Osób:
10 (8+2)
Kabiny:
3
Rok:
2020
Wilkasy/k Giżycka, Port PTTK
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
19.04.2025
-
30.04.2025
|
750,00zł
|
na doby
|
30.04.2025
-
04.05.2025
|
1000,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
04.05.2025
-
31.05.2025
|
750,00zł
|
na doby
|
31.05.2025
-
18.06.2025
|
800,00zł
|
na doby
|
18.06.2025
-
22.06.2025
|
1050,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
22.06.2025
-
28.06.2025
|
850,00zł
|
na doby
|
28.06.2025
-
19.07.2025
|
900,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
19.07.2025
-
16.08.2025
|
1000,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
16.08.2025
-
23.08.2025
|
850,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
23.08.2025
-
30.08.2025
|
800,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
30.08.2025
-
30.09.2025
|
750,00zł
|
na doby
|
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
55138 |
Typ jachtu: |
Antila 33 |
Rok produkcji: |
2020 |
Ilość osób: |
10 |
Układ koi: |
8+2 |
Zamykane sypialnie: |
3 |
Port: |
Wilkasy/k Giżycka |
Silnik: |
Nanni 21KM |
|
Długość kadłuba: |
9,60
m |
Szerokość całkowita: |
3,24
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,80
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,45
m |
Wysokość w kabinie: |
1,95
m |
Powierzchnia żagli: |
52
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
ploter SIMRAD „7” – (ekran dotykowy, możliwość sterowania radiem, dogodny dostęp z stanowiska sternika),
wskaźniki pojemności – (paliwa,wody,fekaliów,akumulatorów) zamontowane w tablicy rozdzielczej, TV Led24 Blaupunkt
bimini z przystawką nachodzącą na szprycbudę,
prysznic w kokpicie z ciepłą wodą,
głośniki w kokpicie,
teak w kokpicie
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), kosz dziobowy z drabinką, środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, woda zaburtowa, ogrzewanie, stacjonarne WC, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, zamykana kabina WC, przetwornica, prostownik, echosonda, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 180l., zbiornik paliwa 45l., duży trap na rufie ułatwiający wychodzenie, oświetlenie ledowe w messie z możliwością ściemniania sterowane również z tablicy elektrycznej,
każda kabina wyposażona dodatkowo w gniazdo USB i 230V
|
|
Opis:
|
Antila 33.3 to nowoczesna i dynamiczna jednostka przeznaczona do celów sportowo-turystycznych. Charakterystyczne załamanie oraz znacząca szerokość kadłuba zapewniającą stateczność poprzeczną, zaś elegancka linia cechuje i wyróżnia ją na tle innych żaglówek.
Jacht jest przestronny i ergonomiczny wyposażony tak, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo wieloosobowej załodze podczas żeglugi turystycznej.
Posiada wydzielone stanowiska sternika z dwoma kołami sterowymi, stały stół, kabestan elektryczny Andersen 34 oraz dużą przestrzeń w kokpicie ułatwiającą komfortową obsługę żagli. Kambuz wyposażony jest w kuchenkę gazową i mikrofalowa, zlew, lodówkę z zamrażalką oraz kostkarkę do lodu. Trzy podwójne pełnowymiarowe zamykane sypialnie, każda z przedsionkiem i obszernymi szafami oraz dwie podwójne również pełnowymiarowe koje w messie, pozwalają na komfortowe bytowanie i żeglowanie dla licznej załogi. Kingston wyposażany jest w oddzielnie wydzielony i zamykany prysznic z ciepłą i zimną wodą oraz elektryczną toaletę morską ze zbiornikiem na fekalia. Jednostka ta doposażona jest urządzeniem nawigacyjnym tj. ploter SIMRAD 7. Nie zapomnieliśmy o dobrym sprzęcie muzycznym firmy Fussion. Dopełnienie wygód dla sternika będzie ster strumieniowy na dziobie oraz elektryczna kotwica sterowana z kokpitu.
Jacht Antila 33.3 Exclusive to nasza propozycja dla żeglarzy, którzy cenią sobie luksus
i nowoczesność na wodzie, jest wykonany z najwyższej jakości materiałów i wyposażony
w najwyższej jakości osprzęt. Jest to absolutny TOP w swojej klasie.
Czarter tego jachtu w naszej firmie to gwarancja najlepszych wakacji pod żaglami.
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO
-
serwis na szlaku
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
Pełny do pełnego -
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru ⓘ
|
|
Zwierzęta:
|
Niedozwolone |
|
Dopłaty:
|
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
|
obligatoryjna |
200zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
300zł |
pościel |
opcjonalnie |
50zł /
za 2 osoby |
350zł - ponadstandardowe sprzątanie i pranie tapicerek
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Wilkasy/k Giżycka, jez.: Niegocin, Port: PTTK, Niegocińska 1, Wilkasy
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 20zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
pralka
zmywanie naczyń
pompa do fekaliów
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
|
dodatkowe informacje: |
- Biedronka - 100 m
- Szkoła Sportów Wodnych "WIOSKA SURFÓW" (wind,kite,skim,SUP,wake,narty,banan,koło) - 100 m
- Przyjazna Eco-Marina z dwiema Tawernami Dezeta i Rozbitek (najlepsze koncerty szant na żywo).
- Bankomat Euronet w przy Kapitanacie i w Biedronce
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy + dowód osobisty |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Pozostała kwota przy odbiorze jachtu. |
Kaucja:
|
4000
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 14.00-18.00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 08.00-10.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 10/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Termin rejsu: 2024-08-17 - 2024-08-24 |
Łączna ocena 10/10 |
K
|
Klient:
Konrad
|
Termin rejsu: 2023-04-14 - 2023-04-17 |
Łączna ocena 9.4/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Termin rejsu: 2022-06-25 - 2022-07-02 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
[Komfort wnętrza: 5/5]: Bardzo fajna żaglówka. Byłem na rejsie z całą rodziną (2+3). Ja mam 186cm wzrostu i pod pokładem chodziłem wyprostowany. Każde dziecko miało swoją własną, zamykaną kabinę.
[Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 5/5]: Łodzią da się sterować samemu, dzięki czemu żona mogła zająć się najmłodszym dzieckiem. Wszystkie funkcjonalności zgodne z opisem.
[Prędkość: 5/5]: Na samym grocie brałem mniejsze jednostki.
[Manewry: 5/5]: Ster strumieniowy to bajka.
[Kontakt z właścicielem: 5/5]: Kontakt z armatorem dobry, większość spraw załatwiłem przez tzw bossmana, który był praktycznym POC.
Uważać na miecz, jest bardzo duży i zdażyło mi się zahaczyć o dno podczas gdy obok pływały normalnie inne mniejsze jednostki.
Zdarzył mi się serwis na szlaku (mechaniczny kabestan nie działał, na łodzi nie było korby do ręcznej obsługi kabestanu), armator z bossmanem tego samego dnia zorganizowali osobę, która starała się naprawić usterkę. |
|
[Kompletność i sprawność wyposażenia: 4/5]: Nie działał elektryczny kabestan oraz na łodzi nie było korby. Podniesienie ogromnego miecza kosztowało mnie ogrom wysiłku a podniesienie złożonego masztu było niemożliwe, przynajmniej dla mnie.
[Serwis na szlaku: 4/5]: Pierwsza próba naprawy kabestanu była zorganizowana od razu, pod warunkiem, że musiałem wrócić do Wilkasów, co zmieniło mój plan rejsu. Naprawa się niestety nie udała, resztę rejsu pływałem z korbą. Bossman później próbował zorganizować kolejne naprawy ale nigdy serwisant nie trafił do portu w którym stacjonowałem (pomimo, że były to okolice Wilkasów).
[Stosunek jakości do ceny: 4/5]: W praktyce 1/3 rejsu pływałem bez korby do uszkodzonego kabestanu, przez co musiałem ręcznie walczyć z ciężkim mieczem, pozostałe 2/3 rejsu pływałem z korbą. Cena zawierała działający elektryczny kabestan. |
|
|