logo_new
Booking centre
660 222 880
Mon-Fri: 9.00 - 17:00
Sat: 9:00 - 14.00
Search for a yacht
by criteria:
Sailboat
Motorboat
Departure date:

kalendarz
Charter duration:
Price per day:
Yacht model:
Departure harbour:
Passengers:
Yacht No.:


Additional criteria

Number of locked cabins

Yacht length

Yacht age

1 Yacht description
 
2 Booking
information
 
3 Making
a pre-payment
 
4 Booking
confirmation
Antila 33 - Yacht No.: 54105
9.7/10
Interjacht assessments by
people sailing the yacht
more
Yacht type: Antila 33
Number of people: maximum 9
Port of departure: Giżycko
Year of manufacture: 2017
Yacht No.: 54105
Add to favourites
Share an offer
Amenities
grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot
Availability and reservation - select the dates
Dates: from - to
Price per charter:  
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation: Available
Pre-payment:
Price list
Period from-to Price Available for rent
26.04.2019 - 30.04.2019 590,00zł daily
30.04.2019 - 04.05.2019 740,00zł complete period (e.g. long weekend)
04.05.2019 - 15.06.2019 640,00zł daily
15.06.2019 - 22.06.2019 820,00zł complete period (e.g. long weekend)
22.06.2019 - 13.07.2019 750,00zł whole week (Saturday)
13.07.2019 - 17.08.2019 820,00zł whole week (Saturday)
17.08.2019 - 31.08.2019 700,00zł whole week (Saturday)
31.08.2019 - 14.09.2019 600,00zł whole week (Saturday)
14.09.2019 - 28.09.2019 600,00zł daily
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: 54105
Yacht type: Antila 33
Year of manufacture: 2017
Number of people: 9
Berth layout: 6+3
Locked bedrooms: 3
Harbour: Giżycko
Engine: Vetus 27 KM
Total length: 9,60 m
Total width: 3,24 m
Maximum draught: 1,80 m
Minimum draught: 0,45 m
Cabin height: 1,95 m
Sail area: 46 m2
Centreboard type: obrotowy
Rudder type: głębinowy + koło

 
Amenities: Helm, Bow thruster, 3Locked bedrooms, refrigerator, Heating, Inboard toilet, Echo sounder, Electric winch, Inboard engine, mast raising system:typu bramka, Hot water, Outdoor and indoor showers, sprayhood, biminis, 12 and 230 V installations, TV + DVD, CD/MP3/USB, podgrzewany wieszak na ręczniki, rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom
Equipment: Mainsail with slides, mast raising system:typu bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, Gas cooker, Drinking water installation, Raw water, Heating, Inboard toilet, Hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, battery charger, Echo sounder, 12 and 230 V installations, water tank250l., fuel tank42l., holding tank 40l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
 
Description:
Ekskluzywny, ekologiczny jacht zbudowany na specjalne zamówienie. Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie.
Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu. Dodatkowym atutem jest nowoczesne i przyciągające wzrok wzornictwo skandynawskie, które było pierwowzorem konstrukcji. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia, dające prawdziwą radość z żeglugi. Charakterystyczny chined hull czyli kadłub z rufowym kantem. Do głównych zalet tego rozwiązania można zaliczyć: zwiększenie sztywności burt, zwiększenie szerokości wodnicy konstrukcyjnej a co za tym idzie lepsza stateczność początkowa, powiększenie objętości wnętrza, łatwiejsza i stabilniejsza żegluga. Jacht z chined hul - czyli z tzw. kantem, dodatkowo zyskuje zwiększoną stabilność kursową. Kant przeciwdziała „myszkowaniu” i działa podobnie jak skeg. Wszystkie powyższe czynniki wpływają na to, że na jachcie zdecydowanie przyjaźniej się żegluje. Posiadając taki „system kontroli trakcji” jednostka lepiej zachowuje się gdy nie zdążymy na czas poluzować żagli przy szkwale i bardziej wybacza błędy oraz niedociągnięcia mniej doświadczonemu czy zmęczonemu po poprzednim dniu sternikowi z obniżonym czasem reakcji. Jacht jest jednostką ciężką, sam balast to 1600 KG. Łączny ciężar, z załogą to ok. 5000 kG. Wymaga wykwalifikowanego sternika i wsparcia załogi. Zdecydowanie nie polecamy osobom bez doświadczenia w żeglowaniu na ciężkich i dużych jednostkach. Przy sile wiatru poniżej 3B oraz sprzyjających wiatrach tj. baksztag lub półwiatr dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony Genaker o powierzchni 54,9 m², występujący jako opcja wyposażenia. Również dla siły wiatru poniżej 3B, nowością przygotowaną na 2017 rok jest piękny żagiel CODE 0 o powierzchni 48,3 m², którym można żeglować nawet w bajdewindzie. Wtedy wszyscy, którzy byli nieusatysfakcjonowani z szybkości jachtu powinni być zadowoleni. Widoczny kilwater na załączonych zdjęciach świadczy, że jacht przy takiej konfiguracji, przy bardzo słabym wietrze, płynie znakomicie, podczas gdy inne jachty praktycznie się nie poruszają. Wzbudza to u innych żeglarzy zdumienie połączone z zachwytem. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy ponad 75 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy. Zalecany jest też, co najmniej klasyczny fok [20,4 m²], zamiast foka samozwrotnego [18,2m²], który jest w standardzie. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli. Kolejnym udogodnieniem, wprowadzonym na sezon 2017 są mocowane po zewnętrznej, na relingach składane kosze na odbijacze, które poprawiają komunikację przez półpokłady. Do liny "bez końca" rolera CODE 0 i Genakera zastosowane są zamykane kipy SELDEN mocowane również na relingu. Jest to drobiazg ale bardzo poprawia zarządzanie rolerem żagli, który jest często w użyciu. Manewry ułatwia dziobowy ster strumieniowy 2,4 kW, sterowany joystickiem. Dwa koła sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia. Dzięki zastosowaniu dwóch kół sterowych, wreszcie sternik może bez przeszkód obserwować to, co się dzieje przed diobem jachtu.
Wykończenie w dębie prążkowanym, ze stylowymi bulajami w drzwiach do kabin. Doświetlone bulajami burtowymi huntkoje sprawiają, że wreszcie można czuć się w nich komfortowo. Bulaje burtowe w messie oraz w pokładzie znakomicie poprawiają doświetlenie wnętrza. W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher Airtronic D4 Plus o mocy 4 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym a drugi podwieszany. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Wydzielona kabina prysznicowa z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury Hansgrohe. Umywalka Villeroy & Boch umocowana pod pięknym blatem z CORIANu, nad którą zainstalowany został oszczędny, elektronicznie sterowany kran Grohe, z mieszaczem.Podgrzewany ciepłym powietrzem wieszak na ręczniki sprawia, że ręczniki są zawsze suche i przyjemnie w dotyku. Kambuz wyposażony w chowane wylewki wody czystej i zaburtowej. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie.
W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z czterech 110 Ah akumulatorów żelowych (bezpieczne - nie wydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Iluminowany kokpit oraz zejściówka. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy blokady drzwi, kiedy są otwarte aby się nie obijały. Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
 
Animals: Not allowed
 
Harbour: Giżycko, Information on the port:
- Water Closet
- Car park
- Showers
- Mooring
 
The price includes: - Insurance OC, Jacht CASCO, NW
- Service on the route
- Gas
- Water filled up
- Charged battery
- Fok klasyczny;
- Cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
 
Fuel policy: Full-to-full - fuel is not included in charter price
wydawany jacht jest z pełnym zbiornikiem paliwa. Należy zwrócić z pełnym zbiornikiem lub pokryć koszty różnicy do pełnego zbiornika.
 
 
Possible additional fees: 100zł - obligatory yacht cleaning fee
10zł - Car park / day
150zł - Toilet emptying by the shipowner
800zł - Genaker 54,9 m² z osprzętem;
800zł - CODE 0 48,3 m² z osprzętem;
400zł - fok klasyczny (w tym usługa demontażu i montażu foka samohalsującego);
10zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 20 zł za 10 min. pracy pompy;
100zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze;
 
Terms and conditions of reservation: Reservation and making a down-payment at www.interjacht.pl is binding and equal to concluding a charter contract
Required competence: inland skiper + ID or passport
Payments: Pre-payment 30 % Payable on-line at www.interjacht.pl upon booking.
Special terms for this offer: the outstanding amount is payable 30 days before the charter. Warunki specjalne dla tej oferty: pozostała kwota płatna 30 dni przed czarterem.
Security deposit: 1200 PLN. Security deposit payable upon collecting the yacht
Handing-over the yacht: Collection of the yacht between 17.00 - 21.00 on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 11.00 on the departure day.
Another time if arranged: YES
Documents: Charter contract template
Charter reviews
Overall rating 10/10
J
Klient:
Jacek
Date of trip: 2018-08-25 - 2018-09-01
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.8/10
J
Klient:
Jacek
Date of trip: 2018-07-21 - 2018-07-28
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo dobry kontakt z właścicielem, który błyskawicznie zareagował na sytuację kryzysową


minusy Błędne wskazania poziomów wody i fekaliów.
Overall rating 9.7/10 Klient:
Piotr
Date of trip: 2018-06-16 - 2018-06-23
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht bardzo dobrze wyposażony i zadbany. Kontakt z armatorem i bosmanem super. Nie było problemu by przespać noc na jachcie dzień przed odbiorem. Dziękujemy :) Jacht szybki jak na hotelowca jednak zaczyna pływać dopiero przy mocniejszych wiatrach. Bezpieczny i stabilny na kursach. Manewrowanie w portach na piątkę z plusem a komfort życia na pokładzie jak i pod zdecydowanie na najwyższym poziomie. Polecam


Overall rating 9.8/10
K
Klient:
Kajetan
Date of trip: 2018-04-28 - 2018-05-04
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.3/10
S
Klient:
Szczepan
Date of trip: 2017-08-05 - 2017-08-12
Interior comfort: 80%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo przestonna mesa i kokpit . Prysznic z ciepłą wodą super. Kabestan elektryczy bardzo ułatwia kładzenie i stawianie masztu. Silnik stacjionarny mało pali. Ster strumieniowy daje durzy komfort manewrów portowych. Ehosąda pozwala bezpiecznie dobić do brzegu. Jacht bezpieczny czysty i sprawny warty polecenia.


minusy Mało przestronne koje rufowe. Brak wkładanej moskitiery w zejściówce.





szukam
Contact us: Why InterJacht?
telefon +48 660 222 880
Quick guide to choosing the right yacht


telefon Drop us a line
We’re ready to help you
Mon-Fri 9.00 - 17:00 Sat 9:00 - 14.00

  • Best prices on-line!
  • Over 2000 independent
    reviews of the yachts
    by real sailors more >>
  • Over 870 yachts
    from all of Masuria
  • Only verified yachts
    Carefully selected offer
  • Leader in Masuria charters
    16 years of experience, including 6 years on-line!

Interjacht Newsletter
About Us
Contact
Reviews of InterJacht
Charter reviews
How to book
Transaction security
Privacy Policy
Terms and Conditions
Cookie Information
Stay up to date!
News, interesting offers, and special promotions right in your inbox.

We accept PayU.pl payments. The customer does not incur any transaction charges:
Copyright © 2010 - 2019 Interjacht.pl All rights reserved.
favourite
yachts