Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
9.4
Opinie porejsowe (36)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 9.8/10 |
Z
|
Klient:
Zenon
|
Termin rejsu: 2022-08-20 - 2022-08-27 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Jacht wyposażony w b.wysokiej klasy osprzęt, a czerwono-biały żagiel CODE 0 o pow. ok. 50 m2 robił wrażenie na innych żeglarzach. Niestety wiało max 2,5 -3. Przy czwórce byłaby pełnia szczęścia. Armator b. kontaktowy i bezproblemowy: chciałem nową korbę - dostałem, pokale do piwa, płyn do naczyń, gąbkę, taśmę, smar - wszystko było załatwione. Jacht tak przygotowany, że gdyby nie cumowanie to na dobrą sprawę ogarnia jedna osoba. Na pewno wrócę. |
|
Żeglarz nie wielbłąd, pić musi, a w kokpicie ani jednego kupholdera. Daliśmy radę, bo słabo wiało. Ale przy silniejszym wietrze są chwile, gdy szybko potrzebujesz obu rąk i co wtedy zrobić z kubkiem z gorącą kawą czy piwem (oczywiście że bezalkoholowym)????? |
|
Łączna ocena 9.2/10 |
A
|
Klient:
Andrzej
|
Termin rejsu: 2021-09-04 - 2021-09-11 |
Łączna ocena 9.1/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Termin rejsu: 2019-07-27 - 2019-08-03 |
Łączna ocena 9.6/10 |
M
|
Klient:
Małgorzata
|
Termin rejsu: 2019-07-20 - 2019-07-27 |
Łączna ocena 9.4/10 |
K
|
Klient:
Krzysztof
|
Termin rejsu: 2019-06-29 - 2019-07-06 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Bardzo miły i kompetentny kontakt z armatorem i bosmanem, można pogadać nie tylko na temat kibla, ale co dla mnie ważniejsze na tematy żeglarskie. Jacht dobrze wyposażony i zadbany. Dostałem jacht z fokiem klasycznym ( nie samo halsującym) bardzo dobrze się sprawdził. Koje dziobowe i rufowe nie za duże, ale mieszczące dwie dorosłe osoby. Bardzo dużo miejsca w mesie i kokpicie. Bardzo duży efekt śruby na wstecznym, na szczęście wydajnym sterem strumieniowym można to zrekompensować. Czarterowałem hotel i wiele nie oczekiwałem pod kątem żeglarskim, jacht miło mnie zaskoczył, fakt, że warunki były silno wiatrowe. Przy 6 B bardzo ładnie szedł, a mocny silnik dała komfort możliwości zrzucenia żagli w każdej chwili i płynięcia na samym silniku. |
|
Jacht był wyposażony tylko w dwie cumy, brak było dłuższej liny fałowej, aby zrobić refszkentle, aby prawidłowo się zrefować ( nie odczułem tego, ponieważ zawsze wożę swój zestaw ) Wiatr dopisał 5 dni na drugim refie z małymi przerwami. Trzeba uważać na wodę pitną, ponieważ sedes jest podłączony do niej, a wskaźnik wody potrafi się zawiesić.
Płetwę sterową można wyłożyć max. 45 stopni, przy pełnej kei i konieczności podniesienia płetwy trzeba dawać spory krok przy wchodzeniu. |
|
Łączna ocena 9.2/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Termin rejsu: 2019-05-14 - 2019-05-18 |
Łączna ocena 9.8/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Termin rejsu: 2019-04-30 - 2019-05-05 |
Łączna ocena 9.4/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Termin rejsu: 2017-09-15 - 2017-09-17 |
Antila 33 (2017)
-
Nr oferty: 54103
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
9.4
|
Opinie porejsowe (36) |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 54103
Osób:
9 (6+3)
Kabiny:
3
Rok:
2017
Giżycko, Port COS
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
26.04.2025
-
31.05.2025
|
750,00zł
|
na doby
|
31.05.2025
-
28.06.2025
|
800,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
28.06.2025
-
12.07.2025
|
850,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
12.07.2025
-
16.08.2025
|
950,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
16.08.2025
-
23.08.2025
|
850,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
23.08.2025
-
30.08.2025
|
800,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
30.08.2025
-
13.09.2025
|
700,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
13.09.2025
-
20.09.2025
|
650,00zł
|
na doby
|
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
54103 |
Typ jachtu: |
Antila 33 |
Rok produkcji: |
2017 |
Ilość osób: |
9 |
Układ koi: |
6+3 |
Zamykane sypialnie: |
3 |
Port: |
Giżycko |
Silnik: |
Vetus 27 KM |
|
Długość kadłuba: |
9,60
m |
Szerokość całkowita: |
3,24
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,80
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,45
m |
Wysokość w kabinie: |
1,95
m |
Powierzchnia żagli: |
49.2
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
podgrzewany wieszak na ręczniki, rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, woda zaburtowa, ogrzewanie, stacjonarne WC, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, zamykana kabina WC, panel fotowoltaiczny, prostownik, echosonda, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 250l., zbiornik paliwa 42l., zbiornik fekaliów 40l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
|
|
Opis:
|
Ekskluzywny, ekologiczny jacht zbudowany na specjalne zamówienie. Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie.
Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu. Dodatkowym atutem jest nowoczesne i przyciągające wzrok wzornictwo skandynawskie, które było pierwowzorem konstrukcji. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia, dające prawdziwą radość z żeglugi. Charakterystyczny chined hull, czyli kadłub z rufowym kantem. Do głównych zalet tego rozwiązania można zaliczyć: zwiększenie sztywności burt, zwiększenie szerokości wodnicy konstrukcyjnej a co za tym idzie lepsza stateczność początkowa, powiększenie objętości wnętrza, łatwiejsza i stabilniejsza żegluga. Jacht z chined hull - czyli z tzw. kantem, dodatkowo zyskuje zwiększoną stabilność kursową. Kant przeciwdziała „myszkowaniu” i działa podobnie jak skeg. Wszystkie powyższe czynniki wpływają na to, że na jachcie zdecydowanie przyjaźniej się żegluje. Posiadając taki „system kontroli trakcji” jednostka lepiej zachowuje się, gdy nie zdążymy na czas poluzować żagli przy szkwale i bardziej wybacza błędy oraz niedociągnięcia mniej doświadczonemu czy zmęczonemu po poprzednim dniu sternikowi z obniżonym czasem reakcji. Jacht jest jednostką ciężką, sam balast to 1600 KG. Łączny ciężar, z załogą to ok. 7000 kg. Wymaga wykwalifikowanego sternika i wsparcia załogi. Zdecydowanie nie polecamy osobom bez doświadczenia w żeglowaniu na ciężkich i dużych jednostkach. Ożaglowanie podstawowe to: grot [27,8 m²] oraz Genua [21,4 m²], łącznie 49,4 m². Opcja z fokiem samozwrotnym od 2021 r. jest niedostępna. Wg opinii doświadczonych żeglarzy, fok tradycyjny lub Genua jest najlepszym rozwiązaniem dla tego jachtu i przy jego użyciu jacht zachowywał się znakomicie i dlatego zrezygnowaliśmy od 2021 r. z samozwrotnego. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B oraz sprzyjających wiatrach tj. baksztag lub półwiatr dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony Genaker o powierzchni 54,9 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Również dla siły wiatru poniżej 3B, nowością przygotowaną na 2017 rok jest piękny żagiel CODE 0 o powierzchni 48,3 m², którym można żeglować nawet w bajdewindzie. Wtedy wszyscy, którzy byli nieusatysfakcjonowani z szybkości jachtu przy słabych wiatrach, powinni być zadowoleni. Widoczny kilwater na załączonych zdjęciach świadczy, że jacht przy takiej konfiguracji, przy bardzo słabym wietrze, płynie znakomicie, podczas gdy inne jachty praktycznie się nie poruszają. Wzbudza to u innych żeglarzy zdumienie połączone z zachwytem. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy 82,7 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy. Kolejnym udogodnieniem, wprowadzonym na sezon 2017 są mocowane po zewnętrznej, na relingach składane kosze na odbijacze, które poprawiają komunikację przez półpokłady. W celu poprawienia zarzadzania GENAKEREM oraz CODE 0 zastosowana została tzw. „lina bez końca" rolera, prowadzona przez zatrzaskowe kipy SELDEN, mocowane również na relingu. Jest to drobiazg, ale bardzo poprawia zarządzanie rolerem żagli, który jest często w użyciu. Manewry ułatwia dziobowy ster strumieniowy 2,4 kW, sterowany joystickiem. Dwa koła sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia. Wreszcie sternik może bez przeszkód obserwować wszystko to, co się dzieje przed jachtem.
Wykończenie w dębie prążkowanym, ze stylowymi bulajami w drzwiach do kabin. Doświetlone bulajami burtowymi huntkoje sprawiają, że wreszcie można czuć się w nich komfortowo. Bulaje burtowe w messie oraz w pokładzie znakomicie poprawiają doświetlenie wnętrza. W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher Airtronic D4 Plus o mocy 4 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym a drugi podwieszany. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury Hansgrohe. Podgrzewany ciepłym powietrzem wieszak na ręczniki sprawia, że ręczniki są zawsze suche i przyjemnie w dotyku. Kambuz wyposażony w chowane wylewki wody czystej i zaburtowej. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie.
W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z czterech 110 Ah akumulatorów żelowych (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Iluminowany kokpit oraz zejściówka. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW
-
serwis na szlaku
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
- Fok samohalsujący;
- Cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
|
|
Polityka paliwowa:
|
Pełny do pełnego -
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru ⓘ
wydawany jacht jest z pełnym zbiornikiem. Należy zwrócić z pełnym lub pokryć koszty do pełnego zbiornika.
|
|
Zwierzęta:
|
Niedozwolone |
|
Dopłaty:
|
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
|
obligatoryjna |
200zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
200zł |
700zł - Genaker 54,9 m² z osprzętem;
700zł - CODE 0 48,3 m² z osprzętem;
20zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 20 zł za 10 min. pracy pompy;
100zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze;
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
2000 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne. Możliwość obniżenia kaucji za dopłatą.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem.
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Giżycko, jez.: Kisajno, Port: COS, ul. Moniuszki 22n, Giżycko
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 25zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
pralka
zmywanie naczyń
pompa do fekaliów
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Warunki specjalne dla tej oferty: pozostała kwota płatna 30 dni przed czarterem. |
Kaucja:
|
2000
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 17.00 - 21.00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 8.00 - 11.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 9.8/10 |
Z
|
Klient:
Zenon
|
Termin rejsu: 2022-08-20 - 2022-08-27 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Jacht wyposażony w b.wysokiej klasy osprzęt, a czerwono-biały żagiel CODE 0 o pow. ok. 50 m2 robił wrażenie na innych żeglarzach. Niestety wiało max 2,5 -3. Przy czwórce byłaby pełnia szczęścia. Armator b. kontaktowy i bezproblemowy: chciałem nową korbę - dostałem, pokale do piwa, płyn do naczyń, gąbkę, taśmę, smar - wszystko było załatwione. Jacht tak przygotowany, że gdyby nie cumowanie to na dobrą sprawę ogarnia jedna osoba. Na pewno wrócę. |
|
Żeglarz nie wielbłąd, pić musi, a w kokpicie ani jednego kupholdera. Daliśmy radę, bo słabo wiało. Ale przy silniejszym wietrze są chwile, gdy szybko potrzebujesz obu rąk i co wtedy zrobić z kubkiem z gorącą kawą czy piwem (oczywiście że bezalkoholowym)????? |
|
Łączna ocena 9.2/10 |
A
|
Klient:
Andrzej
|
Termin rejsu: 2021-09-04 - 2021-09-11 |
Łączna ocena 9.1/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Termin rejsu: 2019-07-27 - 2019-08-03 |
Łączna ocena 9.6/10 |
M
|
Klient:
Małgorzata
|
Termin rejsu: 2019-07-20 - 2019-07-27 |
Łączna ocena 9.4/10 |
K
|
Klient:
Krzysztof
|
Termin rejsu: 2019-06-29 - 2019-07-06 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Bardzo miły i kompetentny kontakt z armatorem i bosmanem, można pogadać nie tylko na temat kibla, ale co dla mnie ważniejsze na tematy żeglarskie. Jacht dobrze wyposażony i zadbany. Dostałem jacht z fokiem klasycznym ( nie samo halsującym) bardzo dobrze się sprawdził. Koje dziobowe i rufowe nie za duże, ale mieszczące dwie dorosłe osoby. Bardzo dużo miejsca w mesie i kokpicie. Bardzo duży efekt śruby na wstecznym, na szczęście wydajnym sterem strumieniowym można to zrekompensować. Czarterowałem hotel i wiele nie oczekiwałem pod kątem żeglarskim, jacht miło mnie zaskoczył, fakt, że warunki były silno wiatrowe. Przy 6 B bardzo ładnie szedł, a mocny silnik dała komfort możliwości zrzucenia żagli w każdej chwili i płynięcia na samym silniku. |
|
Jacht był wyposażony tylko w dwie cumy, brak było dłuższej liny fałowej, aby zrobić refszkentle, aby prawidłowo się zrefować ( nie odczułem tego, ponieważ zawsze wożę swój zestaw ) Wiatr dopisał 5 dni na drugim refie z małymi przerwami. Trzeba uważać na wodę pitną, ponieważ sedes jest podłączony do niej, a wskaźnik wody potrafi się zawiesić.
Płetwę sterową można wyłożyć max. 45 stopni, przy pełnej kei i konieczności podniesienia płetwy trzeba dawać spory krok przy wchodzeniu. |
|
Łączna ocena 9.2/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Termin rejsu: 2019-05-14 - 2019-05-18 |
Łączna ocena 9.8/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Termin rejsu: 2019-04-30 - 2019-05-05 |
Łączna ocena 9.4/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Termin rejsu: 2017-09-15 - 2017-09-17 |
|