Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.4
Opinie porejsowe (36)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 9.8/10 |
Z
|
Klient:
Zenon
|
Date of trip: 2022-08-20 - 2022-08-27 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Jacht wyposażony w b.wysokiej klasy osprzęt, a czerwono-biały żagiel CODE 0 o pow. ok. 50 m2 robił wrażenie na innych żeglarzach. Niestety wiało max 2,5 -3. Przy czwórce byłaby pełnia szczęścia. Armator b. kontaktowy i bezproblemowy: chciałem nową korbę - dostałem, pokale do piwa, płyn do naczyń, gąbkę, taśmę, smar - wszystko było załatwione. Jacht tak przygotowany, że gdyby nie cumowanie to na dobrą sprawę ogarnia jedna osoba. Na pewno wrócę. |
|
Żeglarz nie wielbłąd, pić musi, a w kokpicie ani jednego kupholdera. Daliśmy radę, bo słabo wiało. Ale przy silniejszym wietrze są chwile, gdy szybko potrzebujesz obu rąk i co wtedy zrobić z kubkiem z gorącą kawą czy piwem (oczywiście że bezalkoholowym)????? |
|
Overall rating 9.2/10 |
A
|
Klient:
Andrzej
|
Date of trip: 2021-09-04 - 2021-09-11 |
Overall rating 9.1/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Date of trip: 2019-07-27 - 2019-08-03 |
Overall rating 9.6/10 |
M
|
Klient:
Małgorzata
|
Date of trip: 2019-07-20 - 2019-07-27 |
Overall rating 9.4/10 |
K
|
Klient:
Krzysztof
|
Date of trip: 2019-06-29 - 2019-07-06 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Bardzo miły i kompetentny kontakt z armatorem i bosmanem, można pogadać nie tylko na temat kibla, ale co dla mnie ważniejsze na tematy żeglarskie. Jacht dobrze wyposażony i zadbany. Dostałem jacht z fokiem klasycznym ( nie samo halsującym) bardzo dobrze się sprawdził. Koje dziobowe i rufowe nie za duże, ale mieszczące dwie dorosłe osoby. Bardzo dużo miejsca w mesie i kokpicie. Bardzo duży efekt śruby na wstecznym, na szczęście wydajnym sterem strumieniowym można to zrekompensować. Czarterowałem hotel i wiele nie oczekiwałem pod kątem żeglarskim, jacht miło mnie zaskoczył, fakt, że warunki były silno wiatrowe. Przy 6 B bardzo ładnie szedł, a mocny silnik dała komfort możliwości zrzucenia żagli w każdej chwili i płynięcia na samym silniku. |
|
Jacht był wyposażony tylko w dwie cumy, brak było dłuższej liny fałowej, aby zrobić refszkentle, aby prawidłowo się zrefować ( nie odczułem tego, ponieważ zawsze wożę swój zestaw ) Wiatr dopisał 5 dni na drugim refie z małymi przerwami. Trzeba uważać na wodę pitną, ponieważ sedes jest podłączony do niej, a wskaźnik wody potrafi się zawiesić.
Płetwę sterową można wyłożyć max. 45 stopni, przy pełnej kei i konieczności podniesienia płetwy trzeba dawać spory krok przy wchodzeniu. |
|
Overall rating 9.2/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2019-05-14 - 2019-05-18 |
Overall rating 9.8/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Date of trip: 2019-04-30 - 2019-05-05 |
Overall rating 9.4/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Date of trip: 2017-09-15 - 2017-09-17 |
Antila 33 (2017)
-
Yacht no.: 54103
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
9.4
|
Opinie porejsowe (36) |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54103
Osób:
9 (6+3)
Kabiny:
3
Rok:
2017
Giżycko, Port COS
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
26.04.2025
-
31.05.2025
|
750,00zł
|
daily
|
31.05.2025
-
28.06.2025
|
800,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
28.06.2025
-
12.07.2025
|
850,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
12.07.2025
-
16.08.2025
|
950,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
16.08.2025
-
23.08.2025
|
850,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
23.08.2025
-
30.08.2025
|
800,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
30.08.2025
-
13.09.2025
|
700,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
13.09.2025
-
20.09.2025
|
650,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54103 |
Yacht type: |
Antila 33 |
Year of manufacture: |
2017 |
Number of people: |
9 |
Berth layout: |
6+3 |
Locked bedrooms: |
3 |
Harbour: |
Giżycko |
Engine: |
Vetus 27 KM |
|
Total length: |
9,60
m |
Total width: |
3,24
m |
Maximum draught: |
1,80
m |
Minimum draught: |
0,45
m |
Cabin height: |
1,95
m |
Sail area: |
49.2
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
podgrzewany wieszak na ręczniki, rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, raw water, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, solar panel, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations, water tank200l., fuel tank42l., holding tank40l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
|
|
Description:
|
Ekskluzywny, ekologiczny jacht zbudowany na specjalne zamówienie. Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie.
Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu. Dodatkowym atutem jest nowoczesne i przyciągające wzrok wzornictwo skandynawskie, które było pierwowzorem konstrukcji. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia, dające prawdziwą radość z żeglugi. Charakterystyczny chined hull, czyli kadłub z rufowym kantem. Do głównych zalet tego rozwiązania można zaliczyć: zwiększenie sztywności burt, zwiększenie szerokości wodnicy konstrukcyjnej a co za tym idzie lepsza stateczność początkowa, powiększenie objętości wnętrza, łatwiejsza i stabilniejsza żegluga. Jacht z chined hull - czyli z tzw. kantem, dodatkowo zyskuje zwiększoną stabilność kursową. Kant przeciwdziała „myszkowaniu” i działa podobnie jak skeg. Wszystkie powyższe czynniki wpływają na to, że na jachcie zdecydowanie przyjaźniej się żegluje. Posiadając taki „system kontroli trakcji” jednostka lepiej zachowuje się, gdy nie zdążymy na czas poluzować żagli przy szkwale i bardziej wybacza błędy oraz niedociągnięcia mniej doświadczonemu czy zmęczonemu po poprzednim dniu sternikowi z obniżonym czasem reakcji. Jacht jest jednostką ciężką, sam balast to 1600 KG. Łączny ciężar, z załogą to ok. 7000 kg. Wymaga wykwalifikowanego sternika i wsparcia załogi. Zdecydowanie nie polecamy osobom bez doświadczenia w żeglowaniu na ciężkich i dużych jednostkach. Ożaglowanie podstawowe to: grot [27,8 m²] oraz Genua [21,4 m²], łącznie 49,4 m². Opcja z fokiem samozwrotnym od 2021 r. jest niedostępna. Wg opinii doświadczonych żeglarzy, fok tradycyjny lub Genua jest najlepszym rozwiązaniem dla tego jachtu i przy jego użyciu jacht zachowywał się znakomicie i dlatego zrezygnowaliśmy od 2021 r. z samozwrotnego. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B oraz sprzyjających wiatrach tj. baksztag lub półwiatr dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony Genaker o powierzchni 54,9 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Również dla siły wiatru poniżej 3B, nowością przygotowaną na 2017 rok jest piękny żagiel CODE 0 o powierzchni 48,3 m², którym można żeglować nawet w bajdewindzie. Wtedy wszyscy, którzy byli nieusatysfakcjonowani z szybkości jachtu przy słabych wiatrach, powinni być zadowoleni. Widoczny kilwater na załączonych zdjęciach świadczy, że jacht przy takiej konfiguracji, przy bardzo słabym wietrze, płynie znakomicie, podczas gdy inne jachty praktycznie się nie poruszają. Wzbudza to u innych żeglarzy zdumienie połączone z zachwytem. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy 82,7 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy. Kolejnym udogodnieniem, wprowadzonym na sezon 2017 są mocowane po zewnętrznej, na relingach składane kosze na odbijacze, które poprawiają komunikację przez półpokłady. W celu poprawienia zarzadzania GENAKEREM oraz CODE 0 zastosowana została tzw. „lina bez końca" rolera, prowadzona przez zatrzaskowe kipy SELDEN, mocowane również na relingu. Jest to drobiazg, ale bardzo poprawia zarządzanie rolerem żagli, który jest często w użyciu. Manewry ułatwia dziobowy ster strumieniowy 2,4 kW, sterowany joystickiem. Dwa koła sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia. Wreszcie sternik może bez przeszkód obserwować wszystko to, co się dzieje przed jachtem.
Wykończenie w dębie prążkowanym, ze stylowymi bulajami w drzwiach do kabin. Doświetlone bulajami burtowymi huntkoje sprawiają, że wreszcie można czuć się w nich komfortowo. Bulaje burtowe w messie oraz w pokładzie znakomicie poprawiają doświetlenie wnętrza. W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher Airtronic D4 Plus o mocy 4 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym a drugi podwieszany. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury Hansgrohe. Podgrzewany ciepłym powietrzem wieszak na ręczniki sprawia, że ręczniki są zawsze suche i przyjemnie w dotyku. Kambuz wyposażony w chowane wylewki wody czystej i zaburtowej. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie.
W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z czterech 110 Ah akumulatorów żelowych (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Iluminowany kokpit oraz zejściówka. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
- Fok samohalsujący;
- Cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
wydawany jacht jest z pełnym zbiornikiem. Należy zwrócić z pełnym lub pokryć koszty do pełnego zbiornika.
|
|
Animals:
|
Not allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
250zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
250PLN |
800zł - Genaker 54,9 m² z osprzętem;
800zł - CODE 0 48,3 m² z osprzętem;
50zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 50 zł za 10 min. pracy pompy;
150zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze;
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
2500 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne. Możliwość obniżenia kaucji za dopłatą.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem.
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Giżycko, lake: Kisajno, Harbour: COS, ul. Moniuszki 22n, Giżycko
map
|
In the port area: |
parking 25PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
yacht sailor |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Special terms for this offer: the outstanding amount is payable 30 days before the charter. |
Security deposit:
|
2500
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 17.00 - 21.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 11.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 9.8/10 |
Z
|
Klient:
Zenon
|
Date of trip: 2022-08-20 - 2022-08-27 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Jacht wyposażony w b.wysokiej klasy osprzęt, a czerwono-biały żagiel CODE 0 o pow. ok. 50 m2 robił wrażenie na innych żeglarzach. Niestety wiało max 2,5 -3. Przy czwórce byłaby pełnia szczęścia. Armator b. kontaktowy i bezproblemowy: chciałem nową korbę - dostałem, pokale do piwa, płyn do naczyń, gąbkę, taśmę, smar - wszystko było załatwione. Jacht tak przygotowany, że gdyby nie cumowanie to na dobrą sprawę ogarnia jedna osoba. Na pewno wrócę. |
|
Żeglarz nie wielbłąd, pić musi, a w kokpicie ani jednego kupholdera. Daliśmy radę, bo słabo wiało. Ale przy silniejszym wietrze są chwile, gdy szybko potrzebujesz obu rąk i co wtedy zrobić z kubkiem z gorącą kawą czy piwem (oczywiście że bezalkoholowym)????? |
|
Overall rating 9.2/10 |
A
|
Klient:
Andrzej
|
Date of trip: 2021-09-04 - 2021-09-11 |
Overall rating 9.1/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Date of trip: 2019-07-27 - 2019-08-03 |
Overall rating 9.6/10 |
M
|
Klient:
Małgorzata
|
Date of trip: 2019-07-20 - 2019-07-27 |
Overall rating 9.4/10 |
K
|
Klient:
Krzysztof
|
Date of trip: 2019-06-29 - 2019-07-06 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Bardzo miły i kompetentny kontakt z armatorem i bosmanem, można pogadać nie tylko na temat kibla, ale co dla mnie ważniejsze na tematy żeglarskie. Jacht dobrze wyposażony i zadbany. Dostałem jacht z fokiem klasycznym ( nie samo halsującym) bardzo dobrze się sprawdził. Koje dziobowe i rufowe nie za duże, ale mieszczące dwie dorosłe osoby. Bardzo dużo miejsca w mesie i kokpicie. Bardzo duży efekt śruby na wstecznym, na szczęście wydajnym sterem strumieniowym można to zrekompensować. Czarterowałem hotel i wiele nie oczekiwałem pod kątem żeglarskim, jacht miło mnie zaskoczył, fakt, że warunki były silno wiatrowe. Przy 6 B bardzo ładnie szedł, a mocny silnik dała komfort możliwości zrzucenia żagli w każdej chwili i płynięcia na samym silniku. |
|
Jacht był wyposażony tylko w dwie cumy, brak było dłuższej liny fałowej, aby zrobić refszkentle, aby prawidłowo się zrefować ( nie odczułem tego, ponieważ zawsze wożę swój zestaw ) Wiatr dopisał 5 dni na drugim refie z małymi przerwami. Trzeba uważać na wodę pitną, ponieważ sedes jest podłączony do niej, a wskaźnik wody potrafi się zawiesić.
Płetwę sterową można wyłożyć max. 45 stopni, przy pełnej kei i konieczności podniesienia płetwy trzeba dawać spory krok przy wchodzeniu. |
|
Overall rating 9.2/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2019-05-14 - 2019-05-18 |
Overall rating 9.8/10 |
M
|
Klient:
Michał
|
Date of trip: 2019-04-30 - 2019-05-05 |
Overall rating 9.4/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Date of trip: 2017-09-15 - 2017-09-17 |
|