logo_new
Booking centre
660 222 880
Mon-Fri: 9.00 - 17:00
Sat: 9:00 - 17:00
Search for a yacht
by criteria:
Departure date:

kalendarz
Charter duration:
Price per day:
Yacht model:
×

Żaglowe
























































































Motorowe




























































































Departure harbour:
×

Porty
















Passengers:
Yacht No.:


Additional criteria

Number of locked cabins

Yacht length

Yacht age
laduje

Antila 33 (2017) - Yacht no.: 54103
Send to friends
Add to favourites
9.4
Opinie porejsowe (35)
  Is the assessment of Interjacht
  customers sailing the yacht

  See reviews
Yacht no.: 54103
Osób: 9 (6+3)
Kabiny: 3
Rok: 2017
Giżycko, Port COS
Pokaż na mapie pokaż mapę
Amenities
grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot
Availability and reservation - select the dates
Dates: from - to
Price per charter:   
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation: Available
Pre-payment:
Instant confirmation
Price list
Period from-to Price Available for rent
27.04.2024 - 25.05.2024 700,00zł daily
25.05.2024 - 01.06.2024 900,00zł whole week (beginning Saturday)
01.06.2024 - 29.06.2024 800,00zł whole week (beginning Saturday)
29.06.2024 - 17.08.2024 1000,00zł whole week (beginning Saturday)
17.08.2024 - 24.08.2024 800,00zł whole week (beginning Saturday)
24.08.2024 - 31.08.2024 750,00zł whole week (beginning Saturday)
31.08.2024 - 14.09.2024 650,00zł whole week (beginning Saturday)
14.09.2024 - 28.09.2024 650,00zł daily
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: 54103
Yacht type: Antila 33
Year of manufacture: 2017
Number of people: 9
Berth layout: 6+3
Locked bedrooms: 3
Harbour: Giżycko
Engine: Vetus 27 KM
Total length: 9,60 m
Total width: 3,24 m
Maximum draught: 1,80 m
Minimum draught: 0,45 m
Cabin height: 1,95 m
Sail area: 49.2 m2
Centreboard type: obrotowy
Rudder type: głębinowy + koło

 
Amenities:
helm
Bow thruster
3 locked cabins
refrigerator
heating
inboard toilet
cho sounder
electric winch
inboard engine
mast system: bramka
hot water
out. and in. shower
biminis
solar mattresses
12 and 230 V installations
TV + DVD
CD/MP3/USB
podgrzewany wieszak na ręczniki, rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom
Equipment: Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, raw water, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, solar panel, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations, water tank250l., fuel tank42l., holding tank40l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
 
Description:
Ekskluzywny, ekologiczny jacht zbudowany na specjalne zamówienie. Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie.
Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu. Dodatkowym atutem jest nowoczesne i przyciągające wzrok wzornictwo skandynawskie, które było pierwowzorem konstrukcji. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia, dające prawdziwą radość z żeglugi. Charakterystyczny chined hull, czyli kadłub z rufowym kantem. Do głównych zalet tego rozwiązania można zaliczyć: zwiększenie sztywności burt, zwiększenie szerokości wodnicy konstrukcyjnej a co za tym idzie lepsza stateczność początkowa, powiększenie objętości wnętrza, łatwiejsza i stabilniejsza żegluga. Jacht z chined hull - czyli z tzw. kantem, dodatkowo zyskuje zwiększoną stabilność kursową. Kant przeciwdziała „myszkowaniu” i działa podobnie jak skeg. Wszystkie powyższe czynniki wpływają na to, że na jachcie zdecydowanie przyjaźniej się żegluje. Posiadając taki „system kontroli trakcji” jednostka lepiej zachowuje się, gdy nie zdążymy na czas poluzować żagli przy szkwale i bardziej wybacza błędy oraz niedociągnięcia mniej doświadczonemu czy zmęczonemu po poprzednim dniu sternikowi z obniżonym czasem reakcji. Jacht jest jednostką ciężką, sam balast to 1600 KG. Łączny ciężar, z załogą to ok. 7000 kg. Wymaga wykwalifikowanego sternika i wsparcia załogi. Zdecydowanie nie polecamy osobom bez doświadczenia w żeglowaniu na ciężkich i dużych jednostkach. Ożaglowanie podstawowe to: grot [27,8 m²] oraz Genua [21,4 m²], łącznie 49,4 m². Opcja z fokiem samozwrotnym od 2021 r. jest niedostępna. Wg opinii doświadczonych żeglarzy, fok tradycyjny lub Genua jest najlepszym rozwiązaniem dla tego jachtu i przy jego użyciu jacht zachowywał się znakomicie i dlatego zrezygnowaliśmy od 2021 r. z samozwrotnego. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B oraz sprzyjających wiatrach tj. baksztag lub półwiatr dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony Genaker o powierzchni 54,9 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Również dla siły wiatru poniżej 3B, nowością przygotowaną na 2017 rok jest piękny żagiel CODE 0 o powierzchni 48,3 m², którym można żeglować nawet w bajdewindzie. Wtedy wszyscy, którzy byli nieusatysfakcjonowani z szybkości jachtu przy słabych wiatrach, powinni być zadowoleni. Widoczny kilwater na załączonych zdjęciach świadczy, że jacht przy takiej konfiguracji, przy bardzo słabym wietrze, płynie znakomicie, podczas gdy inne jachty praktycznie się nie poruszają. Wzbudza to u innych żeglarzy zdumienie połączone z zachwytem. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy 82,7 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy. Kolejnym udogodnieniem, wprowadzonym na sezon 2017 są mocowane po zewnętrznej, na relingach składane kosze na odbijacze, które poprawiają komunikację przez półpokłady. W celu poprawienia zarzadzania GENAKEREM oraz CODE 0 zastosowana została tzw. „lina bez końca" rolera, prowadzona przez zatrzaskowe kipy SELDEN, mocowane również na relingu. Jest to drobiazg, ale bardzo poprawia zarządzanie rolerem żagli, który jest często w użyciu. Manewry ułatwia dziobowy ster strumieniowy 2,4 kW, sterowany joystickiem. Dwa koła sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia. Wreszcie sternik może bez przeszkód obserwować wszystko to, co się dzieje przed jachtem.
Wykończenie w dębie prążkowanym, ze stylowymi bulajami w drzwiach do kabin. Doświetlone bulajami burtowymi huntkoje sprawiają, że wreszcie można czuć się w nich komfortowo. Bulaje burtowe w messie oraz w pokładzie znakomicie poprawiają doświetlenie wnętrza. W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher Airtronic D4 Plus o mocy 4 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym a drugi podwieszany. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury Hansgrohe. Podgrzewany ciepłym powietrzem wieszak na ręczniki sprawia, że ręczniki są zawsze suche i przyjemnie w dotyku. Kambuz wyposażony w chowane wylewki wody czystej i zaburtowej. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie.
W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z czterech 110 Ah akumulatorów żelowych (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Iluminowany kokpit oraz zejściówka. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
The price includes:
- Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
- Service on the route
- Gas
- Water filled up
- Charged battery
- Fok samohalsujący;
- Cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
 
Fuel policy:
Full-to-full - fuel is not included in charter price
wydawany jacht jest z pełnym zbiornikiem. Należy zwrócić z pełnym lub pokryć koszty do pełnego zbiornika.
 
Animals:
Not allowed
 
Additional charges:
obligatory yacht cleaning fee
obligatory 200zł
toilet emptying by the shipowner
optional 200PLN
700zł - Genaker 54,9 m² z osprzętem;
700zł - CODE 0 48,3 m² z osprzętem;
20zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 20 zł za 10 min. pracy pompy;
100zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze;
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
2000 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne. Możliwość obniżenia kaucji za dopłatą.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem.
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
Region: Giżycko, lake: Kisajno, Harbour: COS, ul. Moniuszki 22n, Giżycko
map
In the port area:
parking 25PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
 
Terms and conditions of reservation: Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht.
Required competence: yacht sailor
Payments: Pre-payment 30 % payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Special terms for this offer: the outstanding amount is payable 30 days before the charter.
Security deposit: 2000 PLN. Security deposit payable upon collecting the yacht
Handing-over the yacht: Collection of the yacht between 17.00 - 21.00 on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 11.00 on the departure day.
Documents: Charter contract template
Charter reviews
Overall rating 10/10
S
Klient:
Stanisław
Date of trip: 2023-06-24 - 2023-07-01
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Wszystko super, zarówno kontakt z Armatorem jak i stan techniczny jachtu - polecam!


Overall rating 9.4/10
J
Klient:
Jacek
Date of trip: 2023-06-10 - 2023-06-17
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 60%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Świetnie przygotowany jacht. Właściciel prawdziwie zaangażowany w to co robi. termin wydania przesunął się o kilka godzin, bo usuwano uszkodzenia z poprzedniego czarteru. Czarteruję jachty od kilkudziesięciu lat i proszę mi wierzyć jest to rzecz niezwykła. Wielką zaletą jest instalacja fotowoltaiczna. Pozwala wyraźnie wydłużyć czas życia akumulatorów.


minusy Nigdy nie jest idealnie, ale na tle innych ofert ta wydaje się być bardzo atrakcyjną!!!
Overall rating 9.8/10
Z
Klient:
Zenon
Date of trip: 2022-08-20 - 2022-08-27
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht wyposażony w b.wysokiej klasy osprzęt, a czerwono-biały żagiel CODE 0 o pow. ok. 50 m2 robił wrażenie na innych żeglarzach. Niestety wiało max 2,5 -3. Przy czwórce byłaby pełnia szczęścia. Armator b. kontaktowy i bezproblemowy: chciałem nową korbę - dostałem, pokale do piwa, płyn do naczyń, gąbkę, taśmę, smar - wszystko było załatwione. Jacht tak przygotowany, że gdyby nie cumowanie to na dobrą sprawę ogarnia jedna osoba. Na pewno wrócę.


minusy Żeglarz nie wielbłąd, pić musi, a w kokpicie ani jednego kupholdera. Daliśmy radę, bo słabo wiało. Ale przy silniejszym wietrze są chwile, gdy szybko potrzebujesz obu rąk i co wtedy zrobić z kubkiem z gorącą kawą czy piwem (oczywiście że bezalkoholowym)?????
Overall rating 9.8/10
J
Klient:
Janusz
Date of trip: 2022-07-30 - 2022-08-06
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Sprzęt w świetnym stanie. Komfortowy (byliśmy w 7 osób). Procedura przekazania jachtu przez Panią Ewelinę i Pana Dariusza - sprawna, szczegółowa i pomocna. Świetny pomysł z próbnym składaniem masztu, jeśli ktoś tego dawno nie robił, ćwiczenie oszczędzi główkowania, zresztą każdy sprzęt ma jakieś swoje szczególne cechy. Poza tym nie znający tematu załoganci też się wdrażają. Super wygodna sprawa to kosze na odbijacze. Ja dodałbym jednego grubasa luzem na manewrowy. Fajnie, że można zabrać pieska :) Generalnie - zdecydowanie polecam.


minusy -- brak --
Overall rating 10/10
M
Klient:
Marcin
Date of trip: 2022-05-14 - 2022-05-21
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Zadbana i dobrze przygotowana łódź. 200l zbiornik na wodę, zapewnia komfort użytkowania. Dobrze pływa pod wiatr, chociaż ma mocną tendencję do ostrzenia. ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z czarteru. Armator bardzo fajny człowiek. Pani Bosman bardzo rzeczowa. Tak powinno to wyglądać.


minusy Jedyny problem, jaki napotkaliśmy, to duże zanurzenie (koło sterowe) i w związku z tym cumowanie na dziko w odległości od lądu. Ale zdawaliśmy sobie z tego sprawę przed czarterem.
Overall rating 10/10
A
Klient:
Adam
Date of trip: 2021-09-11 - 2021-09-18
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht w 100% sprawny, wszytko działa jak należy. Jacht godny polecenia.


minusy Brak.
Overall rating 9.2/10
A
Klient:
Andrzej
Date of trip: 2021-09-04 - 2021-09-11
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 60%
Seaworthiness: 60%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.4/10
K
Klient:
Katarzyna
Date of trip: 2021-07-31 - 2021-08-07
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 90 %
Comment:

plusy Jacht prowadzi sie jak lodkę morska, wygodny, komfortowy, dobrze przygotowany do żeglugi, jest bardzo dobrze wyposazony, ma elektryczny kabestan do obslugi zagli i masztu. Ma wygodną mese.i super kabine dziobową.


minusy Mozna doposazyc kambuz w zastawe stolowa (szklanki, noze). Brakuje uchwytow na napoje w kokpicie :) ale to juz jako awangarda.:)))) acha i szkoda ze troche malo.mocy pod manetką! Ale rozumiem polityke wlasciciela,ze nie kazdy potrafi skorzystac z tej mocy silnika :))) wiec ograniczyl moc . Ale jacht daje rade.
Overall rating 10/10
R
Klient:
Rafał
Date of trip: 2021-07-17 - 2021-07-24
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Doskonały kontakt z właścicielem przed czarterem. Odbiór jachtu przeprowadzony solidnie i bez pośpiechu, ze szkoleniem kładzenia i stawiania masztu - zajęło to dodatkowy czas, natomiast dzięki temu zwróciliśmy uwagę co gdzie może się zaczepić i jacht został zdany bez zastrzeżeń :) Pogodę mieliśmy idealną 3-5B - przy takim wietrze żeglowało się z przyjemnością. Ożaglowanie dobrze dobrane, a zamontowana genua sprawdzała się w mniej wietrzne wieczory jak i te bardziej wietrzne. Dodatkowym atutem jest zabezpieczona śruba, dzięki czemu można było spokojnie stawać na dziko - nie wiem czy to jest standard na Antilii 33, natomiast z tego co wcześniej czytałem raczej nie. Sternik i załoga poleca! :)


Overall rating 8.8/10
J
Klient:
JACEK
Date of trip: 2021-06-19 - 2021-06-26
Interior comfort: 90%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 70%
Seaworthiness: 70%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht jest wygodny, ale dla 6 osób. Ze względu na dużą przestrzeń w kokpicie na zewnątrz - kajuty rufowe są nieco za małe dla dwóch osób - oczywiście zmieszczą się, ale przy dorosłych osobach jest nieco ciasno. Główna kajuta jest przestronna i wygodna - bradzo cenne jest np. mozliwość obejścia skrzynki mieczowej i stolika. Duża kabina WC i prysznic wewnętrzny - zamykany Generalnie łódka jest dosyć ciężka i przy mniejszych wiatrach pływa wolniej - mocno pomaga dodatkowy żagiel - genaker albo CODE-0 (dodatkowa dobra zabawa żeglarska :-)


minusy umiejscoweinie pieska zaciskowego przy talii grota jest troche nie wygodne - przy silniejszych wiatrach uniemożliwa starnikowi samodzielne zablokowanie szota. Jak na dużą przestrzeń w kokpicie, to stolik zewnętrzny jest mały - przy większej załodze za mały. Duży luz na sterze powoduje, że reakcja łódki na ruch steru jest opóźniona
Overall rating 7.4/10
R
Klient:
Rafał
Date of trip: 2021-06-12 - 2021-06-19
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 70%
Seaworthiness: 70%
Yacht cleanliness and preparation: 50%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 80%
Value for money: 50 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy generalnie duży wygodny jacht z bimini


minusy małe kajuty rufowe; mały stolik na pokładzie miała być genua, a był fok wymagał dodatkowego sprzątania (jeszcze przed sezonem wyglądał jakby miał ciężki sezon za sobą)
Overall rating 9.7/10
J
Klient:
Jarosław
Date of trip: 2020-09-05 - 2020-09-12
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo komfortowy jacht! Rejs w osiem osób bezproblemowy, każdy miał miejsce dla siebie. Bardzo dużym plusem jest prysznic z ciepłą wodą oraz toaleta. Daje to duży komfort szczególnie gdy w załodze są kobiety. Łódka bardzo stabilna, z tendencją do ostrzenia co w przypadku mocnych podmuchów daje poczucie bezpieczeństwa. Często spotykałem się z opiniami że dwa koła sterowe to przesada na mazury, ale odnoszę wrażenie że mówią tak tylko Ci którzy nie pływali z dwoma kołami. Jest to bardzo przydatna sprawa, szczególnie w miejscach zatłoczonych gdy warunki wymagają częstych zwrotów i wzmożonej obserwacji wokół siebie. Na uwagę zasługuje także elektryczny kabestan, który znacznie ułatwia obsługę lin. Elektryczny kabestan pozwala też drobniejszym członkom załogi na obsługę osprzętu, który mógłby stwarzać problem w przypadku braku wspomagania elektrycznego. Bardzo duży plus dla bosmana oraz armatora. Bezproblemowa komunikacja.


minusy Strasznie złe rozwiązanie jest z kranem w toalecie. Myjąc ręce bardzo ciężko jest nie rozlewać. Kran jest zbyt wysunięty na zewnątrz co powoduję ze woda wylewa się poza umywalkę. Można by tutaj zastosować ruchomą końcówkę co zapewne rozwiązało by problem. Co do sterowania jachtem raczej nie mieliśmy zastrzeżeń, ale trzeba uważać cofając jachtem z podniesioną płetwą sterową. Występuje duży efekt śruby. Nie jest to wada, a raczej przestroga dla tych którzy zaczynają czarter. Trzeba się przyzwyczaić i brać na to poprawkę (zanim zaczniemy narzekać na jacht pomyślmy czy to nie przypadkiem brak umiejętności :D). Ster strumieniowy bardzo pomaga w tej sytuacji.
Overall rating 9.7/10
J
Klient:
Jacek
Date of trip: 2020-08-22 - 2020-08-29
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Wspaniała obsługa bosmańska, bardzo dobry kontakt z armatorem, jacht bardzo dobrze przygotowany do czarteru. Bardzo duży komfort żeglowania. Mocny silniki diesla oraz silniki strumieniowe, dające całkowite samopoczucie bezpieczeństwa. Polecam ten jacht na spokojne i bezpieczne żeglowanie.


Overall rating 10/10
K
Klient:
kamil
Date of trip: 2020-08-15 - 2020-08-22
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Podobalo sie nam komfort w kabinie, komfort w kokpicie, komfort sternika podczas plywania, komfort plywania z silnikiem (cichy, nie smierdzi) i przygotowanie jachtu. Jacht przygotowany znakomicie, bardzo komfortowy, przestronny, czysty. Otaklowanie dziala bez zarzutu.


minusy Zegar na scianie glosno tyka w nocy. Jest zupelnie niepotrzebny. Woda na fotokomorke w toalecie sprawia, ze troche sie jej marnuje (przypadkowe wlaczania). Woda w toalecie niepotrzebnie jest zasilana ze zbiornika, zamiast z zaburtowej.
Overall rating 9.2/10
M
Klient:
Mariusz
Date of trip: 2020-07-25 - 2020-08-01
Interior comfort: 90%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 60%
Seaworthiness: 60%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo dobrze wyposażona, zarówno w satandardzie jak i dodatkowe opcje. Bardzo dobra i przyjemna komunikacja i obsługa ze strony armatora.


Overall rating 7.9/10
R
Klient:
Roman
Date of trip: 2020-06-20 - 2020-06-27
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 70%
Speed: 60%
Manoeuvrability: 60%
Seaworthiness: 60%
Yacht cleanliness and preparation: 90%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 90%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 90 %
Comment:

plusy Bardzo fajna obsługa kompetentna i rzetelna.


Overall rating 9.9/10
M
Klient:
Marcin
Date of trip: 2019-09-20 - 2019-09-22
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Rewelacyjna jednostka dla spragnionych komfortu. Polecam dla tych, którzy chcieliby zasmakować warunków podróży jak na jachcie pełnomorskim. Jednostka wybitna zwłaszcza w okresie obniżonych temperatur z uwagi na komfort termiczny wewnątrz oraz dużą ilość miejsca w kabinie. Kontakt z Armatorem oraz obsługą w porcie zasługuje na uwagę - Panowie ocena celująca :)


Overall rating 9.1/10
G
Klient:
Grzegorz
Date of trip: 2019-07-27 - 2019-08-03
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 90%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.6/10
M
Klient:
Małgorzata
Date of trip: 2019-07-20 - 2019-07-27
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.4/10
K
Klient:
Krzysztof
Date of trip: 2019-06-29 - 2019-07-06
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo miły i kompetentny kontakt z armatorem i bosmanem, można pogadać nie tylko na temat kibla, ale co dla mnie ważniejsze na tematy żeglarskie. Jacht dobrze wyposażony i zadbany. Dostałem jacht z fokiem klasycznym ( nie samo halsującym) bardzo dobrze się sprawdził. Koje dziobowe i rufowe nie za duże, ale mieszczące dwie dorosłe osoby. Bardzo dużo miejsca w mesie i kokpicie. Bardzo duży efekt śruby na wstecznym, na szczęście wydajnym sterem strumieniowym można to zrekompensować. Czarterowałem hotel i wiele nie oczekiwałem pod kątem żeglarskim, jacht miło mnie zaskoczył, fakt, że warunki były silno wiatrowe. Przy 6 B bardzo ładnie szedł, a mocny silnik dała komfort możliwości zrzucenia żagli w każdej chwili i płynięcia na samym silniku.


minusy Jacht był wyposażony tylko w dwie cumy, brak było dłuższej liny fałowej, aby zrobić refszkentle, aby prawidłowo się zrefować ( nie odczułem tego, ponieważ zawsze wożę swój zestaw ) Wiatr dopisał 5 dni na drugim refie z małymi przerwami. Trzeba uważać na wodę pitną, ponieważ sedes jest podłączony do niej, a wskaźnik wody potrafi się zawiesić. Płetwę sterową można wyłożyć max. 45 stopni, przy pełnej kei i konieczności podniesienia płetwy trzeba dawać spory krok przy wchodzeniu.
Overall rating 9.2/10
P
Klient:
Piotr
Date of trip: 2019-05-14 - 2019-05-18
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 50%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.8/10
M
Klient:
Michał
Date of trip: 2019-04-30 - 2019-05-05
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.8/10
T
Klient:
Tomasz
Date of trip: 2018-09-08 - 2018-09-15
Interior comfort: 90%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Skrupulatny stosunek właściciela do stanu i wyposażenia jachtu. Na początku to może szokować, ale dzięki temu wiem, że następnym razem jeżeli zdecyduję się na wynajem jachtu to właśnie tego, bądź od tego właściciela. Wszystko jest sprawdzone, łącznie ze stanem żagli przy odbiorze i zdaniu jachtu. Kilka poprzednich wynajmów w innych miejscach było obarczonych informacjami w chwili odbioru jachtu że "płetwa sterowa się obluzowała, albo że ster strumieniowy nie działa". A tutaj wszystko w 100% sprawne, sprawdzone przy odbiorze i zdaniu.


minusy Na kilku innych jednostkach były proste rzeczy, które zdecydowanie ułatwiały życie. Np. haczyki do powieszenia kurtek w mesie czy też ścierek przy zlewie. Kran do wody przy zlewie też mógłby być "wyższy" - przy tym było ciężko wcisnąć pod niego coś większego niż szklanka. Zainstalowane radio miało ewidentne problemy z jakością dźwięku (po bluetooth niemiłosiernie skrzypiało), a jedyny port usb był wyłamany. Ale to naprawdę drobiazgi.
Overall rating 10/10
A
Klient:
Arkadiusz
Date of trip: 2018-08-25 - 2018-09-01
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht bardzo wygodny i dobrze wyposażony, pływając w sześć osób nie odczuwaliśmy klaustrofobii jak na Antili26. Duży plus za kabinę prysznicową z gorącą wodą, to powodowało że wszędzie byliśmy niezależni. Kabestan elektryczny robi swoje - stawianie masztu bez wysiłku. Na wyposażeniu tent który umożliwia zadaszenie całej rufy podczas deszczu. Duży plus za czystość na jachcie, szybkie i bezproblemowe przyjęcie i zdanie jachtu. Bardzo sympatyczny i pomocny armator POZDRAWIAM.


minusy Mało wiało
Overall rating 10/10
R
Klient:
Robert
Date of trip: 2018-08-11 - 2018-08-25
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Świetny, komfortowy i bezpieczny jacht. Znakomity wypoczynek. Wspaniałe walory żeglarskie. Cała załoga, przez dwa tygodnie była zachwycona. Bardzo dobry kontakt z armatorem, bosmanem. POLECAMY!!!


Overall rating 9.7/10
A
Klient:
Andrzej
Date of trip: 2018-08-04 - 2018-08-11
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo dobrze przygotowana jednostka do czarteru. Widać że właściciel nie żałował pieniędzy na doposażenie. Świetna pod każdym względem. Z racji swoich gabarytów i wagi nie jest zbyt szybka podczas manewrów ale za to świetnie wyposażona. Polecam i na pewno jeszcze się ją wynajmę. Polecam.


minusy 6 dnia rejsu zmoczył nas deszcz w kanale. Pioruny,wicher i ulewa.To nie było fajne. Jeżeli możecie to zmienić to proszę to uwzględnić przy kolejnym czarterze. Pozdrawiam.
Overall rating 9.1/10
R
Klient:
Robert
Date of trip: 2018-07-21 - 2018-07-28
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 90%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht dobrze wyposażony, kabinka prysznicowa bardzo przydatna. Przy wietrze 3B i silniejszym pływa sprawnie i dość ostro. Dobry silnik, sprzyja manewrom portowym


minusy Fok, chociaż nie samohalsujący, wchodzi w łopot przy bajdewindzie, grot zbyt ciężko chodzi na pełzaczach.
Overall rating 9.4/10
P
Klient:
Paweł
Date of trip: 2018-07-14 - 2018-07-21
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Generalnie komfort na bardzo wysokim poziomie, szczególnie przypadł mi do gustu system wentylacji, przy wysokich temperaturach na zewnątrz pod pokładem jest całkiem przyjemnie.


minusy Przy cumowaniu rufą, podniesiony ster (głębinowy), nawet skręcony na maxa, wymusza znaczną odległość od nabrzeża co przy małych dzieciach wymusza wzmożona uwagę.
Overall rating 9.6/10
B
Klient:
Bartosz
Date of trip: 2018-04-27 - 2018-05-03
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Kontakt z właścicielem.


minusy Wypadające z żągla listwy.
Overall rating 9.4/10
T
Klient:
Tomasz
Date of trip: 2017-09-15 - 2017-09-17
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 80%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 8.6/10
M
Klient:
Marcin
Date of trip: 2017-09-02 - 2017-09-09
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 40%
Manoeuvrability: 60%
Seaworthiness: 60%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Elektryczny kabestan - rewelacyjna sprawa przy stawianiu masztu. Jacht b.dobrze przygotowany do czarteru (czysty, zatankowany, sklarowany, dobrze wyposażony). Wydajne i oszczędne ogrzewane jachtu. Świetny patent na tent przeciwdeszczowy przypinany na zamek błyskawiczny. Przy tych gabarytach jachtu przydaje się również ster strumieniowy. Jacht komfortowy zarówno w kokpicie jak i pod pokładem. Bosman bardzo pomocny i kompetentny.


minusy Jacht ze względu na swój gabaryt oraz wagę nie jest zbyt szybki (ale tego można było się spodziewać) Ciasne koje rufowe. Przy manewrach na silniku występuje dość duży efekt śruby napędowej - w ciasnych marinach trzeba pilnować rufy. Klasyczny fok nie zbyt dobrze dobrany do tego jachtu. Żeby pracował w miarę poprawnie przy ostrych kursach trzeba go lekko zarefować, ale wtedy zwiększa się nawietrzność jachtu.
Overall rating 9.6/10
G
Klient:
Grzegorz
Date of trip: 2017-08-05 - 2017-08-12
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Pełen komfort, elektryczny kabestan co daje dużą łatwość przy składaniu masztu , podnoszeniu miecza i stawianiu grota.Lodówka z komorą zamrażarki ( szczególnie przydatna wieczorem w porcie ????)


minusy Nie podłączony zbiornik na fekalia z WC, używanie wody ze zbiornika do spłukiwania WC a wody z jeziora do spłukiwania naczyń. Fotokomórka ???? w baterii przy umywalce włącza się zbyt często w niepożądanych momentach. Ale to wszystko jest bez znaczenia - trzeba coś napisać jak proszą - super komfortowy jacht
Overall rating 8.8/10
D
Klient:
Dariusz
Date of trip: 2017-07-01 - 2017-07-08
Interior comfort: 80%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 60%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht nowy, komfortowo wyposażony ( z fotokomórką przy umywalce włącznie). Wszystkie urządzenia i osprzęt sprawny i wysokiej jakości. Dobry kontakt z bosmanem i właścicielem jednostki.


minusy Źle dobrany krój foka. Całkowicie rozwinięty na rolerze praktycznie nie do użytku ( należy bezwzględnie i szybko to zmienić) bo drgania które wywołuje przy silniejszym wietrze mogą spowodować awarię olinowania i masztu. Fok pomyślany jako samozwrotny na szynie obsługiwany tylko jednym szotem w tej konfiguracji moim zdaniem nie zdaje egzaminu. Zadziwiające i niespotykane prowadzenie szotu foka przez bloczek na szynie do połowy wysokości masztu, następnie we wnętrzu masztu do pięty i po deku do knagi zaciskowej niepotrzebnie zwiększa opory przy jego wybieraniu.
Overall rating 8.9/10
A
Klient:
Artur
Date of trip: 2017-06-06 - 2017-06-13
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 70%
Seaworthiness: 70%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Niebywała łatwość procedur, kontaktu z Bosmanem. Ogólnie komfortowy jacht.


minusy Bardzo ciasne koje rufowe. Jacht wolny z małą sterownością.
Overall rating 8.8/10
R
Klient:
Radosław
Date of trip: 2017-06-01 - 2017-06-05
Interior comfort: 80%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 70%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Elektryczny kabestan - przy jachcie tej wielkości doskonały, do masztu, do bomu, do miecza etc. Radio z bluetooth świetna sprawa, muzyczkę z telefonu można puszczać.


minusy Rolowanie Code 0 mogło by być lepsze. Fał od Code 0 zaczepiał się o mocowanie sztagu co powodowało problemy z rolowaniem foka. Kabiny rufowe bardzo niskie. Do TV i radia przydałby się wzmacniacz bo w niektórych miejscach sygnału nie było.





szukam
Contact us: Why Interjacht?
telefon +48 660 222 880
Quick guide to choosing the right yacht


telefon Drop us a line
We’re ready to help you
Mon-Fri 9.00 - 17:00 Sat 9:00 - 17:00

  • Best prices online!
  • Over 15100 independent
    reviews
    of the yachts by real sailors more >>
  • Over 1270 yachts
    from all of Masuria
  • Only verified yachts
    Carefully selected offer
  • Leader in Masuria charters
    23 years of experience, including 14 years online!

Interjacht Newsletter
About Us
Contact
Reviews of Interjacht
Charter reviews
How to book
Transaction security
Privacy Policy
Terms and Conditions
Cookie Information
Kariera
Stay up to date!
News, interesting offers, and special promotions right in your inbox.

We accept PayU.pl payments. The customer does not incur any transaction charges:
Copyright © 2010 - 2024 Interjacht.pl All rights reserved. Strona korzysta z Captcha.
favourite
yachts