logo_new
Booking centre
660 222 880
Mon-Fri: 9.00 - 17:00
Sat: 9:00 - 14.00
Search for a yacht
by criteria:
Sailboat
Motorboat
Departure date:

kalendarz
Charter duration:
Price per day:
Yacht model:
Departure harbour:
Passengers:
Yacht No.:


Additional criteria

Number of locked cabins

Yacht length

Yacht age

1 Yacht description
 
2 Booking
information
 
3 Making
a pre-payment
 
4 Booking
confirmation
Antila 33 - Yacht No.: 54103
9.4/10
Interjacht assessments by
people sailing the yacht
more
Yacht type: Antila 33
Number of people: maximum 9
Port of departure: Giżycko
Year of manufacture: 2017
Yacht No.: 54103
Add to favourites
Share an offer
Amenities
grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot
Availability and reservation - select the dates
Dates: from - to
Price per charter:  
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation: Available
Pre-payment:
Price list
Period from-to Price Available for rent
22.05.2019 - 15.06.2019 640,00zł daily
15.06.2019 - 22.06.2019 820,00zł complete period (e.g. long weekend)
22.06.2019 - 13.07.2019 750,00zł whole week (Saturday)
13.07.2019 - 17.08.2019 820,00zł whole week (Saturday)
17.08.2019 - 31.08.2019 700,00zł whole week (Saturday)
31.08.2019 - 14.09.2019 600,00zł whole week (Saturday)
14.09.2019 - 28.09.2019 600,00zł daily
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: 54103
Yacht type: Antila 33
Year of manufacture: 2017
Number of people: 9
Berth layout: 6+3
Locked bedrooms: 3
Harbour: Giżycko
Engine: Vetus 27 KM
Total length: 9,60 m
Total width: 3,24 m
Maximum draught: 1,80 m
Minimum draught: 0,45 m
Cabin height: 1,95 m
Sail area: 46 m2
Centreboard type: obrotowy
Rudder type: głębinowy + koło

 
Amenities: Helm, Bow thruster, 3Locked bedrooms, refrigerator, Heating, Inboard toilet, Echo sounder, Electric winch, Inboard engine, mast raising system:typu bramka, Hot water, Outdoor and indoor showers, biminis, 12 and 230 V installations, TV + DVD, CD/MP3/USB, podgrzewany wieszak na ręczniki, rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom
Equipment: Mainsail with slides, mast raising system:typu bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, Gas cooker, Drinking water installation, Raw water, Heating, Inboard toilet, Hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, battery charger, Echo sounder, 12 and 230 V installations, water tank250l., fuel tank42l., holding tank 40l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
 
Description:
Ekskluzywny, ekologiczny jacht zbudowany na specjalne zamówienie. Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie.
Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu. Dodatkowym atutem jest nowoczesne i przyciągające wzrok wzornictwo skandynawskie, które było pierwowzorem konstrukcji. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia, dające prawdziwą radość z żeglugi. Charakterystyczny chined hull czyli kadłub z rufowym kantem. Do głównych zalet tego rozwiązania można zaliczyć: zwiększenie sztywności burt, zwiększenie szerokości wodnicy konstrukcyjnej a co za tym idzie lepsza stateczność początkowa, powiększenie objętości wnętrza, łatwiejsza i stabilniejsza żegluga. Jacht z chined hul - czyli z tzw. kantem, dodatkowo zyskuje zwiększoną stabilność kursową. Kant przeciwdziała „myszkowaniu” i działa podobnie jak skeg. Wszystkie powyższe czynniki wpływają na to, że na jachcie zdecydowanie przyjaźniej się żegluje. Posiadając taki „system kontroli trakcji” jednostka lepiej zachowuje się gdy nie zdążymy na czas poluzować żagli przy szkwale i bardziej wybacza błędy oraz niedociągnięcia mniej doświadczonemu czy zmęczonemu po poprzednim dniu sternikowi z obniżonym czasem reakcji. Jacht jest jednostką ciężką, sam balast to 1600 KG. Łączny ciężar, z załogą to ok. 5000 kG. Wymaga wykwalifikowanego sternika i wsparcia załogi. Zdecydowanie nie polecamy osobom bez doświadczenia w żeglowaniu na ciężkich i dużych jednostkach. Przy sile wiatru poniżej 3B oraz sprzyjających wiatrach tj. baksztag lub półwiatr dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony Genaker o powierzchni 54,9 m², występujący jako opcja wyposażenia. Również dla siły wiatru poniżej 3B, nowością przygotowaną na 2017 rok jest piękny żagiel CODE 0 o powierzchni 48,3 m², którym można żeglować nawet w bajdewindzie. Wtedy wszyscy, którzy byli nieusatysfakcjonowani z szybkości jachtu powinni być zadowoleni. Widoczny kilwater na załączonych zdjęciach świadczy, że jacht przy takiej konfiguracji, przy bardzo słabym wietrze, płynie znakomicie, podczas gdy inne jachty praktycznie się nie poruszają. Wzbudza to u innych żeglarzy zdumienie połączone z zachwytem. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy ponad 75 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy. Zalecany jest też, co najmniej klasyczny fok [20,4 m²], zamiast foka samozwrotnego [18,2m²], który jest w standardzie. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli. Kolejnym udogodnieniem, wprowadzonym na sezon 2017 są mocowane po zewnętrznej, na relingach składane kosze na odbijacze, które poprawiają komunikację przez półpokłady. Do liny "bez końca" rolera CODE 0 i Genakera zastosowane są zamykane kipy SELDEN mocowane również na relingu. Jest to drobiazg ale bardzo poprawia zarządzanie rolerem żagli, który jest często w użyciu. Manewry ułatwia dziobowy ster strumieniowy 2,4 kW, sterowany joystickiem. Dwa koła sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia. Dzięki zastosowaniu dwóch kół sterowych, wreszcie sternik może bez przeszkód obserwować to, co się dzieje przed diobem jachtu.
Wykończenie w dębie prążkowanym, ze stylowymi bulajami w drzwiach do kabin. Doświetlone bulajami burtowymi huntkoje sprawiają, że wreszcie można czuć się w nich komfortowo. Bulaje burtowe w messie oraz w pokładzie znakomicie poprawiają doświetlenie wnętrza. W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher Airtronic D4 Plus o mocy 4 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym a drugi podwieszany. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Wydzielona kabina prysznicowa z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury Hansgrohe. Umywalka Villeroy & Boch umocowana pod pięknym blatem z CORIANu, nad którą zainstalowany został oszczędny, elektronicznie sterowany kran Grohe, z mieszaczem. Podgrzewany ciepłym powietrzem wieszak na ręczniki sprawia, że ręczniki są zawsze suche i przyjemnie w dotyku. Kambuz wyposażony w chowane wylewki wody czystej i zaburtowej. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie.
W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z czterech 110 Ah akumulatorów żelowych (bezpieczne - nie wydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Iluminowany kokpit oraz zejściówka. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy blokady drzwi, kiedy są otwarte aby się nie obijały. Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
 
Animals: Not allowed
 
Harbour: Giżycko, Information on the port:
- Water Closet
- Car park
- Showers
- Mooring
 
The price includes: - Insurance OC, Jacht CASCO, NW
- Service on the route
- Gas
- Water filled up
- Charged battery
- Fok samohalsujący;
- Cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
 
Fuel policy: Full-to-full - fuel is not included in charter price
wydawany jacht jest z pełnym zbiornikiem. Należy zwrócić z pełnym lub pokryć koszty do pełnego zbiornika.
 
 
Possible additional fees: 100zł - obligatory yacht cleaning fee
10zł - Car park / day
150zł - Toilet emptying by the shipowner
800zł - Genaker 54,9 m² z osprzętem;
800zł - CODE 0 48,3 m² z osprzętem;
400zł - fok klasyczny (w tym usługa demontażu i montażu foka samohalsującego);
10zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 20 zł za 10 min. pracy pompy;
100zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze;
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
1200 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem.
 
Terms and conditions of reservation: Reservation and making a down-payment at www.interjacht.pl is binding and equal to concluding a charter contract
Required competence: inland skiper + ID or passport
Payments: Pre-payment 30 % Payable on-line at www.interjacht.pl upon booking.
Special terms for this offer: the outstanding amount is payable 30 days before the charter. Warunki specjalne dla tej oferty: pozostała kwota płatna 30 dni przed czarterem.
Security deposit: 1200 PLN. Security deposit payable upon collecting the yacht
Handing-over the yacht: Collection of the yacht between 17.00 - 21.00 on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 11.00 on the departure day.
Another time if arranged: YES
Documents: Charter contract template
Charter reviews
Overall rating 9.8/10
M
Klient:
Michał
Date of trip: 2019-04-30 - 2019-05-05
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.8/10
T
Klient:
Tomasz
Date of trip: 2018-09-08 - 2018-09-15
Interior comfort: 90%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Skrupulatny stosunek właściciela do stanu i wyposażenia jachtu. Na początku to może szokować, ale dzięki temu wiem, że następnym razem jeżeli zdecyduję się na wynajem jachtu to właśnie tego, bądź od tego właściciela. Wszystko jest sprawdzone, łącznie ze stanem żagli przy odbiorze i zdaniu jachtu. Kilka poprzednich wynajmów w innych miejscach było obarczonych informacjami w chwili odbioru jachtu że "płetwa sterowa się obluzowała, albo że ster strumieniowy nie działa". A tutaj wszystko w 100% sprawne, sprawdzone przy odbiorze i zdaniu.


minusy Na kilku innych jednostkach były proste rzeczy, które zdecydowanie ułatwiały życie. Np. haczyki do powieszenia kurtek w mesie czy też ścierek przy zlewie. Kran do wody przy zlewie też mógłby być "wyższy" - przy tym było ciężko wcisnąć pod niego coś większego niż szklanka. Zainstalowane radio miało ewidentne problemy z jakością dźwięku (po bluetooth niemiłosiernie skrzypiało), a jedyny port usb był wyłamany. Ale to naprawdę drobiazgi.
Overall rating 10/10
A
Klient:
Arkadiusz
Date of trip: 2018-08-25 - 2018-09-01
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht bardzo wygodny i dobrze wyposażony, pływając w sześć osób nie odczuwaliśmy klaustrofobii jak na Antili26. Duży plus za kabinę prysznicową z gorącą wodą, to powodowało że wszędzie byliśmy niezależni. Kabestan elektryczny robi swoje - stawianie masztu bez wysiłku. Na wyposażeniu tent który umożliwia zadaszenie całej rufy podczas deszczu. Duży plus za czystość na jachcie, szybkie i bezproblemowe przyjęcie i zdanie jachtu. Bardzo sympatyczny i pomocny armator POZDRAWIAM.


minusy Mało wiało
Overall rating 10/10
R
Klient:
Robert
Date of trip: 2018-08-11 - 2018-08-25
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Świetny, komfortowy i bezpieczny jacht. Znakomity wypoczynek. Wspaniałe walory żeglarskie. Cała załoga, przez dwa tygodnie była zachwycona. Bardzo dobry kontakt z armatorem, bosmanem. POLECAMY!!!


Overall rating 9.7/10
A
Klient:
Andrzej
Date of trip: 2018-08-04 - 2018-08-11
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo dobrze przygotowana jednostka do czarteru. Widać że właściciel nie żałował pieniędzy na doposażenie. Świetna pod każdym względem. Z racji swoich gabarytów i wagi nie jest zbyt szybka podczas manewrów ale za to świetnie wyposażona. Polecam i na pewno jeszcze się ją wynajmę. Polecam.


minusy 6 dnia rejsu zmoczył nas deszcz w kanale. Pioruny,wicher i ulewa.To nie było fajne. Jeżeli możecie to zmienić to proszę to uwzględnić przy kolejnym czarterze. Pozdrawiam.
Overall rating 9.1/10
R
Klient:
Robert
Date of trip: 2018-07-21 - 2018-07-28
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 90%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht dobrze wyposażony, kabinka prysznicowa bardzo przydatna. Przy wietrze 3B i silniejszym pływa sprawnie i dość ostro. Dobry silnik, sprzyja manewrom portowym


minusy Fok, chociaż nie samohalsujący, wchodzi w łopot przy bajdewindzie, grot zbyt ciężko chodzi na pełzaczach.
Overall rating 9.4/10
P
Klient:
Paweł
Date of trip: 2018-07-14 - 2018-07-21
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Generalnie komfort na bardzo wysokim poziomie, szczególnie przypadł mi do gustu system wentylacji, przy wysokich temperaturach na zewnątrz pod pokładem jest całkiem przyjemnie.


minusy Przy cumowaniu rufą, podniesiony ster (głębinowy), nawet skręcony na maxa, wymusza znaczną odległość od nabrzeża co przy małych dzieciach wymusza wzmożona uwagę.
Overall rating 9.6/10
B
Klient:
Bartosz
Date of trip: 2018-04-27 - 2018-05-03
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Kontakt z właścicielem.


minusy Wypadające z żągla listwy.
Overall rating 9.4/10
T
Klient:
Tomasz
Date of trip: 2017-09-15 - 2017-09-17
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 80%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 8.6/10
M
Klient:
Marcin
Date of trip: 2017-09-02 - 2017-09-09
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 40%
Manoeuvrability: 60%
Seaworthiness: 60%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Elektryczny kabestan - rewelacyjna sprawa przy stawianiu masztu. Jacht b.dobrze przygotowany do czarteru (czysty, zatankowany, sklarowany, dobrze wyposażony). Wydajne i oszczędne ogrzewane jachtu. Świetny patent na tent przeciwdeszczowy przypinany na zamek błyskawiczny. Przy tych gabarytach jachtu przydaje się również ster strumieniowy. Jacht komfortowy zarówno w kokpicie jak i pod pokładem. Bosman bardzo pomocny i kompetentny.


minusy Jacht ze względu na swój gabaryt oraz wagę nie jest zbyt szybki (ale tego można było się spodziewać) Ciasne koje rufowe. Przy manewrach na silniku występuje dość duży efekt śruby napędowej - w ciasnych marinach trzeba pilnować rufy. Klasyczny fok nie zbyt dobrze dobrany do tego jachtu. Żeby pracował w miarę poprawnie przy ostrych kursach trzeba go lekko zarefować, ale wtedy zwiększa się nawietrzność jachtu.
Overall rating 9.6/10
G
Klient:
Grzegorz
Date of trip: 2017-08-05 - 2017-08-12
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Pełen komfort, elektryczny kabestan co daje dużą łatwość przy składaniu masztu , podnoszeniu miecza i stawianiu grota.Lodówka z komorą zamrażarki ( szczególnie przydatna wieczorem w porcie ????)


minusy Nie podłączony zbiornik na fekalia z WC, używanie wody ze zbiornika do spłukiwania WC a wody z jeziora do spłukiwania naczyń. Fotokomórka ???? w baterii przy umywalce włącza się zbyt często w niepożądanych momentach. Ale to wszystko jest bez znaczenia - trzeba coś napisać jak proszą - super komfortowy jacht
Overall rating 8.8/10
D
Klient:
Dariusz
Date of trip: 2017-07-01 - 2017-07-08
Interior comfort: 80%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 60%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht nowy, komfortowo wyposażony ( z fotokomórką przy umywalce włącznie). Wszystkie urządzenia i osprzęt sprawny i wysokiej jakości. Dobry kontakt z bosmanem i właścicielem jednostki.


minusy Źle dobrany krój foka. Całkowicie rozwinięty na rolerze praktycznie nie do użytku ( należy bezwzględnie i szybko to zmienić) bo drgania które wywołuje przy silniejszym wietrze mogą spowodować awarię olinowania i masztu. Fok pomyślany jako samozwrotny na szynie obsługiwany tylko jednym szotem w tej konfiguracji moim zdaniem nie zdaje egzaminu. Zadziwiające i niespotykane prowadzenie szotu foka przez bloczek na szynie do połowy wysokości masztu, następnie we wnętrzu masztu do pięty i po deku do knagi zaciskowej niepotrzebnie zwiększa opory przy jego wybieraniu.
Overall rating 8.9/10
A
Klient:
Artur
Date of trip: 2017-06-06 - 2017-06-13
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 70%
Seaworthiness: 70%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Niebywała łatwość procedur, kontaktu z Bosmanem. Ogólnie komfortowy jacht.


minusy Bardzo ciasne koje rufowe. Jacht wolny z małą sterownością.
Overall rating 8.8/10
R
Klient:
Radosław
Date of trip: 2017-06-01 - 2017-06-05
Interior comfort: 80%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 70%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Elektryczny kabestan - przy jachcie tej wielkości doskonały, do masztu, do bomu, do miecza etc. Radio z bluetooth świetna sprawa, muzyczkę z telefonu można puszczać.


minusy Rolowanie Code 0 mogło by być lepsze. Fał od Code 0 zaczepiał się o mocowanie sztagu co powodowało problemy z rolowaniem foka. Kabiny rufowe bardzo niskie. Do TV i radia przydałby się wzmacniacz bo w niektórych miejscach sygnału nie było.





szukam
Contact us: Why InterJacht?
telefon +48 660 222 880
Quick guide to choosing the right yacht


telefon Drop us a line
We’re ready to help you
Mon-Fri 9.00 - 17:00 Sat 9:00 - 14.00

  • Best prices on-line!
  • Over 2000 independent
    reviews of the yachts
    by real sailors more >>
  • Over 870 yachts
    from all of Masuria
  • Only verified yachts
    Carefully selected offer
  • Leader in Masuria charters
    16 years of experience, including 6 years on-line!

Interjacht Newsletter
About Us
Contact
Reviews of InterJacht
Charter reviews
How to book
Transaction security
Privacy Policy
Terms and Conditions
Cookie Information
Stay up to date!
News, interesting offers, and special promotions right in your inbox.

We accept PayU.pl payments. The customer does not incur any transaction charges:
Copyright © 2010 - 2019 Interjacht.pl All rights reserved.
favourite
yachts