Centrum rezerwacji
660 222 880
pn-pt: 9.00 - 17:00
so: 9:00 - 14.00
Search for a yacht
by criteria:
Sailboat
Motorboat
Departure date:

kalendarz
Charter duration:
Price per day:
Yacht model:
Departure harbour:
Passengers:
Yacht No.:


Additional criteria

Number of locked cabins

Yacht length

Yacht age

1 Yacht description
 
2 Booking
information
 
3 Dokonanie
przedpłaty
 
4 Booking
confirmation
Antila 33 - Yacht No.: 53909
9.3/10
Interjacht assessments by
people sailing the yacht
more
Yacht type: Antila 33
Number of people: maximum 9
Port of departure: Giżycko
Year of manufacture: 2016
Yacht No.: 53909
Add to favourites
Udostępnij ofertę
Amenities
grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot
Availability and reservation - select the dates
Dates: from - to
Price per charter:  
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation: Available
Przedpłata:
Price list
Period from-to Price Available for rent
20.04.2019 - 30.04.2019 590,00zł daily
30.04.2019 - 04.05.2019 740,00zł complete period (e.g. long weekend)
04.05.2019 - 15.06.2019 640,00zł daily
15.06.2019 - 22.06.2019 820,00zł complete period (e.g. long weekend)
22.06.2019 - 13.07.2019 750,00zł whole week (Saturday)
13.07.2019 - 17.08.2019 820,00zł whole week (Saturday)
17.08.2019 - 31.08.2019 700,00zł whole week (Saturday)
31.08.2019 - 14.09.2019 600,00zł whole week (Saturday)
14.09.2019 - 28.09.2019 600,00zł daily
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: 53909
Yacht type: Antila 33
Year of manufacture: 2016
Number of people: 9
Berth layout: 6+3
Locked bedrooms: 3
Harbour: Giżycko
Engine: Yanmar 21 KM
Długość kadłuba: 9,60 m
Total width: 3,24 m
Maximum draught: 1,80 m
Minimum draught: 0,45 m
Cabin height: 1,95 m
Sail area: 46 m2
Centreboard type: obrotowy
Rudder type: głębinowy + koło

 
Amenities: Helm, Bow thruster, 3Locked bedrooms, refrigerator, Heating, Inboard toilet, Echo sounder, Electric winch, Inboard engine, mast raising system:typu bramka, Hot water, Outdoor and indoor showers, sprayhood, biminis, 12 and 230 V installations, TV + DVD, CD/MP3/USB, podgrzewany wieszak na ręczniki, rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom
Equipment: Mainsail with slides, mast raising system:typu bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, Gas cooker, Drinking water installation, Raw water, Heating, Inboard toilet, Hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, battery charger, Echo sounder, 12 and 230 V installations, zbiornik wody 250l., zbiornik paliwa 42l., zbiornik fekaliów 40l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
 
Opis:
Ekskluzywny, ekologiczny jacht zbudowany na specjalne zamówienie. Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie.
Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu. Dodatkowym atutem jest nowoczesne i przyciągające wzrok wzornictwo skandynawskie, które było pierwowzorem konstrukcji. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia, dające prawdziwą radość z żeglugi. Charakterystyczny chined hull, czyli kadłub z rufowym kantem. Do głównych zalet tego rozwiązania można zaliczyć: zwiększenie sztywności burt, zwiększenie szerokości wodnicy konstrukcyjnej a co za tym idzie lepsza stateczność początkowa, powiększenie objętości wnętrza, łatwiejsza i stabilniejsza żegluga. Jacht z chined hull - czyli z tzw. kantem, dodatkowo zyskuje zwiększoną stabilność kursową. Kant przeciwdziała „myszkowaniu” i działa podobnie jak skeg. Wszystkie powyższe czynniki wpływają na to, że na jachcie zdecydowanie przyjaźniej się żegluje. Posiadając taki „system kontroli trakcji” jednostka lepiej zachowuje się, gdy nie zdążymy na czas poluzować żagli przy szkwale i bardziej wybacza błędy oraz niedociągnięcia mniej doświadczonemu czy zmęczonemu po poprzednim dniu sternikowi z obniżonym czasem reakcji. Jacht jest jednostką ciężką, sam balast to 1600 KG. Łączny ciężar, z załogą to ok. 7000 kg. Wymaga wykwalifikowanego sternika i wsparcia załogi. Zdecydowanie nie polecamy osobom bez doświadczenia w żeglowaniu na ciężkich i dużych jednostkach. Ożaglowanie podstawowe to: grot [27,8 m²] oraz fok samozwrotny [18,2m²], który ma możliwość pracować standardowym układzie kipami ma prowadnicach. Polecamy to rozwiązanie po próbach wykonanych w 2017 roku. Wg opinii doświadczonych żeglarzy, fok tradycyjny jest najlepszym rozwiązaniem dla tego jachtu i przy jego użyciu jacht zachowywał sie znakomicie dlatego nie polecamy samozwrotnego. Jeśli jednak skiper bedzie chciał wykorzystać wariant samozwrotny, olinowanie jest przygotowane i wystarczy przepiąć szoty. Wariant ten udostępniany jest bez dodatkowej dopłaty. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B oraz sprzyjających wiatrach tj. baksztag lub półwiatr dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony Genaker o powierzchni 54,9 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Również dla siły wiatru poniżej 3B, nowością przygotowaną na 2017 rok jest piękny żagiel CODE 0 o powierzchni 48,3 m², którym można żeglować nawet w bajdewindzie. Wtedy wszyscy, którzy byli nieusatysfakcjonowani z szybkości jachtu przy słabych wiatrach, powinni być zadowoleni. Widoczny kilwater na załączonych zdjęciach świadczy, że jacht przy takiej konfiguracji, przy bardzo słabym wietrze, płynie znakomicie, podczas gdy inne jachty praktycznie się nie poruszają. Wzbudza to u innych żeglarzy zdumienie połączone z zachwytem. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy 82,7 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy. Kolejnym udogodnieniem, wprowadzonym na sezon 2017 są mocowane po zewnętrznej, na relingach składane kosze na odbijacze, które poprawiają komunikację przez półpokłady. W celu poprawienia zarzadzania GENAKEREM oraz CODE 0 zastosowana została tzw. „lina bez końca" rolera, prowadzona przez zatrzaskowe kipy SELDEN, mocowane również na relingu. Jest to drobiazg, ale bardzo poprawia zarządzanie rolerem żagli, który jest często w użyciu. Manewry ułatwia dziobowy ster strumieniowy 2,4 kW, sterowany joystickiem. Dwa koła sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia. Wreszcie sternik może bez przeszkód obserwować wszystko to, co się dzieje przed jachtem.
Wykończenie w dębie prążkowanym, ze stylowymi bulajami w drzwiach do kabin. Doświetlone bulajami burtowymi huntkoje sprawiają, że wreszcie można czuć się w nich komfortowo. Bulaje burtowe w messie oraz w pokładzie znakomicie poprawiają doświetlenie wnętrza. W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher Airtronic D4 Plus o mocy 4 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym a drugi podwieszany. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury Hansgrohe. Podgrzewany ciepłym powietrzem wieszak na ręczniki sprawia, że ręczniki są zawsze suche i przyjemnie w dotyku. Kambuz wyposażony w chowane wylewki wody czystej i zaburtowej. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie.
W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z czterech 110 Ah akumulatorów żelowych (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Iluminowany kokpit oraz zejściówka. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
 
Animals: Not allowed
 
Harbour: Giżycko, Information on the port:
- Water Closet
- Car park
- Showers
- Mooring
 
The price includes: - Insurance OC, Jacht CASCO, NW
- Service on the route
- Gas
- Water filled up
- Charged battery
- Fok samohalsujący lub otaklowanie tradycyjne foka samozwrotnego, bez wypinania żagla;
- Cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
 
Polityka paliwowa: Pełny do pełnego - paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru
wydawany jacht jest zatankowany. Należy zwrócić z pełnym bakiem lub pokryć różnicę.
 
 
Possible additional fees: 100zł - obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
10zł - Car park / day
150zł - opróżnienie WC przez armatora
800zł - Genaker 54,9 m² z osprzętem;
800zł - CODE 0 48,3 m² z osprzętem;
400zł - fok klasyczny (w tym usługa demontażu i montażu foka samohalsującego);
10zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 20 zł za 10 min. pracy pompy;
100zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze.
 
Terms and conditions of reservation: Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru
Required competence: żeglarz jachtowy + dowód osobisty
Payments: Przedpłata 30 % płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Warunki specjalne dla tej oferty: pozostała kwota płatna 30 dni przed czarterem.
Security deposit: 1200 PLN. Security deposit payable upon collecting the yacht
Handing-over the yacht: Collection of the yacht between 17.00 - 21.00 on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 11.00 on the departure day.
Another time if arranged: YES
Documents: Wzór Umowy Czarteru
Charter reviews
Overall rating 8.7/10
E
Klient:
Eryk
Date of trip: 2018-09-27 - 2018-09-30
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 70%
Seaworthiness: 70%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 80%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Kontakt z właścicielem jest super. Konkrety przedstawione co i jak. Polecam. Oczywiście polecam łódkę przede wszystkim dla leniuchów żeglarstwa prawie automat.


minusy Jest OK
Overall rating 9.3/10
P
Klient:
Piotr
Date of trip: 2018-08-25 - 2018-09-01
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 70%
Seaworthiness: 70%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 90%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Znakomity kontakt z armatorem i bosmanem. Polecam.


Overall rating 9/10
B
Klient:
Bolesław
Date of trip: 2018-08-11 - 2018-08-18
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 80%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 80%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo komfortowy jacht.


Overall rating 9.1/10
S
Klient:
susanne
Date of trip: 2018-07-14 - 2018-07-28
Interior comfort: 80%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 60%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.3/10 Klient:
Andrzej
Date of trip: 2018-06-03 - 2018-06-10
Interior comfort: 30%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy jachty super, armator też.


minusy Kajuty rufowe- za małe, klaustrofobia jest gwarantowana,
Overall rating 9.8/10
J
Klient:
Jacek
Date of trip: 2018-05-25 - 2018-05-27
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 10/10
Ł
Klient:
Łukasz
Date of trip: 2018-04-28 - 2018-05-05
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy jacht bardzo zadbany, bardzo dobry kontakt z armatorem, bardzo dobre oświetlenie kajut. ogólnie komfortowa łódka


Overall rating 10/10
J
Klient:
Jacek
Date of trip: 2017-09-14 - 2017-09-17
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Polecam Wszystko sprawne i bardzo wygodny, bogate wyposażenie nawet elektryczny kabestan. Pozdrowienia dla armatora i bosmana Jacek N.


Overall rating 10/10
R
Klient:
Roman
Date of trip: 2017-08-26 - 2017-09-02
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Świetny jacht i bardzo miły armator oraz bosman. Wszystkie urządzenia działały bez zarzutu. Polecam gorąco - zwłaszcza na żeglowanie rodzinne, również z niezbyt sprawną załogą. Powtórzę w przyszłym roku !


Overall rating 9.6/10
K
Klient:
Krzysztof
Date of trip: 2017-08-05 - 2017-08-12
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Rewelacyjny kontakt z właścicielem i bosmanem


Overall rating 9.2/10
P
Klient:
Piotr
Date of trip: 2017-07-22 - 2017-07-29
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 80%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 80%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Doskonały jacht rodzinny. Wnętrze funkcjonalne może oprócz stosunkowo niewielkich kabin tylnich . Świetna łazienka z gorąca woda.


Overall rating 8.7/10
R
Klient:
Rafał
Date of trip: 2017-07-01 - 2017-07-08
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 60%
Manoeuvrability: 40%
Seaworthiness: 40%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Komfortowy jacht, wyposażony w toaletę z prysznicem zapewnia "domowe" warunki na każdym etapie wędrówki po szlaku WJM. Wszystko jest "duże", oszczędny silnik chodzi jak z złoto, ster strumieniowy pozwala manewrować z dużą łatwością, nawet w ciasnych Mikołajkach.


minusy Niestety, jacht to największa krowa na mazurach :) Przy słabym wietrze po prostu nie pływa, reaguje z opóźnieniem albo wcale co było lekko frustrujące. Ale to nie wina oferty tylko charakterystyki tak dużego jachtu. Podczas naszego rejsu pogoda nie dopisała (deszcz lub zero wiatru), więc jacht nie miał okazji pokazać co potrafi (a wiem, że potrafi).
Overall rating 9.3/10
M
Klient:
Maciej
Date of trip: 2017-05-19 - 2017-05-21
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 70%
Seaworthiness: 70%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 8.9/10
M
Klient:
Maciej
Date of trip: 2017-04-28 - 2017-05-03
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 60%
Seaworthiness: 60%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Wyposażenie kosmiczne.. nie jeździłem Rolls Roysem ale tak go sobie wyobrażam..


minusy Jest to niestety pływająca piękna krowa..
Overall rating 10/10
K
Klient:
Karol
Date of trip: 2016-09-21 - 2016-09-25
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht nie zawiódł oczekiwań, świetnie wyposażony, bardzo przyjemny w żeglowaniu. Każdemu polecam!!!! Lepszy od Maxusa RS ;)


minusy Brak wiatromierza ;)
Overall rating 10/10
R
Klient:
ROBERT
Date of trip: 2016-09-04 - 2016-09-12
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht bez wątpienia luksusowy, konfiguracja wyposażenia optymalna. Właściciel - kontakt, obsługa, formalności itd. absolutnie na poziomie jachtu. Jeden detal - silnik znakomity do manewrowania i komfortowy do pływania jak nie wieje, cena za niego to węższe kabiny rufowe, to jedyny kompromis tego jachtu. Poza tym trzeba mieć świadomość wielkości i masy antili 33, to mazurski cruiser a nie regatowy ścigacz. Pływa świetnie, 1,5 km hals bajdewindem w lekkim przechyle na Mamrach bez trzymania koła sterowego - czas na szklankę z lodem czegoś oczywiście bezalkoholowego. Szczerze polecam konkretnie ten jacht. Podziękowania dla serwisu Interjacht i Pana Marka, Robert


Overall rating 9.2/10
Z
Klient:
ZBIGNIEW
Date of trip: 2016-08-20 - 2016-08-27
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 60%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 90%
Completeness and equipment efficiency: 90%
On-route service: 100%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 7.2/10
P
Klient:
Piotr
Date of trip: 2016-08-13 - 2016-08-20
Interior comfort: 60%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 60%
Manoeuvrability: 70%
Seaworthiness: 70%
Yacht cleanliness and preparation: 80%
Completeness and equipment efficiency: 70%
On-route service: 80%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 80 %
Comment:

plusy B.dobry silnik. Elektryczny kabestan (trzeba uważać, żeby czegoś nie wyrwać) znakomicie ułatwia kładzenie i podnoszenie masztu.


minusy Za cienkie materace na kojach (twardo). Jacht podatny na zmienny wiatr - gdy się wzmaga silnie ostrzy, gdy słabnie równie silnie odpada. Przy słabszym wietrze kilka razy musiałem zrobić zwrot przez rufę, bo przez sztag się nie dało. Brak małego kabestanu na prawej burcie przy rufie do zwijania rolera foka.
Overall rating 9.4/10
M
Klient:
Marek
Date of trip: 2016-07-23 - 2016-07-30
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 80%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.8/10
M
Klient:
Mariusz
Date of trip: 2016-07-09 - 2016-07-16
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo dużo miejsca w kokpicie dzięki dwóm kołom sterowym umieszczonym w tylnej części kadłuba. Przy stałym silnym wietrze płynie pięknie. Elektryczny kabestan - fajna sprawa. Naprawdę świetny jacht. Będąc jeszcze pod wrażeniem krótkiego urlopu i szukając czegoś na następny rok nie widzę konkurencyjnej łódki.


minusy Przy silnych porywach wiatru ostrzy i niestety ciężko utrzymać stały kurs. Przy zwrotach traci prędkość, trzeba trochę popracować grotem. Trzeba pamiętać o podłączaniu się do prądu przynajmniej raz na dwa dni. W czasie pływania wyłączamy to co ciągnie niepotrzebnie prąd. Dużo korzystaliśmy z ładowania tabletów, telefonów itp więc po trzech dniach pojawiły się drobne problemy np. z nadmuchem, ogrzewaniem.
Overall rating 8.2/10
D
Klient:
Dainius
Date of trip: 2016-06-18 - 2016-06-25
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 60%
Manoeuvrability: 60%
Seaworthiness: 60%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 60%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 8.8/10 Klient:
Zbigniew
Date of trip: 2016-06-12 - 2016-06-18
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 60%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 10/10
J
Klient:
Janusz
Date of trip: 2016-06-01 - 2016-06-06
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 10/10
K
Klient:
Krzysztof
Date of trip: 2016-05-25 - 2016-05-29
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy nowa bardzo dobrze wyposażona łódka. Wnętrze niestandardowe, luksusowo wyposażone. Toaleta elektryczna - panie były zachwycone. Kabestan elektryczny - panowie byli zachwyceni, ale trzeba uważać przy stawianiu masztu czego my niestety raz nie zrobiliśmy. Armator miły, uprzejmy i kompetentny. Ogólnie 10/10


Overall rating 9.6/10 Klient:
Jacek
Date of trip: 2016-05-18 - 2016-05-22
Interior comfort: 80%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy generalnie wszystko mi się podobało, nie oceniłem serwisu na szlaku bo na szczęście nie musieliśmy z niego korzystać :)







szukam
Contact us: Why InterJacht?
telefon +48 660 222 880
Quick guide to choosing the right yacht


telefon Drop us a line
We’re ready to help you
pn-pt 9.00 - 17:00 so 9:00 - 14.00

  • Best prices on-line!
  • Ponad 5100 bezstronnych
    opinii prawdziwych żeglarzy
    o jachtach more >>
  • Ponad 970 jachtów
    na całych Mazurach
  • Only verified yachts
    Carefully selected offer
  • Leader in Masuria charters
    16 years of experience, including 6 years on-line!

Interjacht Newsletter
About Us
Contact
Reviews of InterJacht
Charter reviews
How to book
Transaction security
Privacy Policy
Terms and Conditions
Cookie Information
Stay up to date!
News, interesting offers, and special promotions right in your inbox.

We accept PayU.pl payments. The customer does not incur any transaction charges:
Copyright © 2010 - 2019 Interjacht.pl All rights reserved.
favourite
yachts