Search for a yacht
by criteria:
|
✕
10
Opinie porejsowe (1)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Antila 30.1 (2024)
-
Yacht no.: 55608
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 55608
Osób:
8 (6+4)
Kabiny:
3
Rok:
2024
Giżycko, Port COS
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
26.04.2025
-
04.05.2025
|
800,00zł
|
daily
|
04.05.2025
-
31.05.2025
|
700,00zł
|
daily
|
31.05.2025
-
14.06.2025
|
800,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
14.06.2025
-
21.06.2025
|
950,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
21.06.2025
-
12.07.2025
|
800,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
12.07.2025
-
16.08.2025
|
950,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
16.08.2025
-
23.08.2025
|
850,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
23.08.2025
-
30.08.2025
|
800,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
30.08.2025
-
13.09.2025
|
750,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
13.09.2025
-
20.09.2025
|
750,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
55608 |
Yacht type: |
Antila 30.1 |
Year of manufacture: |
2024 |
Number of people: |
8 |
Berth layout: |
6+4 |
Locked bedrooms: |
3 |
Harbour: |
Giżycko |
Engine: |
ePropulsion 9,9KM zaburtowy - elektryczny z manetką i hydroturbiną |
|
Total length: |
8,85
m |
Total width: |
3,20
m |
Maximum draught: |
1,79
m |
Minimum draught: |
0,44
m |
Cabin height: |
1,91
m |
Sail area: |
44.4
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
MP3/USB/DAB+/IPHONE/ANDROID
rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom, panel solarny flex, oświetlenie nawigacyjne, chartploter, autopilot, radarowy system ostrzegania przed kolizją, ultradźwiękowa stacja pogodowa, winda kotwiczna,
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, raw water, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, solar panel, converter, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations, water tank80l., fuel tank12l., holding tank20l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
|
|
Description:
|
Ekskluzywny, ekologiczny, zeroemisyjny jacht zbudowany na specjalne zamówienie wg własnego projektu armatora przy współpracy jednostki naukowo-badawczej oraz wyspecjalizowanych firm w zakresie implementacji napędu elektrycznego w jednostkach żaglowych.
Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie.
Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu.
Innowacyjna wersja jachtu umożliwia nocne żeglowanie.
Jacht wyposażony jest wg specyfikacji jak poniżej:
1. oświetlenie nawigacyjne nocne,
2. winda kotwiczna,
3. silnik elektryczny 6kW (10 KM) na windzie pawężowej, sterowany manetką,
4. silnik elektryczny z funkcja hydro-turbiny,
5. ciekłokrystaliczny wskaźnik aktualnej pojemności akumulatora,
6. akumulator Litowy w wersji LiFePO4 1x175Ah, ok. 10 kWh zapewniający zasięg ok. 60 km.
7. autopilot,
8. ultradźwiękowa stacja pogodowa, szczegóły w punkcie 24,
9. radarowy system antykolizyjny, uzupełniony kamerą. Ekran na kolumnie sterowniczej,
10. nawigacja Raymarine,
11. Panel fotowoltaiczny,
12. powiększona powierzchnia żagli, w tym Genua (CODE0 płatny dodatkowo)
13. inteligentne zarządzanie przepływem energii, możliwość konfigurowania inwertera 230V, czyli prąd w gniazdkach zawsze. Zdalne monitorowanie systemu zasilania przez Bluetooth lub aplikację „w chmurze”. Urządzenia elektroniczne połączone interfejsem CAN BUS.
14. ster strumieniowy bez szczotkowy sterowany joystickiem, proporcjonalny, czyli można powoli ruszać i przy tym cicho,
15. kabestan elektryczny Lewmar 1,2 kW,
16. kabestany szotowe dwubiegowe,
17. koło sterowe z mahoniu,
18. antyporost, dzięki któremu kadłub stawia znacznie mniejszy opór,
19. ster głębinowy,
20. szprycbuda, tent, bimini,
21. sztorcklapa zamykana bez-kluczykowo. Chip elektroniczny lub karta,
22. kran w łazience bezdotykowy,
23. szperacz dziobowy.
24. Ultradźwiękowe odczyty wiatru:
▪ Kąt i prędkość wiatru pozornego,
▪ ciśnienie barometryczne,
▪ Temperatura powietrza,
▪ Teoretyczna prędkość i kierunek wiatru pozornego
25. chart ploter można parować z dronem DJI w celu wysłania na rekonesans wolnych miejsc w porcie oraz warunków wejścia do portu.
26. wskaźnik graficzny kąta ustawienie steru oraz szereg użytecznych funkcji wspomagających żeglowanie.
Ponadto, oferowana jednostka posiada VENDECK na siedzeniach w kokpicie.
Ożaglowanie podstawowe to: Grot [24,8 m²] oraz Genua [19,6 m²], który pracuje w standardowym układzie z kipami ma prowadnicach. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony CODE 0 o powierzchni 37,2 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy ponad 60 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy.
Manewry ułatwia bez szczotkowy, dziobowy ster strumieniowy 3,5 kW, sterowany joystickiem. Mahoniowe koło sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia.
W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher o mocy 2 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym (z systemem operacyjnym Android) a drugi na grodzi dziobowej. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie. Jacht wyposażony jest w manewrowy silnik przyczepny na pawęży i ster głębinowy. Takie rozwiązanie pozwala uzyskać więcej miejsca w kabinach rufowych oraz co najważniejsze, nie trzeba stosować osłony wału oraz śruby napędowej istotnie spowalniającej jacht. Dzięki takiemu rozwiązaniu jacht, pomimo, że jest jednostką turystyczną, potrafi rozwinąć naprawdę przyzwoitą szybkość. W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z trzech 90 Ah akumulatorów AGM (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy magnetyczne blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Oświetlenie kabin, dwukolorowe białe mocne, białe przyciemnione oraz nocne niebieskie. W kabinach readery z możliwościami ściemniania. Film z rejsu pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=GXtAyNmx7v4
Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
artykuł o jednostce w Magazynie WIATR strona 24-25 pod linkiem: https://magazynwiatr.pl/pdf/MagazynWiatr_03_2024.pdf
Uwagi eksploatacyjne
1. Całkowita moc potrzebna do ładowania wszystkich akumulatorów to 3 kW( 230V~/13,04 A)
2. Moc niezbędna do ładowania akumulatora silnikowego z przyłącza portowego maks. 2 kW (230V~/8,70A)
3. Moc niezbędna do ładowania akumulatorów 12 V= to 1 kW (230V~/4,35 A)
4. Moc maksymalna panelu solarnego to 70W/6 A do ładowania akumulatorów bytowych 12V
5. Jeśli napięcie zasilające przyłącza portowego spadnie poniżej 181 V~ to ładowarki się odłączą i akumulatory nie będą ładowane.
6. Maksymalna moc hydroturbiny silnika 48V to 250 W. Dotyczy żeglowania z włączoną hydroturbiną z prędkością powyżej 2 węzłów.
Jeśli w porcie będą ładowały się 4-5 jachtów a przyłącze portowe będzie miało wydajność ok. 16A to żaden z portujących jachtów nie naładuje akumulatorów ( dotyczy np. portu Zanzibar, Kietlice itp.)
Uwaga:
jacht jest jednostką turystyczną i nie jest przewidziany do udziały w regatach chociaż chart ploter ma takie konfigurowalne funkcje wspomagające regaty.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
- otaklowanie tradycyjne;
- cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
wydawany jacht jest zatankowany. Należy zwrócić z pełnym bakiem lub pokryć różnicę.
|
|
Animals:
|
Not allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
250zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
200PLN |
800zł - CODE 0 36,0 m² z osprzętem;
50zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 50 zł za 10 min. pracy pompy;
100 zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze.
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
2500 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem.
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Giżycko, lake: Kisajno, Harbour: COS, ul. Moniuszki 22n, Giżycko
map
|
In the port area: |
parking 25PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
yacht sailor |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Special terms for this offer: the outstanding amount is payable 30 days before the charter. |
Security deposit:
|
2500
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 17.00 - 21.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 11.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
|