logo_new
Centrum rezerwacji
660 222 880
pn-pt: 9.00 - 17:00
so: 9:00 - 17:00
Szukaj jachtu
wg kryteriów:
Data wypłynięcia:

kalendarz
Długość rejsu:
Cena za dobę:
Model jachtu:
×

Żaglowe
























































































Motorowe





















































































Port wypłynięcia:
×

Porty
















Liczba osób:
Nr oferty:


Dodatkowe kryteria

Liczba zamykanych kabin

Długość jachtu

Wiek jachtu
laduje

Antila 30.1 (2024) - Nr oferty: 55607
Wyślij znajomym
Dodaj do ulubionych
9.8
Opinie porejsowe (2)
  To ocena klientów Interjacht
  pływających tym jachtemm

  Zobacz opinie
Nr oferty: 55607
Osób: 8 (6+4)
Kabiny: 3
Rok: 2024
Giżycko, Port COS
Pokaż na mapie pokaż mapę
Udogodnienia
grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin: data od - data do
Cena za czarter:   
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja: Dostępna
Przedpłata:
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do Cena Możliwośc wynajęcia
26.04.2025 - 04.05.2025 800,00zł na doby
04.05.2025 - 31.05.2025 700,00zł na doby
31.05.2025 - 14.06.2025 800,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
14.06.2025 - 21.06.2025 950,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
21.06.2025 - 12.07.2025 800,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
12.07.2025 - 16.08.2025 950,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
16.08.2025 - 23.08.2025 850,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
23.08.2025 - 30.08.2025 800,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
30.08.2025 - 13.09.2025 750,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
13.09.2025 - 20.09.2025 750,00zł na doby
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: 55607
Typ jachtu: Antila 30.1
Rok produkcji: 2024
Ilość osób: 8
Układ koi: 6+4
Zamykane sypialnie: 3
Port: Giżycko
Silnik: ePropulsion 9,9KM zaburtowy - elektryczny z manetką i hydroturbiną
Długość kadłuba: 8,85 m
Szerokość całkowita: 3,20 m
Zanurzenie maksymalne: 1,79 m
Zanurzenie minimalne: 0,44 m
Wysokość w kabinie: 1,91 m
Powierzchnia żagli: 44.4 m2
Typ miecza: obrotowy
Typ steru: głębinowy + koło

 
Udogodnienia:
koło sterowe
Ster strumieniowy
3 zamykane kabiny
lodówka
ogrzewanie
wc stacjonarne
echosonda
GPS z mapami Mazur
elektryczny kabestan
winda kotwiczna
silnik zaburtowy
patent masztu: bramka
ciepła woda
prysznic zew. i wew.
szprycbuda
bimini
instalacja 12 i 230V
TV
MP3/USB/DAB+/IPHONE/ANDROID
rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom, panel solarny flex, oświetlenie nawigacyjne, chartploter, autopilot, radarowy system ostrzegania przed kolizją, ultradźwiękowa stacja pogodowa, winda kotwiczna,
Wyposażenie: Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, woda zaburtowa, ogrzewanie, stacjonarne WC, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, zamykana kabina WC, panel fotowoltaiczny, przetwornica, prostownik, echosonda, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 80l., zbiornik paliwa 12l., zbiornik fekaliów 20l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
 
Opis:
Ekskluzywny, ekologiczny, zeroemisyjny jacht zbudowany na specjalne zamówienie wg własnego projektu armatora przy współpracy jednostki naukowo-badawczej oraz wyspecjalizowanych firm w zakresie implementacji napędu elektrycznego w jednostkach żaglowych.
Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie.
Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu.
Innowacyjna wersja jachtu umożliwia nocne żeglowanie.
Jacht wyposażony jest wg specyfikacji jak poniżej:
1. oświetlenie nawigacyjne nocne,
2. winda kotwiczna,
3. silnik elektryczny 6kW (10 KM) na windzie pawężowej, sterowany manetką,
4. silnik elektryczny z funkcja hydro-turbiny,
5. ciekłokrystaliczny wskaźnik aktualnej pojemności akumulatora,
6. akumulator Litowy w wersji LiFePO4 1x175Ah, ok. 10 kWh zapewniający zasięg ok. 60 km.
7. autopilot,
8. ultradźwiękowa stacja pogodowa, szczegóły w punkcie 24,
9. radarowy system antykolizyjny, uzupełniony kamerą. Ekran na kolumnie sterowniczej,
10. nawigacja Raymarine,
11. Panel fotowoltaiczny,
12. powiększona powierzchnia żagli, w tym Genua (CODE0 płatny dodatkowo)
13. inteligentne zarządzanie przepływem energii, możliwość konfigurowania inwertera 230V, czyli prąd w gniazdkach zawsze. Zdalne monitorowanie systemu zasilania przez Bluetooth lub aplikację „w chmurze”. Urządzenia elektroniczne połączone interfejsem CAN BUS.
14. ster strumieniowy bez szczotkowy sterowany joystickiem, proporcjonalny, czyli można powoli ruszać i przy tym cicho,
15. kabestan elektryczny Lewmar 1,2 kW,
16. kabestany szotowe dwubiegowe,
17. koło sterowe z mahoniu,
18. antyporost, dzięki któremu kadłub stawia znacznie mniejszy opór,
19. ster głębinowy,
20. szprycbuda, tent, bimini,
21. sztorcklapa zamykana bez-kluczykowo. Chip elektroniczny lub karta,
22. kran w łazience bezdotykowy,
23. szperacz dziobowy.
24. Ultradźwiękowe odczyty wiatru:
▪ Kąt i prędkość wiatru pozornego,
▪ ciśnienie barometryczne,
▪ Temperatura powietrza,
▪ Teoretyczna prędkość i kierunek wiatru pozornego
25. chart ploter można parować z dronem DJI w celu wysłania na rekonesans wolnych miejsc w porcie oraz warunków wejścia do portu.
26. wskaźnik graficzny kąta ustawienie steru oraz szereg użytecznych funkcji wspomagających żeglowanie.

Ponadto, oferowana jednostka posiada VENDECK na siedzeniach w kokpicie.
Ożaglowanie podstawowe to: Grot [24,8 m²] oraz Genua [19,6 m²], który pracuje w standardowym układzie z kipami ma prowadnicach. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony CODE 0 o powierzchni 37,2 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy ponad 60 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy.
Manewry ułatwia bez szczotkowy, dziobowy ster strumieniowy 3,5 kW, sterowany joystickiem. Mahoniowe koło sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia.
W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher o mocy 2 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym (z systemem operacyjnym Android) a drugi na grodzi dziobowej. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie. Jacht wyposażony jest w manewrowy silnik przyczepny na pawęży i ster głębinowy. Takie rozwiązanie pozwala uzyskać więcej miejsca w kabinach rufowych oraz co najważniejsze, nie trzeba stosować osłony wału oraz śruby napędowej istotnie spowalniającej jacht. Dzięki takiemu rozwiązaniu jacht, pomimo, że jest jednostką turystyczną, potrafi rozwinąć naprawdę przyzwoitą szybkość. W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z trzech 90 Ah akumulatorów AGM (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy magnetyczne blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Oświetlenie kabin, dwukolorowe białe mocne, białe przyciemnione oraz nocne niebieskie. W kabinach readery z możliwościami ściemniania. Film z rejsu pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=GXtAyNmx7v4
Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
artykuł o jednostce w Magazynie WIATR strona 24-25 pod linkiem: https://magazynwiatr.pl/pdf/MagazynWiatr_03_2024.pdf

Uwagi eksploatacyjne

1. Całkowita moc potrzebna do ładowania wszystkich akumulatorów to 3 kW( 230V~/13,04 A)
2. Moc niezbędna do ładowania akumulatora silnikowego z przyłącza portowego maks. 2 kW (230V~/8,70A)
3. Moc niezbędna do ładowania akumulatorów 12 V= to 1 kW (230V~/4,35 A)
4. Moc maksymalna panelu solarnego to 70W/6 A do ładowania akumulatorów bytowych 12V
5. Jeśli napięcie zasilające przyłącza portowego spadnie poniżej 181 V~ to ładowarki się odłączą i akumulatory nie będą ładowane.
6. Maksymalna moc hydroturbiny silnika 48V to 250 W. Dotyczy żeglowania z włączoną hydroturbiną z prędkością powyżej 2 węzłów.
Jeśli w porcie będą ładowały się 4-5 jachtów a przyłącze portowe będzie miało wydajność ok. 16A to żaden z portujących jachtów nie naładuje akumulatorów ( dotyczy np. portu Zanzibar, Kietlice itp.)

Uwaga:
jacht jest jednostką turystyczną i nie jest przewidziany do udziały w regatach chociaż chart ploter ma takie konfigurowalne funkcje wspomagające regaty.
W cenę wliczono:
- Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW
- serwis na szlaku
- gaz
- zatankowana woda
- naładowany akumulator
- otaklowanie tradycyjne;
- cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
 
Polityka paliwowa:
Pełny do pełnego - paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru
wydawany jacht jest zatankowany. Należy zwrócić z pełnym bakiem lub pokryć różnicę.
 
Zwierzęta:
Niedozwolone
 
Dopłaty:
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
obligatoryjna 250zł
opróżnienie WC przez armatora
opcjonalnie 200zł
800zł - CODE 0 36,0 m² z osprzętem;
50zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 20 zł za 10 min. pracy pompy;
150 zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze.
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
2500 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem.
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
Region: Giżycko, jez.: Kisajno, Port: COS, ul. Moniuszki 22n, Giżycko
mapa
Na terenie portu:
parking 25zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
pralka
zmywanie naczyń
pompa do fekaliów
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
 
Warunki rezerwacji: Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę.
Wymagane uprawnienia: żeglarz jachtowy
Płatności: Przedpłata 30 % płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Warunki specjalne dla tej oferty: pozostała kwota płatna 30 dni przed czarterem.
Kaucja: 2500 PLN. Kaucja płatna przy odbiorze jachtu
Przekazanie jachtu: Odbiór jachtu w godzinach 17.00 - 21.00 w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 8.00 - 11.00 w dniu odjazdu.
Dokumenty: Wzór Umowy Czarteru
Opinie porejsowe
Łączna ocena 10/10
M
Klient:
Marcin
Termin rejsu: 2024-08-03 - 2024-08-10
Komfort wnętrza: 100%
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 100%
Prędkość: 100%
Manewry: 100%
Dzielność: 100%
Czystość i przygotowanie jachtu: 100%
Kompletność i sprawność wyposażenia: 100%
Serwis na szlaku: 100%
Stosunek jakości do ceny: 100 %
Kontakt z właścicielem: 100 %
Komentarz:

Łączna ocena 9.6/10
A
Klient:
Arkadiusz
Termin rejsu: 2024-06-29 - 2024-07-06
Komfort wnętrza: 90%
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 90%
Prędkość: 90%
Manewry: 90%
Dzielność: 90%
Czystość i przygotowanie jachtu: 100%
Kompletność i sprawność wyposażenia: 100%
Serwis na szlaku: 100%
Stosunek jakości do ceny: 100 %
Kontakt z właścicielem: 100 %
Komentarz:

plusy Nowoczesna jednostka wyposażona w wiele elektronicznych systemów i udogodnień, takich jak elektryczna winda kotwiczna, autopilot, pomiary kierunku oraz siły wiatru, mapy elektroniczne, system antykolizyjny, elektryczny napęd -fajnie wpisuje się w ekologiczny trend naszych czasów, zwraca uwagę innych ekip żeglarzy. Bardzo dobry kontakt z właścicielem w trakcie rejsu i błyskawiczny serwis na szlaku.


minusy Zaburtowy silnik elektryczny na pawęży nie jest skrętny - manewry portowe głównie sterem strumieniowym.





szukam
Skontaktuj się z nami: Dlaczego Interjacht?
telefon +48 660 222 880
Najszybsza pomoc w wyborze jachtu


telefon Napisz do nas
Jesteśmy do Waszej dyspozycji
pn-pt 9.00 - 17:00 so 9:00 - 17:00

  • Najlepsze ceny w sieci!
  • Ponad 17000 bezstronnych
    opinii prawdziwych żeglarzy
    o jachtach więcej >>
  • Ponad 1510 jachtów
    na całych Mazurach
  • Tylko sprawdzone jachty
    Starannie wyselekcjonowana oferta
  • Lider wyszukiwarek czarterów na Mazurach
    23 lat doświadczenia, w tym 14 online!

Interjacht Newsletter
O nas
Kontakt
Opinie o Interjacht
Opinie porejsowe
Jak rezerwować
Bezpieczeństwo transakcji
Polityka prywatności
Regulamin
Informacje o cookies
Kariera
Bądź z nami na bieżąco!
Nowości, ciekawe oferty, promocje prosto na Twoją skrzynkę.

Akceptujemy płatności poprzez PayU.pl. Klient nie ponosi opłat za transakcję:
Copyright © 2010 - 2024 Interjacht.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona korzysta z Captcha.
ulubione
jachty