logo_new
Centrum rezerwacji
660 222 880
pn-pt: 9.00 - 17:00
so: 9:00 - 17:00
Szukaj jachtu
wg kryteriów:
Data wypłynięcia:

kalendarz
Długość rejsu:
Cena za dobę:
Model jachtu:
×

Żaglowe

























































































Motorowe































































































Port wypłynięcia:
×

Porty
















Liczba osób:
Nr oferty:


Dodatkowe kryteria

Liczba zamykanych kabin

Długość jachtu

Wiek jachtu
laduje

Antila 30.1 (2023) - Nr oferty: 55606
Wyślij znajomym
Dodaj do ulubionych
Brak opinii na temat jachtu
Nr oferty: 55606
Osób: 8 (6+4)
Kabiny: 3
Rok: 2023
Giżycko, Port COS
Pokaż na mapie pokaż mapę
Udogodnienia
grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin: data od - data do
Cena za czarter:   
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja: Dostępna
Przedpłata:
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do Cena Możliwośc wynajęcia
28.04.2024 - 05.05.2024 800,00zł na doby
05.05.2024 - 29.05.2024 700,00zł na doby
29.05.2024 - 02.06.2024 950,00zł na pełen okres (np. weekend majowy)
02.06.2024 - 08.06.2024 800,00zł na doby
08.06.2024 - 29.06.2024 850,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
29.06.2024 - 13.07.2024 900,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
13.07.2024 - 17.08.2024 950,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
17.08.2024 - 24.08.2024 850,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
24.08.2024 - 31.08.2024 800,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
31.08.2024 - 14.09.2024 750,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
14.09.2024 - 28.09.2024 750,00zł na doby
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: 55606
Typ jachtu: Antila 30.1
Rok produkcji: 2023
Ilość osób: 8
Układ koi: 6+4
Zamykane sypialnie: 3
Port: Giżycko
Silnik: ePropulsion 9,9KM zaburtowy - elektryczny z manetką i hydroturbiną
Długość kadłuba: 8,85 m
Szerokość całkowita: 3,20 m
Zanurzenie maksymalne: 1,79 m
Zanurzenie minimalne: 0,44 m
Wysokość w kabinie: 1,91 m
Powierzchnia żagli: 44.4 m2
Typ miecza: obrotowy
Typ steru: głębinowy + koło

 
Udogodnienia:
koło sterowe
Ster strumieniowy
3 zamykane kabiny
lodówka
ogrzewanie
wc stacjonarne
echosonda
GPS z mapami Mazur
elektryczny kabestan
winda kotwiczna
silnik zaburtowy
patent masztu: bramka
ciepła woda
prysznic zew. i wew.
szprycbuda
bimini
instalacja 12 i 230V
TV
MP3/USB/DAB+/IPHONE/ANDROID
rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom, panel solarny flex, oświetlenie nawigacyjne, chartploter, autopilot, radarowy system ostrzegania przed kolizją, ultradźwiękowa stacja pogodowa, winda kotwiczna,
Wyposażenie: Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, woda zaburtowa, ogrzewanie, stacjonarne WC, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, zamykana kabina WC, panel fotowoltaiczny, przetwornica, prostownik, echosonda, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 80l., zbiornik paliwa 12l., zbiornik fekaliów 20l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
 
Opis:
Ekskluzywny, ekologiczny, zeroemisyjny jacht zbudowany na specjalne zamówienie wg własnego projektu armatora przy współpracy jednostki naukowo-badawczej oraz wyspecjalizowanych firm w zakresie implementacji napędu elektrycznego w jednostkach żaglowych.
Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie.
Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu.
Innowacyjna wersja jachtu umożliwia nocne żeglowanie.
Jacht wyposażony jest wg specyfikacji jak poniżej:
1. oświetlenie nawigacyjne nocne,
2. winda kotwiczna,
3. silnik elektryczny 6kW (10 KM) na windzie pawężowej, sterowany manetką Bluetooth,
4. silnik elektryczny z funkcją hydro-turbiny - ok. 200 W dla 4w,
5. ciekłokrystaliczny wskaźnik aktualnej pojemności akumulatora,
6. akumulator Litowo-jonowy 1x175Ah, ok. 10 kWh, zapewniający zasięg ok. 60 km.
7. autopilot,
8. ultradźwiękowa stacja pogodowa, szczegóły funkcjonalności w punkcie 24,
9. radarowy system antykolizyjny, uzupełniony kamerą. Ekran na kolumnie sterowniczej,
10. nawigacja Raymarine, mapy Navionics,
11. panel fotowoltaiczny,
12. powiększona powierzchnia żagli, w tym Genua 110% (CODE0 płatny dodatkowo)
13. inteligentne zarządzanie przepływem energii, możliwość konfigurowania inwertera 230V, czyli prąd w gniazdkach zawsze. Zdalne monitorowanie systemu zasilania przez aplikację „w chmurze” lub Bluetooth na smartfonie. Urządzenia elektroniczne połączone interfejsem NMEA 2000,
14. ster strumieniowy bez szczotkowy sterowany joystickiem, proporcjonalny, czyli można powoli ruszać i przy tym cicho,
15. kabestan elektryczny Lewmar 1,6 kW,
16. kabestany szotowe dwubiegowe,
17. koło sterowe z mahoniu,
18. antyporost, dzięki któremu kadłub stawia znacznie mniejszy opór,
19. ster głębinowy,
20. szprycbuda, tent, bimini,
21. sztorcklapa zamykana bez-kluczykowo. Chip elektroniczny lub karta,
22. kran w łazience bezdotykowy,
23. szperacz dziobowy.
24. Ultradźwiękowe odczyty wiatru:
▪ Kąt i prędkość wiatru rzeczywistego,
▪ Kąt i prędkość wiatru pozornego, ciśnienie barometryczne,
▪ Temperatura powietrza i chłód wiatru,
▪ Teoretyczna prędkość i kierunek wiatru pozornego,

Ponadto, oferowana jednostka posiada VENDECK na siedzeniach w kokpicie.
Ożaglowanie podstawowe to: Grot [24,8 m²] oraz Genua [19,6 m²], który pracuje w standardowym układzie z kipami ma prowadnicach. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B oraz sprzyjających wiatrach tj. baksztag lub półwiatr dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony CODE 0 o powierzchni 37,2 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy ponad 60 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy.
Manewry ułatwia bez szczotkowy, dziobowy ster strumieniowy 3,5 kW, sterowany joystickiem. Mahoniowe koło sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia.
W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher o mocy 2 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym (z systemem operacyjnym Android) a drugi na grodzi dziobowej. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Oświetlenie kokpitu. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie. Jacht wyposażony jest w manewrowy silnik przyczepny na pawęży i ster głębinowy. Takie rozwiązanie pozwala uzyskać więcej miejsca w kabinach rufowych oraz co najważniejsze, nie trzeba stosować osłony wału oraz śruby napędowej istotnie spowalniającej jacht. Dzięki takiemu rozwiązaniu jacht, pomimo, że jest jednostką turystyczną, potrafi rozwinąć naprawdę przyzwoitą szybkość. W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z trzech 90 Ah akumulatorów AGM (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy magnetyczne blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Oświetlenie kabin, dwukolorowe białe mocne, białe przyciemnione oraz nocne niebieskie. W kabinach readery z możliwościami ściemniania. Film z rejsu pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=GXtAyNmx7v4
na zdjęciu nr 11 widocznej są na kolumnie sterowniczej:
1. Kontroler silnika elektrycznego, który wskazuje stan naładowania baterii, aktualne zużycie energii (moc bieżąca np. 3kW) obroty śruby, przewidywany zasięg w km przy takim obciążeniu. W przypadku hydrogenercji podczas żeglowania moc z hydroturbiny,
2. Dalej joystick steru strumieniowego,
3. Joystick windy kotwicznej,
4. Ekran |Raymarine AXIOM 7 nawigacji z parametrami żeglowania t. prędkość, temperatura wody, powietrza, siła wiatru rzeczywistego, pozornego i kierunek, ekran z kamery dziobowej, kurs, parametry akumulatora i pojemności wody i fekaliów
5. Wskaźnik parametrów akumulatora silnikowego,
6. Włączniki szperacza, oświetlenia kokpitu, w niektórych wersjach włącznik sygnału oraz wł/wył układu silnika
7. Na samej górze wskaźnik radarowego systemu antykolizyjnego o zasięgu ok. 30 m i szerokości 6m z programowanym polem.

Zdjęcia chronione prawami autorskimi.

artykuł o jednostce w Magazynie WIATR strona 24-25 pod linkiem: https://magazynwiatr.pl/pdf/MagazynWiatr_03_2024.pdf
W cenę wliczono:
- Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW
- serwis na szlaku
- gaz
- zatankowana woda
- naładowany akumulator
- otaklowanie tradycyjne;
- cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
 
Polityka paliwowa:
Pełny do pełnego - paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru
wydawany jacht jest zatankowany. Należy zwrócić z pełnym bakiem lub pokryć różnicę.
 
Zwierzęta:
Niedozwolone
 
Dopłaty:
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
obligatoryjna 250zł
opróżnienie WC przez armatora
opcjonalnie 200zł
800zł - CODE 0 36,0 m² z osprzętem;
20zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 20 zł za 10 min. pracy pompy;
100 zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze.
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
2000 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem. Możliwość obniżenia kaucji za dopłatą.
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
Region: Giżycko, jez.: Kisajno, Port: COS, ul. Moniuszki 22n, Giżycko
mapa
Na terenie portu:
parking 25zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
pralka
zmywanie naczyń
pompa do fekaliów
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
 
Warunki rezerwacji: Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę.
Wymagane uprawnienia: żeglarz jachtowy
Płatności: Przedpłata 30 % płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Warunki specjalne dla tej oferty: pozostała kwota płatna 30 dni przed czarterem.
Kaucja: 2000 PLN. Kaucja płatna przy odbiorze jachtu
Przekazanie jachtu: Odbiór jachtu w godzinach 17.00 - 21.00 w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 8.00 - 11.00 w dniu odjazdu.
Dokumenty: Wzór Umowy Czarteru
Opinie porejsowe





szukam
Skontaktuj się z nami: Dlaczego Interjacht?
telefon +48 660 222 880
Najszybsza pomoc w wyborze jachtu


telefon Napisz do nas
Jesteśmy do Waszej dyspozycji
pn-pt 9.00 - 17:00 so 9:00 - 17:00

  • Najlepsze ceny w sieci!
  • Ponad 15100 bezstronnych
    opinii prawdziwych żeglarzy
    o jachtach więcej >>
  • Ponad 1270 jachtów
    na całych Mazurach
  • Tylko sprawdzone jachty
    Starannie wyselekcjonowana oferta
  • Lider wyszukiwarek czarterów na Mazurach
    23 lat doświadczenia, w tym 14 online!

Interjacht Newsletter
O nas
Kontakt
Opinie o Interjacht
Opinie porejsowe
Jak rezerwować
Bezpieczeństwo transakcji
Polityka prywatności
Regulamin
Informacje o cookies
Kariera
Bądź z nami na bieżąco!
Nowości, ciekawe oferty, promocje prosto na Twoją skrzynkę.

Akceptujemy płatności poprzez PayU.pl. Klient nie ponosi opłat za transakcję:
Copyright © 2010 - 2024 Interjacht.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona korzysta z Captcha.
ulubione
jachty