Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
Opinie porejsowe (0)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Antila 30.1 (2023)
-
Nr oferty: 55409
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
Brak opinii na temat jachtu
Nr oferty: 55409
Osób:
8 (6+4)
Kabiny:
3
Rok:
2023
Giżycko, Port COS
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
27.04.2024
-
05.05.2024
|
800,00zł
|
na doby
|
05.05.2024
-
25.05.2024
|
700,00zł
|
na doby
|
25.05.2024
-
01.06.2024
|
900,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
01.06.2024
-
08.06.2024
|
800,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
08.06.2024
-
29.06.2024
|
850,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
29.06.2024
-
13.07.2024
|
900,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
13.07.2024
-
17.08.2024
|
950,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
17.08.2024
-
24.08.2024
|
850,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
24.08.2024
-
31.08.2024
|
800,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
31.08.2024
-
14.09.2024
|
750,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
14.09.2024
-
28.09.2024
|
750,00zł
|
na doby
|
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
55409 |
Typ jachtu: |
Antila 30.1 |
Rok produkcji: |
2023 |
Ilość osób: |
8 |
Układ koi: |
6+4 |
Zamykane sypialnie: |
3 |
Port: |
Giżycko |
Silnik: |
ePropulsion 9,9KM zaburtowy - elektryczny z manetką i hydroturbiną |
|
Długość kadłuba: |
8,85
m |
Szerokość całkowita: |
3,20
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,79
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,44
m |
Wysokość w kabinie: |
1,91
m |
Powierzchnia żagli: |
44.4
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
MP3/USB/DAB+/IPHONE/ANDROID
rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom, panel solarny flex, oświetlenie nawigacyjne, chartploter, autopilot, radarowy system ostrzegania przed kolizją, ultradźwiękowa stacja pogodowa, winda kotwiczna,
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, woda zaburtowa, ogrzewanie, stacjonarne WC, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, zamykana kabina WC, panel fotowoltaiczny, przetwornica, prostownik, echosonda, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 80l., zbiornik paliwa 12l., zbiornik fekaliów 20l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
|
|
Opis:
|
Ekskluzywny, ekologiczny, zeroemisyjny jacht zbudowany na specjalne zamówienie wg własnego projektu armatora przy współpracy jednostki naukowo-badawczej oraz wyspecjalizowanych firm w zakresie implementacji napędu elektrycznego w jednostkach żaglowych.
Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie.
Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu.
Innowacyjna wersja jachtu umożliwia nocne żeglowanie.
Jacht wyposażony jest wg specyfikacji jak poniżej:
1. oświetlenie nawigacyjne nocne,
2. winda kotwiczna,
3. silnik elektryczny 6kW (10 KM) na windzie pawężowej, sterowany manetką,
4. silnik elektryczny z funkcja hydro-turbiny,
5. ciekłokrystaliczny wskaźnik aktualnej pojemności akumulatora,
6. akumulator Litowy w wersji LiFePO4 1x175Ah, ok. 10 kWh zapewniający zasięg ok. 40 km.
7. autopilot,
8. ultradźwiękowa stacja pogodowa, szczegóły w punkcie 24,
9. radarowy system antykolizyjny, uzupełniony kamerą. Ekran na kolumnie sterowniczej,
10. nawigacja Raymarine,
11. Panel fotowoltaiczny,
12. powiększona powierzchnia żagli, w tym Genua (CODE0 płatny dodatkowo)
13. inteligentne zarządzanie przepływem energii, możliwość konfigurowania inwertera 230V, czyli prąd w gniazdkach zawsze. Zdalne monitorowanie systemu zasilania przez Bluetooth lub aplikację „w chmurze”. Urządzenia elektroniczne połączone interfejsem CAN BUS.
14. ster strumieniowy bez szczotkowy sterowany joystickiem, proporcjonalny, czyli można powoli ruszać i przy tym cicho,
15. kabestan elektryczny Lewmar 1,2 kW,
16. kabestany szotowe dwubiegowe,
17. koło sterowe z mahoniu,
18. antyporost, dzięki któremu kadłub stawia znacznie mniejszy opór,
19. ster głębinowy,
20. szprycbuda, tent, bimini,
21. sztorcklapa zamykana bez-kluczykowo. Chip elektroniczny lub karta,
22. kran w łazience bezdotykowy,
23. szperacz dziobowy.
24. Ultradźwiękowe odczyty wiatru:
▪ Kąt i prędkość wiatru pozornego,
▪ ciśnienie barometryczne,
▪ Temperatura powietrza,
▪ Teoretyczna prędkość i kierunek wiatru pozornego
25. chart ploter można parować z dronem DJI w celu wysłania na rekonesans wolnych miejsc w porcie oraz warunków wejścia do portu.
26. wskaźnik graficzny kąta ustawienie steru oraz szereg użytecznych funkcji wspomagających żeglowanie.
Ponadto, oferowana jednostka posiada VENDECK na siedzeniach w kokpicie.
Ożaglowanie podstawowe to: Grot [24,8 m²] oraz Genua [19,6 m²], który pracuje w standardowym układzie z kipami ma prowadnicach. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony CODE 0 o powierzchni 37,2 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy ponad 60 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy.
Manewry ułatwia bez szczotkowy, dziobowy ster strumieniowy 3,5 kW, sterowany joystickiem. Mahoniowe koło sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia.
W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher o mocy 2 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym (z systemem operacyjnym Android) a drugi na grodzi dziobowej. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie. Jacht wyposażony jest w manewrowy silnik przyczepny na pawęży i ster głębinowy. Takie rozwiązanie pozwala uzyskać więcej miejsca w kabinach rufowych oraz co najważniejsze, nie trzeba stosować osłony wału oraz śruby napędowej istotnie spowalniającej jacht. Dzięki takiemu rozwiązaniu jacht, pomimo, że jest jednostką turystyczną, potrafi rozwinąć naprawdę przyzwoitą szybkość. W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z trzech 90 Ah akumulatorów AGM (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy magnetyczne blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Oświetlenie kabin, dwukolorowe białe mocne, białe przyciemnione oraz nocne niebieskie. W kabinach readery z możliwościami ściemniania. Film z rejsu pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=GXtAyNmx7v4
Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
artykuł o jednostce w Magazynie WIATR strona 24-25 pod linkiem: https://magazynwiatr.pl/pdf/MagazynWiatr_03_2024.pdf
Uwaga:
jacht jest jednostką turystyczną i nie jest przewidziany do udziały w regatach chociaż chart ploter ma takie konfigurowalne funkcje wspomagające regaty.
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW
-
serwis na szlaku
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
- otaklowanie tradycyjne;
- cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
|
|
Polityka paliwowa:
|
Pełny do pełnego -
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru ⓘ
wydawany jacht jest zatankowany. Należy zwrócić z pełnym bakiem lub pokryć różnicę.
|
|
Zwierzęta:
|
Niedozwolone |
|
Dopłaty:
|
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
|
obligatoryjna |
200zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
200zł |
800zł - CODE 0 36,0 m² z osprzętem;
20zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 20 zł za 10 min. pracy pompy;
100 zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze.
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
2000 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem. Możliwość obniżenia kaucji za dopłatą.
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Giżycko, jez.: Kisajno, Port: COS, ul. Moniuszki 22n, Giżycko
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 25zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
pralka
zmywanie naczyń
pompa do fekaliów
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Warunki specjalne dla tej oferty: pozostała kwota płatna 30 dni przed czarterem. |
Kaucja:
|
2000
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 17.00 - 21.00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 8.00 - 11.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
|