Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.2
Opinie porejsowe (23)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 6.1/10 |
J
|
Klient:
Jakub
|
Date of trip: 2022-05-18 - 2022-05-22 |
Overall rating 9.8/10 |
A
|
Klient:
Aleksander
|
Date of trip: 2022-04-29 - 2022-05-03 |
Overall rating 7.2/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Date of trip: 2021-07-24 - 2021-07-31 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Atila 30 całkiem ładna konstrukcja. Na wyróżnienie zasługuje poziom stolarki zabudowy wnętrza, dosyć duży jest kingston, a także obszerny kokpit z łatwością mieszczący całą załogę. Bardzo dobry był też kontakt z firmą czarterujący, na pochwałę trzeba dodać również ich elastyczne podejście. Odbiór i zdanie jachtu również przebiegły szybko i miło. |
|
Jacht, pomimo tego że roczny, był już nieco zużyty. Trochę za mało miejsca w jaskółkach. Nie działały niektóre elementy wyposażenia, krzywy maszt, niedobrane grubości fałów, zużyte haki od linek lazy jacka, itp., czyli klasyka na większości jachtów w czarterach. Słabym rozwiązaniem był silnik na pawęży. Jacht ma szeroką rufę, a taki silnik powoduje, że na rewersie ten jacht pływa jak chce i niewiele pomaga nawet ster strumieniowy. Brak możliwości obracania silnikiem powoduje, że jedyna zaleta takiego rozwiązania, czyli możliwość podejścia na płytkie, nie działa. Bo przy podniesionej płetwie sterowej nie ma kompletnie czym manewrować. Szczerze mówiąc przy jachtach od 9 m, to tylko silnik wewnętrzy i ster w strudze śruby. Nie było też bimini, a bardzo by się przydało - szkoda, bo bliźniacza 33 miała, a tent to jednak nie to samo (zwłaszcza jak nie ma uchwytów na bomie do mocowania). Słabo zrównoważona była też płetwa sterowa, też nie ułatwiała żeglugi. |
|
Overall rating 8.3/10 |
R
|
Klient:
Radosław
|
Date of trip: 2020-07-04 - 2020-07-11 |
Overall rating 10/10 |
A
|
Klient:
Aleksandra
|
Date of trip: 2020-05-30 - 2020-06-06 |
Antila 30 (2020)
-
Yacht no.: 54831
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
9.2
|
Opinie porejsowe (23) |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54831
Osób:
10 (8+2)
Kabiny:
3
Rok:
2020
Wilkasy/k Giżycka, Port Hotel Tajty
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54831 |
Yacht type: |
Antila 30 |
Year of manufacture: |
2020 |
Number of people: |
10 |
Berth layout: |
8+2 |
Locked bedrooms: |
3 |
Harbour: |
Wilkasy/k Giżycka |
Engine: |
Mercury 20KM z rozursznikiem elektrycznym i manetką |
|
Total length: |
8,85
m |
Total width: |
3,20
m |
Maximum draught: |
1,79
m |
Minimum draught: |
0,44
m |
Cabin height: |
1,91
m |
Sail area: |
41
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
MP3/USB/DAB+/IPHONE/ANDROID
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations, water tank100l., kokpit wyłożony pianką VENDECK
|
|
Description:
|
W sezonie 2021 został wymieniony pantograf na nowy, silnik opuszcza się niżej oraz zamontowano trap rufowy ułatwiający zejście na pomost.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
- cumowanie jachtu w porcie macierzystym
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
|
|
Animals:
|
Not allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
120zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
140PLN |
100zł - opłata za niesklarowany jacht po czarterze
4000zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Wilkasy/k Giżycka, lake: Tajty, Harbour: Hotel Tajty, ul. Przemysłowa 17, Wilkasy
map
|
In the port area: |
parking 15PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
|
additional information: |
- pompa do ścieków
- restauracja
- park linowy
- wellness&SPA
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
yacht sailor + ID card |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
1200
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 16.00 - 19.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 10 00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 6.1/10 |
J
|
Klient:
Jakub
|
Date of trip: 2022-05-18 - 2022-05-22 |
Overall rating 9.8/10 |
A
|
Klient:
Aleksander
|
Date of trip: 2022-04-29 - 2022-05-03 |
Overall rating 7.2/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Date of trip: 2021-07-24 - 2021-07-31 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Atila 30 całkiem ładna konstrukcja. Na wyróżnienie zasługuje poziom stolarki zabudowy wnętrza, dosyć duży jest kingston, a także obszerny kokpit z łatwością mieszczący całą załogę. Bardzo dobry był też kontakt z firmą czarterujący, na pochwałę trzeba dodać również ich elastyczne podejście. Odbiór i zdanie jachtu również przebiegły szybko i miło. |
|
Jacht, pomimo tego że roczny, był już nieco zużyty. Trochę za mało miejsca w jaskółkach. Nie działały niektóre elementy wyposażenia, krzywy maszt, niedobrane grubości fałów, zużyte haki od linek lazy jacka, itp., czyli klasyka na większości jachtów w czarterach. Słabym rozwiązaniem był silnik na pawęży. Jacht ma szeroką rufę, a taki silnik powoduje, że na rewersie ten jacht pływa jak chce i niewiele pomaga nawet ster strumieniowy. Brak możliwości obracania silnikiem powoduje, że jedyna zaleta takiego rozwiązania, czyli możliwość podejścia na płytkie, nie działa. Bo przy podniesionej płetwie sterowej nie ma kompletnie czym manewrować. Szczerze mówiąc przy jachtach od 9 m, to tylko silnik wewnętrzy i ster w strudze śruby. Nie było też bimini, a bardzo by się przydało - szkoda, bo bliźniacza 33 miała, a tent to jednak nie to samo (zwłaszcza jak nie ma uchwytów na bomie do mocowania). Słabo zrównoważona była też płetwa sterowa, też nie ułatwiała żeglugi. |
|
Overall rating 8.3/10 |
R
|
Klient:
Radosław
|
Date of trip: 2020-07-04 - 2020-07-11 |
Overall rating 10/10 |
A
|
Klient:
Aleksandra
|
Date of trip: 2020-05-30 - 2020-06-06 |
|