Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
9.7
Opinie porejsowe (24)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 10/10 |
R
|
Klient:
Rafał
|
Termin rejsu: 2023-06-17 - 2023-06-24 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Absolutnie wszystko. Powiedzieć "polecam" to jak nic nie powiedzieć. Jest to zdecydowanie najlepszy jacht, na jakim w życiu pływałem. Ogólny wygląd, schludność i udogodnienia zdecydowanie można nazwać luksusowymi. Silnik elektryczny to absolutny hit, cichutki i bardzo wydajny, dodatkowo bardzo prosty w obsłudze. Ster strumieniowy sprawiał, że wszystkie manewry portowe były przyjemnością i miałem poczucie pełnej kontroli mimo braku możliwości manewrowania silnikiem. Nawigacja, mapa, pomiar głębokości, wiatrowskaz - autentycznie morski sprzęt nautyczny, co na początku wydawało się zbędnym luksusem na Mazurach, a okazało się bardzo funkcjonalne i pomocne. Zadziwiająca fajnie pływała jak na dużą jednostkę, dało radę iść ostro pod wiatr! Armator pan Dariusz - klasa sama w sobie, niezwykle życzliwy, pomocny i kompetentny, prawdziwy pasjonat żeglarstwa. |
|
Jeżeli cokolwiek muszę wypełnić w tej rubryce, a czynię to bardzo niechętnie, to jedyny zarzut mógłbym wysnuć wobec umocowania talii grota, jednak jest to raczej charakterystyczne dla wszystkich Antili 30, więc temat jest nie do zmiany. Talia grota jest umocowana wysoko - do stołu w kokpicie. Z jednej strony ma to swoje zalety, ponieważ dzięki temu prawie nie przeszkadza w poruszaniu się po pokładzie i, o ile nie rozkładaliśmy tentu, również w portach nie było konieczności przepinania jej do burty. Jednak stwarzało to problemy z luzowaniem grota w nagłych sytuacjach, gdyż mój standardowy sposób w postaci odpięcia stopą nie miał zastosowania. Ale to nie wina armatora, tylko konstrukcji jednostki. Poza tym drobnym mankamentem nie istnieją treści, które mógłbym wpisać w tę rubrykę - łódka fantastyczna, nowiutka, luksusowa, przyjemna w obsłudze, wyposażona w wiele nowinek technicznych, a pan armator - człowiek z klasą, niezwykle sympatyczny i pomocny. Polecam z całego serca. |
|
Łączna ocena 8.7/10 |
W
|
Klient:
Wiktor
|
Termin rejsu: 2022-08-20 - 2022-08-27 |
Łączna ocena 9.9/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Termin rejsu: 2022-06-11 - 2022-06-18 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Bardzo dobrze przygotowany jacht, czystość wzorowa. Właściciele bardzo mili, bezproblemowi. Jacht praktycznie jak nowy. Pływaliśmy w cztery osoby. Manewry portowe w połączeniu z sterem strumieniowym nie sprawiały żadnych problemów ale na długość jachtu trzeba uważać.
Pierwszy raz pływałem na jachcie gdzie jest elektryczny kabestan i bardzo to cenię. Stawianie, opuszczanie masztu czy grota to sama przyjemność. Na duży plus zasługuje prysznic z ciepłą wodą, bimini + tent przeciwdeszczowy (jego prostota i szybkość montażu) i szprycbuda gdzie w upalne lub deszczowe dni nie ocenione.
Jacht dodatkowo wyposażony w echosondę plus dodatkowe bajery jak prędkościomierz, które też ułatwiają pływanie, szczególnie że jacht z uwagi na wielkość ma spore zanurzenie.
Mój najlepszy jacht jakim pływałem na Mazurach !!!
|
|
Na minus choć może nie do końca dotyczy to jachtu dla portu. Odnosi się wrażenie, że jest martwy, zero sklepiku, knajpki. W łazience mieliśmy tylko zimną wodę. Potencjał portu jest ogromny, może z czasem to się zmieni, |
|
Łączna ocena 9.5/10 |
A
|
Klient:
Artur
|
Termin rejsu: 2021-07-03 - 2021-07-10 |
Łączna ocena 9.9/10 |
A
|
Klient:
Arkadiusz
|
Termin rejsu: 2021-05-29 - 2021-06-05 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Elektryczny kabestan to wydaje się już niezbędne wyposażenie na tego typu jachtach, toaleta morska i możliwość prysznicu z ciepłą wodą. Ogromna ilość haczyków na ubrania i inne rzeczy, które chcesz mieć pod ręką. Bimini i do tego świetny tent + szpryc-buda. Najlepszy jacht, jakim pływałem do tej pory po Mazurach, a pływam ostatnio nieprzerwanie od 10 lat. Optymalna wielkość, jak na Mazury. Gorąco polecam. |
|
Hydrauliczne sprzężenie koła sterowego z silnikiem do poprawy. Pomysł dobry, ale wykonanie do poprawy. Zawór odcinający sterowanie silnikiem i umożliwiający jednocześnie synchronizację musi znaleźć się w kokpicie pod ręką. Za małe i niewydajne ogrzewanie. Gdy na zewnątrz w nocy było 8 st., to w środku nie dało się uzyskać więcej, jak 15 st. Dobrze, że przezornie zawsze zabieram ze sobą farelkę :-) Rozmawiałem z Armatorem i powiedział, że planują to jak najszybciej zmodyfikować. |
|
Łączna ocena 8.9/10 |
B
|
Klient:
BARTŁOMIEJ
|
Termin rejsu: 2021-05-12 - 2021-05-17 |
Łączna ocena 10/10 |
R
|
Klient:
Ryszard
|
Termin rejsu: 2020-08-01 - 2020-08-08 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Witam,
serwisu na szlaku nie było, bo jacht jest nowy i sprawny technicznie na 100%.
Najbardziej podobały się całej Załodze:
silnik na pawęży z wielozbloczem - łatwe podnoszenie, opuszczanie, regulacja (małe zanurzenie). Kabestan elektryczny, fok typu GENUA i całe wyposażenie żeglarskie jachtu, przemyślana zabudowa.
Wybraliśmy dodatkowy żagiel GENAKER, jest bajecznie piękny i daje żaglówce dużą prędkość już przy słabych wiatrach, inne żaglówki nie mają najmniejszych szans. Namawiam Wszystkich, świetna zabawa.
Ryszard |
|
Do dalszego doskonalenia pozostaje zintegrowanie silnika z kołem sterowym, Ograniczona widoczność z pozycji sternika na środku żaglówki przy niskiej linii zabudowy foka. |
|
Łączna ocena 9.4/10 |
G
|
Klient:
grzegorz
|
Termin rejsu: 2020-07-18 - 2020-07-25 |
Antila 30 (2020)
-
Nr oferty: 54643
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
9.7
|
Opinie porejsowe (24) |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 54643
Osób:
8 (6+4)
Kabiny:
3
Rok:
2020
Giżycko, Port COS
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
26.04.2025
-
04.05.2025
|
700,00zł
|
na doby
|
04.05.2025
-
31.05.2025
|
650,00zł
|
na doby
|
31.05.2025
-
28.06.2025
|
750,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
28.06.2025
-
12.07.2025
|
800,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
12.07.2025
-
16.08.2025
|
850,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
16.08.2025
-
23.08.2025
|
800,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
23.08.2025
-
30.08.2025
|
750,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
30.08.2025
-
20.09.2025
|
650,00zł
|
na doby
|
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
54643 |
Typ jachtu: |
Antila 30 |
Rok produkcji: |
2020 |
Ilość osób: |
8 |
Układ koi: |
6+4 |
Zamykane sypialnie: |
3 |
Port: |
Giżycko |
Silnik: |
Tohatsu 9,8KM zaburtowy z rozrusznikiem elektrycznym i manetką |
|
Długość kadłuba: |
8,85
m |
Szerokość całkowita: |
3,20
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,79
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,44
m |
Wysokość w kabinie: |
1,91
m |
Powierzchnia żagli: |
44.4
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, woda zaburtowa, ogrzewanie, stacjonarne WC, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, zamykana kabina WC, panel fotowoltaiczny, prostownik, echosonda, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 80l., zbiornik paliwa 12l., zbiornik fekaliów 20l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
|
|
Opis:
|
Jacht wybudowany i opływany. Oferowana jednostka posiada VENDECK na siedzeniach w kokpicie oraz wyposażona jest w silnik zaburtowy sterowany kołem sterowym. Ekskluzywny, ekologiczny jacht zbudowany na specjalne zamówienie. Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie. Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu. Dodatkowym atutem jest nowoczesne i przyciągające wzrok wzornictwo skandynawskie, które było pierwowzorem konstrukcji. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia, dające prawdziwą radość z żeglugi. Charakterystyczny chined hull, czyli kadłub z rufowym kantem. Do głównych zalet tego rozwiązania można zaliczyć: zwiększenie sztywności burt, zwiększenie szerokości wodnicy konstrukcyjnej a co za tym idzie lepsza stateczność początkowa, powiększenie objętości wnętrza, łatwiejsza i stabilniejsza żegluga. Jacht z chined hull - czyli z tzw. kantem, dodatkowo zyskuje zwiększoną stabilność kursową. Kant przeciwdziała „myszkowaniu” i działa podobnie jak skeg. Wszystkie powyższe czynniki wpływają na to, że na jachcie zdecydowanie przyjaźniej się żegluje. Posiadając taki „system kontroli trakcji” jednostka lepiej zachowuje się, gdy nie zdążymy na czas poluzować żagli przy szkwale i bardziej wybacza błędy oraz niedociągnięcia mniej doświadczonemu czy zmęczonemu po poprzednim dniu sternikowi z obniżonym czasem reakcji. Jacht jest jednostką ciężką, sam balast to 1100 KG. Łączny ciężar, z załogą to ok. 4500 kg. Wymaga wykwalifikowanego sternika i wsparcia załogi. Zdecydowanie nie polecamy osobom bez doświadczenia w żeglowaniu na ciężkich i dużych jednostkach. Ożaglowanie podstawowe to: Grot [24,8 m²] oraz Genua [19,6 m²], który pracuje w standardowym układzie z kipami ma prowadnicach. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B oraz sprzyjających wiatrach tj. baksztag lub półwiatr dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony Genaker o powierzchni 37,2 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Również dla siły wiatru poniżej 3B, nowością przygotowaną na 2020 rok jest piękny żagiel CODE 0 o powierzchni 37,2 m², którym można żeglować nawet w bajdewindzie. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy ponad 60 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy.
Kolejnym udogodnieniem są mocowane po zewnętrznej, na relingach składane kosze na odbijacze, które poprawiają komunikację przez półpokłady. W celu poprawienia zarządzania GENAKEREM oraz CODE 0 zastosowana została tzw. „lina bez końca" rolera, prowadzona przez zatrzaskowe kipy SELDEN, mocowane również na relingu. Jest to drobiazg, ale bardzo poprawia zarządzanie rolerem żagli, który jest często w użyciu. Manewry ułatwia dziobowy ster strumieniowy 2,2 kW, sterowany joystickiem oraz hydraulicznie sterowany synchronicznie z płetwą sterową z koła sterowego silnik zaburtowy. Mahoniowe koło sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia.
W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher o mocy 1 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym a drugi na grodzi dziobowej. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie. Jacht wyposażony jest w manewrowy silnik przyczepny na pawęży i ster głębinowy. Takie rozwiązanie pozwala uzyskać więcej miejsca w kabinach rufowych oraz co najważniejsze, nie trzeba stosować osłony wału oraz śruby napędowej istotnie spowalniającej jacht. Dzięki takiemu rozwiązaniu jacht, pomimo, że jest jednostką turystyczną, potrafi rozwinąć naprawdę przyzwoitą szybkość. W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z dwóch 100 Ah akumulatorów AGM (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy magnetyczne blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Oświetlenie kabin, dwukolorowe białe mocne, białe przyciemnione oraz nocne niebieskie. W kabinach readery z możliwościami ściemniania. Film z rejsu pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=GXtAyNmx7v4
Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW
-
serwis na szlaku
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
- otaklowanie tradycyjne;
- cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
|
|
Polityka paliwowa:
|
Pełny do pełnego -
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru ⓘ
wydawany jacht jest zatankowany. Należy zwrócić z pełnym bakiem lub pokryć różnicę.
|
|
Zwierzęta:
|
Niedozwolone |
|
Dopłaty:
|
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
|
obligatoryjna |
250zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
200zł |
800zł - CODE 0 36,0 m² z osprzętem;
50zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 50 zł za 10 min. pracy pompy;
100 zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze.
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
2500 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem. Możliwość obniżenia kaucji za dopłatą.
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Giżycko, jez.: Kisajno, Port: COS, ul. Moniuszki 22n, Giżycko
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 25zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
pralka
zmywanie naczyń
pompa do fekaliów
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Warunki specjalne dla tej oferty: pozostała kwota płatna 30 dni przed czarterem. |
Kaucja:
|
2500
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 17.00 - 21.00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 8.00 - 11.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 10/10 |
R
|
Klient:
Rafał
|
Termin rejsu: 2023-06-17 - 2023-06-24 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Absolutnie wszystko. Powiedzieć "polecam" to jak nic nie powiedzieć. Jest to zdecydowanie najlepszy jacht, na jakim w życiu pływałem. Ogólny wygląd, schludność i udogodnienia zdecydowanie można nazwać luksusowymi. Silnik elektryczny to absolutny hit, cichutki i bardzo wydajny, dodatkowo bardzo prosty w obsłudze. Ster strumieniowy sprawiał, że wszystkie manewry portowe były przyjemnością i miałem poczucie pełnej kontroli mimo braku możliwości manewrowania silnikiem. Nawigacja, mapa, pomiar głębokości, wiatrowskaz - autentycznie morski sprzęt nautyczny, co na początku wydawało się zbędnym luksusem na Mazurach, a okazało się bardzo funkcjonalne i pomocne. Zadziwiająca fajnie pływała jak na dużą jednostkę, dało radę iść ostro pod wiatr! Armator pan Dariusz - klasa sama w sobie, niezwykle życzliwy, pomocny i kompetentny, prawdziwy pasjonat żeglarstwa. |
|
Jeżeli cokolwiek muszę wypełnić w tej rubryce, a czynię to bardzo niechętnie, to jedyny zarzut mógłbym wysnuć wobec umocowania talii grota, jednak jest to raczej charakterystyczne dla wszystkich Antili 30, więc temat jest nie do zmiany. Talia grota jest umocowana wysoko - do stołu w kokpicie. Z jednej strony ma to swoje zalety, ponieważ dzięki temu prawie nie przeszkadza w poruszaniu się po pokładzie i, o ile nie rozkładaliśmy tentu, również w portach nie było konieczności przepinania jej do burty. Jednak stwarzało to problemy z luzowaniem grota w nagłych sytuacjach, gdyż mój standardowy sposób w postaci odpięcia stopą nie miał zastosowania. Ale to nie wina armatora, tylko konstrukcji jednostki. Poza tym drobnym mankamentem nie istnieją treści, które mógłbym wpisać w tę rubrykę - łódka fantastyczna, nowiutka, luksusowa, przyjemna w obsłudze, wyposażona w wiele nowinek technicznych, a pan armator - człowiek z klasą, niezwykle sympatyczny i pomocny. Polecam z całego serca. |
|
Łączna ocena 8.7/10 |
W
|
Klient:
Wiktor
|
Termin rejsu: 2022-08-20 - 2022-08-27 |
Łączna ocena 9.9/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Termin rejsu: 2022-06-11 - 2022-06-18 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Bardzo dobrze przygotowany jacht, czystość wzorowa. Właściciele bardzo mili, bezproblemowi. Jacht praktycznie jak nowy. Pływaliśmy w cztery osoby. Manewry portowe w połączeniu z sterem strumieniowym nie sprawiały żadnych problemów ale na długość jachtu trzeba uważać.
Pierwszy raz pływałem na jachcie gdzie jest elektryczny kabestan i bardzo to cenię. Stawianie, opuszczanie masztu czy grota to sama przyjemność. Na duży plus zasługuje prysznic z ciepłą wodą, bimini + tent przeciwdeszczowy (jego prostota i szybkość montażu) i szprycbuda gdzie w upalne lub deszczowe dni nie ocenione.
Jacht dodatkowo wyposażony w echosondę plus dodatkowe bajery jak prędkościomierz, które też ułatwiają pływanie, szczególnie że jacht z uwagi na wielkość ma spore zanurzenie.
Mój najlepszy jacht jakim pływałem na Mazurach !!!
|
|
Na minus choć może nie do końca dotyczy to jachtu dla portu. Odnosi się wrażenie, że jest martwy, zero sklepiku, knajpki. W łazience mieliśmy tylko zimną wodę. Potencjał portu jest ogromny, może z czasem to się zmieni, |
|
Łączna ocena 9.5/10 |
A
|
Klient:
Artur
|
Termin rejsu: 2021-07-03 - 2021-07-10 |
Łączna ocena 9.9/10 |
A
|
Klient:
Arkadiusz
|
Termin rejsu: 2021-05-29 - 2021-06-05 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Elektryczny kabestan to wydaje się już niezbędne wyposażenie na tego typu jachtach, toaleta morska i możliwość prysznicu z ciepłą wodą. Ogromna ilość haczyków na ubrania i inne rzeczy, które chcesz mieć pod ręką. Bimini i do tego świetny tent + szpryc-buda. Najlepszy jacht, jakim pływałem do tej pory po Mazurach, a pływam ostatnio nieprzerwanie od 10 lat. Optymalna wielkość, jak na Mazury. Gorąco polecam. |
|
Hydrauliczne sprzężenie koła sterowego z silnikiem do poprawy. Pomysł dobry, ale wykonanie do poprawy. Zawór odcinający sterowanie silnikiem i umożliwiający jednocześnie synchronizację musi znaleźć się w kokpicie pod ręką. Za małe i niewydajne ogrzewanie. Gdy na zewnątrz w nocy było 8 st., to w środku nie dało się uzyskać więcej, jak 15 st. Dobrze, że przezornie zawsze zabieram ze sobą farelkę :-) Rozmawiałem z Armatorem i powiedział, że planują to jak najszybciej zmodyfikować. |
|
Łączna ocena 8.9/10 |
B
|
Klient:
BARTŁOMIEJ
|
Termin rejsu: 2021-05-12 - 2021-05-17 |
Łączna ocena 10/10 |
R
|
Klient:
Ryszard
|
Termin rejsu: 2020-08-01 - 2020-08-08 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Witam,
serwisu na szlaku nie było, bo jacht jest nowy i sprawny technicznie na 100%.
Najbardziej podobały się całej Załodze:
silnik na pawęży z wielozbloczem - łatwe podnoszenie, opuszczanie, regulacja (małe zanurzenie). Kabestan elektryczny, fok typu GENUA i całe wyposażenie żeglarskie jachtu, przemyślana zabudowa.
Wybraliśmy dodatkowy żagiel GENAKER, jest bajecznie piękny i daje żaglówce dużą prędkość już przy słabych wiatrach, inne żaglówki nie mają najmniejszych szans. Namawiam Wszystkich, świetna zabawa.
Ryszard |
|
Do dalszego doskonalenia pozostaje zintegrowanie silnika z kołem sterowym, Ograniczona widoczność z pozycji sternika na środku żaglówki przy niskiej linii zabudowy foka. |
|
Łączna ocena 9.4/10 |
G
|
Klient:
grzegorz
|
Termin rejsu: 2020-07-18 - 2020-07-25 |
|