logo_new
Booking centre
660 222 880
Mon-Fri: 9.00 - 17:00
Sat: 9:00 - 17:00
Search for a yacht
by criteria:
Departure date:

kalendarz
Charter duration:
Price per day:
Yacht model:
×

Żaglowe






























































































Motorowe




























































































Departure harbour:
×

Porty
















Passengers:
Yacht No.:


Additional criteria

Number of locked cabins

Yacht length

Yacht age
laduje

Antila 30 (2020) - Yacht no.: 54643
Send to friends
Add to favourites
9.7
Opinie porejsowe (24)
  Is the assessment of Interjacht
  customers sailing the yacht

  See reviews
Yacht no.: 54643
Osób: 8 (6+4)
Kabiny: 3
Rok: 2020
Giżycko, Port COS
Pokaż na mapie pokaż mapę
Amenities
grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot
Availability and reservation - select the dates
Dates: from - to
Price per charter:   
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation: Available
Pre-payment:
Instant confirmation
Price list
Period from-to Price Available for rent
26.04.2025 - 04.05.2025 700,00zł daily
04.05.2025 - 31.05.2025 650,00zł daily
31.05.2025 - 28.06.2025 750,00zł whole week (beginning Saturday)
28.06.2025 - 12.07.2025 800,00zł whole week (beginning Saturday)
12.07.2025 - 16.08.2025 850,00zł whole week (beginning Saturday)
16.08.2025 - 23.08.2025 800,00zł whole week (beginning Saturday)
23.08.2025 - 30.08.2025 750,00zł whole week (beginning Saturday)
30.08.2025 - 20.09.2025 650,00zł daily
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: 54643
Yacht type: Antila 30
Year of manufacture: 2020
Number of people: 8
Berth layout: 6+4
Locked bedrooms: 3
Harbour: Giżycko
Engine: Tohatsu 9,8KM zaburtowy z rozrusznikiem elektrycznym i manetką
Total length: 8,85 m
Total width: 3,20 m
Maximum draught: 1,79 m
Minimum draught: 0,44 m
Cabin height: 1,91 m
Sail area: 44.4 m2
Centreboard type: obrotowy
Rudder type: głębinowy + koło

 
Amenities:
helm
Bow thruster
3 locked cabins
refrigerator
heating
inboard toilet
cho sounder
electric winch
outboard engine
mast system: bramka
hot water
out. and in. shower
sprayhood
biminis
12 and 230 V installations
TV
CD/MP3/USB
rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom
Equipment: Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, raw water, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, solar panel, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations, water tank80l., fuel tank12l., holding tank20l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
 
Description:
Jacht wybudowany i opływany. Oferowana jednostka posiada VENDECK na siedzeniach w kokpicie oraz wyposażona jest w silnik zaburtowy sterowany kołem sterowym. Ekskluzywny, ekologiczny jacht zbudowany na specjalne zamówienie. Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie. Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu. Dodatkowym atutem jest nowoczesne i przyciągające wzrok wzornictwo skandynawskie, które było pierwowzorem konstrukcji. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia, dające prawdziwą radość z żeglugi. Charakterystyczny chined hull, czyli kadłub z rufowym kantem. Do głównych zalet tego rozwiązania można zaliczyć: zwiększenie sztywności burt, zwiększenie szerokości wodnicy konstrukcyjnej a co za tym idzie lepsza stateczność początkowa, powiększenie objętości wnętrza, łatwiejsza i stabilniejsza żegluga. Jacht z chined hull - czyli z tzw. kantem, dodatkowo zyskuje zwiększoną stabilność kursową. Kant przeciwdziała „myszkowaniu” i działa podobnie jak skeg. Wszystkie powyższe czynniki wpływają na to, że na jachcie zdecydowanie przyjaźniej się żegluje. Posiadając taki „system kontroli trakcji” jednostka lepiej zachowuje się, gdy nie zdążymy na czas poluzować żagli przy szkwale i bardziej wybacza błędy oraz niedociągnięcia mniej doświadczonemu czy zmęczonemu po poprzednim dniu sternikowi z obniżonym czasem reakcji. Jacht jest jednostką ciężką, sam balast to 1100 KG. Łączny ciężar, z załogą to ok. 4500 kg. Wymaga wykwalifikowanego sternika i wsparcia załogi. Zdecydowanie nie polecamy osobom bez doświadczenia w żeglowaniu na ciężkich i dużych jednostkach. Ożaglowanie podstawowe to: Grot [24,8 m²] oraz Genua [19,6 m²], który pracuje w standardowym układzie z kipami ma prowadnicach. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B oraz sprzyjających wiatrach tj. baksztag lub półwiatr dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony Genaker o powierzchni 37,2 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Również dla siły wiatru poniżej 3B, nowością przygotowaną na 2020 rok jest piękny żagiel CODE 0 o powierzchni 37,2 m², którym można żeglować nawet w bajdewindzie. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy ponad 60 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy.
Kolejnym udogodnieniem są mocowane po zewnętrznej, na relingach składane kosze na odbijacze, które poprawiają komunikację przez półpokłady. W celu poprawienia zarządzania GENAKEREM oraz CODE 0 zastosowana została tzw. „lina bez końca" rolera, prowadzona przez zatrzaskowe kipy SELDEN, mocowane również na relingu. Jest to drobiazg, ale bardzo poprawia zarządzanie rolerem żagli, który jest często w użyciu. Manewry ułatwia dziobowy ster strumieniowy 2,2 kW, sterowany joystickiem oraz hydraulicznie sterowany synchronicznie z płetwą sterową z koła sterowego silnik zaburtowy. Mahoniowe koło sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia.
W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher o mocy 1 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym a drugi na grodzi dziobowej. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie. Jacht wyposażony jest w manewrowy silnik przyczepny na pawęży i ster głębinowy. Takie rozwiązanie pozwala uzyskać więcej miejsca w kabinach rufowych oraz co najważniejsze, nie trzeba stosować osłony wału oraz śruby napędowej istotnie spowalniającej jacht. Dzięki takiemu rozwiązaniu jacht, pomimo, że jest jednostką turystyczną, potrafi rozwinąć naprawdę przyzwoitą szybkość. W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z dwóch 100 Ah akumulatorów AGM (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy magnetyczne blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Oświetlenie kabin, dwukolorowe białe mocne, białe przyciemnione oraz nocne niebieskie. W kabinach readery z możliwościami ściemniania. Film z rejsu pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=GXtAyNmx7v4
Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
The price includes:
- Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
- Service on the route
- Gas
- Water filled up
- Charged battery
- otaklowanie tradycyjne;
- cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
 
Fuel policy:
Full-to-full - fuel is not included in charter price
wydawany jacht jest zatankowany. Należy zwrócić z pełnym bakiem lub pokryć różnicę.
 
Animals:
Not allowed
 
Additional charges:
obligatory yacht cleaning fee
obligatory 200zł
toilet emptying by the shipowner
optional 200PLN
800zł - CODE 0 36,0 m² z osprzętem;
20zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 20 zł za 10 min. pracy pompy;
100 zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze.
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
2000 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem. Możliwość obniżenia kaucji za dopłatą.
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
Region: Giżycko, lake: Kisajno, Harbour: COS, ul. Moniuszki 22n, Giżycko
map
In the port area:
parking 25PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
 
Terms and conditions of reservation: Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht.
Required competence: yacht sailor
Payments: Pre-payment 30 % payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Special terms for this offer: the outstanding amount is payable 30 days before the charter.
Security deposit: 2000 PLN. Security deposit payable upon collecting the yacht
Handing-over the yacht: Collection of the yacht between 17.00 - 21.00 on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 11.00 on the departure day.
Documents: Charter contract template
Charter reviews
Overall rating 9.7/10
T
Klient:
Tomasz
Date of trip: 2024-09-06 - 2024-09-09
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy fajna łódka, dobry kontakt z wynajmującym, fajny port startowy


Overall rating 10/10
R
Klient:
Robert
Date of trip: 2024-07-27 - 2024-08-10
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Polecam czarter Antyli 30 super się pływało


Overall rating 9.8/10
P
Klient:
Paweł
Date of trip: 2024-06-08 - 2024-06-15
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Zdecydowanie polecam wynajem żaglówki Antila 30, w szczególności od tego właśnie właściciela Pana Darka. Bardzo dobry kontakt, pełne wsparcie przez cały czas czarteru, cenne wskazówki i uwagi dotyczące akwenu. Na pewno wrócimy ponownie.


Overall rating 9.8/10
M
Klient:
Marcin
Date of trip: 2023-08-19 - 2023-08-26
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht duży i szybki nawet przy niewielkim wietrze. Dobrze wyposażony. Wszystko sprawne.


Overall rating 10/10
D
Klient:
Damian
Date of trip: 2023-07-08 - 2023-07-15
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo dobry standard wyposażenia. Wszystko działało bez problemów. Jacht szybki i stabilny. Kabestan elektryczny to mistrzostwo świata. Można w zasadzie samemu obsłużyć składanie i rozkładanie masztu. Bardzo dobry kontakt z czarterującym. Zdecydowanie polecam.


Overall rating 10/10
E
Klient:
Eryk
Date of trip: 2023-07-01 - 2023-07-08
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Stan jachtu zgodny z opisem.Wnętrze jachtu ozonowane po każdej załodze, bardzo dobry kontakt z właścicielem.


Overall rating 10/10
R
Klient:
Rafał
Date of trip: 2023-06-17 - 2023-06-24
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Absolutnie wszystko. Powiedzieć "polecam" to jak nic nie powiedzieć. Jest to zdecydowanie najlepszy jacht, na jakim w życiu pływałem. Ogólny wygląd, schludność i udogodnienia zdecydowanie można nazwać luksusowymi. Silnik elektryczny to absolutny hit, cichutki i bardzo wydajny, dodatkowo bardzo prosty w obsłudze. Ster strumieniowy sprawiał, że wszystkie manewry portowe były przyjemnością i miałem poczucie pełnej kontroli mimo braku możliwości manewrowania silnikiem. Nawigacja, mapa, pomiar głębokości, wiatrowskaz - autentycznie morski sprzęt nautyczny, co na początku wydawało się zbędnym luksusem na Mazurach, a okazało się bardzo funkcjonalne i pomocne. Zadziwiająca fajnie pływała jak na dużą jednostkę, dało radę iść ostro pod wiatr! Armator pan Dariusz - klasa sama w sobie, niezwykle życzliwy, pomocny i kompetentny, prawdziwy pasjonat żeglarstwa.


minusy Jeżeli cokolwiek muszę wypełnić w tej rubryce, a czynię to bardzo niechętnie, to jedyny zarzut mógłbym wysnuć wobec umocowania talii grota, jednak jest to raczej charakterystyczne dla wszystkich Antili 30, więc temat jest nie do zmiany. Talia grota jest umocowana wysoko - do stołu w kokpicie. Z jednej strony ma to swoje zalety, ponieważ dzięki temu prawie nie przeszkadza w poruszaniu się po pokładzie i, o ile nie rozkładaliśmy tentu, również w portach nie było konieczności przepinania jej do burty. Jednak stwarzało to problemy z luzowaniem grota w nagłych sytuacjach, gdyż mój standardowy sposób w postaci odpięcia stopą nie miał zastosowania. Ale to nie wina armatora, tylko konstrukcji jednostki. Poza tym drobnym mankamentem nie istnieją treści, które mógłbym wpisać w tę rubrykę - łódka fantastyczna, nowiutka, luksusowa, przyjemna w obsłudze, wyposażona w wiele nowinek technicznych, a pan armator - człowiek z klasą, niezwykle sympatyczny i pomocny. Polecam z całego serca.
Overall rating 9.8/10
D
Klient:
Dariusz
Date of trip: 2022-08-27 - 2022-09-03
Interior comfort: 90%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo szybki i stabilny jacht. Super przygotowanie. Bardzo czysto. Wszystko działało jak powinno. Serwis na szlaku super, przetarł nam się fal płetwy sterowej i wyskoczyła zaślepka od kabestanu, naprawione drugiego dnia z rana. Ogólnie super jacht, super armator, mam nadzieję że za rok również uda się wyczarterowac jacht


minusy Trochę brakuje jaskółek w tylnich kajutach. Brak obrotowego silnika troszkę utrudnia manewry w portach. Ale przy załodze co zna się na rzeczy nie ma problemów przy cumowaniu
Overall rating 8.7/10
W
Klient:
Wiktor
Date of trip: 2022-08-20 - 2022-08-27
Interior comfort: 90%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 80%
Manoeuvrability: 70%
Seaworthiness: 70%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 60 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.8/10
K
Klient:
KAROL
Date of trip: 2022-08-13 - 2022-08-20
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 80%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo przyjemny jacht mimo 30 stop prowadzi się jak marzenie. Bardzo szybki, zwrotny. W środku ma wszystko co niezbędne.


Overall rating 9.9/10
L
Klient:
Leszek
Date of trip: 2022-07-30 - 2022-08-06
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Wszystkie urządzenia na jachcie w pełni sprawne. Dobrze wyposażony. Co do prędkości nie ma sobie równych, a dodadkowy żagiel code 0 dodaje mu dodatkowego kopa i elegancji.


Overall rating 9.9/10
P
Klient:
Paweł
Date of trip: 2022-06-11 - 2022-06-18
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 90%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo dobrze przygotowany jacht, czystość wzorowa. Właściciele bardzo mili, bezproblemowi. Jacht praktycznie jak nowy. Pływaliśmy w cztery osoby. Manewry portowe w połączeniu z sterem strumieniowym nie sprawiały żadnych problemów ale na długość jachtu trzeba uważać. Pierwszy raz pływałem na jachcie gdzie jest elektryczny kabestan i bardzo to cenię. Stawianie, opuszczanie masztu czy grota to sama przyjemność. Na duży plus zasługuje prysznic z ciepłą wodą, bimini + tent przeciwdeszczowy (jego prostota i szybkość montażu) i szprycbuda gdzie w upalne lub deszczowe dni nie ocenione. Jacht dodatkowo wyposażony w echosondę plus dodatkowe bajery jak prędkościomierz, które też ułatwiają pływanie, szczególnie że jacht z uwagi na wielkość ma spore zanurzenie. Mój najlepszy jacht jakim pływałem na Mazurach !!!


minusy Na minus choć może nie do końca dotyczy to jachtu dla portu. Odnosi się wrażenie, że jest martwy, zero sklepiku, knajpki. W łazience mieliśmy tylko zimną wodę. Potencjał portu jest ogromny, może z czasem to się zmieni,
Overall rating 10/10
M
Klient:
Michał
Date of trip: 2021-08-21 - 2021-08-28
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht super wyposażony, sprawuje się dzielnie nawet podczas wiatrów powyżej 5 w skali. Obsługa jachtu na wysokim poziomie.


Overall rating 9.5/10
A
Klient:
Artur
Date of trip: 2021-07-03 - 2021-07-10
Interior comfort: 90%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 90%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.9/10
A
Klient:
Arkadiusz
Date of trip: 2021-05-29 - 2021-06-05
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Elektryczny kabestan to wydaje się już niezbędne wyposażenie na tego typu jachtach, toaleta morska i możliwość prysznicu z ciepłą wodą. Ogromna ilość haczyków na ubrania i inne rzeczy, które chcesz mieć pod ręką. Bimini i do tego świetny tent + szpryc-buda. Najlepszy jacht, jakim pływałem do tej pory po Mazurach, a pływam ostatnio nieprzerwanie od 10 lat. Optymalna wielkość, jak na Mazury. Gorąco polecam.


minusy Hydrauliczne sprzężenie koła sterowego z silnikiem do poprawy. Pomysł dobry, ale wykonanie do poprawy. Zawór odcinający sterowanie silnikiem i umożliwiający jednocześnie synchronizację musi znaleźć się w kokpicie pod ręką. Za małe i niewydajne ogrzewanie. Gdy na zewnątrz w nocy było 8 st., to w środku nie dało się uzyskać więcej, jak 15 st. Dobrze, że przezornie zawsze zabieram ze sobą farelkę :-) Rozmawiałem z Armatorem i powiedział, że planują to jak najszybciej zmodyfikować.
Overall rating 8.9/10
B
Klient:
BARTŁOMIEJ
Date of trip: 2021-05-12 - 2021-05-17
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 20%
Completeness and equipment efficiency: 70%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.2/10
P
Klient:
Piotr
Date of trip: 2020-09-21 - 2020-09-26
Interior comfort: 90%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo fachowe podejście do przekazania jachtu, z pełnym szkoleniem i sprawdzeniem podstawowych umiejętności Skipera. Generalnie wygodna i całkiem szybka jednostka, w bardzo dobrym stanie. Polecam szczegolnie dla 4-5 osobowej rodziny/załogi.


minusy Niesprawny system manewrowania silnikiem zewnętrznym.
Overall rating 10/10
P
Klient:
Paweł
Date of trip: 2020-08-22 - 2020-08-29
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Ogromną przyjemnością jest to jak jacht pływa,komfort i wyposażenie. Kontakt z właścicielem.


minusy Zintegrowanie silnika z kołem sterowym wymaga dopracowania, Niedoskonała widoczność z pozycji sternika.
Overall rating 10/10
D
Klient:
Dorota
Date of trip: 2020-08-08 - 2020-08-15
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy jacht doskonały!Dobija na dziko,wyposazenie fantastyczne,dobrze sie "prowadzi",czysty,zadbany,kabestan elektryczny oraz lekki bom -wspanily!


Overall rating 10/10
R
Klient:
Ryszard
Date of trip: 2020-08-01 - 2020-08-08
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Witam, serwisu na szlaku nie było, bo jacht jest nowy i sprawny technicznie na 100%. Najbardziej podobały się całej Załodze: silnik na pawęży z wielozbloczem - łatwe podnoszenie, opuszczanie, regulacja (małe zanurzenie). Kabestan elektryczny, fok typu GENUA i całe wyposażenie żeglarskie jachtu, przemyślana zabudowa. Wybraliśmy dodatkowy żagiel GENAKER, jest bajecznie piękny i daje żaglówce dużą prędkość już przy słabych wiatrach, inne żaglówki nie mają najmniejszych szans. Namawiam Wszystkich, świetna zabawa. Ryszard


minusy Do dalszego doskonalenia pozostaje zintegrowanie silnika z kołem sterowym, Ograniczona widoczność z pozycji sternika na środku żaglówki przy niskiej linii zabudowy foka.
Overall rating 9.8/10
K
Klient:
Krzysztof
Date of trip: 2020-07-25 - 2020-08-01
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 90%
Manoeuvrability: 90%
Seaworthiness: 90%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Bardzo dobry kontakt z armatorem. Komfortowy jacht z wszytki co potrzeba na pokładzie. Elektryczny kabestan bardzo ułatwia żeglugę zwłaszcza na południe mazur przez kanały. Wszystko OK.


minusy Tak jak w opisie u armatora, jacht trzeba umieć prowadzić. Nie jest to wada ale przestroga dla czarterujących.
Overall rating 9.4/10
G
Klient:
grzegorz
Date of trip: 2020-07-18 - 2020-07-25
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 80%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 9.6/10
B
Klient:
Bartosz
Date of trip: 2020-06-10 - 2020-06-14
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 80%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Jacht rewelacyjnie przyspiesza i świetnie zachowuje się przy każdym wietrze.


minusy Większy niż zwykle opór koła sterowego.
Overall rating 10/10
A
Klient:
Andrzej
Date of trip: 2020-05-30 - 2020-06-07
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Niezwykle komfortowa, wręcz luksusowa łódź. Nie przypuszczałem, że takie jachty pływają po Mazurach.


minusy Drobiazgi, które są znane armatorowi i które planuje poprawić. Dla przykładu spłukiwanie kongstonu wodą że zbiornika (dość niewielkiego) a nie zaburtową.





szukam
Contact us: Why Interjacht?
telefon +48 660 222 880
Quick guide to choosing the right yacht


telefon Drop us a line
We’re ready to help you
Mon-Fri 9.00 - 17:00 Sat 9:00 - 17:00

  • Best prices online!
  • Over 17000 independent
    reviews
    of the yachts by real sailors more >>
  • Over 1510 yachts
    from all of Masuria
  • Only verified yachts
    Carefully selected offer
  • Leader in Masuria charters
    23 years of experience, including 14 years online!

Interjacht Newsletter
About Us
Contact
Reviews of Interjacht
Charter reviews
How to book
Transaction security
Privacy Policy
Terms and Conditions
Cookie Information
Kariera
Stay up to date!
News, interesting offers, and special promotions right in your inbox.

We accept PayU.pl payments. The customer does not incur any transaction charges:
Copyright © 2010 - 2024 Interjacht.pl All rights reserved. Strona korzysta z Captcha.
favourite
yachts