Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.7
Opinie porejsowe (24)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 10/10 |
R
|
Klient:
Rafał
|
Date of trip: 2023-06-17 - 2023-06-24 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Absolutnie wszystko. Powiedzieć "polecam" to jak nic nie powiedzieć. Jest to zdecydowanie najlepszy jacht, na jakim w życiu pływałem. Ogólny wygląd, schludność i udogodnienia zdecydowanie można nazwać luksusowymi. Silnik elektryczny to absolutny hit, cichutki i bardzo wydajny, dodatkowo bardzo prosty w obsłudze. Ster strumieniowy sprawiał, że wszystkie manewry portowe były przyjemnością i miałem poczucie pełnej kontroli mimo braku możliwości manewrowania silnikiem. Nawigacja, mapa, pomiar głębokości, wiatrowskaz - autentycznie morski sprzęt nautyczny, co na początku wydawało się zbędnym luksusem na Mazurach, a okazało się bardzo funkcjonalne i pomocne. Zadziwiająca fajnie pływała jak na dużą jednostkę, dało radę iść ostro pod wiatr! Armator pan Dariusz - klasa sama w sobie, niezwykle życzliwy, pomocny i kompetentny, prawdziwy pasjonat żeglarstwa. |
|
Jeżeli cokolwiek muszę wypełnić w tej rubryce, a czynię to bardzo niechętnie, to jedyny zarzut mógłbym wysnuć wobec umocowania talii grota, jednak jest to raczej charakterystyczne dla wszystkich Antili 30, więc temat jest nie do zmiany. Talia grota jest umocowana wysoko - do stołu w kokpicie. Z jednej strony ma to swoje zalety, ponieważ dzięki temu prawie nie przeszkadza w poruszaniu się po pokładzie i, o ile nie rozkładaliśmy tentu, również w portach nie było konieczności przepinania jej do burty. Jednak stwarzało to problemy z luzowaniem grota w nagłych sytuacjach, gdyż mój standardowy sposób w postaci odpięcia stopą nie miał zastosowania. Ale to nie wina armatora, tylko konstrukcji jednostki. Poza tym drobnym mankamentem nie istnieją treści, które mógłbym wpisać w tę rubrykę - łódka fantastyczna, nowiutka, luksusowa, przyjemna w obsłudze, wyposażona w wiele nowinek technicznych, a pan armator - człowiek z klasą, niezwykle sympatyczny i pomocny. Polecam z całego serca. |
|
Overall rating 8.7/10 |
W
|
Klient:
Wiktor
|
Date of trip: 2022-08-20 - 2022-08-27 |
Overall rating 9.9/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Date of trip: 2022-06-11 - 2022-06-18 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Bardzo dobrze przygotowany jacht, czystość wzorowa. Właściciele bardzo mili, bezproblemowi. Jacht praktycznie jak nowy. Pływaliśmy w cztery osoby. Manewry portowe w połączeniu z sterem strumieniowym nie sprawiały żadnych problemów ale na długość jachtu trzeba uważać.
Pierwszy raz pływałem na jachcie gdzie jest elektryczny kabestan i bardzo to cenię. Stawianie, opuszczanie masztu czy grota to sama przyjemność. Na duży plus zasługuje prysznic z ciepłą wodą, bimini + tent przeciwdeszczowy (jego prostota i szybkość montażu) i szprycbuda gdzie w upalne lub deszczowe dni nie ocenione.
Jacht dodatkowo wyposażony w echosondę plus dodatkowe bajery jak prędkościomierz, które też ułatwiają pływanie, szczególnie że jacht z uwagi na wielkość ma spore zanurzenie.
Mój najlepszy jacht jakim pływałem na Mazurach !!!
|
|
Na minus choć może nie do końca dotyczy to jachtu dla portu. Odnosi się wrażenie, że jest martwy, zero sklepiku, knajpki. W łazience mieliśmy tylko zimną wodę. Potencjał portu jest ogromny, może z czasem to się zmieni, |
|
Overall rating 9.5/10 |
A
|
Klient:
Artur
|
Date of trip: 2021-07-03 - 2021-07-10 |
Overall rating 9.9/10 |
A
|
Klient:
Arkadiusz
|
Date of trip: 2021-05-29 - 2021-06-05 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Elektryczny kabestan to wydaje się już niezbędne wyposażenie na tego typu jachtach, toaleta morska i możliwość prysznicu z ciepłą wodą. Ogromna ilość haczyków na ubrania i inne rzeczy, które chcesz mieć pod ręką. Bimini i do tego świetny tent + szpryc-buda. Najlepszy jacht, jakim pływałem do tej pory po Mazurach, a pływam ostatnio nieprzerwanie od 10 lat. Optymalna wielkość, jak na Mazury. Gorąco polecam. |
|
Hydrauliczne sprzężenie koła sterowego z silnikiem do poprawy. Pomysł dobry, ale wykonanie do poprawy. Zawór odcinający sterowanie silnikiem i umożliwiający jednocześnie synchronizację musi znaleźć się w kokpicie pod ręką. Za małe i niewydajne ogrzewanie. Gdy na zewnątrz w nocy było 8 st., to w środku nie dało się uzyskać więcej, jak 15 st. Dobrze, że przezornie zawsze zabieram ze sobą farelkę :-) Rozmawiałem z Armatorem i powiedział, że planują to jak najszybciej zmodyfikować. |
|
Overall rating 8.9/10 |
B
|
Klient:
BARTŁOMIEJ
|
Date of trip: 2021-05-12 - 2021-05-17 |
Overall rating 10/10 |
R
|
Klient:
Ryszard
|
Date of trip: 2020-08-01 - 2020-08-08 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Witam,
serwisu na szlaku nie było, bo jacht jest nowy i sprawny technicznie na 100%.
Najbardziej podobały się całej Załodze:
silnik na pawęży z wielozbloczem - łatwe podnoszenie, opuszczanie, regulacja (małe zanurzenie). Kabestan elektryczny, fok typu GENUA i całe wyposażenie żeglarskie jachtu, przemyślana zabudowa.
Wybraliśmy dodatkowy żagiel GENAKER, jest bajecznie piękny i daje żaglówce dużą prędkość już przy słabych wiatrach, inne żaglówki nie mają najmniejszych szans. Namawiam Wszystkich, świetna zabawa.
Ryszard |
|
Do dalszego doskonalenia pozostaje zintegrowanie silnika z kołem sterowym, Ograniczona widoczność z pozycji sternika na środku żaglówki przy niskiej linii zabudowy foka. |
|
Overall rating 9.4/10 |
G
|
Klient:
grzegorz
|
Date of trip: 2020-07-18 - 2020-07-25 |
Antila 30 (2020)
-
Yacht no.: 54643
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
9.7
|
Opinie porejsowe (24) |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54643
Osób:
8 (6+4)
Kabiny:
3
Rok:
2020
Giżycko, Port COS
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
26.04.2025
-
04.05.2025
|
700,00zł
|
daily
|
04.05.2025
-
31.05.2025
|
650,00zł
|
daily
|
31.05.2025
-
28.06.2025
|
750,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
28.06.2025
-
12.07.2025
|
800,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
12.07.2025
-
16.08.2025
|
850,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
16.08.2025
-
23.08.2025
|
800,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
23.08.2025
-
30.08.2025
|
750,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
30.08.2025
-
20.09.2025
|
650,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54643 |
Yacht type: |
Antila 30 |
Year of manufacture: |
2020 |
Number of people: |
8 |
Berth layout: |
6+4 |
Locked bedrooms: |
3 |
Harbour: |
Giżycko |
Engine: |
Tohatsu 9,8KM zaburtowy z rozrusznikiem elektrycznym i manetką |
|
Total length: |
8,85
m |
Total width: |
3,20
m |
Maximum draught: |
1,79
m |
Minimum draught: |
0,44
m |
Cabin height: |
1,91
m |
Sail area: |
44.4
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
rufowa platforma kąpielowa, ażurowy bom
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, raw water, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, solar panel, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations, water tank80l., fuel tank12l., holding tank20l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
|
|
Description:
|
Jacht wybudowany i opływany. Oferowana jednostka posiada VENDECK na siedzeniach w kokpicie oraz wyposażona jest w silnik zaburtowy sterowany kołem sterowym. Ekskluzywny, ekologiczny jacht zbudowany na specjalne zamówienie. Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie. Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu. Dodatkowym atutem jest nowoczesne i przyciągające wzrok wzornictwo skandynawskie, które było pierwowzorem konstrukcji. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia, dające prawdziwą radość z żeglugi. Charakterystyczny chined hull, czyli kadłub z rufowym kantem. Do głównych zalet tego rozwiązania można zaliczyć: zwiększenie sztywności burt, zwiększenie szerokości wodnicy konstrukcyjnej a co za tym idzie lepsza stateczność początkowa, powiększenie objętości wnętrza, łatwiejsza i stabilniejsza żegluga. Jacht z chined hull - czyli z tzw. kantem, dodatkowo zyskuje zwiększoną stabilność kursową. Kant przeciwdziała „myszkowaniu” i działa podobnie jak skeg. Wszystkie powyższe czynniki wpływają na to, że na jachcie zdecydowanie przyjaźniej się żegluje. Posiadając taki „system kontroli trakcji” jednostka lepiej zachowuje się, gdy nie zdążymy na czas poluzować żagli przy szkwale i bardziej wybacza błędy oraz niedociągnięcia mniej doświadczonemu czy zmęczonemu po poprzednim dniu sternikowi z obniżonym czasem reakcji. Jacht jest jednostką ciężką, sam balast to 1100 KG. Łączny ciężar, z załogą to ok. 4500 kg. Wymaga wykwalifikowanego sternika i wsparcia załogi. Zdecydowanie nie polecamy osobom bez doświadczenia w żeglowaniu na ciężkich i dużych jednostkach. Ożaglowanie podstawowe to: Grot [24,8 m²] oraz Genua [19,6 m²], który pracuje w standardowym układzie z kipami ma prowadnicach. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B oraz sprzyjających wiatrach tj. baksztag lub półwiatr dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony Genaker o powierzchni 37,2 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Również dla siły wiatru poniżej 3B, nowością przygotowaną na 2020 rok jest piękny żagiel CODE 0 o powierzchni 37,2 m², którym można żeglować nawet w bajdewindzie. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy ponad 60 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy.
Kolejnym udogodnieniem są mocowane po zewnętrznej, na relingach składane kosze na odbijacze, które poprawiają komunikację przez półpokłady. W celu poprawienia zarządzania GENAKEREM oraz CODE 0 zastosowana została tzw. „lina bez końca" rolera, prowadzona przez zatrzaskowe kipy SELDEN, mocowane również na relingu. Jest to drobiazg, ale bardzo poprawia zarządzanie rolerem żagli, który jest często w użyciu. Manewry ułatwia dziobowy ster strumieniowy 2,2 kW, sterowany joystickiem oraz hydraulicznie sterowany synchronicznie z płetwą sterową z koła sterowego silnik zaburtowy. Mahoniowe koło sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia.
W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher o mocy 1 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym a drugi na grodzi dziobowej. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie. Jacht wyposażony jest w manewrowy silnik przyczepny na pawęży i ster głębinowy. Takie rozwiązanie pozwala uzyskać więcej miejsca w kabinach rufowych oraz co najważniejsze, nie trzeba stosować osłony wału oraz śruby napędowej istotnie spowalniającej jacht. Dzięki takiemu rozwiązaniu jacht, pomimo, że jest jednostką turystyczną, potrafi rozwinąć naprawdę przyzwoitą szybkość. W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z dwóch 100 Ah akumulatorów AGM (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy magnetyczne blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Oświetlenie kabin, dwukolorowe białe mocne, białe przyciemnione oraz nocne niebieskie. W kabinach readery z możliwościami ściemniania. Film z rejsu pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=GXtAyNmx7v4
Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
- otaklowanie tradycyjne;
- cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
wydawany jacht jest zatankowany. Należy zwrócić z pełnym bakiem lub pokryć różnicę.
|
|
Animals:
|
Not allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
200zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
200PLN |
800zł - CODE 0 36,0 m² z osprzętem;
20zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 20 zł za 10 min. pracy pompy;
100 zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze.
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
2000 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem. Możliwość obniżenia kaucji za dopłatą.
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Giżycko, lake: Kisajno, Harbour: COS, ul. Moniuszki 22n, Giżycko
map
|
In the port area: |
parking 25PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
yacht sailor |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Special terms for this offer: the outstanding amount is payable 30 days before the charter. |
Security deposit:
|
2000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 17.00 - 21.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 11.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 10/10 |
R
|
Klient:
Rafał
|
Date of trip: 2023-06-17 - 2023-06-24 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Absolutnie wszystko. Powiedzieć "polecam" to jak nic nie powiedzieć. Jest to zdecydowanie najlepszy jacht, na jakim w życiu pływałem. Ogólny wygląd, schludność i udogodnienia zdecydowanie można nazwać luksusowymi. Silnik elektryczny to absolutny hit, cichutki i bardzo wydajny, dodatkowo bardzo prosty w obsłudze. Ster strumieniowy sprawiał, że wszystkie manewry portowe były przyjemnością i miałem poczucie pełnej kontroli mimo braku możliwości manewrowania silnikiem. Nawigacja, mapa, pomiar głębokości, wiatrowskaz - autentycznie morski sprzęt nautyczny, co na początku wydawało się zbędnym luksusem na Mazurach, a okazało się bardzo funkcjonalne i pomocne. Zadziwiająca fajnie pływała jak na dużą jednostkę, dało radę iść ostro pod wiatr! Armator pan Dariusz - klasa sama w sobie, niezwykle życzliwy, pomocny i kompetentny, prawdziwy pasjonat żeglarstwa. |
|
Jeżeli cokolwiek muszę wypełnić w tej rubryce, a czynię to bardzo niechętnie, to jedyny zarzut mógłbym wysnuć wobec umocowania talii grota, jednak jest to raczej charakterystyczne dla wszystkich Antili 30, więc temat jest nie do zmiany. Talia grota jest umocowana wysoko - do stołu w kokpicie. Z jednej strony ma to swoje zalety, ponieważ dzięki temu prawie nie przeszkadza w poruszaniu się po pokładzie i, o ile nie rozkładaliśmy tentu, również w portach nie było konieczności przepinania jej do burty. Jednak stwarzało to problemy z luzowaniem grota w nagłych sytuacjach, gdyż mój standardowy sposób w postaci odpięcia stopą nie miał zastosowania. Ale to nie wina armatora, tylko konstrukcji jednostki. Poza tym drobnym mankamentem nie istnieją treści, które mógłbym wpisać w tę rubrykę - łódka fantastyczna, nowiutka, luksusowa, przyjemna w obsłudze, wyposażona w wiele nowinek technicznych, a pan armator - człowiek z klasą, niezwykle sympatyczny i pomocny. Polecam z całego serca. |
|
Overall rating 8.7/10 |
W
|
Klient:
Wiktor
|
Date of trip: 2022-08-20 - 2022-08-27 |
Overall rating 9.9/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Date of trip: 2022-06-11 - 2022-06-18 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Bardzo dobrze przygotowany jacht, czystość wzorowa. Właściciele bardzo mili, bezproblemowi. Jacht praktycznie jak nowy. Pływaliśmy w cztery osoby. Manewry portowe w połączeniu z sterem strumieniowym nie sprawiały żadnych problemów ale na długość jachtu trzeba uważać.
Pierwszy raz pływałem na jachcie gdzie jest elektryczny kabestan i bardzo to cenię. Stawianie, opuszczanie masztu czy grota to sama przyjemność. Na duży plus zasługuje prysznic z ciepłą wodą, bimini + tent przeciwdeszczowy (jego prostota i szybkość montażu) i szprycbuda gdzie w upalne lub deszczowe dni nie ocenione.
Jacht dodatkowo wyposażony w echosondę plus dodatkowe bajery jak prędkościomierz, które też ułatwiają pływanie, szczególnie że jacht z uwagi na wielkość ma spore zanurzenie.
Mój najlepszy jacht jakim pływałem na Mazurach !!!
|
|
Na minus choć może nie do końca dotyczy to jachtu dla portu. Odnosi się wrażenie, że jest martwy, zero sklepiku, knajpki. W łazience mieliśmy tylko zimną wodę. Potencjał portu jest ogromny, może z czasem to się zmieni, |
|
Overall rating 9.5/10 |
A
|
Klient:
Artur
|
Date of trip: 2021-07-03 - 2021-07-10 |
Overall rating 9.9/10 |
A
|
Klient:
Arkadiusz
|
Date of trip: 2021-05-29 - 2021-06-05 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Elektryczny kabestan to wydaje się już niezbędne wyposażenie na tego typu jachtach, toaleta morska i możliwość prysznicu z ciepłą wodą. Ogromna ilość haczyków na ubrania i inne rzeczy, które chcesz mieć pod ręką. Bimini i do tego świetny tent + szpryc-buda. Najlepszy jacht, jakim pływałem do tej pory po Mazurach, a pływam ostatnio nieprzerwanie od 10 lat. Optymalna wielkość, jak na Mazury. Gorąco polecam. |
|
Hydrauliczne sprzężenie koła sterowego z silnikiem do poprawy. Pomysł dobry, ale wykonanie do poprawy. Zawór odcinający sterowanie silnikiem i umożliwiający jednocześnie synchronizację musi znaleźć się w kokpicie pod ręką. Za małe i niewydajne ogrzewanie. Gdy na zewnątrz w nocy było 8 st., to w środku nie dało się uzyskać więcej, jak 15 st. Dobrze, że przezornie zawsze zabieram ze sobą farelkę :-) Rozmawiałem z Armatorem i powiedział, że planują to jak najszybciej zmodyfikować. |
|
Overall rating 8.9/10 |
B
|
Klient:
BARTŁOMIEJ
|
Date of trip: 2021-05-12 - 2021-05-17 |
Overall rating 10/10 |
R
|
Klient:
Ryszard
|
Date of trip: 2020-08-01 - 2020-08-08 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Witam,
serwisu na szlaku nie było, bo jacht jest nowy i sprawny technicznie na 100%.
Najbardziej podobały się całej Załodze:
silnik na pawęży z wielozbloczem - łatwe podnoszenie, opuszczanie, regulacja (małe zanurzenie). Kabestan elektryczny, fok typu GENUA i całe wyposażenie żeglarskie jachtu, przemyślana zabudowa.
Wybraliśmy dodatkowy żagiel GENAKER, jest bajecznie piękny i daje żaglówce dużą prędkość już przy słabych wiatrach, inne żaglówki nie mają najmniejszych szans. Namawiam Wszystkich, świetna zabawa.
Ryszard |
|
Do dalszego doskonalenia pozostaje zintegrowanie silnika z kołem sterowym, Ograniczona widoczność z pozycji sternika na środku żaglówki przy niskiej linii zabudowy foka. |
|
Overall rating 9.4/10 |
G
|
Klient:
grzegorz
|
Date of trip: 2020-07-18 - 2020-07-25 |
|