Search for a yacht
by criteria:
|
Antila 30 - Yacht No.: 54642
9.5/10
Interjacht assessments by people sailing the yacht
more
Yacht type: Antila 30
Number of people: maximum 8
Port of departure: Giżycko
Year of manufacture: 2020
Yacht No.: 54642
 |
Remove from favourites |
 |
Add to favourites |
Availability and reservation - select the dates
Dates: from - to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation: Available |
Pre-payment: |
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
30.04.2021 - 04.05.2021 |
550,00zł |
complete period (e.g. long weekend) |
04.05.2021 - 15.05.2021 |
500,00zł |
daily |
15.05.2021 - 29.05.2021 |
500,00zł |
whole week (Saturday) |
29.05.2021 - 05.06.2021 |
700,00zł |
whole week (Saturday) |
05.06.2021 - 19.06.2021 |
650,00zł |
whole week (Saturday) |
19.06.2021 - 21.08.2021 |
700,00zł |
whole week (Saturday) |
21.08.2021 - 18.09.2021 |
650,00zł |
whole week (Saturday) |
18.09.2021 - 03.10.2021 |
550,00zł |
daily |
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54642 |
Yacht type: |
Antila 30 |
Year of manufacture: |
2020 |
Number of people: |
8 |
Berth layout: |
6+4 |
Locked bedrooms: |
3 |
Harbour: |
Giżycko |
Engine: |
Tohatsu 9,8KM zaburtowy z rozrusznikiem elektrycznym i manetką hydraulicznie sterowany kołem sterowym |
|
Total length: |
8,85 m |
Total width: |
3,20 m |
Maximum draught: |
1,79 m |
Minimum draught: |
0,44 m |
Cabin height: |
1,91 m |
Sail area: |
44.4 m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
Amenities: |
Helm, Bow thruster, 3Locked bedrooms, refrigerator, Heating, Inboard toilet, Echo sounder, Electric winch, Outboard engine, mast raising system:typu bramka, Hot water, Outdoor and indoor showers, sprayhood, biminis, 12 and 230 V installations, TV, MP3/USB/AUX, ażurowy bom |
Equipment: |
Mainsail with slides, mast raising system:typu bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, Gas cooker, Drinking water installation, Raw water, Heating, Inboard toilet, Hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, battery charger, Echo sounder, 12 and 230 V installations, water tank80l., fuel tank12l., holding tank 20l., elektryczny kabestan, ażurowy bom |
|
Description: |
Jacht wybudowany i opływany. Oferowana jednostka posiada VENDECK na siedzeniach w kokpicie oraz wyposażona jest w silnik zaburtowy sterowany kołem sterowym.
Ekskluzywny, ekologiczny jacht zbudowany na specjalne zamówienie. Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie.
Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu. Dodatkowym atutem jest nowoczesne i przyciągające wzrok wzornictwo skandynawskie, które było pierwowzorem konstrukcji. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia, dające prawdziwą radość z żeglugi. Charakterystyczny chined hull, czyli kadłub z rufowym kantem. Do głównych zalet tego rozwiązania można zaliczyć: zwiększenie sztywności burt, zwiększenie szerokości wodnicy konstrukcyjnej a co za tym idzie lepsza stateczność początkowa, powiększenie objętości wnętrza, łatwiejsza i stabilniejsza żegluga. Jacht z chined hull - czyli z tzw. kantem, dodatkowo zyskuje zwiększoną stabilność kursową. Kant przeciwdziała „myszkowaniu” i działa podobnie jak skeg. Wszystkie powyższe czynniki wpływają na to, że na jachcie zdecydowanie przyjaźniej się żegluje. Posiadając taki „system kontroli trakcji” jednostka lepiej zachowuje się, gdy nie zdążymy na czas poluzować żagli przy szkwale i bardziej wybacza błędy oraz niedociągnięcia mniej doświadczonemu czy zmęczonemu po poprzednim dniu sternikowi z obniżonym czasem reakcji. Jacht jest jednostką ciężką, sam balast to 1100 KG. Łączny ciężar, z załogą to ok. 4500 kg. Wymaga wykwalifikowanego sternika i wsparcia załogi. Zdecydowanie nie polecamy osobom bez doświadczenia w żeglowaniu na ciężkich i dużych jednostkach. Ożaglowanie podstawowe to: Grot [24,8 m²] oraz Genua [19,6 m²], który pracuje w standardowym układzie z kipami ma prowadnicach. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B oraz sprzyjających wiatrach tj. baksztag lub półwiatr dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony Genaker o powierzchni 37,2 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Również dla siły wiatru poniżej 3B, nowością przygotowaną na 2020 rok jest piękny żagiel CODE 0 o powierzchni 37,2 m², którym można żeglować nawet w bajdewindzie. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy ponad 60 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy.
Kolejnym udogodnieniem są mocowane po zewnętrznej, na relingach składane kosze na odbijacze, które poprawiają komunikację przez półpokłady. W celu poprawienia zarządzania GENAKEREM oraz CODE 0 zastosowana została tzw. „lina bez końca" rolera, prowadzona przez zatrzaskowe kipy SELDEN, mocowane również na relingu. Jest to drobiazg, ale bardzo poprawia zarządzanie rolerem żagli, który jest często w użyciu. Manewry ułatwia dziobowy ster strumieniowy 2,2 kW, sterowany joystickiem oraz hydraulicznie sterowany synchronicznie z płetwą sterową z koła sterowego silnik zaburtowy. Mahoniowe koło sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia.
W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher o mocy 1 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym a drugi na grodzi dziobowej. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie. Jacht wyposażony jest w manewrowy silnik przyczepny na pawęży i ster głębinowy. Takie rozwiązanie pozwala uzyskać więcej miejsca w kabinach rufowych oraz co najważniejsze, nie trzeba stosować osłony wału oraz śruby napędowej istotnie spowalniającej jacht. Dzięki takiemu rozwiązaniu jacht, pomimo, że jest jednostką turystyczną, potrafi rozwinąć naprawdę przyzwoitą szybkość. W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z dwóch 100 Ah akumulatorów AGM (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy magnetyczne blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Oświetlenie kabin, dwukolorowe białe mocne, białe przyciemnione oraz nocne niebieskie. W kabinach readery z możliwościami ściemniania. Film z rejsu pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=GXtAyNmx7v4
Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
|
|
Animals: |
Not allowed |
|
Harbour: |
Giżycko, Information on the port:
- Water Closet
- Car park
- Showers
- Mooring
|
|
The price includes: |
- Insurance OC, Jacht CASCO, NW
- Service on the route
- Gas
- Water filled up
- Charged battery
- otaklowanie tradycyjne foka;
- cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full - fuel is not included in charter price ⓘ
wydawany jacht jest zatankowany. Należy zwrócić z pełnym bakiem lub pokryć różnicę.
|
|
|
Possible additional fees: |
150zł -
obligatory yacht cleaning fee
10zł - Car park / day
150zł - Toilet emptying by the shipowner ⓘ
700zł - CODE 0 36 m² z osprzętem;
20zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 20 zł za 10 min. pracy pompy;
100zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze.
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
1200 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem.
|
|
Terms and conditions of reservation: |
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Required competence: |
inland skiper + ID or passport |
Payments: |
Pre-payment 30 % Payable on-line at www.interjacht.pl upon booking.
Special terms for this offer: the outstanding amount is payable 30 days before the charter. |
Security deposit: |
1200 PLN. Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht: |
Collection of the yacht between 17.00 - 21.00 on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 11.00 on the departure day.
Another time if arranged: YES |
Documents: |
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 9.7/10 |
M
|
Klient:
Mirosław
|
Date of trip: 2020-08-29 - 2020-09-05 |
Overall rating 10/10 |
M
|
Klient:
Mariusz
|
Date of trip: 2020-07-18 - 2020-07-25 |
Overall rating 10/10 |
M
|
Klient:
Mariusz
|
Date of trip: 2020-06-13 - 2020-06-20 |
|