logo_new
Booking centre
660 222 880
Mon-Fri: 9.00 - 17:00
Sat: 9:00 - 14:00
Search for a yacht
by criteria:
Departure date:

kalendarz
Charter duration:
Price per day:
Yacht model:
×

Żaglowe





































































Motorowe

































































Departure harbour:
×

Porty














Passengers:
Yacht No.:


Additional criteria

Number of locked cabins

Yacht length

Yacht age
laduje

Antila 30 - Yacht no.: 54642
9.6
Opinie porejsowe (7)
  Is the assessment of Interjacht
  customers sailing the yacht

  See reviews
Send to friends
Add to favourites
Yacht type: Antila 30
Number of people: maximum 8
Port of departure: Giżycko
Year of manufacture: 2020
Yacht no.: 54642
Amenities
grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot
Availability and reservation - select the dates
Dates: from - to
Price per charter:   
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation: Available
Pre-payment:
Instant confirmation
Price list
Period from-to Price Available for rent
29.04.2022 - 03.05.2022 650,00zł complete period (e.g. long weekend)
03.05.2022 - 14.05.2022 650,00zł daily
14.05.2022 - 28.05.2022 650,00zł whole week (beginning Saturday)
28.05.2022 - 11.06.2022 750,00zł whole week (beginning Saturday)
11.06.2022 - 02.07.2022 800,00zł whole week (beginning Saturday)
02.07.2022 - 20.08.2022 850,00zł whole week (beginning Saturday)
20.08.2022 - 27.08.2022 750,00zł whole week (beginning Saturday)
27.08.2022 - 17.09.2022 630,00zł whole week (beginning Saturday)
17.09.2022 - 01.10.2022 630,00zł daily
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: 54642
Yacht type: Antila 30
Year of manufacture: 2020
Number of people: 8
Berth layout: 6+4
Locked bedrooms: 3
Harbour: Giżycko
Engine: Tohatsu 9,8KM zaburtowy z rozrusznikiem elektrycznym i manetką hydraulicznie sterowany kołem sterowym
Total length: 8,85 m
Total width: 3,20 m
Maximum draught: 1,79 m
Minimum draught: 0,44 m
Cabin height: 1,91 m
Sail area: 44.4 m2
Centreboard type: obrotowy
Rudder type: głębinowy + koło

 
Amenities:
helm
Bow thruster
3 locked cabins
refrigerator
heating
inboard toilet
cho sounder
electric winch
outboard engine
mast system: bramka
hot water
out. and in. shower
sprayhood
biminis
12 and 230 V installations
TV
MP3/USB/AUX
ażurowy bom
Equipment: Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, raw water, heating, Inboard toilet, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations, water tank80l., fuel tank12l., holding tank20l., elektryczny kabestan, ażurowy bom
 
Description:
Jacht wybudowany i opływany. Oferowana jednostka posiada VENDECK na siedzeniach w kokpicie oraz wyposażona jest w silnik zaburtowy sterowany kołem sterowym.
Ekskluzywny, ekologiczny jacht zbudowany na specjalne zamówienie. Wnętrze zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami zabudowy jachtów, zaaranżowane tak, aby zapewnić załodze prywatność w trzech zamykanych kabinach oraz możliwość wspólnego przebywania w obszernej messie.
Jacht przeznaczony dla zapalonych żeglarzy, szukających idealnej równowagi pomiędzy osiągami a komfortem i prestiżem. Szczególna uwaga poświęcona została zapewnieniu łatwej obsługi jachtu, funkcjonalności i bezkompromisowego komfortu. Dodatkowym atutem jest nowoczesne i przyciągające wzrok wzornictwo skandynawskie, które było pierwowzorem konstrukcji. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia, dające prawdziwą radość z żeglugi. Charakterystyczny chined hull, czyli kadłub z rufowym kantem. Do głównych zalet tego rozwiązania można zaliczyć: zwiększenie sztywności burt, zwiększenie szerokości wodnicy konstrukcyjnej a co za tym idzie lepsza stateczność początkowa, powiększenie objętości wnętrza, łatwiejsza i stabilniejsza żegluga. Jacht z chined hull - czyli z tzw. kantem, dodatkowo zyskuje zwiększoną stabilność kursową. Kant przeciwdziała „myszkowaniu” i działa podobnie jak skeg. Wszystkie powyższe czynniki wpływają na to, że na jachcie zdecydowanie przyjaźniej się żegluje. Posiadając taki „system kontroli trakcji” jednostka lepiej zachowuje się, gdy nie zdążymy na czas poluzować żagli przy szkwale i bardziej wybacza błędy oraz niedociągnięcia mniej doświadczonemu czy zmęczonemu po poprzednim dniu sternikowi z obniżonym czasem reakcji. Jacht jest jednostką ciężką, sam balast to 1100 KG. Łączny ciężar, z załogą to ok. 4500 kg. Wymaga wykwalifikowanego sternika i wsparcia załogi. Zdecydowanie nie polecamy osobom bez doświadczenia w żeglowaniu na ciężkich i dużych jednostkach. Ożaglowanie podstawowe to: Grot [24,8 m²] oraz Genua [19,6 m²], który pracuje w standardowym układzie z kipami ma prowadnicach. Jacht ze względu na swoją wielkość i ciężar potrzebuje dużej powierzchni żagli i dlatego przy sile wiatru poniżej 3B oraz sprzyjających wiatrach tj. baksztag lub półwiatr dobrze jest postawić piękny, biało-czerwony Genaker o powierzchni 37,2 m², występujący, jako opcja wyposażenia. Również dla siły wiatru poniżej 3B, nowością przygotowaną na 2020 rok jest piękny żagiel CODE 0 o powierzchni 37,2 m², którym można żeglować nawet w bajdewindzie. Łączna powierzchnia żagli, to wtedy ponad 60 m². Jest to oczywiście opcja dla zaawansowanych żeglarzy.
Kolejnym udogodnieniem są mocowane po zewnętrznej, na relingach składane kosze na odbijacze, które poprawiają komunikację przez półpokłady. W celu poprawienia zarządzania GENAKEREM oraz CODE 0 zastosowana została tzw. „lina bez końca" rolera, prowadzona przez zatrzaskowe kipy SELDEN, mocowane również na relingu. Jest to drobiazg, ale bardzo poprawia zarządzanie rolerem żagli, który jest często w użyciu. Manewry ułatwia dziobowy ster strumieniowy 2,2 kW, sterowany joystickiem oraz hydraulicznie sterowany synchronicznie z płetwą sterową z koła sterowego silnik zaburtowy. Mahoniowe koło sterowe z przekładnią hydrauliczną oraz platforma kąpielowa na rufie to kolejne udogodnienia.
W chłodne noce, wydajne ogrzewanie Eberspacher o mocy 1 kW zapewni ciepło. W messie, dwa telewizory, jeden w odbiorniku radiowym a drugi na grodzi dziobowej. Głośniki wodoszczelne w kokpicie. Prysznic z ciepłą wodą, z termostatycznym regulatorem temperatury. Prysznic z wodą zaburtową w kokpicie. Jacht wyposażony jest w manewrowy silnik przyczepny na pawęży i ster głębinowy. Takie rozwiązanie pozwala uzyskać więcej miejsca w kabinach rufowych oraz co najważniejsze, nie trzeba stosować osłony wału oraz śruby napędowej istotnie spowalniającej jacht. Dzięki takiemu rozwiązaniu jacht, pomimo, że jest jednostką turystyczną, potrafi rozwinąć naprawdę przyzwoitą szybkość. W celu ułatwienia podnoszenia masztu, jacht wyposażony jest w ażurowany bom, lżejszy o 30% od tradycyjnego oraz elektryczny kabestan. Z jego pomocą można również wybierać szoty foka, stawiać grota lub wybierać fał miecza. Szprycbuda oraz bimini uchroni przed deszczem i wiatrem. Lodówka zasilana z dwóch 100 Ah akumulatorów AGM (bezpieczne - niewydzielające trującego, wybuchowego wodoru), pozwala na utrzymanie niskiej temperatury przez 12 h, bez ładowania. W standardzie echosonda. Zastawa stołowa z melaminy, ze stylowym marynistycznym motywem. Patenty ułatwiające eksploatację, jak składane wieszaki w zejściówce czy magnetyczne blokady drzwi, kiedy są otwarte, aby się nie obijały. Oświetlenie kabin, dwukolorowe białe mocne, białe przyciemnione oraz nocne niebieskie. W kabinach readery z możliwościami ściemniania. Film z rejsu pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=GXtAyNmx7v4
Zdjęcia chronione prawami autorskimi.
The price includes:
- Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
- Service on the route
- Gas
- Water filled up
- Charged battery
- otaklowanie tradycyjne foka;
- cumowanie w porcie macierzystym jachtu.
 
Fuel policy:
Full-to-full - fuel is not included in charter price
wydawany jacht jest zatankowany. Należy zwrócić z pełnym bakiem lub pokryć różnicę.
 
Animals:
Not allowed
 
Additional charges:
obligatory yacht cleaning fee
obligatory 150zł
toilet emptying by the shipowner
optional 150PLN
700zł - CODE 0 36 m² z osprzętem;
20zł - zrzut ścieków w giżyckiej EkoMarinie, gdzie znajduje się profesjonalna odsysarka ścieków jachtowych. Operacja trwa nie dłużej niż ok. 20 minut. Zrzut można również dokonać w porcie AZS COSA Wilkasy. Cena 20 zł za 10 min. pracy pompy;
100zł - dodatkowa opłata za niesklarowany jacht po czarterze.
6000 zł - kaucja dla firmy przy organizacji spotkań firmowych płatna na konto przed czarterem;
2000 zł - kaucja dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej na rejsy rodzinne. Możliwość obniżenia kaucji za dopłatą.
złamanie masztu w wyniku nieumiejętnej obsługi nie objęte ubezpieczeniem.
At Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
Region: Giżycko, lake: Kisajno, Harbour: COS, ul. Moniuszki 22n, Giżycko
map
In the port area:
parking 15PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
 
Terms and conditions of reservation: Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht.
Required competence: yacht sailor + ID card
Payments: Pre-payment 30 % payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Special terms for this offer: the outstanding amount is payable 30 days before the charter.
Security deposit: 2000 PLN. Security deposit payable upon collecting the yacht
Handing-over the yacht: Collection of the yacht between 17.00 - 21.00 on the arrival day.
Turning over the yacht between 8.00 - 11.00 on the departure day.
Another time if arranged: YES
Documents: Charter contract template
Charter reviews
Overall rating 9.9/10
M
Klient:
Michail
Date of trip: 2021-08-21 - 2021-08-28
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Easy to sail solo/small crew. Comfortable cockpit and cabins, big freezer. Economic engine.


minusy Outboard engine requires a little bit more attention and preparation going astern, than inboard.
Overall rating 9.8/10
A
Klient:
Adrian
Date of trip: 2021-04-30 - 2021-05-08
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 90%
On-route service: 100%
Value for money: 90 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Mega dobry kontakt z wlascicielem / armatorem. Pelna obsluga podczas rejsu. Na wyjatkowe uzmanie zasluguje fakt, ze wlasciciel zgodzil sie na skrocenie czarteru (ze wzgledu na bardzo zla pogode) i zwrocil pieniadze, choc nie musial. To takie niepolskie ;) Polecam w 100%


Overall rating 10/10
A
Klient:
Andrzej
Date of trip: 2020-09-05 - 2020-09-12
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

plusy Znakomita łódź. Gorąco polecam.


Overall rating 9.7/10
M
Klient:
Mirosław
Date of trip: 2020-08-29 - 2020-09-05
Interior comfort: 90%
On-board crew functionality: 90%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 90%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 7.8/10
P
Klient:
Piotr
Date of trip: 2020-07-25 - 2020-08-01
Interior comfort: 70%
On-board crew functionality: 50%
Speed: 70%
Manoeuvrability: 80%
Seaworthiness: 80%
Yacht cleanliness and preparation: 80%
Completeness and equipment efficiency: 80%
On-route service: 100%
Value for money: 80 %
Contact with the owner: 90 %
Comment:

plusy Bardzo dobra obsługa właściciela i bosmana. Praktyczny flexi teak na pokładzie i kokpicie


minusy Funkcjonalność we wnętrzu jeżeli chodzi o miejsce do włożenia rzeczy załogi mała ilość jaskółek i szafek Kłopot ze sterem głębinowym ze sterowaniem hydraulicznym (zapowietrzanie)
Overall rating 10/10
M
Klient:
Mariusz
Date of trip: 2020-07-18 - 2020-07-25
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:

Overall rating 10/10
M
Klient:
Mariusz
Date of trip: 2020-06-13 - 2020-06-20
Interior comfort: 100%
On-board crew functionality: 100%
Speed: 100%
Manoeuvrability: 100%
Seaworthiness: 100%
Yacht cleanliness and preparation: 100%
Completeness and equipment efficiency: 100%
On-route service: 100%
Value for money: 100 %
Contact with the owner: 100 %
Comment:






szukam
Contact us: Why Interjacht?
telefon +48 660 222 880
Quick guide to choosing the right yacht


telefon Drop us a line
We’re ready to help you
Mon-Fri 9.00 - 17:00 Sat 9:00 - 14:00

  • Best prices online!
  • Over 11700 independent
    reviews
    of the yachts by real sailors more >>
  • Over 1040 yachts
    from all of Masuria
  • Only verified yachts
    Carefully selected offer
  • Leader in Masuria charters
    21 years of experience, including 12 years online!

Interjacht Newsletter
About Us
Contact
Reviews of Interjacht
Charter reviews
How to book
Transaction security
Privacy Policy
Terms and Conditions
Cookie Information
Stay up to date!
News, interesting offers, and special promotions right in your inbox.

We accept PayU.pl payments. The customer does not incur any transaction charges:
Copyright © 2010 - 2022 Interjacht.pl All rights reserved.
favourite
yachts