Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
7.5
Opinie porejsowe (7)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 8.4/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Termin rejsu: 2024-08-03 - 2024-08-10 |
Łączna ocena 3.2/10 |
O
|
Klient:
Oskar
|
Termin rejsu: 2024-07-13 - 2024-07-20 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Właściwie to nie było nic co by mogło wyróżnić ten jacht. |
|
Tych rzeczy było już wiele, zaczynając od miecza, który bardzo ciężko chodził, nie działającego steru strumieniowego, za krótkich lin od shotu foka, nieaktywnego silnika, co przy nie działających silnikach strumieniowych czyniło łódkę prawie niemożliwą do zaparkowania. Właściciel łódki w ogóle jej nie przygotował dobrze i jeszcze do tego pobrał opłatę za sprzątanie, wszędzie pełno pająków i pajęczyn, a w środku wszystkie półki brudne. Samo pływanie już znośne, ale silnik elektryczny, którego nie wiadomo jak włączyć (nawet właściciel nie wiedział ) tylko przeszkadza przy stawaniu w portach i wchodzeniu na łódkę. W tych pieniądzach zdecydowanie polecam wziąć po prostu ciut starszą łódkę, ale od lepszego armatora i w lepszym porcie.
--------------------ODPOWIEDŹ ĄRMATORA:
Dziękujemy za opinie jednakże nie jest ona zgodna ze stanem faktycznym:
Panie Oskarze pomija Pan następujące fakty:
· Oddanie jachtu po ustalonym terminie zdania jachtu, co spowodowało brak możliwości przekazania jachtu kolejnej załodze
· Oddanie jachtu niezatankowanego i z nieopróżnionym zbiornikiem na fekalia
· Rozładowanie akumulatora do zera, co było wynikiem nieładowania akumulatorów,
· Niezgłoszenie usterki
· Zgodnie z naszymi ustaleniami jacht powinien być oddany w stanie wskazującym na zwykłe użytkowania, Państwo oddali jacht w stanie do generalnego czyszczenia.
· Nie wspomina Pan że jacht posiada dwa silniki tzw. Nieadekwatny silnik elektryczny jest dodatkowym napędem.
· Odnosząc się do portu wyjaśniam, że nie jesteśmy właścicielem portu i jest to jedynie port wydania i zdania jachtu.
· Pan Oskar pomija istne informacje. Z protokołu wydania jachtu, podpisanego przez Pana Oskara wynika iż jacht został odebrany w pełni sprawny do pływania i czysty. Panie Oskarze Młodość ma swoje prawa ale żeglowanie wymaga pewnej dyscypliny.
|
|
Łączna ocena 7.5/10 |
A
|
Klient:
Agata
|
Termin rejsu: 2024-06-02 - 2024-06-09 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Nowy jacht, nowe materace, zadbane wnętrze, pełne wyposażenie (kamizelki, odbijacze, bosak, korba do kabestanu, dużo lin cumowniczych i krawatów), kotwica. Zbiornik na wodę wystarczający. Toaleta super, z prysznica nie korzystaliśmy (zbiornik na fekalia szybko się zapełnia, opróżnienie w porcie to dodatkowe 50 zł.). Działające fajnie radio i AUX. Telewizor nie testowany. Żagle w dobrej kondycji. Składanie masztu w porządku, ale potrzeba trochę siły. Dodatkowy silnik elektryczny super. Ster strumieniowy super. Silnik spalinowy o niskim zużyciu paliwa. |
|
Czystość w kuchni mocno do poprawki!!! Wszystkie kubki, szklanki, talerze, miski, sztućce, garnki BRUDNE. czajnik sam kamień.. SILNIK spalinowy o dobrej mocy, natomiast niewyciągalny całkowicie z wody, przycumowanie rufą do brzegu na dziko jest niemożliwe bez obawy o uszkodzenie go. Silnik przytwierdzony na stałe (nie można nim skręcać) co utrudnia manewry zwłaszcza w małym pocie np. w Węgorzewie, bo łódka jest dość spora. Przy większym wietrze jest to problematyczne. Silnik jest ciężki i tu również potrzeba dużo siły aby go maksymalnie podnieść, z opuszczaniem lepiej. |
|
Łączna ocena 8.2/10 |
W
|
Klient:
Włodzimierz
|
Termin rejsu: 2023-09-10 - 2023-09-17 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Jacht nowy, czysty, wyposażony z założenia dobrze, choć... brak jakiejkolwiek instrukcji o poszczególnych urządzeniach. Ogrzewanie działało, ale musiałem pobrać instrukcję od producenta, żeby go obsłużyć. Nautycznie dobry. Przy "czwórce" po zrefofaniu grota i foka prowadził się płynnie. Silnik elektryczny na spokojnym akwenie ciągnął z wolna jacht do przodu i do tyłu. Nie mogłem go wypróbować na jez. Dobskim, bo była "czwórka". Silnik spalinowy działał bez zarzutu, choć.... Łazienka dobrze zorganizowana, choć... WC morskie bez zarzutu. Woda gorąca w portach zapobiegająca legionelli. |
|
Silnik sztywny nie wspomagający manewrów na płytkich "cumowiskach", przy podniesionym mieczu i podniesionej płetwie sterowej, jak np. w porcie macierzystym. Miecz, jak na ten typ łodzi, wyciągnąć jest trudno. Dla kobiet - tylko z kabestanem. Być może jest ciężkim balastem, a może źle dobrane są wielokrążki transportowe? Trudności z wkładaniem zatyczki masztu.
Ogrzewanie: Koja dziobowa jest mocno niedogrzana w stosunku do innych. Brak wentylacji w obszarze kuchenki i w łazience. Brak zestawu bosmańskiego. Te uwagi przedstawiłem Armatorowi i obiecał podjęcie korekt w konstrukcji jachtu i jego opisu dla użytkowników, aby stał się jachtem idealnym. Wówczas chętnie na niego wrócę. |
|
Łączna ocena 7.3/10 |
D
|
Klient:
DARIUSZ
|
Termin rejsu: 2023-07-29 - 2023-08-05 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
>Jacht jest prawie nowy więc wszystko działało.
>Sprawny ster strumieniowy.
>Akumulatory w miarę nowe - dość dobrze trzymały.
>Lodówka z zamrażalnikiem mroziła.
>Woda z kranu leciała.
>Silnik Suzuki odpalał od pierwszego ruchu kluczyka. Moc wystarczająca.
>WC ze zbiornikiem działało.
>Prysznic działał - nawet była ciepła woda jak podłączyło się zasilanie na kei.
>Szprycbuda zdawała egzamin - nie padał desz do zejściówki.
>Kambuz - sztućce wrzucone do szuflady bez ładu i składu - ale tyle ile trzeba.
>Ten egzemplarz Antila 27 przygotowany bardziej dla żeglarzy lubiących spędzać czas w portach niż na dziko.
> Odbiór i zdanie jachtu bezproblemowe.
Obsługa sprawna, dostępne wózki, toalety, prysznice - urokliwie położony. Wszystkie usługi na miejscu - odbiór nieczystości, woda, prąd. |
|
>Silnik Suzuki zamontowany na sztywno, nawet pomimo steru strumieniowego utrudniał manewry portowe.
>Otrzymany jacht - pomimo posiadania oczek na reflinki oraz dwóch rzędów refów - nie posiadał reflinek (właściciel nie miał linki, nie był zainteresowany specjalnie moim problemem)
>Na ostrych kursach i silniejszym wietrze - ster trzeba było trzymać w dwóch rękach, co było mocno męczące fizycznie. Po zamontowaniu reflinek, pływanie na jednym refie było, choć wolniejsze, zdecydowanie przyjemniejsze.
>Kuchenka typu Solgaz - działała, nie smaliła garnków, ale tak mała, że gotowanie sosu i makaronu w tym samym czasie nie jest możliwe.
>Silnik elektryczny - za słaby aby nim manewrować, wystarczający do przeszkadzania
>Zbiorniki niezgodne z opisem - woda około 70l, a na fekalia max 40l ;-(
> brak tentu, sperki, skrzynki bosmańskiej (np. szekli)
> Zrywka do steru zmontowana na cybant zamiast porządnie.
|
|
Łączna ocena 8.2/10 |
S
|
Klient:
Sebastian
|
Termin rejsu: 2023-07-15 - 2023-07-22 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Do podstawowych minusów zaliczyć należy silnik spalinowy zamontowany na sztywno, bez możliwości jego obracania przy manewrach portowych. Bardzo utrudniało to sterowanie przy niewielkiej prędkości. Jacht posiada na szczęście ster strumieniowy, który w pewien sposób kompensował tą niedogodność. Zamontowany niewielki silnik elektryczny właściwie bezużyteczny z uwagi na jego zbyt małą moc.
Odpowiedź Armatora: Odnosząc się do przedstawionej opinii wyjaśniam, że wydany jacht odpowiadał ofercie, to jest opisowi i załączonym zdjęciom. Zachęcamy zatem do szczegółowego zapoznania się z ofertą. Zgodnie z zaleceniami producenta i oferowanym przez nas modelem, silnik spalinowy nie jest skrętny, do wykonywania manewru skrętu służą stery strumieniowe. Trudno zatem mówić o szczęściu, czy nieszczęściu w posiadaniu sterów strumieniowych, gdyż to właśnie stery a nie silnik służą do wykonywania manewru skrętu. Zupełnie niezrozumiała jest argumentacja dotycząca, zamontowania bezużytecznego, zdaniem oceniającego, silnika elektrycznego. Wyjaśniam iż, nie jest to silnik główny, tylko silnik pomocniczy zasilany z pojedynczego panela fotowoltaicznego, do wykonywania prostych manewrów w porcie i Strefach Ciszy. |
|
Antila 27 (2023)
-
Nr oferty: 55617
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 55617
Osób:
10 (8+2)
Kabiny:
3
Rok:
2023
Giżycko, Port Dalba
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
25.04.2025
-
28.04.2025
|
500,00zł
|
na doby
|
28.04.2025
-
30.04.2025
|
720,00zł
|
na doby
|
30.04.2025
-
04.05.2025
|
720,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
04.05.2025
-
31.05.2025
|
500,00zł
|
na doby
|
31.05.2025
-
14.06.2025
|
520,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
14.06.2025
-
18.06.2025
|
520,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
18.06.2025
-
22.06.2025
|
820,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
22.06.2025
-
28.06.2025
|
700,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
28.06.2025
-
16.08.2025
|
770,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
16.08.2025
-
23.08.2025
|
650,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
23.08.2025
-
30.08.2025
|
600,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
30.08.2025
-
28.09.2025
|
480,00zł
|
na doby
|
28.09.2025
-
19.10.2025
|
530,00zł
|
na doby
|
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
55617 |
Typ jachtu: |
Antila 27 |
Rok produkcji: |
2023 |
Ilość osób: |
10 |
Układ koi: |
8+2 |
Zamykane sypialnie: |
3 |
Port: |
Giżycko |
Silnik: |
Suzuki 9,9KM + silnik elektryczny |
|
Długość kadłuba: |
8,24
m |
Szerokość całkowita: |
2,98
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,65
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,35
m |
Wysokość w kabinie: |
1,86
m |
Powierzchnia żagli: |
38
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
kuchenka gazowa bez płomieni, WC stacjonarne elektryczne
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, ogrzewanie, stacjonarne WC, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, zamykana kabina WC, panel fotowoltaiczny, prostownik, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 80l., zbiornik fekaliów 40l.
|
|
Opis:
|
Bogata wersja wyposażenia.
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO
-
serwis na szlaku
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
Pełny do pełnego -
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru ⓘ
|
|
Zwierzęta:
|
Niedozwolone |
|
Dopłaty:
|
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
|
obligatoryjna |
150zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
250zł |
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Giżycko, jez.: Niegocin, Port: Dalba, ul. Nadbrzeżna 11, Giżycko
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 20zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
nawodna stacja paliw
|
dodatkowe informacje: |
Możliwe pozostawienie auta 200m od portu na parkingu miejskim, cena parkingu około 20zł/doba.
Pierwszego dnia czarteru cumowanie w porcie macierzystym gratis.
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy + dowód osobisty |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Pozostała kwota przy odbiorze jachtu. |
Kaucja:
|
1500
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 16.00 - 20.00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 8.00 -10.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 8.4/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Termin rejsu: 2024-08-03 - 2024-08-10 |
Łączna ocena 3.2/10 |
O
|
Klient:
Oskar
|
Termin rejsu: 2024-07-13 - 2024-07-20 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Właściwie to nie było nic co by mogło wyróżnić ten jacht. |
|
Tych rzeczy było już wiele, zaczynając od miecza, który bardzo ciężko chodził, nie działającego steru strumieniowego, za krótkich lin od shotu foka, nieaktywnego silnika, co przy nie działających silnikach strumieniowych czyniło łódkę prawie niemożliwą do zaparkowania. Właściciel łódki w ogóle jej nie przygotował dobrze i jeszcze do tego pobrał opłatę za sprzątanie, wszędzie pełno pająków i pajęczyn, a w środku wszystkie półki brudne. Samo pływanie już znośne, ale silnik elektryczny, którego nie wiadomo jak włączyć (nawet właściciel nie wiedział ) tylko przeszkadza przy stawaniu w portach i wchodzeniu na łódkę. W tych pieniądzach zdecydowanie polecam wziąć po prostu ciut starszą łódkę, ale od lepszego armatora i w lepszym porcie.
--------------------ODPOWIEDŹ ĄRMATORA:
Dziękujemy za opinie jednakże nie jest ona zgodna ze stanem faktycznym:
Panie Oskarze pomija Pan następujące fakty:
· Oddanie jachtu po ustalonym terminie zdania jachtu, co spowodowało brak możliwości przekazania jachtu kolejnej załodze
· Oddanie jachtu niezatankowanego i z nieopróżnionym zbiornikiem na fekalia
· Rozładowanie akumulatora do zera, co było wynikiem nieładowania akumulatorów,
· Niezgłoszenie usterki
· Zgodnie z naszymi ustaleniami jacht powinien być oddany w stanie wskazującym na zwykłe użytkowania, Państwo oddali jacht w stanie do generalnego czyszczenia.
· Nie wspomina Pan że jacht posiada dwa silniki tzw. Nieadekwatny silnik elektryczny jest dodatkowym napędem.
· Odnosząc się do portu wyjaśniam, że nie jesteśmy właścicielem portu i jest to jedynie port wydania i zdania jachtu.
· Pan Oskar pomija istne informacje. Z protokołu wydania jachtu, podpisanego przez Pana Oskara wynika iż jacht został odebrany w pełni sprawny do pływania i czysty. Panie Oskarze Młodość ma swoje prawa ale żeglowanie wymaga pewnej dyscypliny.
|
|
Łączna ocena 7.5/10 |
A
|
Klient:
Agata
|
Termin rejsu: 2024-06-02 - 2024-06-09 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Nowy jacht, nowe materace, zadbane wnętrze, pełne wyposażenie (kamizelki, odbijacze, bosak, korba do kabestanu, dużo lin cumowniczych i krawatów), kotwica. Zbiornik na wodę wystarczający. Toaleta super, z prysznica nie korzystaliśmy (zbiornik na fekalia szybko się zapełnia, opróżnienie w porcie to dodatkowe 50 zł.). Działające fajnie radio i AUX. Telewizor nie testowany. Żagle w dobrej kondycji. Składanie masztu w porządku, ale potrzeba trochę siły. Dodatkowy silnik elektryczny super. Ster strumieniowy super. Silnik spalinowy o niskim zużyciu paliwa. |
|
Czystość w kuchni mocno do poprawki!!! Wszystkie kubki, szklanki, talerze, miski, sztućce, garnki BRUDNE. czajnik sam kamień.. SILNIK spalinowy o dobrej mocy, natomiast niewyciągalny całkowicie z wody, przycumowanie rufą do brzegu na dziko jest niemożliwe bez obawy o uszkodzenie go. Silnik przytwierdzony na stałe (nie można nim skręcać) co utrudnia manewry zwłaszcza w małym pocie np. w Węgorzewie, bo łódka jest dość spora. Przy większym wietrze jest to problematyczne. Silnik jest ciężki i tu również potrzeba dużo siły aby go maksymalnie podnieść, z opuszczaniem lepiej. |
|
Łączna ocena 8.2/10 |
W
|
Klient:
Włodzimierz
|
Termin rejsu: 2023-09-10 - 2023-09-17 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Jacht nowy, czysty, wyposażony z założenia dobrze, choć... brak jakiejkolwiek instrukcji o poszczególnych urządzeniach. Ogrzewanie działało, ale musiałem pobrać instrukcję od producenta, żeby go obsłużyć. Nautycznie dobry. Przy "czwórce" po zrefofaniu grota i foka prowadził się płynnie. Silnik elektryczny na spokojnym akwenie ciągnął z wolna jacht do przodu i do tyłu. Nie mogłem go wypróbować na jez. Dobskim, bo była "czwórka". Silnik spalinowy działał bez zarzutu, choć.... Łazienka dobrze zorganizowana, choć... WC morskie bez zarzutu. Woda gorąca w portach zapobiegająca legionelli. |
|
Silnik sztywny nie wspomagający manewrów na płytkich "cumowiskach", przy podniesionym mieczu i podniesionej płetwie sterowej, jak np. w porcie macierzystym. Miecz, jak na ten typ łodzi, wyciągnąć jest trudno. Dla kobiet - tylko z kabestanem. Być może jest ciężkim balastem, a może źle dobrane są wielokrążki transportowe? Trudności z wkładaniem zatyczki masztu.
Ogrzewanie: Koja dziobowa jest mocno niedogrzana w stosunku do innych. Brak wentylacji w obszarze kuchenki i w łazience. Brak zestawu bosmańskiego. Te uwagi przedstawiłem Armatorowi i obiecał podjęcie korekt w konstrukcji jachtu i jego opisu dla użytkowników, aby stał się jachtem idealnym. Wówczas chętnie na niego wrócę. |
|
Łączna ocena 7.3/10 |
D
|
Klient:
DARIUSZ
|
Termin rejsu: 2023-07-29 - 2023-08-05 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
>Jacht jest prawie nowy więc wszystko działało.
>Sprawny ster strumieniowy.
>Akumulatory w miarę nowe - dość dobrze trzymały.
>Lodówka z zamrażalnikiem mroziła.
>Woda z kranu leciała.
>Silnik Suzuki odpalał od pierwszego ruchu kluczyka. Moc wystarczająca.
>WC ze zbiornikiem działało.
>Prysznic działał - nawet była ciepła woda jak podłączyło się zasilanie na kei.
>Szprycbuda zdawała egzamin - nie padał desz do zejściówki.
>Kambuz - sztućce wrzucone do szuflady bez ładu i składu - ale tyle ile trzeba.
>Ten egzemplarz Antila 27 przygotowany bardziej dla żeglarzy lubiących spędzać czas w portach niż na dziko.
> Odbiór i zdanie jachtu bezproblemowe.
Obsługa sprawna, dostępne wózki, toalety, prysznice - urokliwie położony. Wszystkie usługi na miejscu - odbiór nieczystości, woda, prąd. |
|
>Silnik Suzuki zamontowany na sztywno, nawet pomimo steru strumieniowego utrudniał manewry portowe.
>Otrzymany jacht - pomimo posiadania oczek na reflinki oraz dwóch rzędów refów - nie posiadał reflinek (właściciel nie miał linki, nie był zainteresowany specjalnie moim problemem)
>Na ostrych kursach i silniejszym wietrze - ster trzeba było trzymać w dwóch rękach, co było mocno męczące fizycznie. Po zamontowaniu reflinek, pływanie na jednym refie było, choć wolniejsze, zdecydowanie przyjemniejsze.
>Kuchenka typu Solgaz - działała, nie smaliła garnków, ale tak mała, że gotowanie sosu i makaronu w tym samym czasie nie jest możliwe.
>Silnik elektryczny - za słaby aby nim manewrować, wystarczający do przeszkadzania
>Zbiorniki niezgodne z opisem - woda około 70l, a na fekalia max 40l ;-(
> brak tentu, sperki, skrzynki bosmańskiej (np. szekli)
> Zrywka do steru zmontowana na cybant zamiast porządnie.
|
|
Łączna ocena 8.2/10 |
S
|
Klient:
Sebastian
|
Termin rejsu: 2023-07-15 - 2023-07-22 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Do podstawowych minusów zaliczyć należy silnik spalinowy zamontowany na sztywno, bez możliwości jego obracania przy manewrach portowych. Bardzo utrudniało to sterowanie przy niewielkiej prędkości. Jacht posiada na szczęście ster strumieniowy, który w pewien sposób kompensował tą niedogodność. Zamontowany niewielki silnik elektryczny właściwie bezużyteczny z uwagi na jego zbyt małą moc.
Odpowiedź Armatora: Odnosząc się do przedstawionej opinii wyjaśniam, że wydany jacht odpowiadał ofercie, to jest opisowi i załączonym zdjęciom. Zachęcamy zatem do szczegółowego zapoznania się z ofertą. Zgodnie z zaleceniami producenta i oferowanym przez nas modelem, silnik spalinowy nie jest skrętny, do wykonywania manewru skrętu służą stery strumieniowe. Trudno zatem mówić o szczęściu, czy nieszczęściu w posiadaniu sterów strumieniowych, gdyż to właśnie stery a nie silnik służą do wykonywania manewru skrętu. Zupełnie niezrozumiała jest argumentacja dotycząca, zamontowania bezużytecznego, zdaniem oceniającego, silnika elektrycznego. Wyjaśniam iż, nie jest to silnik główny, tylko silnik pomocniczy zasilany z pojedynczego panela fotowoltaicznego, do wykonywania prostych manewrów w porcie i Strefach Ciszy. |
|
|