Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
9.1
Opinie porejsowe (9)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 9.3/10 |
R
|
Klient:
Radosław
|
Termin rejsu: 2023-06-10 - 2023-06-17 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
3 kajuty, webasto, pojemna lodówka szufladowa, duży kokpit, dużo cum o różnej długości (czasem armatorzy na tym "oszczedzają"), dużo krawatów, czajnik elektryczny na stanie. Łódka dzielna i stabilna, przedłużka rumpla.
2 refy na grocie - nawet w silnych wiatrach idzie bardzo stabilinie bez przechyłów, ważne przy rodzinnym pływaniu, lub załodze co nie przepada za przechyłami. Ogólnie polecam refowanie, nawet mocno zarefowana łódka dobrze lata.
Silnik z elektrycznym starterem o odpowiedniej mocy - nie ma walki z szarpanką. |
|
Co do łódki konstrukcyjnie silnik jest nisko trzeba się do niego schylić do manewrowanie, ale przy tej wielkości łódki nie do przeskoczenia. Pantograf cięzko chodzi - aby wpuścić go do wody trzeba stanąć nogą. Tak samo przy podnoszeniu trzeby trochę siły - nie jest to krytyczny problem ale należy pamiętać np. przy podejściach do brzegu aby nie czekać z podniesiemy do ostatniej chwili bo jednak trochę to zajmuje.
Dalej to raczej takie standardowe zużycie jak dla każdej łódki, przetyczka przy bramie ciężko wchodzi, suwak lazy jacka się zacina, kabestany samoknagujące słabo łapią (kabestany są ok, kwestia chyba złej średnicy szotów foka, lub po prostu zużycia). Ogólnie łódka w bardzo dobrym stanie. |
|
Łączna ocena 9.4/10 |
J
|
Klient:
Jakub
|
Termin rejsu: 2022-06-11 - 2022-06-18 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Jacht wygodny i przestronny w środku, a jednocześnie zwrotny i szybki, a w dodatku na tyle płytki, że stawanie na dziko jest łatwe. Wszystko czyściutkie i świetnie działające, od ożaglowania po lodówkę. Silnik bez zarzutów i z elektrycznym rozrusznikiem (więc nie trzeba się szarpać). Armator profesjonalny i sympatyczny. Miodzio! |
|
Naprawdę malutkie usterki: troszkę przeciekał forluk (ale sporo padało, a przeciekał tylko trochę), zamykane kabiny mają duże zalety, ale też pewne wady (siłą rzeczy jak się pozamyka wszystkie drzwi to wentylacja w łódce jest gorsza, co powoduje większą wilgotność w kabinach; do tego kabiny wydzielają przestrzeń ze środka łódki w sposób, który zwiększa ten znany efekt wąskiego gardła, że osoba stojąca na dole koło schodków musi robić i podawać wszystko, bo z tego jednego miejsca wszystko jest dostępne, a nikt inny się tam po prostu jednocześnie nie zmieści), jeden kabestan przykręcony w niewłaściwą stronę, wężyki od silnika wystają trochę za bardzo, tak że ktoś nieuważny mógłby je łatwo przyciąć podnosząc lub opuszczając silnik, itp. |
|
Łączna ocena 10/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Termin rejsu: 2021-08-21 - 2021-08-28 |
Łączna ocena 9.8/10 |
M
|
Klient:
Mikołaj
|
Termin rejsu: 2021-08-07 - 2021-08-14 |
Łączna ocena 7.7/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Termin rejsu: 2020-09-12 - 2020-09-19 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Kontakt z właścicielem. Sprawne wydanie, jak i zwrot jachtu, bez czepiania się o każdy drobiazg. Sprawne ogrzewanie. Ciekawe położenie portu. |
|
Mimo, że jacht jest nowy, pod koniec sezonu widać ślady zużycia. W szczególności powyłamywały się niepraktyczne plastikowe uchwyty na wiosła wzdłuż koi w mesie a także trzymające rurkę od stolika kokpitowego pod zejściówką. Piesek od talii grota nie trzymał już przy niezbyt silnym wietrze. Zdezelowany bosak. Luźne mocowanie silnika, powodujące jego ruchy na boki, sprawiają, że w zasadzie potrzeba do jego obsługi dodatkowej osoby. Stan dziobowej cumy był dyskusyjny. W porcie przydałoby się więcej węży i szczotek, w sytuacji gdy wiele załóg zdaje równocześnie jachty o tej samej porze. Proponowałbym też przesunięcie godziny zdania jachtu z 10:00 na nieco późniejszą. Wyposażenie portu jest bardzo skromne, co nie zachęca do spędzenia w nim ostatniej nocy. Konieczność oddania sklarowanego jachtu już o 10:00, w przypadku nocowania gdzie indziej, zmusza do bardzo wczesnej pobudki. W jachcie przydałoby się również kilka haczyków do wieszania, np. mokrych sztormiaków. |
|
Łączna ocena 10/10 |
P
|
Klient:
Przemysław
|
Termin rejsu: 2020-09-06 - 2020-09-12 |
Łączna ocena 9.6/10 |
K
|
Klient:
Katarzyna
|
Termin rejsu: 2020-08-01 - 2020-08-08 |
Antila 27 (2020)
-
Nr oferty: 54834
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 54834
Osób:
10 (8+2)
Kabiny:
3
Rok:
2020
Wrony/k Giżycka, Port Wrony
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
19.04.2025
-
30.04.2025
|
350,00zł
|
na doby
|
30.04.2025
-
04.05.2025
|
500,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
04.05.2025
-
31.05.2025
|
400,00zł
|
na doby
|
31.05.2025
-
05.07.2025
|
550,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
05.07.2025
-
16.08.2025
|
600,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
16.08.2025
-
23.08.2025
|
470,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
23.08.2025
-
30.08.2025
|
450,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
30.08.2025
-
06.09.2025
|
400,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
06.09.2025
-
04.10.2025
|
350,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
54834 |
Typ jachtu: |
Antila 27 |
Rok produkcji: |
2020 |
Ilość osób: |
10 |
Układ koi: |
8+2 |
Zamykane sypialnie: |
3 |
Port: |
Wrony/k Giżycka |
Silnik: |
Tohatsu 9,8KM Elektryczny rozruch |
|
Długość kadłuba: |
8,24
m |
Szerokość całkowita: |
2,98
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,65
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,39
m |
Wysokość w kabinie: |
1,85
m |
Powierzchnia żagli: |
38
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, ogrzewanie, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, WC chemiczne, zamykana kabina WC, prostownik, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 100l., zbiornik paliwa 12l., 2 pagaje, bosak, koło
|
|
Opis:
|
Antila 27 Prestige
Kolejny, doskonalszy jacht ze stoczni Antila Yachts. Jego atrakcyjna, dynamiczna sylwetka połączona z ergonomicznym ukształtowaniem pokładu oraz dopracowanymi detalami jest odzwierciedleniem dyskretnej elegancji. Wnętrze jachtu z wysokością stania jest obszerne i zaaranżowane tak aby zapewnić prywatność załodze w trzech zamykanych kabinach.
Podwyższona stateczność poprzeczna pozwala na zwiększenie powierzchni ożaglowania i prędkości przy słabszych wiatrach dając również poczucie komfortu i bezpieczeństwa w trudniejszych warunkach. Kształt kadłuba został zaprojektowany w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia dające prawdziwą radość z żeglugi.
Antila 27 to doskonała propozycja dla wszystkich ceniących komfort oraz jakość żeglugi.
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW
-
serwis na szlaku
-
WC chemiczne
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
5l. w cenie czarteru |
|
Zwierzęta:
|
Niedozwolone |
|
Dopłaty:
|
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
|
obligatoryjna |
150zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
150zł |
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Wrony/k Giżycka, jez.: Tajty, Port: Port Wrony, Wrony 17, k. Giżycka
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 20zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
zrzut z toalet chem.
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy + dowód osobisty |
Płatności:
|
Przedpłata 40
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Warunki specjalne dla tej oferty: pozostała kwota płatna 14 dni przed czarterem. |
Kaucja:
|
2000
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 16.00 - 20.00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 9.00 - 10.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 9.3/10 |
R
|
Klient:
Radosław
|
Termin rejsu: 2023-06-10 - 2023-06-17 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
3 kajuty, webasto, pojemna lodówka szufladowa, duży kokpit, dużo cum o różnej długości (czasem armatorzy na tym "oszczedzają"), dużo krawatów, czajnik elektryczny na stanie. Łódka dzielna i stabilna, przedłużka rumpla.
2 refy na grocie - nawet w silnych wiatrach idzie bardzo stabilinie bez przechyłów, ważne przy rodzinnym pływaniu, lub załodze co nie przepada za przechyłami. Ogólnie polecam refowanie, nawet mocno zarefowana łódka dobrze lata.
Silnik z elektrycznym starterem o odpowiedniej mocy - nie ma walki z szarpanką. |
|
Co do łódki konstrukcyjnie silnik jest nisko trzeba się do niego schylić do manewrowanie, ale przy tej wielkości łódki nie do przeskoczenia. Pantograf cięzko chodzi - aby wpuścić go do wody trzeba stanąć nogą. Tak samo przy podnoszeniu trzeby trochę siły - nie jest to krytyczny problem ale należy pamiętać np. przy podejściach do brzegu aby nie czekać z podniesiemy do ostatniej chwili bo jednak trochę to zajmuje.
Dalej to raczej takie standardowe zużycie jak dla każdej łódki, przetyczka przy bramie ciężko wchodzi, suwak lazy jacka się zacina, kabestany samoknagujące słabo łapią (kabestany są ok, kwestia chyba złej średnicy szotów foka, lub po prostu zużycia). Ogólnie łódka w bardzo dobrym stanie. |
|
Łączna ocena 9.4/10 |
J
|
Klient:
Jakub
|
Termin rejsu: 2022-06-11 - 2022-06-18 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Jacht wygodny i przestronny w środku, a jednocześnie zwrotny i szybki, a w dodatku na tyle płytki, że stawanie na dziko jest łatwe. Wszystko czyściutkie i świetnie działające, od ożaglowania po lodówkę. Silnik bez zarzutów i z elektrycznym rozrusznikiem (więc nie trzeba się szarpać). Armator profesjonalny i sympatyczny. Miodzio! |
|
Naprawdę malutkie usterki: troszkę przeciekał forluk (ale sporo padało, a przeciekał tylko trochę), zamykane kabiny mają duże zalety, ale też pewne wady (siłą rzeczy jak się pozamyka wszystkie drzwi to wentylacja w łódce jest gorsza, co powoduje większą wilgotność w kabinach; do tego kabiny wydzielają przestrzeń ze środka łódki w sposób, który zwiększa ten znany efekt wąskiego gardła, że osoba stojąca na dole koło schodków musi robić i podawać wszystko, bo z tego jednego miejsca wszystko jest dostępne, a nikt inny się tam po prostu jednocześnie nie zmieści), jeden kabestan przykręcony w niewłaściwą stronę, wężyki od silnika wystają trochę za bardzo, tak że ktoś nieuważny mógłby je łatwo przyciąć podnosząc lub opuszczając silnik, itp. |
|
Łączna ocena 10/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Termin rejsu: 2021-08-21 - 2021-08-28 |
Łączna ocena 9.8/10 |
M
|
Klient:
Mikołaj
|
Termin rejsu: 2021-08-07 - 2021-08-14 |
Łączna ocena 7.7/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Termin rejsu: 2020-09-12 - 2020-09-19 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Kontakt z właścicielem. Sprawne wydanie, jak i zwrot jachtu, bez czepiania się o każdy drobiazg. Sprawne ogrzewanie. Ciekawe położenie portu. |
|
Mimo, że jacht jest nowy, pod koniec sezonu widać ślady zużycia. W szczególności powyłamywały się niepraktyczne plastikowe uchwyty na wiosła wzdłuż koi w mesie a także trzymające rurkę od stolika kokpitowego pod zejściówką. Piesek od talii grota nie trzymał już przy niezbyt silnym wietrze. Zdezelowany bosak. Luźne mocowanie silnika, powodujące jego ruchy na boki, sprawiają, że w zasadzie potrzeba do jego obsługi dodatkowej osoby. Stan dziobowej cumy był dyskusyjny. W porcie przydałoby się więcej węży i szczotek, w sytuacji gdy wiele załóg zdaje równocześnie jachty o tej samej porze. Proponowałbym też przesunięcie godziny zdania jachtu z 10:00 na nieco późniejszą. Wyposażenie portu jest bardzo skromne, co nie zachęca do spędzenia w nim ostatniej nocy. Konieczność oddania sklarowanego jachtu już o 10:00, w przypadku nocowania gdzie indziej, zmusza do bardzo wczesnej pobudki. W jachcie przydałoby się również kilka haczyków do wieszania, np. mokrych sztormiaków. |
|
Łączna ocena 10/10 |
P
|
Klient:
Przemysław
|
Termin rejsu: 2020-09-06 - 2020-09-12 |
Łączna ocena 9.6/10 |
K
|
Klient:
Katarzyna
|
Termin rejsu: 2020-08-01 - 2020-08-08 |
|