Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.1
Opinie porejsowe (9)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 9.3/10 |
R
|
Klient:
Radosław
|
Date of trip: 2023-06-10 - 2023-06-17 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
3 kajuty, webasto, pojemna lodówka szufladowa, duży kokpit, dużo cum o różnej długości (czasem armatorzy na tym "oszczedzają"), dużo krawatów, czajnik elektryczny na stanie. Łódka dzielna i stabilna, przedłużka rumpla.
2 refy na grocie - nawet w silnych wiatrach idzie bardzo stabilinie bez przechyłów, ważne przy rodzinnym pływaniu, lub załodze co nie przepada za przechyłami. Ogólnie polecam refowanie, nawet mocno zarefowana łódka dobrze lata.
Silnik z elektrycznym starterem o odpowiedniej mocy - nie ma walki z szarpanką. |
|
Co do łódki konstrukcyjnie silnik jest nisko trzeba się do niego schylić do manewrowanie, ale przy tej wielkości łódki nie do przeskoczenia. Pantograf cięzko chodzi - aby wpuścić go do wody trzeba stanąć nogą. Tak samo przy podnoszeniu trzeby trochę siły - nie jest to krytyczny problem ale należy pamiętać np. przy podejściach do brzegu aby nie czekać z podniesiemy do ostatniej chwili bo jednak trochę to zajmuje.
Dalej to raczej takie standardowe zużycie jak dla każdej łódki, przetyczka przy bramie ciężko wchodzi, suwak lazy jacka się zacina, kabestany samoknagujące słabo łapią (kabestany są ok, kwestia chyba złej średnicy szotów foka, lub po prostu zużycia). Ogólnie łódka w bardzo dobrym stanie. |
|
Overall rating 9.4/10 |
J
|
Klient:
Jakub
|
Date of trip: 2022-06-11 - 2022-06-18 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Jacht wygodny i przestronny w środku, a jednocześnie zwrotny i szybki, a w dodatku na tyle płytki, że stawanie na dziko jest łatwe. Wszystko czyściutkie i świetnie działające, od ożaglowania po lodówkę. Silnik bez zarzutów i z elektrycznym rozrusznikiem (więc nie trzeba się szarpać). Armator profesjonalny i sympatyczny. Miodzio! |
|
Naprawdę malutkie usterki: troszkę przeciekał forluk (ale sporo padało, a przeciekał tylko trochę), zamykane kabiny mają duże zalety, ale też pewne wady (siłą rzeczy jak się pozamyka wszystkie drzwi to wentylacja w łódce jest gorsza, co powoduje większą wilgotność w kabinach; do tego kabiny wydzielają przestrzeń ze środka łódki w sposób, który zwiększa ten znany efekt wąskiego gardła, że osoba stojąca na dole koło schodków musi robić i podawać wszystko, bo z tego jednego miejsca wszystko jest dostępne, a nikt inny się tam po prostu jednocześnie nie zmieści), jeden kabestan przykręcony w niewłaściwą stronę, wężyki od silnika wystają trochę za bardzo, tak że ktoś nieuważny mógłby je łatwo przyciąć podnosząc lub opuszczając silnik, itp. |
|
Overall rating 10/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2021-08-21 - 2021-08-28 |
Overall rating 9.8/10 |
M
|
Klient:
Mikołaj
|
Date of trip: 2021-08-07 - 2021-08-14 |
Overall rating 7.7/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2020-09-12 - 2020-09-19 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Kontakt z właścicielem. Sprawne wydanie, jak i zwrot jachtu, bez czepiania się o każdy drobiazg. Sprawne ogrzewanie. Ciekawe położenie portu. |
|
Mimo, że jacht jest nowy, pod koniec sezonu widać ślady zużycia. W szczególności powyłamywały się niepraktyczne plastikowe uchwyty na wiosła wzdłuż koi w mesie a także trzymające rurkę od stolika kokpitowego pod zejściówką. Piesek od talii grota nie trzymał już przy niezbyt silnym wietrze. Zdezelowany bosak. Luźne mocowanie silnika, powodujące jego ruchy na boki, sprawiają, że w zasadzie potrzeba do jego obsługi dodatkowej osoby. Stan dziobowej cumy był dyskusyjny. W porcie przydałoby się więcej węży i szczotek, w sytuacji gdy wiele załóg zdaje równocześnie jachty o tej samej porze. Proponowałbym też przesunięcie godziny zdania jachtu z 10:00 na nieco późniejszą. Wyposażenie portu jest bardzo skromne, co nie zachęca do spędzenia w nim ostatniej nocy. Konieczność oddania sklarowanego jachtu już o 10:00, w przypadku nocowania gdzie indziej, zmusza do bardzo wczesnej pobudki. W jachcie przydałoby się również kilka haczyków do wieszania, np. mokrych sztormiaków. |
|
Overall rating 10/10 |
P
|
Klient:
Przemysław
|
Date of trip: 2020-09-06 - 2020-09-12 |
Overall rating 9.6/10 |
K
|
Klient:
Katarzyna
|
Date of trip: 2020-08-01 - 2020-08-08 |
Antila 27 (2020)
-
Yacht no.: 54834
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54834
Osób:
10 (8+2)
Kabiny:
3
Rok:
2020
Wrony/k Giżycka, Port Wrony
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
19.04.2025
-
30.04.2025
|
350,00zł
|
daily
|
30.04.2025
-
04.05.2025
|
500,00zł
|
complete period (e.g. long weekend)
|
04.05.2025
-
31.05.2025
|
400,00zł
|
daily
|
31.05.2025
-
05.07.2025
|
550,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
05.07.2025
-
16.08.2025
|
600,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
16.08.2025
-
23.08.2025
|
470,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
23.08.2025
-
30.08.2025
|
450,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
30.08.2025
-
06.09.2025
|
400,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
06.09.2025
-
04.10.2025
|
350,00zł
|
whole week (beginning Saturday)
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54834 |
Yacht type: |
Antila 27 |
Year of manufacture: |
2020 |
Number of people: |
10 |
Berth layout: |
8+2 |
Locked bedrooms: |
3 |
Harbour: |
Wrony/k Giżycka |
Engine: |
Tohatsu 9,8KM Elektryczny rozruch |
|
Total length: |
8,24
m |
Total width: |
2,98
m |
Maximum draught: |
1,65
m |
Minimum draught: |
0,39
m |
Cabin height: |
1,85
m |
Sail area: |
38
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, heating, hot water, tableware, cooking equipment, cockpit table, chemical toilet, locked toilet, battery charger, 12 and 230 V installations, water tank100l., fuel tank12l., 2 pagaje, bosak, koło
|
|
Description:
|
Antila 27 Prestige
Kolejny, doskonalszy jacht ze stoczni Antila Yachts. Jego atrakcyjna, dynamiczna sylwetka połączona z ergonomicznym ukształtowaniem pokładu oraz dopracowanymi detalami jest odzwierciedleniem dyskretnej elegancji. Wnętrze jachtu z wysokością stania jest obszerne i zaaranżowane tak aby zapewnić prywatność załodze w trzech zamykanych kabinach.
Podwyższona stateczność poprzeczna pozwala na zwiększenie powierzchni ożaglowania i prędkości przy słabszych wiatrach dając również poczucie komfortu i bezpieczeństwa w trudniejszych warunkach. Kształt kadłuba został zaprojektowany w sposób umożliwiający osiągnięcie wysokich prędkości oraz manewrowości i lekkości prowadzenia dające prawdziwą radość z żeglugi.
Antila 27 to doskonała propozycja dla wszystkich ceniących komfort oraz jakość żeglugi.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
-
Service on the route
-
chemical toilet
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
5 l in charter price |
|
Animals:
|
Not allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
150zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
150PLN |
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Wrony/k Giżycka, lake: Tajty, Harbour: Port Wrony, Wrony 17, k. Giżycka
map
|
In the port area: |
parking 20PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
chem. toilet discharge
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
yacht sailor + ID card |
Payments:
|
Pre-payment 40
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Special terms for this offer: the outstanding amount is payable 14 days before the charter. |
Security deposit:
|
2000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 16.00 - 20.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 9.00 - 10.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 9.3/10 |
R
|
Klient:
Radosław
|
Date of trip: 2023-06-10 - 2023-06-17 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
3 kajuty, webasto, pojemna lodówka szufladowa, duży kokpit, dużo cum o różnej długości (czasem armatorzy na tym "oszczedzają"), dużo krawatów, czajnik elektryczny na stanie. Łódka dzielna i stabilna, przedłużka rumpla.
2 refy na grocie - nawet w silnych wiatrach idzie bardzo stabilinie bez przechyłów, ważne przy rodzinnym pływaniu, lub załodze co nie przepada za przechyłami. Ogólnie polecam refowanie, nawet mocno zarefowana łódka dobrze lata.
Silnik z elektrycznym starterem o odpowiedniej mocy - nie ma walki z szarpanką. |
|
Co do łódki konstrukcyjnie silnik jest nisko trzeba się do niego schylić do manewrowanie, ale przy tej wielkości łódki nie do przeskoczenia. Pantograf cięzko chodzi - aby wpuścić go do wody trzeba stanąć nogą. Tak samo przy podnoszeniu trzeby trochę siły - nie jest to krytyczny problem ale należy pamiętać np. przy podejściach do brzegu aby nie czekać z podniesiemy do ostatniej chwili bo jednak trochę to zajmuje.
Dalej to raczej takie standardowe zużycie jak dla każdej łódki, przetyczka przy bramie ciężko wchodzi, suwak lazy jacka się zacina, kabestany samoknagujące słabo łapią (kabestany są ok, kwestia chyba złej średnicy szotów foka, lub po prostu zużycia). Ogólnie łódka w bardzo dobrym stanie. |
|
Overall rating 9.4/10 |
J
|
Klient:
Jakub
|
Date of trip: 2022-06-11 - 2022-06-18 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Jacht wygodny i przestronny w środku, a jednocześnie zwrotny i szybki, a w dodatku na tyle płytki, że stawanie na dziko jest łatwe. Wszystko czyściutkie i świetnie działające, od ożaglowania po lodówkę. Silnik bez zarzutów i z elektrycznym rozrusznikiem (więc nie trzeba się szarpać). Armator profesjonalny i sympatyczny. Miodzio! |
|
Naprawdę malutkie usterki: troszkę przeciekał forluk (ale sporo padało, a przeciekał tylko trochę), zamykane kabiny mają duże zalety, ale też pewne wady (siłą rzeczy jak się pozamyka wszystkie drzwi to wentylacja w łódce jest gorsza, co powoduje większą wilgotność w kabinach; do tego kabiny wydzielają przestrzeń ze środka łódki w sposób, który zwiększa ten znany efekt wąskiego gardła, że osoba stojąca na dole koło schodków musi robić i podawać wszystko, bo z tego jednego miejsca wszystko jest dostępne, a nikt inny się tam po prostu jednocześnie nie zmieści), jeden kabestan przykręcony w niewłaściwą stronę, wężyki od silnika wystają trochę za bardzo, tak że ktoś nieuważny mógłby je łatwo przyciąć podnosząc lub opuszczając silnik, itp. |
|
Overall rating 10/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2021-08-21 - 2021-08-28 |
Overall rating 9.8/10 |
M
|
Klient:
Mikołaj
|
Date of trip: 2021-08-07 - 2021-08-14 |
Overall rating 7.7/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2020-09-12 - 2020-09-19 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Kontakt z właścicielem. Sprawne wydanie, jak i zwrot jachtu, bez czepiania się o każdy drobiazg. Sprawne ogrzewanie. Ciekawe położenie portu. |
|
Mimo, że jacht jest nowy, pod koniec sezonu widać ślady zużycia. W szczególności powyłamywały się niepraktyczne plastikowe uchwyty na wiosła wzdłuż koi w mesie a także trzymające rurkę od stolika kokpitowego pod zejściówką. Piesek od talii grota nie trzymał już przy niezbyt silnym wietrze. Zdezelowany bosak. Luźne mocowanie silnika, powodujące jego ruchy na boki, sprawiają, że w zasadzie potrzeba do jego obsługi dodatkowej osoby. Stan dziobowej cumy był dyskusyjny. W porcie przydałoby się więcej węży i szczotek, w sytuacji gdy wiele załóg zdaje równocześnie jachty o tej samej porze. Proponowałbym też przesunięcie godziny zdania jachtu z 10:00 na nieco późniejszą. Wyposażenie portu jest bardzo skromne, co nie zachęca do spędzenia w nim ostatniej nocy. Konieczność oddania sklarowanego jachtu już o 10:00, w przypadku nocowania gdzie indziej, zmusza do bardzo wczesnej pobudki. W jachcie przydałoby się również kilka haczyków do wieszania, np. mokrych sztormiaków. |
|
Overall rating 10/10 |
P
|
Klient:
Przemysław
|
Date of trip: 2020-09-06 - 2020-09-12 |
Overall rating 9.6/10 |
K
|
Klient:
Katarzyna
|
Date of trip: 2020-08-01 - 2020-08-08 |
|