Search for a yacht
by criteria:
|
✕
8.5
Opinie porejsowe (12)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 8.5/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Date of trip: 2023-09-10 - 2023-09-17 |
Overall rating 8.3/10 |
A
|
Klient:
Andrzej
|
Date of trip: 2020-08-22 - 2020-08-29 |
Overall rating 9.4/10 |
|
Klient:
|
Date of trip: 2020-07-18 - 2020-07-25 |
Overall rating 9.5/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2020-07-11 - 2020-07-15 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Osprzęt jachtu bardzo zadbany - wszystko lekko i gładko chodzi, wliczając w to podnoszenie miecza czy stawianie masztu. Armator nie oszczędzał na linach - wszystkie mają solidny nadmiar, jest kilka baaardzo długich cum, wygodę podnosi mnóstwo krawatów na wyciągniecie ręki. 4 kabestany (w tym 2 szotowe są samoknagujące) sprawiają, że wygodnie można prowadzić łódź nawet w jedną osobę. Mocny silnik sprawiał wrażenie, jakby w ogóle nie zużywał paliwa.
Wydający łódkę dość zabiegany, ale bardzo sympatyczny - wszelkie kwestie rozwiązywał od ręki, bardzo dobry sprawny kontakt.
Wnętrze zadbane, choć widoczne są pewne ślady zużycia, jak zwykle w tym modelu przestronne.
Podsumowując: dobra, zadbana łódka dla osób które chcą żeglować, a nie stać w porcie. |
|
Brak porządnego pieska do kontrafału płetwy sterowej - aby utrzymać ją w pionie trzeba było go knagować, co może być problematyczne przy niespodziewanych płyciznach (zgłoszone przy zdaniu jachtu, więc jest szansa, że problem zniknie). Przydałyby się ławeczki przy koszach rufowych, aby wygodniej sterować z przedłużką. Niektóre mniej odpowiedzialne liny (w szczególności przy obijaczach) powoli zaczynają wymagać wymiany. |
|
Antila 27 (2014)
-
Yacht no.: 54437
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
8.5
|
Opinie porejsowe (12) |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 54437
Osób:
8 (6+2)
Kabiny:
2
Rok:
2014
Piękna Góra, Port Yacht Port
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
07.09.2024
-
06.10.2024
|
280,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
54437 |
Yacht type: |
Antila 27 |
Year of manufacture: |
2014 |
Number of people: |
8 |
Berth layout: |
6+2 |
Locked bedrooms: |
2 |
Harbour: |
Piękna Góra |
Engine: |
YAMAHA 9,9KM |
|
Total length: |
8,24
m |
Total width: |
2,98
m |
Maximum draught: |
1,65
m |
Minimum draught: |
0,39
m |
Cabin height: |
1,86
m |
Sail area: |
38
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 1 refbanta, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, heating, tableware, cooking equipment, cockpit table, locked toilet, battery charger, 12 and 230 V installations
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability, Yacht CASCO, Emergency
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
5 l in charter price |
|
Animals:
|
Allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
150zł |
chemical toilet
|
optional |
50zł |
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Piękna Góra, lake: Tajty, Harbour: Yacht Port, Piękna Góra 4C, k. Giżycka
map
|
In the port area: |
parking 30PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
Bar/Restaurant
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Jacht administrowany przez osobę prywatną, nie przysługują prawa konsumenta dotyczące Armatorów profesjonalnych. ⓘ
|
Required competence:
|
yacht sailor + ID card |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
1000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 16.00-19.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 09.00-12.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 8.5/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Date of trip: 2023-09-10 - 2023-09-17 |
Overall rating 8.3/10 |
A
|
Klient:
Andrzej
|
Date of trip: 2020-08-22 - 2020-08-29 |
Overall rating 9.4/10 |
|
Klient:
|
Date of trip: 2020-07-18 - 2020-07-25 |
Overall rating 9.5/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2020-07-11 - 2020-07-15 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Osprzęt jachtu bardzo zadbany - wszystko lekko i gładko chodzi, wliczając w to podnoszenie miecza czy stawianie masztu. Armator nie oszczędzał na linach - wszystkie mają solidny nadmiar, jest kilka baaardzo długich cum, wygodę podnosi mnóstwo krawatów na wyciągniecie ręki. 4 kabestany (w tym 2 szotowe są samoknagujące) sprawiają, że wygodnie można prowadzić łódź nawet w jedną osobę. Mocny silnik sprawiał wrażenie, jakby w ogóle nie zużywał paliwa.
Wydający łódkę dość zabiegany, ale bardzo sympatyczny - wszelkie kwestie rozwiązywał od ręki, bardzo dobry sprawny kontakt.
Wnętrze zadbane, choć widoczne są pewne ślady zużycia, jak zwykle w tym modelu przestronne.
Podsumowując: dobra, zadbana łódka dla osób które chcą żeglować, a nie stać w porcie. |
|
Brak porządnego pieska do kontrafału płetwy sterowej - aby utrzymać ją w pionie trzeba było go knagować, co może być problematyczne przy niespodziewanych płyciznach (zgłoszone przy zdaniu jachtu, więc jest szansa, że problem zniknie). Przydałyby się ławeczki przy koszach rufowych, aby wygodniej sterować z przedłużką. Niektóre mniej odpowiedzialne liny (w szczególności przy obijaczach) powoli zaczynają wymagać wymiany. |
|
|