Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
9.4
Opinie porejsowe (5)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 7.9/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Termin rejsu: 2021-09-04 - 2021-09-11 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Z serwisu na szlaku nie korzystałem.
Duży plus to:
- łatwe prowadzenie, szybkość, manewrowość, możliwość ostrego pływania na wiatr szczególnie przy lekkim przechyle.
- bardzo łatwe kładzenie i stawianie masztu (bramka) w trzy osoby,
- sztywny sztag i rolfok,
- łatwe stawianie i zrzucanie grota,
- łatwa obsługa żagli, super kabestany,
- wszystkie fały w kokpicie,
- echosonda (niezwykle przydatna),
- cała elektryka na jachcie.
- dobry silnik
- armator ok. można polecać.
|
|
Małe minusy to:
- obsługa (opuszczanie i podnoszenie) silnika na pantografie wymaga dużo siły.
- knaga rowkowa kontrafału płetwy sterowej kilkakrotnie zwalniała się sama.
- podniesienie płetwy wymaga zwolnienia kontrafału
i użycia dużej siły do podniesienia płetwy za fał, szczególnie na początku, a często nadepnięcia nogą na występ w płetwie, ponieważ sama nie wypływa po zwolnieniu kontrafału.
- opuszczenie płetwy sterowej podobnie , za pomocą kontrafału bardzo trudne bez pomocy np.noga przynajmniej na początku.
Ster i silnik decydują przy manewrach o powodzeniu i bezpieczeństwie. Działania te winny być łatwe i niezawodne.
- bramka i bom; lepsze byłyby zawleczki z przetyczką (zwykłe kółka przy wyjmowaniu i zakładaniu są trudniejsze, można połamać paznokcie i cierpi na tym szybkość operacji).
- mokre ściany w forpiku nad ranem.
|
|
Antila 27 (2017)
-
Nr oferty: 54170
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 54170
Osób:
10 (8+2)
Kabiny:
3
Rok:
2017
Wilkasy/k Giżycka, Port AZS
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
54170 |
Typ jachtu: |
Antila 27 |
Rok produkcji: |
2017 |
Ilość osób: |
10 |
Układ koi: |
8+2 |
Zamykane sypialnie: |
3 |
Port: |
Wilkasy/k Giżycka |
Silnik: |
Yamaha 9,9KM |
|
Długość kadłuba: |
8,24
m |
Szerokość całkowita: |
2,98
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,65
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,39
m |
Wysokość w kabinie: |
1,86
m |
Powierzchnia żagli: |
38
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, ogrzewanie, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, WC chemiczne, zamykana kabina WC, przetwornica, prostownik, echosonda, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 80l., zbiornik paliwa 10l.
|
|
Opis:
|
AKUMULATORY 2 x 100Ah
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW, rzeczy osobiste
-
serwis na szlaku
-
WC chemiczne
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
10l. w cenie czarteru |
|
Zwierzęta:
|
Dozwolone |
|
Dodatkowe rabaty:
|
5% zniżki dla studentów w miesiącach maj, czerwiec, wrzesień.
Zniżki Promocja i Last Minute nie sumują się z innymi zniżkami.
|
Dopłaty:
|
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
|
obligatoryjna |
150zł |
pies na jachcie
|
opcjonalnie |
150zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
150zł |
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Wilkasy/k Giżycka, jez.: Niegocin, Port: AZS, Niegocińska 5, Wilkasy
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 25zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
pralka
zmywanie naczyń
pompa do fekaliów
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez osobę prywatną, nie przysługują prawa konsumenta dotyczące Armatorów profesjonalnych. ⓘ
|
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy + dowód osobisty |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Pozostała kwota przy odbiorze jachtu. |
Kaucja:
|
2000
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 14.00 - 18.00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 08.00 - 11.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 7.9/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Termin rejsu: 2021-09-04 - 2021-09-11 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Z serwisu na szlaku nie korzystałem.
Duży plus to:
- łatwe prowadzenie, szybkość, manewrowość, możliwość ostrego pływania na wiatr szczególnie przy lekkim przechyle.
- bardzo łatwe kładzenie i stawianie masztu (bramka) w trzy osoby,
- sztywny sztag i rolfok,
- łatwe stawianie i zrzucanie grota,
- łatwa obsługa żagli, super kabestany,
- wszystkie fały w kokpicie,
- echosonda (niezwykle przydatna),
- cała elektryka na jachcie.
- dobry silnik
- armator ok. można polecać.
|
|
Małe minusy to:
- obsługa (opuszczanie i podnoszenie) silnika na pantografie wymaga dużo siły.
- knaga rowkowa kontrafału płetwy sterowej kilkakrotnie zwalniała się sama.
- podniesienie płetwy wymaga zwolnienia kontrafału
i użycia dużej siły do podniesienia płetwy za fał, szczególnie na początku, a często nadepnięcia nogą na występ w płetwie, ponieważ sama nie wypływa po zwolnieniu kontrafału.
- opuszczenie płetwy sterowej podobnie , za pomocą kontrafału bardzo trudne bez pomocy np.noga przynajmniej na początku.
Ster i silnik decydują przy manewrach o powodzeniu i bezpieczeństwie. Działania te winny być łatwe i niezawodne.
- bramka i bom; lepsze byłyby zawleczki z przetyczką (zwykłe kółka przy wyjmowaniu i zakładaniu są trudniejsze, można połamać paznokcie i cierpi na tym szybkość operacji).
- mokre ściany w forpiku nad ranem.
|
|
|