Search for a yacht
by criteria:
|
✕
9.6
Opinie porejsowe (28)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 9.7/10 |
R
|
Klient:
Robert
|
Date of trip: 2023-08-15 - 2023-08-17 |
Overall rating 9.8/10 |
S
|
Klient:
Simonas
|
Date of trip: 2023-08-12 - 2023-08-15 |
Overall rating 8.9/10 |
J
|
Klient:
Jerzy
|
Date of trip: 2022-06-18 - 2022-06-25 |
Overall rating 8.6/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2021-06-17 - 2021-06-20 |
Overall rating 9.1/10 |
M
|
Klient:
Marek
|
Date of trip: 2020-08-15 - 2020-08-22 |
Overall rating 10/10 |
D
|
Klient:
Dominik
|
Date of trip: 2020-08-01 - 2020-08-08 |
Overall rating 9.4/10 |
D
|
Klient:
Dominika
|
Date of trip: 2019-09-07 - 2019-09-14 |
Overall rating 9.5/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Date of trip: 2019-08-03 - 2019-08-10 |
Overall rating 9.5/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Date of trip: 2018-04-30 - 2018-05-04 |
Overall rating 9.3/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2017-07-15 - 2017-07-22 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Łódka komfortowa i bezpieczna, a zarazem bardzo szybka. Przy dobrym trymie i wyczuciu nie było praktycznie konkurencji na wodzie.
Kładzenie masztu bardzo łatwe, wszystkie użyte patenty i szprycbuda bardzo podnoszą wygodę żeglowania. Jacht nowy i zadbany, telewizora nawet nie włączaliśmy (zbędny balast ;) ).
2 zamykane kajuty, pojemne jaskółki i eleganckie wykończenie wnętrza. |
|
Słabe akumulatory, przy włączanej na parę godzin lodówce, baterie padały po 1.5 dnia. Kiedy prąd zupełnie wysiadł to wszystkie luksusy (jak pompa wodna, czy chociażby światło) nie działały. Także trzeba mieć to na uwadze.
Szkoda, że nie ma oświetlenia relingów bo przy nocowaniu na dziko, daje to super efekt+praktyczne zastosowanie, choć nie był to jakiś wielki dyskomfort.
Dodatkowo, na pokładzie nie było nawet zmiotki co bardzo utrudniało codzienne sprzątanie.
Dość ciężko stawia się maszt; przy potrójnym, a nie jak teraz podwójnym, przełożeniu na pewno byłoby łatwiej.
Jako ostatni wytyk (choć ogólne wrażenie wciąż jest in plus) to przez brak manetki od silnika umiejscowionej gdzieś wyżej, ciężko się manewruje, bo trzeba być zupełnie z tyłu i nisko, bez widoczności dziobu. |
|
Antila 26cc (2016)
-
Yacht no.: 46747
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
9.6
|
Opinie porejsowe (28) |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 46747
Osób:
8 (6+2)
Kabiny:
2
Rok:
2016
Piękna Góra, Port Netta
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
07.09.2024
-
31.10.2024
|
350,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
46747 |
Yacht type: |
Antila 26cc |
Year of manufacture: |
2016 |
Number of people: |
8 |
Berth layout: |
6+2 |
Locked bedrooms: |
2 |
Harbour: |
Piękna Góra |
Engine: |
Yamaha 8KM |
|
Total length: |
7,80
m |
Total width: |
2,90
m |
Maximum draught: |
1,60
m |
Minimum draught: |
0,40
m |
Cabin height: |
1,80
m |
Sail area: |
35
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
|
Equipment:
|
Mainsail with slides, mast raising system:bramka, roller furling jib, Lazy Jack, 2 refbanty, cockpit tent, railing, boarding ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, heating, tableware, cooking equipment, cockpit table, chemical toilet, locked toilet, battery charger, 12 and 230 V installations, water tank50l., fuel tank15l.
|
|
Description:
|
Antlia 26 CC jeden z najbardziej popularnych jachtów na Mazurach. Zapewnia bezpieczeństwo i komfort max. 8 osobom. Przeznaczony do rodzinnej żeglugi, ale amatorzy sportowego żeglowania też zauważą świetne warunki nautyczne. Duży kokpit, przestronne wnętrze i bogate wyposażenie sprawią że żeglowanie będzie wspaniałą przygodą. Antila 26CC z każdej strony wygląda olśniewająco, szczególnie zachwyca kształt burty z załamaniem kadłuba. W jachcie ty najważniejsze to bezpieczeństwo i bardzo wysoki komfort zarówno w kokpicie jak i w mesie. Ergonomiczny, obszerny, dopracowany w najdrobniejszych szczegółach kokpit gwarantuje wygodę podczas pływania i postoju. Szerokie półpokłady zapewniają swobodę poruszania się po pokładzie. Smukły takielunek z dużą powierzchnią żagli oraz nowoczesne szerokie kształty kadłuba gwarantują bardzo dobre parametry nautyczne. Nowatorsko rozwiązana mesa pozwoliła podzielić wnętrze łodzi na kambuz, osobny przedział toalety i dwie zamykane kabiny.
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability
-
Service on the route
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
|
|
Animals:
|
Allowed |
|
Additional discounts:
|
- czarter na 2 tyg. lub więcej - 5%- studenci (czerwiec, wrzesień) - 5%Zniżki First i Last Minute nie sumują się z innymi zniżkami.
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
180zł |
dogs on the yacht
|
optional |
200zł |
chemical toilet
|
optional |
100zł |
toilet emptying by the shipowner ⓘ
|
optional |
100PLN |
bedding |
optional |
70zł /
per person |
Odbiór i zdanie jachtu w godzinach innych niż ustalone w warunkach rezerwacji 100 zł.
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Piękna Góra, lake: Kisajno, Harbour: Netta, Piękna Góra, k. Giżycka
map
|
In the port area: |
parking 30PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
chem. toilet discharge
beach
playground
surface fuel station
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
yacht sailor + ID card |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
1500
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 14.00 - 18.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 08.00 - 11.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 9.7/10 |
R
|
Klient:
Robert
|
Date of trip: 2023-08-15 - 2023-08-17 |
Overall rating 9.8/10 |
S
|
Klient:
Simonas
|
Date of trip: 2023-08-12 - 2023-08-15 |
Overall rating 8.9/10 |
J
|
Klient:
Jerzy
|
Date of trip: 2022-06-18 - 2022-06-25 |
Overall rating 8.6/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2021-06-17 - 2021-06-20 |
Overall rating 9.1/10 |
M
|
Klient:
Marek
|
Date of trip: 2020-08-15 - 2020-08-22 |
Overall rating 10/10 |
D
|
Klient:
Dominik
|
Date of trip: 2020-08-01 - 2020-08-08 |
Overall rating 9.4/10 |
D
|
Klient:
Dominika
|
Date of trip: 2019-09-07 - 2019-09-14 |
Overall rating 9.5/10 |
G
|
Klient:
Grzegorz
|
Date of trip: 2019-08-03 - 2019-08-10 |
Overall rating 9.5/10 |
T
|
Klient:
Tomasz
|
Date of trip: 2018-04-30 - 2018-05-04 |
Overall rating 9.3/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Date of trip: 2017-07-15 - 2017-07-22 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Łódka komfortowa i bezpieczna, a zarazem bardzo szybka. Przy dobrym trymie i wyczuciu nie było praktycznie konkurencji na wodzie.
Kładzenie masztu bardzo łatwe, wszystkie użyte patenty i szprycbuda bardzo podnoszą wygodę żeglowania. Jacht nowy i zadbany, telewizora nawet nie włączaliśmy (zbędny balast ;) ).
2 zamykane kajuty, pojemne jaskółki i eleganckie wykończenie wnętrza. |
|
Słabe akumulatory, przy włączanej na parę godzin lodówce, baterie padały po 1.5 dnia. Kiedy prąd zupełnie wysiadł to wszystkie luksusy (jak pompa wodna, czy chociażby światło) nie działały. Także trzeba mieć to na uwadze.
Szkoda, że nie ma oświetlenia relingów bo przy nocowaniu na dziko, daje to super efekt+praktyczne zastosowanie, choć nie był to jakiś wielki dyskomfort.
Dodatkowo, na pokładzie nie było nawet zmiotki co bardzo utrudniało codzienne sprzątanie.
Dość ciężko stawia się maszt; przy potrójnym, a nie jak teraz podwójnym, przełożeniu na pewno byłoby łatwiej.
Jako ostatni wytyk (choć ogólne wrażenie wciąż jest in plus) to przez brak manetki od silnika umiejscowionej gdzieś wyżej, ciężko się manewruje, bo trzeba być zupełnie z tyłu i nisko, bez widoczności dziobu. |
|
|