Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
8.2
Opinie porejsowe (3)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 9.4/10 |
K
|
Klient:
Karol
|
Termin rejsu: 2013-09-21 - 2013-09-29 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
Bardzo dobry wybór dla osób, które szukają bezpiecznego, wygodnego i do tego ładnego jachtu. Nie da się ukryć, że nie jest to demon prędkości, ale za to jest to ten typ mazurskiego jachtu, który poradzi sobie w każdych warunkach. Mając trochę doświadczenia, nawet 6B na wrześniowych Śniardwach nie stanowiło zagrożenia. Płytki falszkil i ponad 3,5 tony wagi zapewniają poczucie bezpieczeństwa, ale z kolei przy słabych wiatrach większość jednostek będzie szybszych. Coś za coś. Manewry portowe dla doświadczonego żeglarza nie będą stanowić żadnego problemu - wspomniany falszkil i mocny, stacjonarny diesel pozwolą zaparkować w każdych warunkach. Dla mniej doświadczonych załóg, lub w mocno zatłoczonych portach z pomocą przyjdzie ster strumieniowy (który osobiście uważam za zbędny dodatek na tej wielkości jachcie - dziura w kadłubie tylko dodatkowo spowalnia jacht).Konkretny egzemplarz, mimo pięciu sezonów w czarterze, okazał się w dobrym stanie i nie sprawiał żadnych problemów technicznych. Wnętrze co prawda było widocznie zużyte, szczególnie wytarte gretingi na podłodze, ale stan jachtu pokazuję klasę Delphii. Silnik i osprzęt działał bez zarzutu. Żagle w dobrym stanie, chociaż typowo czarterowe - płaski krój i nieprzygotowane do refowania, tzn. brak choćby refhalsu i refszkentli, nie wspominając o systemie szybkiego refowania ;)Podsumowując, polecam. Szczególnie we wrześniu, kiedy cena jest bardzo okazyjna i warunki pogodowe są adekwatne dla tego jachtu.KG
|
Łączna ocena 9/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Termin rejsu: 2011-05-12 - 2011-05-15 |
Łączna ocena 6.2/10 |
S
|
Klient:
Sławomir
|
Termin rejsu: 2011-04-29 - 2011-05-03 |
Delphia 29 (2010)
-
Nr oferty: 3918
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 3918
Osób:
8 (6+2)
Kabiny:
2
Rok:
2010
Wilkasy/k Giżycka, Port Wilkasy
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
3918 |
Typ jachtu: |
Delphia 29 |
Rok produkcji: |
2010 |
Ilość osób: |
8 |
Układ koi: |
6+2 |
Zamykane sypialnie: |
2 |
Port: |
Wilkasy/k Giżycka |
Silnik: |
20 KM Yanmar |
|
Długość kadłuba: |
8,85
m |
Szerokość całkowita: |
2,98
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,40
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,52
m |
Wysokość w kabinie: |
1,85
m |
Powierzchnia żagli: |
43
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
głębinowy + rumpel |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, woda zaburtowa, ogrzewanie, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, WC chemiczne, zamykana kabina WC, prostownik, echosonda, instalacja 12 i 230V
|
|
Opis:
|
Proponujemy Państwu czarter nowych ekskluzywnych jachtów typu:Delphia 29 (2010)- to nowoczesny jacht wyposażony w liczne urządzenia dzięki czemu żegluga jest wygodna i komfortowa. Dzięki pokładowemu ogrzewaniu - nawet w chłodne jesienne noce na naszych jachtach jest sucho i przytulnie. Jacht prowadzi się lekko i w pełni pod kontrolą.Ster strumieniowy, Echosonda, Silnik Stacjonarny - rozruch elektryczny, sterowany manetką w kokpicie - Yanmar 20KM,zapewnią komfort cumowania w porcie.Stolik w kokpicie, drabinka kąpielowa na stopniu rufowym, stopień rufowy w teaku;
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW, rzeczy osobiste
-
serwis na szlaku
-
WC chemiczne
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
5l. w cenie czarteru |
|
Zwierzęta:
|
Dozwolone |
|
Dopłaty:
|
brudny/niesklarowany jacht po czarterze ⓘ
|
opcjonalnie |
150zł |
pies na jachcie
|
opcjonalnie |
350zł |
toaleta chemiczna na czas rejsu
|
opcjonalnie |
50zł |
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Wilkasy/k Giżycka, jez.: Niegocin, Port: Olsztyńska 9A, Wilkasy
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 15zł/doba
woda na kei
prąd na kei
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez osobę prywatną, nie przysługują prawa konsumenta dotyczące Armatorów profesjonalnych. ⓘ
|
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy + dowód osobisty |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Pozostała kwota przy odbiorze jachtu. |
Kaucja:
|
1000
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach od 17
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach do 11
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 9.4/10 |
K
|
Klient:
Karol
|
Termin rejsu: 2013-09-21 - 2013-09-29 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
Bardzo dobry wybór dla osób, które szukają bezpiecznego, wygodnego i do tego ładnego jachtu. Nie da się ukryć, że nie jest to demon prędkości, ale za to jest to ten typ mazurskiego jachtu, który poradzi sobie w każdych warunkach. Mając trochę doświadczenia, nawet 6B na wrześniowych Śniardwach nie stanowiło zagrożenia. Płytki falszkil i ponad 3,5 tony wagi zapewniają poczucie bezpieczeństwa, ale z kolei przy słabych wiatrach większość jednostek będzie szybszych. Coś za coś. Manewry portowe dla doświadczonego żeglarza nie będą stanowić żadnego problemu - wspomniany falszkil i mocny, stacjonarny diesel pozwolą zaparkować w każdych warunkach. Dla mniej doświadczonych załóg, lub w mocno zatłoczonych portach z pomocą przyjdzie ster strumieniowy (który osobiście uważam za zbędny dodatek na tej wielkości jachcie - dziura w kadłubie tylko dodatkowo spowalnia jacht).Konkretny egzemplarz, mimo pięciu sezonów w czarterze, okazał się w dobrym stanie i nie sprawiał żadnych problemów technicznych. Wnętrze co prawda było widocznie zużyte, szczególnie wytarte gretingi na podłodze, ale stan jachtu pokazuję klasę Delphii. Silnik i osprzęt działał bez zarzutu. Żagle w dobrym stanie, chociaż typowo czarterowe - płaski krój i nieprzygotowane do refowania, tzn. brak choćby refhalsu i refszkentli, nie wspominając o systemie szybkiego refowania ;)Podsumowując, polecam. Szczególnie we wrześniu, kiedy cena jest bardzo okazyjna i warunki pogodowe są adekwatne dla tego jachtu.KG
|
Łączna ocena 9/10 |
P
|
Klient:
Piotr
|
Termin rejsu: 2011-05-12 - 2011-05-15 |
Łączna ocena 6.2/10 |
S
|
Klient:
Sławomir
|
Termin rejsu: 2011-04-29 - 2011-05-03 |
|