Search for a yacht
by criteria:
|
✕
7.6
Opinie porejsowe (14)
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
Overall rating 9.2/10 |
Ł
|
Klient:
Łukasz
|
Date of trip: 2020-08-28 - 2020-08-30 |
Overall rating 7.8/10 |
R
|
Klient:
Rafał
|
Date of trip: 2020-07-18 - 2020-07-25 |
Overall rating 5.7/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Date of trip: 2018-08-19 - 2018-08-25 |
Overall rating 6.6/10 |
M
|
Klient:
Monika
|
Date of trip: 2018-08-09 - 2018-08-10 |
Overall rating 8.6/10 |
P
|
Klient:
Przemysław
|
Date of trip: 2018-06-12 - 2018-06-15 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Jacht bardzo oszczędny. Pływając średnią prędkością ok 7km/h spalił ~1,1 litra ropy na godzinę. Posiada płetwę sterową przez co zachowuje sterowność przy małej prędkości. Jest całkiem stabilny i nie ma potrzeby opuszczania miecza, w który jest wyposażony. Podniesienie go później z powrotem wymaga ogromnej siły. Ster strumieniowy przydaje się tylko przy bardzo ciasnych manewrach. Jacht posiada rozkładane bimini przydatne przy złej pogodzie, jednak pływanie z nim nie jest najprzyjemniejsze, gdyż przednia foliowa szyba ma średnią przeźroczystość. Jach ogólnie polecam, gdyż jakości do ceny wypada rewelacyjnie. |
|
Jacht raczej dla niższych osób jeśli chodzi o spanie. Koja dziobowa zmieści 2 dwóch niskich dorosłych lub 3 dzieci. Wyższa osoba musi spać na pojedynczej koi obok stołu. Jacht wolny, maksymalna prędkość to ok 9-10km/h (podobne jachty rozpędzają się do ok 13km/h), ale wtedy silnik strasznie wyje i trzęsie całą łodzią. Uroki chyba 2-cylindrowego diesla. Przyjemna prędkość to ok 6-7km/h przy 1200-1500 obr/min. Toaleta bardzo mała, ale na szczęście nie korzystaliśmy z niej. Nie działa wskaźnik paliwa, aby sprawdzić jego stan należy niemal włożyć głowę do bakisty ze zbiornikiem. TV/DVD chyba też nie sprawne, wiszą tylko niepodłączone przewody. Uszkodzone ogrzewanie, na szczęście nie było potrzebne. Brak echosondy która jest w opisie. Jacht ma silnik stacjonarny przez co bardzo odczuwalny jest efekt śruby. Nie da się ruszyć na wstecznym i od razu zarzucić rufę w prawo, gdyż śruba ciągnie w lewo. Najlepiej poćwiczyć manewry zanim wpłynie się do jakiejś mariny. |
|
Overall rating 7/10 |
R
|
Klient:
Ryszard
|
Date of trip: 2014-07-14 - 2014-07-17 |
Overall rating 9.4/10 |
D
|
Klient:
Dariusz
|
Date of trip: 2013-09-06 - 2013-09-08 |
Motorowy - Sunhorse 25 (2011)
-
Yacht no.: 34923
|
Add to favourites |
|
Remove from favourites |
7.6
|
Opinie porejsowe (14) |
Is the assessment of Interjacht customers sailing the yacht
See reviews
Yacht no.: 34923
Osób:
5 (4+2)
Rok:
2011
Wilkasy/k Giżycka, Port AZS
Pokaż na mapie
Availability and reservation - select the dates
Dates:
from -
to
Price per charter:
Average price per day:
Discount granted:
Extra payment for short charters:
Reservation:
Available
|
Pre-payment:
|
Instant confirmation
Price list
Period from-to |
Price |
Available for rent |
07.09.2024
-
30.09.2024
|
300,00zł
|
daily
|
*Prices per day
Yacht description:
Offer no.: |
34923 |
Yacht type: |
Motorowy - Sunhorse 25 |
Year of manufacture: |
2011 |
Number of people: |
5 |
Berth layout: |
4+2 |
Locked bedrooms: |
0 |
Harbour: |
Wilkasy/k Giżycka |
Engine: |
18 KM DIESEL |
|
Total length: |
7,40
m |
Total width: |
2,55
m |
Maximum draught: |
0,60
m |
Minimum draught: |
0,60
m |
Cabin height: |
1,83
m |
Sail area: |
0
m2 |
Centreboard type: |
obrotowy |
Rudder type: |
głębinowy + koło |
|
|
|
|
|
Amenities:
|
12 and 230 V installations
|
Equipment:
|
Cockpit tent, railing, boarding ladder, bow pulpit with ladder, emergency medical supplies, gas cooker, drinking water installation, raw water, heating, tableware, cooking equipment, cockpit table, chemical toilet, locked toilet, battery charger, cho sounder, 12 and 230 V installations
|
|
Description:
|
Czarter bez Patentu 18 KM DIESEL spalanie tylko 1,5l - 2l ropy/1 godz , OGRZEWANIE gazowe Truma, BIMINI (ROZPINANE DOOKOŁA NA SZCZELNIE), 2 akumulatory po 100Ah, ładowanie obu akumulatorów z silnika w trakcie płynięcia
|
The price includes:
|
-
Insurance Civil Liability
-
Service on the route
-
chemical toilet
-
Gas
-
Water filled up
-
Charged battery
|
|
Fuel policy:
|
Full-to-full -
fuel is not included in charter price ⓘ
|
|
Animals:
|
Not allowed |
|
Additional charges:
|
obligatory yacht cleaning fee
|
obligatory |
150zł |
|
|
W Interjacht.pl the availability of yachts is always updated on an ongoing basis!
Secure your booking now!
See availability
Harbour:
|
Region: Wilkasy/k Giżycka, lake: Niegocin, Harbour: AZS, Niegocińska 5, Wilkasy
map
|
In the port area: |
parking 25PLN/day
water on quay
electricity on quay
toilets
shower
washing machine
dishwashing
sewage pump
chem. toilet discharge
beach
playground
Bar/Restaurant
|
|
Terms and conditions of reservation:
|
Making a booking and pre-payment at www.interjacht.pl is binding and equivalent to entering into charter contract. Company-administered yacht. |
Required competence:
|
ID card |
Payments:
|
Pre-payment 30
%
payable online at www.interjacht.pl upon booking.
Outstanding amount payable upon collecting the yacht. |
Security deposit:
|
1000
PLN.
Security deposit payable upon collecting the yacht |
Handing-over the yacht:
|
Collection of the yacht between 14.00 - 19.00
on the arrival day.
Turning over the yacht between 08.00 - 10.00
on the departure day.
|
Documents:
|
Charter contract template
|
Charter reviews
Overall rating 9.2/10 |
Ł
|
Klient:
Łukasz
|
Date of trip: 2020-08-28 - 2020-08-30 |
Overall rating 7.8/10 |
R
|
Klient:
Rafał
|
Date of trip: 2020-07-18 - 2020-07-25 |
Overall rating 5.7/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Date of trip: 2018-08-19 - 2018-08-25 |
Overall rating 6.6/10 |
M
|
Klient:
Monika
|
Date of trip: 2018-08-09 - 2018-08-10 |
Overall rating 8.6/10 |
P
|
Klient:
Przemysław
|
Date of trip: 2018-06-12 - 2018-06-15 |
Interior comfort: |
|
On-board crew functionality: |
|
Speed: |
|
Manoeuvrability: |
|
Seaworthiness: |
|
Yacht cleanliness and preparation: |
|
Completeness and equipment efficiency: |
|
On-route service: |
|
Value for money: |
|
Contact with the owner: |
|
|
Comment:
|
Jacht bardzo oszczędny. Pływając średnią prędkością ok 7km/h spalił ~1,1 litra ropy na godzinę. Posiada płetwę sterową przez co zachowuje sterowność przy małej prędkości. Jest całkiem stabilny i nie ma potrzeby opuszczania miecza, w który jest wyposażony. Podniesienie go później z powrotem wymaga ogromnej siły. Ster strumieniowy przydaje się tylko przy bardzo ciasnych manewrach. Jacht posiada rozkładane bimini przydatne przy złej pogodzie, jednak pływanie z nim nie jest najprzyjemniejsze, gdyż przednia foliowa szyba ma średnią przeźroczystość. Jach ogólnie polecam, gdyż jakości do ceny wypada rewelacyjnie. |
|
Jacht raczej dla niższych osób jeśli chodzi o spanie. Koja dziobowa zmieści 2 dwóch niskich dorosłych lub 3 dzieci. Wyższa osoba musi spać na pojedynczej koi obok stołu. Jacht wolny, maksymalna prędkość to ok 9-10km/h (podobne jachty rozpędzają się do ok 13km/h), ale wtedy silnik strasznie wyje i trzęsie całą łodzią. Uroki chyba 2-cylindrowego diesla. Przyjemna prędkość to ok 6-7km/h przy 1200-1500 obr/min. Toaleta bardzo mała, ale na szczęście nie korzystaliśmy z niej. Nie działa wskaźnik paliwa, aby sprawdzić jego stan należy niemal włożyć głowę do bakisty ze zbiornikiem. TV/DVD chyba też nie sprawne, wiszą tylko niepodłączone przewody. Uszkodzone ogrzewanie, na szczęście nie było potrzebne. Brak echosondy która jest w opisie. Jacht ma silnik stacjonarny przez co bardzo odczuwalny jest efekt śruby. Nie da się ruszyć na wstecznym i od razu zarzucić rufę w prawo, gdyż śruba ciągnie w lewo. Najlepiej poćwiczyć manewry zanim wpłynie się do jakiejś mariny. |
|
Overall rating 7/10 |
R
|
Klient:
Ryszard
|
Date of trip: 2014-07-14 - 2014-07-17 |
Overall rating 9.4/10 |
D
|
Klient:
Dariusz
|
Date of trip: 2013-09-06 - 2013-09-08 |
|