Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
7.9
Opinie porejsowe (3)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 8.2/10 |
W
|
Klient:
Włodzimierz
|
Termin rejsu: 2023-09-10 - 2023-09-17 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Jacht nowy, czysty, wyposażony z założenia dobrze, choć... brak jakiejkolwiek instrukcji o poszczególnych urządzeniach. Ogrzewanie działało, ale musiałem pobrać instrukcję od producenta, żeby go obsłużyć. Nautycznie dobry. Przy "czwórce" po zrefofaniu grota i foka prowadził się płynnie. Silnik elektryczny na spokojnym akwenie ciągnął z wolna jacht do przodu i do tyłu. Nie mogłem go wypróbować na jez. Dobskim, bo była "czwórka". Silnik spalinowy działał bez zarzutu, choć.... Łazienka dobrze zorganizowana, choć... WC morskie bez zarzutu. Woda gorąca w portach zapobiegająca legionelli. |
|
Silnik sztywny nie wspomagający manewrów na płytkich "cumowiskach", przy podniesionym mieczu i podniesionej płetwie sterowej, jak np. w porcie macierzystym. Miecz, jak na ten typ łodzi, wyciągnąć jest trudno. Dla kobiet - tylko z kabestanem. Być może jest ciężkim balastem, a może źle dobrane są wielokrążki transportowe? Trudności z wkładaniem zatyczki masztu.
Ogrzewanie: Koja dziobowa jest mocno niedogrzana w stosunku do innych. Brak wentylacji w obszarze kuchenki i w łazience. Brak zestawu bosmańskiego. Te uwagi przedstawiłem Armatorowi i obiecał podjęcie korekt w konstrukcji jachtu i jego opisu dla użytkowników, aby stał się jachtem idealnym. Wówczas chętnie na niego wrócę. |
|
Łączna ocena 7.3/10 |
D
|
Klient:
DARIUSZ
|
Termin rejsu: 2023-07-29 - 2023-08-05 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
>Jacht jest prawie nowy więc wszystko działało.
>Sprawny ster strumieniowy.
>Akumulatory w miarę nowe - dość dobrze trzymały.
>Lodówka z zamrażalnikiem mroziła.
>Woda z kranu leciała.
>Silnik Suzuki odpalał od pierwszego ruchu kluczyka. Moc wystarczająca.
>WC ze zbiornikiem działało.
>Prysznic działał - nawet była ciepła woda jak podłączyło się zasilanie na kei.
>Szprycbuda zdawała egzamin - nie padał desz do zejściówki.
>Kambuz - sztućce wrzucone do szuflady bez ładu i składu - ale tyle ile trzeba.
>Ten egzemplarz Antila 27 przygotowany bardziej dla żeglarzy lubiących spędzać czas w portach niż na dziko.
> Odbiór i zdanie jachtu bezproblemowe.
Obsługa sprawna, dostępne wózki, toalety, prysznice - urokliwie położony. Wszystkie usługi na miejscu - odbiór nieczystości, woda, prąd. |
|
>Silnik Suzuki zamontowany na sztywno, nawet pomimo steru strumieniowego utrudniał manewry portowe.
>Otrzymany jacht - pomimo posiadania oczek na reflinki oraz dwóch rzędów refów - nie posiadał reflinek (właściciel nie miał linki, nie był zainteresowany specjalnie moim problemem)
>Na ostrych kursach i silniejszym wietrze - ster trzeba było trzymać w dwóch rękach, co było mocno męczące fizycznie. Po zamontowaniu reflinek, pływanie na jednym refie było, choć wolniejsze, zdecydowanie przyjemniejsze.
>Kuchenka typu Solgaz - działała, nie smaliła garnków, ale tak mała, że gotowanie sosu i makaronu w tym samym czasie nie jest możliwe.
>Silnik elektryczny - za słaby aby nim manewrować, wystarczający do przeszkadzania
>Zbiorniki niezgodne z opisem - woda około 70l, a na fekalia max 40l ;-(
> brak tentu, sperki, skrzynki bosmańskiej (np. szekli)
> Zrywka do steru zmontowana na cybant zamiast porządnie.
|
|
Łączna ocena 8.2/10 |
S
|
Klient:
Sebastian
|
Termin rejsu: 2023-07-15 - 2023-07-22 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Do podstawowych minusów zaliczyć należy silnik spalinowy zamontowany na sztywno, bez możliwości jego obracania przy manewrach portowych. Bardzo utrudniało to sterowanie przy niewielkiej prędkości. Jacht posiada na szczęście ster strumieniowy, który w pewien sposób kompensował tą niedogodność. Zamontowany niewielki silnik elektryczny właściwie bezużyteczny z uwagi na jego zbyt małą moc.
Odpowiedź Armatora: Odnosząc się do przedstawionej opinii wyjaśniam, że wydany jacht odpowiadał ofercie, to jest opisowi i załączonym zdjęciom. Zachęcamy zatem do szczegółowego zapoznania się z ofertą. Zgodnie z zaleceniami producenta i oferowanym przez nas modelem, silnik spalinowy nie jest skrętny, do wykonywania manewru skrętu służą stery strumieniowe. Trudno zatem mówić o szczęściu, czy nieszczęściu w posiadaniu sterów strumieniowych, gdyż to właśnie stery a nie silnik służą do wykonywania manewru skrętu. Zupełnie niezrozumiała jest argumentacja dotycząca, zamontowania bezużytecznego, zdaniem oceniającego, silnika elektrycznego. Wyjaśniam iż, nie jest to silnik główny, tylko silnik pomocniczy zasilany z pojedynczego panela fotowoltaicznego, do wykonywania prostych manewrów w porcie i Strefach Ciszy. |
|
Antila 27 (2023)
-
Nr oferty: 55617
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 55617
Osób:
10 (8+2)
Kabiny:
3
Rok:
2023
Giżycko, Port Dalba
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
26.04.2024
-
29.04.2024
|
500,00zł
|
na doby
|
29.04.2024
-
01.05.2024
|
720,00zł
|
na doby
|
01.05.2024
-
05.05.2024
|
720,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
05.05.2024
-
29.05.2024
|
500,00zł
|
na doby
|
29.05.2024
-
02.06.2024
|
820,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
02.06.2024
-
09.06.2024
|
520,00zł
|
pełne tygodnie (początek niedziela)
|
09.06.2024
-
15.06.2024
|
520,00zł
|
na pełen okres (np. weekend majowy)
|
15.06.2024
-
22.06.2024
|
520,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
22.06.2024
-
29.06.2024
|
700,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
29.06.2024
-
17.08.2024
|
770,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
17.08.2024
-
24.08.2024
|
650,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
24.08.2024
-
31.08.2024
|
600,00zł
|
pełne tygodnie (początek sobota)
|
31.08.2024
-
21.09.2024
|
480,00zł
|
na doby
|
22.09.2024
-
19.10.2024
|
530,00zł
|
na doby
|
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
55617 |
Typ jachtu: |
Antila 27 |
Rok produkcji: |
2023 |
Ilość osób: |
10 |
Układ koi: |
8+2 |
Zamykane sypialnie: |
3 |
Port: |
Giżycko |
Silnik: |
Suzuki 9,9KM + silnik elektryczny |
|
Długość kadłuba: |
8,24
m |
Szerokość całkowita: |
2,98
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,65
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,35
m |
Wysokość w kabinie: |
1,86
m |
Powierzchnia żagli: |
38
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
kuchenka gazowa bez płomieni, WC stacjonarne elektryczne
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, ogrzewanie, stacjonarne WC, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, zamykana kabina WC, panel fotowoltaiczny, prostownik, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 80l., zbiornik fekaliów 40l.
|
|
Opis:
|
Bogata wersja wyposażenia.
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO
-
serwis na szlaku
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
Pełny do pełnego -
paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru ⓘ
|
|
Zwierzęta:
|
Niedozwolone |
|
Dopłaty:
|
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
|
obligatoryjna |
150zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
250zł |
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Giżycko, jez.: Niegocin, Port: Dalba, ul. Nadbrzeżna 11, Giżycko
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 20zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
nawodna stacja paliw
|
dodatkowe informacje: |
OPLATY ZA PARKING ZEWNETRZNY MOGA SIE ZMIENIC. NALICZANE BEDA WG STAWEK OPERATORA PARKINGU
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy + dowód osobisty |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Pozostała kwota przy odbiorze jachtu. |
Kaucja:
|
1500
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 16.00 - 20.00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 8.00 -10.00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 8.2/10 |
W
|
Klient:
Włodzimierz
|
Termin rejsu: 2023-09-10 - 2023-09-17 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Jacht nowy, czysty, wyposażony z założenia dobrze, choć... brak jakiejkolwiek instrukcji o poszczególnych urządzeniach. Ogrzewanie działało, ale musiałem pobrać instrukcję od producenta, żeby go obsłużyć. Nautycznie dobry. Przy "czwórce" po zrefofaniu grota i foka prowadził się płynnie. Silnik elektryczny na spokojnym akwenie ciągnął z wolna jacht do przodu i do tyłu. Nie mogłem go wypróbować na jez. Dobskim, bo była "czwórka". Silnik spalinowy działał bez zarzutu, choć.... Łazienka dobrze zorganizowana, choć... WC morskie bez zarzutu. Woda gorąca w portach zapobiegająca legionelli. |
|
Silnik sztywny nie wspomagający manewrów na płytkich "cumowiskach", przy podniesionym mieczu i podniesionej płetwie sterowej, jak np. w porcie macierzystym. Miecz, jak na ten typ łodzi, wyciągnąć jest trudno. Dla kobiet - tylko z kabestanem. Być może jest ciężkim balastem, a może źle dobrane są wielokrążki transportowe? Trudności z wkładaniem zatyczki masztu.
Ogrzewanie: Koja dziobowa jest mocno niedogrzana w stosunku do innych. Brak wentylacji w obszarze kuchenki i w łazience. Brak zestawu bosmańskiego. Te uwagi przedstawiłem Armatorowi i obiecał podjęcie korekt w konstrukcji jachtu i jego opisu dla użytkowników, aby stał się jachtem idealnym. Wówczas chętnie na niego wrócę. |
|
Łączna ocena 7.3/10 |
D
|
Klient:
DARIUSZ
|
Termin rejsu: 2023-07-29 - 2023-08-05 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
>Jacht jest prawie nowy więc wszystko działało.
>Sprawny ster strumieniowy.
>Akumulatory w miarę nowe - dość dobrze trzymały.
>Lodówka z zamrażalnikiem mroziła.
>Woda z kranu leciała.
>Silnik Suzuki odpalał od pierwszego ruchu kluczyka. Moc wystarczająca.
>WC ze zbiornikiem działało.
>Prysznic działał - nawet była ciepła woda jak podłączyło się zasilanie na kei.
>Szprycbuda zdawała egzamin - nie padał desz do zejściówki.
>Kambuz - sztućce wrzucone do szuflady bez ładu i składu - ale tyle ile trzeba.
>Ten egzemplarz Antila 27 przygotowany bardziej dla żeglarzy lubiących spędzać czas w portach niż na dziko.
> Odbiór i zdanie jachtu bezproblemowe.
Obsługa sprawna, dostępne wózki, toalety, prysznice - urokliwie położony. Wszystkie usługi na miejscu - odbiór nieczystości, woda, prąd. |
|
>Silnik Suzuki zamontowany na sztywno, nawet pomimo steru strumieniowego utrudniał manewry portowe.
>Otrzymany jacht - pomimo posiadania oczek na reflinki oraz dwóch rzędów refów - nie posiadał reflinek (właściciel nie miał linki, nie był zainteresowany specjalnie moim problemem)
>Na ostrych kursach i silniejszym wietrze - ster trzeba było trzymać w dwóch rękach, co było mocno męczące fizycznie. Po zamontowaniu reflinek, pływanie na jednym refie było, choć wolniejsze, zdecydowanie przyjemniejsze.
>Kuchenka typu Solgaz - działała, nie smaliła garnków, ale tak mała, że gotowanie sosu i makaronu w tym samym czasie nie jest możliwe.
>Silnik elektryczny - za słaby aby nim manewrować, wystarczający do przeszkadzania
>Zbiorniki niezgodne z opisem - woda około 70l, a na fekalia max 40l ;-(
> brak tentu, sperki, skrzynki bosmańskiej (np. szekli)
> Zrywka do steru zmontowana na cybant zamiast porządnie.
|
|
Łączna ocena 8.2/10 |
S
|
Klient:
Sebastian
|
Termin rejsu: 2023-07-15 - 2023-07-22 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Do podstawowych minusów zaliczyć należy silnik spalinowy zamontowany na sztywno, bez możliwości jego obracania przy manewrach portowych. Bardzo utrudniało to sterowanie przy niewielkiej prędkości. Jacht posiada na szczęście ster strumieniowy, który w pewien sposób kompensował tą niedogodność. Zamontowany niewielki silnik elektryczny właściwie bezużyteczny z uwagi na jego zbyt małą moc.
Odpowiedź Armatora: Odnosząc się do przedstawionej opinii wyjaśniam, że wydany jacht odpowiadał ofercie, to jest opisowi i załączonym zdjęciom. Zachęcamy zatem do szczegółowego zapoznania się z ofertą. Zgodnie z zaleceniami producenta i oferowanym przez nas modelem, silnik spalinowy nie jest skrętny, do wykonywania manewru skrętu służą stery strumieniowe. Trudno zatem mówić o szczęściu, czy nieszczęściu w posiadaniu sterów strumieniowych, gdyż to właśnie stery a nie silnik służą do wykonywania manewru skrętu. Zupełnie niezrozumiała jest argumentacja dotycząca, zamontowania bezużytecznego, zdaniem oceniającego, silnika elektrycznego. Wyjaśniam iż, nie jest to silnik główny, tylko silnik pomocniczy zasilany z pojedynczego panela fotowoltaicznego, do wykonywania prostych manewrów w porcie i Strefach Ciszy. |
|
|