logo_new
Centrum rezerwacji
660 222 880
pn-pt: 9.00 - 17:00
so: 9:00 - 17:00
Szukaj jachtu
wg kryteriów:
Data wypłynięcia:

kalendarz
Długość rejsu:
Cena za dobę:
Model jachtu:
×

Żaglowe



























































































Motorowe





















































































Port wypłynięcia:
×

Porty
















Liczba osób:
Nr oferty:


Dodatkowe kryteria

Liczba zamykanych kabin

Długość jachtu

Wiek jachtu
laduje

Antila 27 (2023) - Nr oferty: 55617
Wyślij znajomym
Dodaj do ulubionych
7.5
Opinie porejsowe (7)
  To ocena klientów Interjacht
  pływających tym jachtemm

  Zobacz opinie
Nr oferty: 55617
Osób: 10 (8+2)
Kabiny: 3
Rok: 2023
Giżycko, Port Dalba
Pokaż na mapie pokaż mapę
Udogodnienia
grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot grot
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin: data od - data do
Cena za czarter:   
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja: Dostępna
Przedpłata:
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do Cena Możliwośc wynajęcia
25.04.2025 - 28.04.2025 500,00zł na doby
28.04.2025 - 30.04.2025 720,00zł na doby
30.04.2025 - 04.05.2025 720,00zł na pełen okres (np. weekend majowy)
04.05.2025 - 31.05.2025 500,00zł na doby
31.05.2025 - 14.06.2025 520,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
14.06.2025 - 18.06.2025 520,00zł na pełen okres (np. weekend majowy)
18.06.2025 - 22.06.2025 820,00zł na pełen okres (np. weekend majowy)
22.06.2025 - 28.06.2025 700,00zł na pełen okres (np. weekend majowy)
28.06.2025 - 16.08.2025 770,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
16.08.2025 - 23.08.2025 650,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
23.08.2025 - 30.08.2025 600,00zł pełne tygodnie (początek sobota)
30.08.2025 - 28.09.2025 480,00zł na doby
28.09.2025 - 19.10.2025 530,00zł na doby
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: 55617
Typ jachtu: Antila 27
Rok produkcji: 2023
Ilość osób: 10
Układ koi: 8+2
Zamykane sypialnie: 3
Port: Giżycko
Silnik: Suzuki 9,9KM + silnik elektryczny
Długość kadłuba: 8,24 m
Szerokość całkowita: 2,98 m
Zanurzenie maksymalne: 1,65 m
Zanurzenie minimalne: 0,35 m
Wysokość w kabinie: 1,86 m
Powierzchnia żagli: 38 m2
Typ miecza: obrotowy
Typ steru: płetwa na pawęży + rumpel

 
Udogodnienia:
Ster strumieniowy
3 zamykane kabiny
lodówka
ogrzewanie
wc stacjonarne
silnik zaburtowy
patent masztu: bramka
ciepła woda
prysznic wewnętrzny
szprycbuda
instalacja 12 i 230V
TV
CD/MP3/AUX
kuchenka gazowa bez płomieni, WC stacjonarne elektryczne
Wyposażenie: Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 2 refbanty, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, ogrzewanie, stacjonarne WC, ciepła woda, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, zamykana kabina WC, panel fotowoltaiczny, prostownik, instalacja 12 i 230V, zbiornik wody 80l., zbiornik fekaliów 40l.
 
Opis:
Bogata wersja wyposażenia.
W cenę wliczono:
- Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO
- serwis na szlaku
- gaz
- zatankowana woda
- naładowany akumulator
 
Polityka paliwowa:
Pełny do pełnego - paliwo nie jest wliczone w cenę czarteru
 
Zwierzęta:
Niedozwolone
 
Dopłaty:
obligatoryjna opłata za sprzątanie jachtu
obligatoryjna 150zł
opróżnienie WC przez armatora
opcjonalnie 250zł
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
Region: Giżycko, jez.: Niegocin, Port: Dalba, ul. Nadbrzeżna 11, Giżycko
mapa
Na terenie portu:
parking 20zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
nawodna stacja paliw
dodatkowe informacje:
Możliwe pozostawienie auta 200m od portu na parkingu miejskim, cena parkingu około 20zł/doba.
Pierwszego dnia czarteru cumowanie w porcie macierzystym gratis.
 
Warunki rezerwacji: Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę.
Wymagane uprawnienia: żeglarz jachtowy + dowód osobisty
Płatności: Przedpłata 30 % płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Pozostała kwota przy odbiorze jachtu.
Kaucja: 1500 PLN. Kaucja płatna przy odbiorze jachtu
Przekazanie jachtu: Odbiór jachtu w godzinach 16.00 - 20.00 w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 8.00 -10.00 w dniu odjazdu.
Dokumenty: Wzór Umowy Czarteru
Opinie porejsowe
Łączna ocena 9.9/10
W
Klient:
Wiesław
Termin rejsu: 2024-08-24 - 2024-09-07
Komfort wnętrza: 100%
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 100%
Prędkość: 100%
Manewry: 90%
Dzielność: 90%
Czystość i przygotowanie jachtu: 100%
Kompletność i sprawność wyposażenia: 100%
Serwis na szlaku: 100%
Stosunek jakości do ceny: 100 %
Kontakt z właścicielem: 100 %
Komentarz:

plusy Wysoki standard i jakość wyposażenia. Jacht pachnący nowością. Wzorcowa toaleta z zamkniętym zbiornikiem - powinna być obowiązkowym wyposażeniem na innych jachtach.


minusy Trudność w podnoszeniu płetwy sterowej. Wystarczy zmienić mocowanie końca fali bezpośrednio do ucha płetwy sterowej.
Łączna ocena 8.4/10
P
Klient:
Paweł
Termin rejsu: 2024-08-03 - 2024-08-10
Komfort wnętrza: 90%
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 90%
Prędkość: 40%
Manewry: 70%
Dzielność: 70%
Czystość i przygotowanie jachtu: 100%
Kompletność i sprawność wyposażenia: 100%
Serwis na szlaku: 100%
Stosunek jakości do ceny: 80 %
Kontakt z właścicielem: 100 %
Komentarz:

Łączna ocena 3.2/10
O
Klient:
Oskar
Termin rejsu: 2024-07-13 - 2024-07-20
Komfort wnętrza: 40%
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 30%
Prędkość: 60%
Manewry: 20%
Dzielność: 20%
Czystość i przygotowanie jachtu: 10%
Kompletność i sprawność wyposażenia: 20%
Serwis na szlaku: 30%
Stosunek jakości do ceny: 20 %
Kontakt z właścicielem: 30 %
Komentarz:

plusy Właściwie to nie było nic co by mogło wyróżnić ten jacht.


minusy Tych rzeczy było już wiele, zaczynając od miecza, który bardzo ciężko chodził, nie działającego steru strumieniowego, za krótkich lin od shotu foka, nieaktywnego silnika, co przy nie działających silnikach strumieniowych czyniło łódkę prawie niemożliwą do zaparkowania. Właściciel łódki w ogóle jej nie przygotował dobrze i jeszcze do tego pobrał opłatę za sprzątanie, wszędzie pełno pająków i pajęczyn, a w środku wszystkie półki brudne. Samo pływanie już znośne, ale silnik elektryczny, którego nie wiadomo jak włączyć (nawet właściciel nie wiedział ) tylko przeszkadza przy stawaniu w portach i wchodzeniu na łódkę. W tych pieniądzach zdecydowanie polecam wziąć po prostu ciut starszą łódkę, ale od lepszego armatora i w lepszym porcie. --------------------ODPOWIEDŹ ĄRMATORA: Dziękujemy za opinie jednakże nie jest ona zgodna ze stanem faktycznym: Panie Oskarze pomija Pan następujące fakty: · Oddanie jachtu po ustalonym terminie zdania jachtu, co spowodowało brak możliwości przekazania jachtu kolejnej załodze · Oddanie jachtu niezatankowanego i z nieopróżnionym zbiornikiem na fekalia · Rozładowanie akumulatora do zera, co było wynikiem nieładowania akumulatorów, · Niezgłoszenie usterki · Zgodnie z naszymi ustaleniami jacht powinien być oddany w stanie wskazującym na zwykłe użytkowania, Państwo oddali jacht w stanie do generalnego czyszczenia. · Nie wspomina Pan że jacht posiada dwa silniki tzw. Nieadekwatny silnik elektryczny jest dodatkowym napędem. · Odnosząc się do portu wyjaśniam, że nie jesteśmy właścicielem portu i jest to jedynie port wydania i zdania jachtu. · Pan Oskar pomija istne informacje. Z protokołu wydania jachtu, podpisanego przez Pana Oskara wynika iż jacht został odebrany w pełni sprawny do pływania i czysty. Panie Oskarze Młodość ma swoje prawa ale żeglowanie wymaga pewnej dyscypliny.
Łączna ocena 7.5/10
A
Klient:
Agata
Termin rejsu: 2024-06-02 - 2024-06-09
Komfort wnętrza: 90%
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 80%
Prędkość: 100%
Manewry: 30%
Dzielność: 30%
Czystość i przygotowanie jachtu: 60%
Kompletność i sprawność wyposażenia: 90%
Serwis na szlaku: 100%
Stosunek jakości do ceny: 70 %
Kontakt z właścicielem: 70 %
Komentarz:

plusy Nowy jacht, nowe materace, zadbane wnętrze, pełne wyposażenie (kamizelki, odbijacze, bosak, korba do kabestanu, dużo lin cumowniczych i krawatów), kotwica. Zbiornik na wodę wystarczający. Toaleta super, z prysznica nie korzystaliśmy (zbiornik na fekalia szybko się zapełnia, opróżnienie w porcie to dodatkowe 50 zł.). Działające fajnie radio i AUX. Telewizor nie testowany. Żagle w dobrej kondycji. Składanie masztu w porządku, ale potrzeba trochę siły. Dodatkowy silnik elektryczny super. Ster strumieniowy super. Silnik spalinowy o niskim zużyciu paliwa.


minusy Czystość w kuchni mocno do poprawki!!! Wszystkie kubki, szklanki, talerze, miski, sztućce, garnki BRUDNE. czajnik sam kamień.. SILNIK spalinowy o dobrej mocy, natomiast niewyciągalny całkowicie z wody, przycumowanie rufą do brzegu na dziko jest niemożliwe bez obawy o uszkodzenie go. Silnik przytwierdzony na stałe (nie można nim skręcać) co utrudnia manewry zwłaszcza w małym pocie np. w Węgorzewie, bo łódka jest dość spora. Przy większym wietrze jest to problematyczne. Silnik jest ciężki i tu również potrzeba dużo siły aby go maksymalnie podnieść, z opuszczaniem lepiej.
Łączna ocena 8.2/10
W
Klient:
Włodzimierz
Termin rejsu: 2023-09-10 - 2023-09-17
Komfort wnętrza: 80%
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 60%
Prędkość: 80%
Manewry: 70%
Dzielność: 70%
Czystość i przygotowanie jachtu: 100%
Kompletność i sprawność wyposażenia: 80%
Serwis na szlaku: 70%
Stosunek jakości do ceny: 80 %
Kontakt z właścicielem: 100 %
Komentarz:

plusy Jacht nowy, czysty, wyposażony z założenia dobrze, choć... brak jakiejkolwiek instrukcji o poszczególnych urządzeniach. Ogrzewanie działało, ale musiałem pobrać instrukcję od producenta, żeby go obsłużyć. Nautycznie dobry. Przy "czwórce" po zrefofaniu grota i foka prowadził się płynnie. Silnik elektryczny na spokojnym akwenie ciągnął z wolna jacht do przodu i do tyłu. Nie mogłem go wypróbować na jez. Dobskim, bo była "czwórka". Silnik spalinowy działał bez zarzutu, choć.... Łazienka dobrze zorganizowana, choć... WC morskie bez zarzutu. Woda gorąca w portach zapobiegająca legionelli.


minusy Silnik sztywny nie wspomagający manewrów na płytkich "cumowiskach", przy podniesionym mieczu i podniesionej płetwie sterowej, jak np. w porcie macierzystym. Miecz, jak na ten typ łodzi, wyciągnąć jest trudno. Dla kobiet - tylko z kabestanem. Być może jest ciężkim balastem, a może źle dobrane są wielokrążki transportowe? Trudności z wkładaniem zatyczki masztu. Ogrzewanie: Koja dziobowa jest mocno niedogrzana w stosunku do innych. Brak wentylacji w obszarze kuchenki i w łazience. Brak zestawu bosmańskiego. Te uwagi przedstawiłem Armatorowi i obiecał podjęcie korekt w konstrukcji jachtu i jego opisu dla użytkowników, aby stał się jachtem idealnym. Wówczas chętnie na niego wrócę.
Łączna ocena 7.3/10
D
Klient:
DARIUSZ
Termin rejsu: 2023-07-29 - 2023-08-05
Komfort wnętrza: 80%
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 80%
Prędkość: 70%
Manewry: 70%
Dzielność: 70%
Czystość i przygotowanie jachtu: 100%
Kompletność i sprawność wyposażenia: 80%
Serwis na szlaku: 40%
Stosunek jakości do ceny: 50 %
Kontakt z właścicielem: 80 %
Komentarz:

plusy >Jacht jest prawie nowy więc wszystko działało. >Sprawny ster strumieniowy. >Akumulatory w miarę nowe - dość dobrze trzymały. >Lodówka z zamrażalnikiem mroziła. >Woda z kranu leciała. >Silnik Suzuki odpalał od pierwszego ruchu kluczyka. Moc wystarczająca. >WC ze zbiornikiem działało. >Prysznic działał - nawet była ciepła woda jak podłączyło się zasilanie na kei. >Szprycbuda zdawała egzamin - nie padał desz do zejściówki. >Kambuz - sztućce wrzucone do szuflady bez ładu i składu - ale tyle ile trzeba. >Ten egzemplarz Antila 27 przygotowany bardziej dla żeglarzy lubiących spędzać czas w portach niż na dziko. > Odbiór i zdanie jachtu bezproblemowe. Obsługa sprawna, dostępne wózki, toalety, prysznice - urokliwie położony. Wszystkie usługi na miejscu - odbiór nieczystości, woda, prąd.


minusy >Silnik Suzuki zamontowany na sztywno, nawet pomimo steru strumieniowego utrudniał manewry portowe. >Otrzymany jacht - pomimo posiadania oczek na reflinki oraz dwóch rzędów refów - nie posiadał reflinek (właściciel nie miał linki, nie był zainteresowany specjalnie moim problemem) >Na ostrych kursach i silniejszym wietrze - ster trzeba było trzymać w dwóch rękach, co było mocno męczące fizycznie. Po zamontowaniu reflinek, pływanie na jednym refie było, choć wolniejsze, zdecydowanie przyjemniejsze. >Kuchenka typu Solgaz - działała, nie smaliła garnków, ale tak mała, że gotowanie sosu i makaronu w tym samym czasie nie jest możliwe. >Silnik elektryczny - za słaby aby nim manewrować, wystarczający do przeszkadzania >Zbiorniki niezgodne z opisem - woda około 70l, a na fekalia max 40l ;-( > brak tentu, sperki, skrzynki bosmańskiej (np. szekli) > Zrywka do steru zmontowana na cybant zamiast porządnie.
Łączna ocena 8.2/10
S
Klient:
Sebastian
Termin rejsu: 2023-07-15 - 2023-07-22
Komfort wnętrza: 100%
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: 90%
Prędkość: 90%
Manewry: 40%
Dzielność: 40%
Czystość i przygotowanie jachtu: 60%
Kompletność i sprawność wyposażenia: 80%
Serwis na szlaku: 100%
Stosunek jakości do ceny: 80 %
Kontakt z właścicielem: 100 %
Komentarz:

minusy Do podstawowych minusów zaliczyć należy silnik spalinowy zamontowany na sztywno, bez możliwości jego obracania przy manewrach portowych. Bardzo utrudniało to sterowanie przy niewielkiej prędkości. Jacht posiada na szczęście ster strumieniowy, który w pewien sposób kompensował tą niedogodność. Zamontowany niewielki silnik elektryczny właściwie bezużyteczny z uwagi na jego zbyt małą moc. Odpowiedź Armatora: Odnosząc się do przedstawionej opinii wyjaśniam, że wydany jacht odpowiadał ofercie, to jest opisowi i załączonym zdjęciom. Zachęcamy zatem do szczegółowego zapoznania się z ofertą. Zgodnie z zaleceniami producenta i oferowanym przez nas modelem, silnik spalinowy nie jest skrętny, do wykonywania manewru skrętu służą stery strumieniowe. Trudno zatem mówić o szczęściu, czy nieszczęściu w posiadaniu sterów strumieniowych, gdyż to właśnie stery a nie silnik służą do wykonywania manewru skrętu. Zupełnie niezrozumiała jest argumentacja dotycząca, zamontowania bezużytecznego, zdaniem oceniającego, silnika elektrycznego. Wyjaśniam iż, nie jest to silnik główny, tylko silnik pomocniczy zasilany z pojedynczego panela fotowoltaicznego, do wykonywania prostych manewrów w porcie i Strefach Ciszy.





szukam
Skontaktuj się z nami: Dlaczego Interjacht?
telefon +48 660 222 880
Najszybsza pomoc w wyborze jachtu


telefon Napisz do nas
Jesteśmy do Waszej dyspozycji
pn-pt 9.00 - 17:00 so 9:00 - 17:00

  • Najlepsze ceny w sieci!
  • Ponad 17000 bezstronnych
    opinii prawdziwych żeglarzy
    o jachtach więcej >>
  • Ponad 1510 jachtów
    na całych Mazurach
  • Tylko sprawdzone jachty
    Starannie wyselekcjonowana oferta
  • Lider wyszukiwarek czarterów na Mazurach
    23 lat doświadczenia, w tym 14 online!

Interjacht Newsletter
O nas
Kontakt
Opinie o Interjacht
Opinie porejsowe
Jak rezerwować
Bezpieczeństwo transakcji
Polityka prywatności
Regulamin
Informacje o cookies
Kariera
Bądź z nami na bieżąco!
Nowości, ciekawe oferty, promocje prosto na Twoją skrzynkę.

Akceptujemy płatności poprzez PayU.pl. Klient nie ponosi opłat za transakcję:
Copyright © 2010 - 2024 Interjacht.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona korzysta z Captcha.
ulubione
jachty