Szukaj jachtu
wg kryteriów:
|
✕
9.5
Opinie porejsowe (34)
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtem
Łączna ocena 9.7/10 |
D
|
Klient:
Daniel
|
Termin rejsu: 2019-06-22 - 2019-06-29 |
Łączna ocena 5.9/10 |
J
|
Klient:
Jacek
|
Termin rejsu: 2019-05-19 - 2019-05-31 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Bosman nie rozliczał kuchni i był chętny dołożyć dodatkowe wyposażenie np. mop. Dobry kontakt z właścicielem , chociaż tylko przez telefon. Duża pojemność akumulatora. Gniazdo USB i moskitiera . Jacht stabilny przy większym wietrze. Duży pojemnik na benzynę umieszczony w bakiście. Serwisu na szlaku nie oceniam, nie był potrzebny. Pół gwiazdki wynika z tego, że nie mogę jej odznaczyć. |
|
Zagrzybiona suwklapa i niektóre materace od spodu. Zbierająca się woda w niektorych bakistach. Krótkie cumy. Słabo trzymające pieski oraz krótka lina w talii grota. Nie wyregulowane linki od lazy jacka. Słabe oświetlenie wewnątrz. Nie trzymająca jedna śruba od mocowania silnika, czasem się "podnosił" z jednej strony, przy pracy na wstecznym. Krótki bosak. Bosman konkrenty i rzeczowy choć mógłby być trochę bardziej komunikatywny i sympatyczniejszy. Cenne jest jak ktoś na koniec rejsu podpytuje o wrażenia by podnieść jakość usług lub ich przynajmniej nie zaniżać.
------------------------------------------
ODPOWIEDŹ ARMATORA: Dziękuję za Pana uwagi. W przypadku wystąpienia problemów w czasie rejsu prosimy o zgłaszanie ich na bieżąco, służymy serwisem, radą i pomocą. W czasie długich a szczególnie majowych rejsów po nocy z uwagi na duże różnice temperatur (wewnątrz jachtu i na zewnątrz) normalnym jest, że w każdym jachcie skrapla się para wodna, i po każdej nocy rekomendujemy podnieść materace na sztorc aby dać im szansę wyschnąć. Materac dziobowy został wyprany i wysuszony, a kropki brudu na suwklapie zwyczajnie umyte. Lazy Jack jest zestawem linek połączonych okrągłymi przelotkami, w celu wyrównania lewej i prawej strony Lazy Jeck-a wystarczy przesunąć linkę na pierwszej przelotce od strony stopy masztu (nie trzeba skracać żadnych linek). Śruba mocująca silnik dociśnięta i zabezpieczona – problem nie istnieje. Takie elementy jak knaga talii grota lub liny w których przesuwa się oplot na rdzeniu prosimy zgłaszać na bieżąco, bowiem takie wyposażenie dosyć często się zużywa i wymienia się od ręki, co też zostało uczynione (22 czerwca 2019). Nie stwierdzono usterek oświetlenia fabrycznego LED wewnątrz jachtu. Czas naprawy wszystkich usterek 45 min i są to wszystko normalne eksploatacyjne serwisy. |
|
Łączna ocena 9.6/10 |
J
|
Klient:
Jan
|
Termin rejsu: 2018-08-18 - 2018-08-25 |
Łączna ocena 10/10 |
M
|
Klient:
Maciej
|
Termin rejsu: 2017-07-29 - 2017-08-05 |
Łączna ocena 9.8/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Termin rejsu: 2016-07-30 - 2016-08-13 |
Łączna ocena 9.8/10 |
K
|
Klient:
Klaudiusz
|
Termin rejsu: 2015-09-14 - 2015-09-19 |
Łączna ocena 8.6/10 |
A
|
Klient:
andrzej
|
Termin rejsu: 2015-09-05 - 2015-09-12 |
Łączna ocena 9.7/10 |
J
|
Klient:
Jacek
|
Termin rejsu: 2015-08-15 - 2015-08-22 |
Łączna ocena 9.5/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Termin rejsu: 2015-08-08 - 2015-08-15 |
Łączna ocena 9.4/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Termin rejsu: 2015-07-11 - 2015-07-25 |
Łączna ocena 9.6/10 |
J
|
Klient:
Jarosław
|
Termin rejsu: 2014-07-26 - 2014-08-02 |
Łączna ocena 10/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Termin rejsu: 2014-07-12 - 2014-07-19 |
Łączna ocena 10/10 |
E
|
Klient:
Ewa
|
Termin rejsu: 2014-07-05 - 2014-07-12 |
Łączna ocena 9.6/10 |
E
|
Klient:
Elżbieta
|
Termin rejsu: 2014-05-31 - 2014-06-07 |
Łączna ocena 9.2/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Termin rejsu: 2013-08-10 - 2013-08-17 |
Łączna ocena 10/10 |
A
|
Klient:
Andrzej
|
Termin rejsu: 2013-08-03 - 2013-08-10 |
Łączna ocena 9/10 |
A
|
Klient:
Adam
|
Termin rejsu: 2012-08-28 - 2012-09-08 |
Łączna ocena 9.6/10 |
J
|
Klient:
Janusz
|
Termin rejsu: 2012-06-16 - 2012-06-23 |
Łączna ocena 9.8/10 |
W
|
Klient:
Władek
|
Termin rejsu: 2011-09-08 - 2011-09-15 |
Łączna ocena 10/10 |
T
|
Klient:
Tomek
|
Termin rejsu: 2011-06-25 - 2011-07-02 |
Łączna ocena 9.8/10 |
M
|
Klient:
Maciek
|
Termin rejsu: 2010-05-12 - 2010-05-16 |
Antila 24 (2010)
-
Nr oferty: 1795
|
Dodaj do ulubionych |
|
Usuń z ulubionych |
9.5
|
Opinie porejsowe (34) |
To ocena klientów Interjacht pływających tym jachtemm
Zobacz opinie
Nr oferty: 1795
Osób:
8 (6+2)
Rok:
2010
Wilkasy/k Giżycka, Port Resort Niegocin
Pokaż na mapie
Dostępność i rezerwacja - zaznacz wybrany termin
Termin:
data od -
data do
Cena za czarter:
Średnia cena za dobę:
Udzielony rabat:
Dopłata za krótki czarter:
Rezerwacja:
Dostępna
|
Przedpłata:
|
Natychmiastowe potwierdzenie
Cennik
Okres od-do |
Cena |
Możliwośc wynajęcia |
*ceny za dobę
Opis jachtu
Numer oferty: |
1795 |
Typ jachtu: |
Antila 24 |
Rok produkcji: |
2010 |
Ilość osób: |
8 |
Układ koi: |
6+2 |
Zamykane sypialnie: |
0 |
Port: |
Wilkasy/k Giżycka |
Silnik: |
Merkury 4KM |
|
Długość kadłuba: |
7,20
m |
Szerokość całkowita: |
2,78
m |
Zanurzenie maksymalne: |
1,38
m |
Zanurzenie minimalne: |
0,35
m |
Wysokość w kabinie: |
1,80
m |
Powierzchnia żagli: |
27.1
m2 |
Typ miecza: |
obrotowy |
Typ steru: |
płetwa na pawęży + rumpel |
|
|
|
|
|
Udogodnienia:
|
|
Wyposażenie:
|
Grot na pełzaczach, patent do stawiania masztu: bramka, rolfok na sztywnym szatgu, lazy Jack, 1 refbanta, tent przeciwdeszczowy, relingi, drabinka rufowa (kąpielowa), kosz dziobowy z drabinką, środki ratunkowe, kuchenka gazowa, instalacja wody pitnej, zastawa stołowa, wyposażenie do gotowania, stolik w kokpicie, WC chemiczne, zamykana kabina WC, prostownik, instalacja 12 i 230V, Akumulator 200Ah, czas działania lodówki do 3 dni bez ładowania.
|
|
Opis:
|
W 2016r. zmieniono tapicerkę materacy na nowe. Wnętrze jachtu jest wyjątkowo obszerne i funkcjonalne. Idealne rozwiązanie dla osób ceniących sobie wygodę. Szerokie półpokłady, płaskie nadbudówki i przestronny kokpit to gwarancja bezpiecznej i wygodnej żeglugi. ANTILA 24 zachowuje się na wodzie bardzo spokojnie, nawet w trudnych warunkach pogodowych. Jacht jest zrównoważony i łatwy w prowadzeniu. Należy podkreślić, że pomimo dużych ustępstw na rzecz jachtu bezpiecznego i wygodnego jednostka ma również bardzo dobre właściwości nautyczne. ANTILA 24, dzięki dynamicznym liniom kadłuba i długiej wodnicy, jest jachtem szybkim, o małym kącie martwym. Czarter Mazury.
|
W cenę wliczono:
|
-
Ubezpieczenie OC, Jacht CASCO, NW, rzeczy osobiste
-
serwis na szlaku
-
gaz
-
zatankowana woda
-
naładowany akumulator
|
|
Polityka paliwowa:
|
5l. w cenie czarteru
przy czarterach tygodniowych
|
|
Zwierzęta:
|
Niedozwolone |
|
Dopłaty:
|
brudny/niesklarowany jacht po czarterze ⓘ
|
opcjonalnie |
150zł |
toaleta chemiczna na czas rejsu
|
opcjonalnie |
50zł |
opróżnienie WC przez armatora ⓘ
|
opcjonalnie |
300zł |
|
|
W Interjacht.pl zawsze na bieżąco aktualizowana jest dostępność jachtów!
Zagwarantuj swoją rezerwację już teraz!
Zobacz dostępność
Port:
|
Region: Wilkasy/k Giżycka, jez.: Niegocin, Port: Resort Niegocin, ul. Niegocińska 7
mapa
|
Na terenie portu: |
parking 30zł/doba
woda na kei
prąd na kei
toalety
prysznic
zmywanie naczyń
zrzut z toalet chem.
plaża
plac zabaw
Bar/Restauracja
|
|
Warunki rezerwacji:
|
Rezerwacja i dokonanie przedpłaty na ww.interjacht.pl jest wiążące i równoznaczne z zawarciem umowy czarteru. Jacht administrowany przez firmę. |
Wymagane uprawnienia:
|
żeglarz jachtowy + dowód osobisty |
Płatności:
|
Przedpłata 30
%
płatna przez internet na www.interjacht.pl przy dokonaniu rezerwacji.
Pozostała kwota przy odbiorze jachtu. |
Kaucja:
|
500
PLN.
Kaucja płatna przy odbiorze jachtu |
Przekazanie jachtu:
|
Odbiór jachtu w godzinach 15:00 - 21:00
w dniu przyjazdu.
Zdanie jachtu w godzinach 8:00 - 11:00
w dniu odjazdu.
|
Dokumenty:
|
Wzór Umowy Czarteru
|
Opinie porejsowe
Łączna ocena 9.7/10 |
D
|
Klient:
Daniel
|
Termin rejsu: 2019-06-22 - 2019-06-29 |
Łączna ocena 5.9/10 |
J
|
Klient:
Jacek
|
Termin rejsu: 2019-05-19 - 2019-05-31 |
Komfort wnętrza: |
|
Funkcjonalność obsługi na pokładzie: |
|
Prędkość: |
|
Manewry: |
|
Dzielność: |
|
Czystość i przygotowanie jachtu: |
|
Kompletność i sprawność wyposażenia: |
|
Serwis na szlaku: |
|
Stosunek jakości do ceny: |
|
Kontakt z właścicielem: |
|
|
Komentarz:
|
Bosman nie rozliczał kuchni i był chętny dołożyć dodatkowe wyposażenie np. mop. Dobry kontakt z właścicielem , chociaż tylko przez telefon. Duża pojemność akumulatora. Gniazdo USB i moskitiera . Jacht stabilny przy większym wietrze. Duży pojemnik na benzynę umieszczony w bakiście. Serwisu na szlaku nie oceniam, nie był potrzebny. Pół gwiazdki wynika z tego, że nie mogę jej odznaczyć. |
|
Zagrzybiona suwklapa i niektóre materace od spodu. Zbierająca się woda w niektorych bakistach. Krótkie cumy. Słabo trzymające pieski oraz krótka lina w talii grota. Nie wyregulowane linki od lazy jacka. Słabe oświetlenie wewnątrz. Nie trzymająca jedna śruba od mocowania silnika, czasem się "podnosił" z jednej strony, przy pracy na wstecznym. Krótki bosak. Bosman konkrenty i rzeczowy choć mógłby być trochę bardziej komunikatywny i sympatyczniejszy. Cenne jest jak ktoś na koniec rejsu podpytuje o wrażenia by podnieść jakość usług lub ich przynajmniej nie zaniżać.
------------------------------------------
ODPOWIEDŹ ARMATORA: Dziękuję za Pana uwagi. W przypadku wystąpienia problemów w czasie rejsu prosimy o zgłaszanie ich na bieżąco, służymy serwisem, radą i pomocą. W czasie długich a szczególnie majowych rejsów po nocy z uwagi na duże różnice temperatur (wewnątrz jachtu i na zewnątrz) normalnym jest, że w każdym jachcie skrapla się para wodna, i po każdej nocy rekomendujemy podnieść materace na sztorc aby dać im szansę wyschnąć. Materac dziobowy został wyprany i wysuszony, a kropki brudu na suwklapie zwyczajnie umyte. Lazy Jack jest zestawem linek połączonych okrągłymi przelotkami, w celu wyrównania lewej i prawej strony Lazy Jeck-a wystarczy przesunąć linkę na pierwszej przelotce od strony stopy masztu (nie trzeba skracać żadnych linek). Śruba mocująca silnik dociśnięta i zabezpieczona – problem nie istnieje. Takie elementy jak knaga talii grota lub liny w których przesuwa się oplot na rdzeniu prosimy zgłaszać na bieżąco, bowiem takie wyposażenie dosyć często się zużywa i wymienia się od ręki, co też zostało uczynione (22 czerwca 2019). Nie stwierdzono usterek oświetlenia fabrycznego LED wewnątrz jachtu. Czas naprawy wszystkich usterek 45 min i są to wszystko normalne eksploatacyjne serwisy. |
|
Łączna ocena 9.6/10 |
J
|
Klient:
Jan
|
Termin rejsu: 2018-08-18 - 2018-08-25 |
Łączna ocena 10/10 |
M
|
Klient:
Maciej
|
Termin rejsu: 2017-07-29 - 2017-08-05 |
Łączna ocena 9.8/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Termin rejsu: 2016-07-30 - 2016-08-13 |
Łączna ocena 9.8/10 |
K
|
Klient:
Klaudiusz
|
Termin rejsu: 2015-09-14 - 2015-09-19 |
Łączna ocena 8.6/10 |
A
|
Klient:
andrzej
|
Termin rejsu: 2015-09-05 - 2015-09-12 |
Łączna ocena 9.7/10 |
J
|
Klient:
Jacek
|
Termin rejsu: 2015-08-15 - 2015-08-22 |
Łączna ocena 9.5/10 |
W
|
Klient:
Wojciech
|
Termin rejsu: 2015-08-08 - 2015-08-15 |
Łączna ocena 9.4/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Termin rejsu: 2015-07-11 - 2015-07-25 |
Łączna ocena 9.6/10 |
J
|
Klient:
Jarosław
|
Termin rejsu: 2014-07-26 - 2014-08-02 |
Łączna ocena 10/10 |
M
|
Klient:
Marcin
|
Termin rejsu: 2014-07-12 - 2014-07-19 |
Łączna ocena 10/10 |
E
|
Klient:
Ewa
|
Termin rejsu: 2014-07-05 - 2014-07-12 |
Łączna ocena 9.6/10 |
E
|
Klient:
Elżbieta
|
Termin rejsu: 2014-05-31 - 2014-06-07 |
Łączna ocena 9.2/10 |
P
|
Klient:
Paweł
|
Termin rejsu: 2013-08-10 - 2013-08-17 |
Łączna ocena 10/10 |
A
|
Klient:
Andrzej
|
Termin rejsu: 2013-08-03 - 2013-08-10 |
Łączna ocena 9/10 |
A
|
Klient:
Adam
|
Termin rejsu: 2012-08-28 - 2012-09-08 |
Łączna ocena 9.6/10 |
J
|
Klient:
Janusz
|
Termin rejsu: 2012-06-16 - 2012-06-23 |
Łączna ocena 9.8/10 |
W
|
Klient:
Władek
|
Termin rejsu: 2011-09-08 - 2011-09-15 |
Łączna ocena 10/10 |
T
|
Klient:
Tomek
|
Termin rejsu: 2011-06-25 - 2011-07-02 |
Łączna ocena 9.8/10 |
M
|
Klient:
Maciek
|
Termin rejsu: 2010-05-12 - 2010-05-16 |
|